Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 23 Lap 2024, 05:20

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Šioje srityje vartotojai apraso savo nuveiktus darbus tvarkant/perdarant automobilius.
Čia draudžiamos diskusijos, užklausimai ir kiti panašūs dalykai. Tam yra PM.
Pranešimai atsiranda tik su moderatorių patvirtinimu.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 3 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 19 Rgp 2011, 08:59 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.12.01
Amžius:
38
Pranešimai:
298
Miestas:
Sostinė
Automobiliai:
e61 530d
Pradėjo drėkti kilimas, nuėmus jį paaiškėjo, kad aplink drenažines skyles aprudiję ir drėgna. Tokiu atveju nulupau seną medžiagą antikorozinę, kuri pati supuvus buvo ir nušveičiau iki metalo rūdis. Iš apačios dėjau metalinę plokštelę, kurią prie dugno sutvirtinau kniedėmis ir užtepiau bituku. Iš vidaus taip pat tepiau bituką ir dėjau spec medžiagą, kuri iš vienos pusės folija iš kitos smala (liko nuo stogo darbų namuose). Ant viršaus užpurškiau gruntu, dabar džiovinu kilimus. Keleta foto:

Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis

_________________
BMW - Brutal Money Waster


StandartinėParašytas: 16 Vas 2013, 11:19 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.01.25
Pranešimai:
31
Automobiliai:
E30 325i m20 90' E30 325iX m20 89' E30 325iC m20 90'
ir tu tikiesi, kad toks tavo padarymas laikys normaliai? po bituku išvis šunta skarda, plius kol orai šalti kaip ir dalampački, palauk pašils orai, taip salone prasmirs tuo bituku, kad nelabai žinosi kur dėtis. kur jau kiaura ten reikia išpjaut nemenkai didesnį gabalą skardos, ir įdėti naują skadrą ( įvirinti arba įkniedyti) toliau viską reikia apdirbti rūdžių rišikliais, toliau epoksidinis gruntas, nes jis nepraleidžia drėgmės ( drėgmė yra priežastis, kodėl pūna skardos) toliau naudot kažkokia minkštą dangą, kad tvarkyta vieta nebijotu aplinkos poveikių ( nudaužymu akmenukais, braižymų ir pan) tam tinka graviteksai. kas restauruojasi/tvarkosi automobilį sau rekomenduočiau seną gerą rusišką receptą, imat nigrolo ir nusiperkat parduotuvėj parafino, ant grielkos, ištirpdot parafiną ir 50x50 sumaišot su nigrolu, visą tą košę paverdat pora minučių, ir kol karsta tepat visur kur bijot korozijos. atšaldama šita košė sustingsta, vaizdelis gal ir ne pats geriausias, bet nigrolas įsigeria į skardą o sudėtyje esantis parafinas atsuma drėgmę. kiek teko dirbti su kėbulais, nieko geriau dar neradau, kas užkonservuotų ir apsaugotų nuo korozijos. jeigu pritepsit perdaug irgi nieko baisaus, vasara saulutei gerai pakaitinus perteklius ras per kur išbėgt, o kiek reikia liks ant skardų :D


StandartinėParašytas: 01 Sau 2014, 20:39 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.09.29
Amžius:
35
Pranešimai:
152
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E60 530d
Skype:
EimCraft777
Nikas:
EimCraft777
JustasBMW rašė:
ir tu tikiesi, kad toks tavo padarymas laikys normaliai? po bituku išvis šunta skarda, plius kol orai šalti kaip ir dalampački, palauk pašils orai, taip salone prasmirs tuo bituku, kad nelabai žinosi kur dėtis. kur jau kiaura ten reikia išpjaut nemenkai didesnį gabalą skardos, ir įdėti naują skadrą ( įvirinti arba įkniedyti) toliau viską reikia apdirbti rūdžių rišikliais, toliau epoksidinis gruntas, nes jis nepraleidžia drėgmės ( drėgmė yra priežastis, kodėl pūna skardos) toliau naudot kažkokia minkštą dangą, kad tvarkyta vieta nebijotu aplinkos poveikių ( nudaužymu akmenukais, braižymų ir pan) tam tinka graviteksai.

kas restauruojasi/tvarkosi automobilį sau rekomenduočiau seną gerą rusišką receptą, imat nigrolo ir nusiperkat parduotuvėj parafino, ant grielkos, ištirpdot parafiną ir 50x50 sumaišot su nigrolu, visą tą košę paverdat pora minučių, ir kol karsta tepat visur kur bijot korozijos. atšaldama šita košė sustingsta, vaizdelis gal ir ne pats geriausias, bet nigrolas įsigeria į skardą o sudėtyje esantis parafinas atsuma drėgmę. kiek teko dirbti su kėbulais, nieko geriau dar neradau, kas užkonservuotų ir apsaugotų nuo korozijos. jeigu pritepsit perdaug irgi nieko baisaus, vasara saulutei gerai pakaitinus perteklius ras per kur išbėgt, o kiek reikia liks ant skardų :D


Sovietmeciu visi taip dare. Karsta vasara varvedavo visi auto ant saules. Ir vis tiek rudydavo. Ziema - druskos darydavo savo. Baisiai tepliodavo. Nors parafinas gal kiek ir apdziudavo. Anyway, tai veike tik ant nekoroduojancio metalo - naujas masinas purksdavo visokiom smalom. Jei vazinejai tik vasara ir laikei sausam garaze - 10 metų spakainiai laikydavo. Sena rudziu kalna tepk netepes...


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 3 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery