Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 10 Lap 2024, 23:59

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E60 ir E61 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 213 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 15  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 02 Sau 2013, 14:23 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.08.24
Amžius:
38
Pranešimai:
66
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
now: E61 525d '04
ex: E39 525TDS '97
Man rodos kad ir su BMW Inpa K+D Can Diagnostiniu kabeliu galima pamatyt zvakes, kas veikia, kas ne. Jei tik sveika pakaitinimo zvakiu rele.
Turiu kabeli su softu pardavimui, jei kas noretu nusipirkt, kreipkites pm.


StandartinėParašytas: 02 Sau 2013, 18:32 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
EZH rašė:
tai kad jos 5V ar tai 6V, tai 12V kaip ir neina uzmaitint


Gali 5v zvakei paduoti ir 12v bet tai tik vaiku zaidimai buna po tokio padavimo ji veliau greit nusprogsta. Jei jau atejo laikas susiruninti apie zvakes keiti jas naujomis ir nesuki galvos. O siaip tai rekomenduociau jas keisti bent kas du metus.


StandartinėParašytas: 13 Sau 2013, 22:36 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.02.20
Amžius:
43
Pranešimai:
206
Miestas:
dublin
Automobiliai:
ex E46 coupe,e60 520i.
e60 525d
Na va ruosiausi ir prisiruosiau.pasikeiciau vakar zvakes ir rele kuriasi puikiai nors pries tai jau prie +5 saltas pasipurtydavo.zvakes issisuko ,sukau karstam motorui, pirma nusiardziau visas plastmases ir kai atejo laikas kolektoriaus nuemimui, uzgesinau varikli -taip sukant zvakes variklis buvo minimaliai atsales.reikejo pavargt su rele, nes priejimas numaut fyskes yra ziaurus.nebent numautum ausinimo slanga,bet apsiejau be to.sunku isivaizduoti kaip zmones keicia tas reles nenuemus koliko :roll:


StandartinėParašytas: 13 Sau 2013, 23:06 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.03.30
Amžius:
44
Pranešimai:
128
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex E30 320i 90'
ex E34 535i LPG
ex E36 318i 94'
E61 530d 04'
E36 328i touring 97'
Nikas:
Tadis
Kai tai daro 50ta karta, tai moka. Man ir tik rele reikejo pakeist, tai 20 min uztruko, nors visi sako, kad pirstu gaila... As zinojau kad zvakes neblogos, nes vasara tikrinau.


StandartinėParašytas: 17 Sau 2013, 05:38 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.11.16
Amžius:
37
Pranešimai:
405
Automobiliai:
M3
X5
gal kas zinote kur stovi ta pakaitinimo zvakiu rele ?


StandartinėParašytas: 17 Sau 2013, 08:49 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.08.07
Pranešimai:
491
Miestas:
klaipeda
Automobiliai:
E61 3.0 d
2004
Po isiurbimo kolektorium. Jei nezinai net kur stovi tai vargu ar pats pakeisi nenuemus kolektoriaus. O nueminet viska nematau prasmes kai meistrai paima 40-60 uz keitima ir keicia nenuemus ir trunka tai 20 minuciu.


StandartinėParašytas: 17 Sau 2013, 13:32 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.10.06
Amžius:
35
Pranešimai:
174
Automobiliai:
e60 530d '04 M-Tech
ex e60 530d '04
ex E46 325ci '02
laurisBmw rašė:
gal kas zinote kur stovi ta pakaitinimo zvakiu rele ?

Pirma pasiziurek internete kaip ji atrodo jei dar nesi mates ir pats ruosies keisti nes matau kad uzsieni esi o ten nekainuoja tokie dalykai kaip Lietuvoje, tada eini prie vairuotojo sparno ir ten po koliku stovi pakaitinimo rele po minetu slangu ir taip wisko ten eina ir matos rele, varztus atsukti nera sunku ,tik neismetik verzliu su fiskutem labai knistis nereik swarbu gerai pasiupti fiksatorius ir tada numausi ir paskui belieka graziai isimti rele nieko nekliudant ir viska taip pat darai dedant tik fiksatoriu nebereik spustelt uzmauni ir wiskas pastatai i vieta susuki du varztelius ir volia pakeites tu jau rele ir masina kurias graziai. keiciau pirma karta uztrukau tikrai neilgai.

Va taip atrodo ji http://www.google.lt/imgres?q=bmw+e60+p ... 2,s:0,i:85


StandartinėParašytas: 17 Sau 2013, 14:48 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.11.16
Amžius:
37
Pranešimai:
405
Automobiliai:
M3
X5
BMWe60 rašė:
Pirma pasiziurek internete kaip ji atrodo jei dar nesi mates ir pats ruosies keisti nes matau kad uzsieni esi o ten nekainuoja tokie dalykai kaip Lietuvoje, tada eini prie vairuotojo sparno ir ten po koliku stovi pakaitinimo rele po minetu slangu ir taip wisko ten eina ir matos rele, varztus atsukti nera sunku ,tik neismetik verzliu su fiskutem labai knistis nereik swarbu gerai pasiupti fiksatorius ir tada numausi ir paskui belieka graziai isimti rele nieko nekliudant ir viska taip pat darai dedant tik fiksatoriu nebereik spustelt uzmauni ir wiskas pastatai i vieta susuki du varztelius ir volia pakeites tu jau rele ir masina kurias graziai. keiciau pirma karta uztrukau tikrai neilgai.

Va taip atrodo ji http://www.google.lt/imgres?q=bmw+e60+p ... 2,s:0,i:85


didelis dekui bandysiu savaitgali pasikeist :)


StandartinėParašytas: 17 Sau 2013, 15:06 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.05.10
Pranešimai:
967
Miestas:
Vilkaviškis-Vilnius
Automobiliai:
ex: E61 530d+ 05'
Aš kai keičiau rėlę,nusiėmiau koliką ir ramiai pasikeičiau - nematau tame didelių problemų, tuo pačiu dar prasivaliau EGR su sklende ir šiaip bendrą būklę apžiūrėjau. Prisidėjo papildomas geras pusvalandis koliko ir visų plastmasių aplinkui nuėmimui/surinkimui.


StandartinėParašytas: 17 Sau 2013, 21:39 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.08.07
Pranešimai:
491
Miestas:
klaipeda
Automobiliai:
E61 3.0 d
2004
didelis dekui bandysiu savaitgali pasikeist :)[/quote]
Nepamirsk kokio magnito ant stripo kad traukt nukritusius varztus. Kada man keite meistrui buvo reikalingiausias įrankis :-D


StandartinėParašytas: 17 Sau 2013, 23:19 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.02.20
Amžius:
43
Pranešimai:
206
Miestas:
dublin
Automobiliai:
ex E46 coupe,e60 520i.
e60 525d
littlem rašė:
Aš kai keičiau rėlę,nusiėmiau koliką ir ramiai pasikeičiau - nematau tame didelių problemų, tuo pačiu dar prasivaliau EGR su sklende ir šiaip bendrą būklę apžiūrėjau. Prisidėjo papildomas geras pusvalandis koliko ir visų plastmasių aplinkui nuėmimui/surinkimui.

pilnai pritariu ir rankos sveikos liks :D


StandartinėParašytas: 18 Sau 2013, 17:11 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.11.20
Pranešimai:
4180
Automobiliai:
E60 535d M57N2 '08
E46T 320d M47N '04
E88 120d N47 '12
Žinau, kad kalbėta apie tai šimtą kartų. Bet ne visi skaito ir mato vienodai, todėl pakartosiu ir aš iš savo praktikos.
Pakeistos buvo visos pakaitinimo žvakės naujomis BERU prieš mėnesį. Lyg ir veikė. Tuo metu. Kaip ir užsikurdavo be problemų iki -10. Daugiau minuso nebuvo. Dabar prie -15 variklį tiesioginę to žodžio prasme užgraužiau iš akumo - užsivedė.. Po diagnostikos, radom visų šešių žvakių klaidą. 1,2,3,4,5,6 cilindrai. Pakaitinimo spyruoklė skydelyje degdavo. Pakeičiau relę ir viskas. Kuriasi puikiai prie -14. Bus šalčio daugiau - matysim.
Seną perlitavau kuo puikiausiai, tik ji paskui papuolė į tokią situaciją, kad sugedo mechaniškai nebetaisomai. Sulaužė netyčia garažo kaimynas platos kampą. Galima ten burt, bet jau per žiauru. Viskas ten lituojasi gerai, kaip rašė kažkur Rams, reikia kantrybės ir kruopštumo.
Kaimyno reakcija buvo pasakius, kad papuolei dabar ant 800 Lietuviškų rublių tai patikėkit :)
Po rele dar vakuumines žarneles siūlau pasikeist , mano buvo suskeldėjusios kaip reikiant. Tuo pačiu ardymu. Kol relės nenuimi - nesimato. Kitas taip pat keiskit. Ne tas variantas su taupymu.


StandartinėParašytas: 18 Sau 2013, 19:27 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.10.06
Amžius:
35
Pranešimai:
174
Automobiliai:
e60 530d '04 M-Tech
ex e60 530d '04
ex E46 325ci '02
Taip pritatriu jei jimsit kolektoriu pasikeiskit vakumo slangutes, as ir keiciau prie to pacio nes jau ne kaip is senatves atrode :)


StandartinėParašytas: 18 Sau 2013, 20:39 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.05.10
Pranešimai:
967
Miestas:
Vilkaviškis-Vilnius
Automobiliai:
ex: E61 530d+ 05'
Nors ir masina 2005, bet slangeles pas mane puikiai atrode. Beje, kaimyno sekanti karta negasdink, nes BERU rele nesunkiai galima ir uz 200 lt nupirkti. ;)


StandartinėParašytas: 18 Sau 2013, 21:26 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.11.20
Pranešimai:
4180
Automobiliai:
E60 535d M57N2 '08
E46T 320d M47N '04
E88 120d N47 '12
littlem rašė:
Nors ir masina 2005, bet slangeles pas mane puikiai atrode. Beje, kaimyno sekanti karta negasdink, nes BERU rele nesunkiai galima ir uz 200 lt nupirkti. ;)

Aš žinau :) Kaimynas tai nežino :) Jam tas mano senas bėmvas kaip kosmosas, pravažinėjo žmogus su komunistine auto technika didžiąją gyvenimo dalį ..


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 213 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 15  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery