Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 16 Lap 2024, 01:05

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E30 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 40 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 12 Sau 2005, 11:53 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.04.22
Amžius:
44
Pranešimai:
1944
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E36 320 M50 91' sedanas
Skype:
marius_darbe
Mantsys rašė:
Tai ar galetu buti kaltas filtras?

na šiaip ar taip, jei jis senai keistas, tai jį reikia keisti. kuro filtras keičiamas, jei neklystu, kas 60 000km. sunku pasakyt, ar jis gali būti kaltas ar ne.. :roll:

_________________
Greitai važiuosi - lėtai neš...


StandartinėParašytas: 12 Sau 2005, 14:55 
  
 
 
Pagaliau issprendziau problema. Pakeiciau kuro filtra ir visks normaliai 8)


StandartinėParašytas: 13 Sau 2005, 18:52 
  
 
 
Apgavau save i jus 8-[ . Niekas nenormaliai :| . Nu gesta ant laisvu ir viskas. Pastebejau, kad kai variklis visiskai saltas, pvz po nakties, tada uzvedus negesta. Kelis kartus uzvedziau uzgesinau, normaliai (anksciau galvojau, kad kai filtra pakeiciau tai susitvarke). Bet kai pasyla (po pirmo uzvedimo), tada uzgesinus ir vel uzvedus jau nebedirba ant laisvu. Anksciau palaikydavau gaza ir po kiek laiko susitvarkydavo viskas, bet dabar jau nebesusitvarko. (ant duju viskas normaliai)
Spejau kad kaltas bus slegio reguliatorius arba LEV :roll: . Patvirtinkit arba paneikit. Kur randas ir kaip atrodo tas LEV? Kaip isitikint kuris kaltas? Dabar masina palikau garaze, nes vaziuot nelabai iseina.
Gelbekit :!:


StandartinėParašytas: 14 Sau 2005, 10:32 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.05.03
Amžius:
50
Pranešimai:
992
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E36 328 cabrio 96'
ex E46 330xd M53N 04'
ex E91 320d M47N2 05'
ex E34 525T M50 91'
ex E28 520 M20 87'
Skype:
genadijus74
O gal purkshtukai benzo uzhako ir nebepurshkia kaip reikia... bunai taip kai vazhineji ant duju...

_________________
Gena


StandartinėParašytas: 14 Sau 2005, 12:10 
  
 
 
O tai kaip isitikint kad jie kalti?


StandartinėParašytas: 14 Sau 2005, 13:49 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.05.03
Amžius:
50
Pranešimai:
992
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E36 328 cabrio 96'
ex E46 330xd M53N 04'
ex E91 320d M47N2 05'
ex E34 525T M50 91'
ex E28 520 M20 87'
Skype:
genadijus74
ant savo E34 juos ishemiau kartu su magistrale, prijungiau bambliuka su benzinu ir kompresoriu, sukeliau selgi iki darbinio 3.5 bar (mano atveju) , galima ir mazhiau, ir kiekvienam purkshtukui paduodi 12 V ir zhiuri kaip jie purshkia... ant E34 M50 du debeseliai su 30 laipsniu kampu ishsklaidimu... po to pasizhiurejau ar nelasha per juos, t.y. ar jie sandarus... ir buvo atrasta, kad slegio reguliatorius nelaiko slegio praleidineje po truputi, kas itakoja shiltos mashinos uzhvedima po 10 -20 min stovejimo... uzhsiveda tik po 2 karto... tiek zhiniu...

_________________
Gena


StandartinėParašytas: 17 Sau 2005, 15:58 
  
 
 
Manau tikrai galetu but filtro beda.... bet tai tik nuomone.
Siaip kuro slegis sistemoje visa laika vienodas uzvedus turi buti (jei atmintis nepaveda ~ 4 atm, bet neisitikines gal ir maisau). Kuro slegio reguliavimui, ties purkstukais ant "magistrales" yra voztuvas. Kuro perteklius grazinamas i baka. Dar vienas voztuvas turetu but ties kuro siurbliu.


StandartinėParašytas: 17 Sau 2005, 16:14 
  
 
 
Beda va beveik ka tik issprendziau. Nuvariau i servisa, nustate, kad oro matuokles elektronine dalis apsipilus/uzsitersus panasiu i tepala skysciu, speju kad ten duju kodensatas. Pravale, dar truputi spyruokle atleido, nes sunkiai sklende vaiksciojo ir viskas puiku.


StandartinėParašytas: 17 Sau 2005, 23:25 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.09.27
Amžius:
42
Pranešimai:
351
Miestas:
Vilnius
:twisted: :twisted: rrrrrrrrrr dovanokit zmogenai,bet issiliesiu...kokio velnio visi taip megsta lysti i ta oro kiekio matuokle?ciut kas is krto lupa dangteli ir laisvina-itempineja tas pyruokles,o kai paklausi ar zino kokie parametrai turi buti?pagal ka jis ten reguliuoja visi tik patraukia peciais ir sako pagal variklio darba -garsa.....rrrrr :twisted:
va siek tiek palengvejo..... :roll:


StandartinėParašytas: 19 Sau 2005, 13:19 
  
 
 
Aha, man irgi keistas noras... siaip matuokle daiktas kalibruotas... tai taip truputi idomiai atrodo noras ja sukioti... As savo kasdienej masinoje jei pamatyciau bent nora priartet prie matuokles reguliavimo - sakyciau viso gero siam serviso meistrui.


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 40 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery