Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 23 Lap 2024, 17:45

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E46 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 159 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 11  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 14 Sau 2013, 23:55 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.08.10
Amžius:
39
Pranešimai:
1294
Miestas:
Siauliai
Automobiliai:
230kw 600nm
nu jo, ne taip lengvai issitraukia, teko visa dugna nurinkti, priekine apsauga, galine apsauga + kuro filtro metaline apsauga , maza apsaugike ties sailenbloku ir aliumine trikampine apsauga. fiske sunkiai issitraukia, ne gan mazai vietos rankom zaisti, teko vienam is apacios tempti, kitam is virsaus paspausti fyskes fiksatorius...


StandartinėParašytas: 15 Sau 2013, 13:26 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.10.01
Pranešimai:
166
Automobiliai:
E36 coupe
E46 touring 320d
jap pasikankint reikia kad prieit :) as vien reles fiske nuimynejau 30minuciu :D bet uztat idejau atgal gal per min :D
apsaugas lengviau nuimt negu kolika nuimynet :)


StandartinėParašytas: 15 Sau 2013, 13:43 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.08.10
Amžius:
39
Pranešimai:
1294
Miestas:
Siauliai
Automobiliai:
230kw 600nm
emiau ir kolika ir apsaugas. kolika esu emes 50 kartu, tai man 20 min darbo.
Buvai teisus, per zele kontaktai atrodo vietoje, bet pajudinus su pincetui per zele , jie atsoke buvo, todel kartais sukontaktuodavo, kartais ne.. tik meistras tinginiukas, tuos pacius plonus prilitavo, sake ok bus :)) iki pavasario ok bus, po to kitas forumietis, kuris is manes bmw nupirks, gales dasimusti :D


StandartinėParašytas: 15 Sau 2013, 13:58 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.12.09
Pranešimai:
25
Miestas:
šiauliai
Automobiliai:
E46 320d 110kw 2002m
Kaip ir sakiau, jei i rele atein maitinimas, o ji neveikia tai dažniausiai bun tie laidziukai nutruke.
Šiaip meistriukas tai tikrai patingėjo, būtu storus laidus pakeites butu (nadiožnai), o daba neaisku kiek vėl laikys :)
Tai va jei kam nekaitina žvakiu, patikrinkit relės vidu, nepulkit kitos pirkt, ta pačia nesunku pataisyt. :)


StandartinėParašytas: 15 Sau 2013, 14:04 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.08.10
Amžius:
39
Pranešimai:
1294
Miestas:
Siauliai
Automobiliai:
230kw 600nm
pirma nuemus nuo zvakes laida, tegul su lempute(testeriuku) patikrina ar ateina srove, kai pasukamas raktelis.


StandartinėParašytas: 16 Sau 2013, 10:21 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.06.23
Pranešimai:
3
Automobiliai:
E46 Touring
Negaliu nepasigirt, vakar ir as sita operacija atlikau, buvo pliuso laideliai reles viduj nupuve, kaip ir visi sake, is pradziu vizualiai atrode gerai, bet vos pajudinus nutruko. Nuiminejant rele labai norejosi tureti plonesnes rankas su keletu papildomu sanariu, bet viskas OK :), ziuresim kaip bus toliau.


StandartinėParašytas: 16 Sau 2013, 12:59 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.08.10
Amžius:
39
Pranešimai:
1294
Miestas:
Siauliai
Automobiliai:
230kw 600nm
Nu jo, siandiena ryte darbinis arkliukas is puse sukimo uzsikure. O kontaktai tai vizualiai apgaulingai visgi atrodo, pas mane ir atrode ok, buvo 2 zvakiu nupuve ir 2 pliuso. Rankoks kaip siaudai pas mane, bet ir tai sudetinga ten buvo knistis..


StandartinėParašytas: 16 Sau 2013, 18:26 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.10.01
Pranešimai:
166
Automobiliai:
E36 coupe
E46 touring 320d
mar1us rašė:
Nu jo, siandiena ryte darbinis arkliukas is puse sukimo uzsikure. O kontaktai tai vizualiai apgaulingai visgi atrodo, pas mane ir atrode ok, buvo 2 zvakiu nupuve ir 2 pliuso. Rankoks kaip siaudai pas mane, bet ir tai sudetinga ten buvo knistis..


common rail is pusio sukio tikrai nezsuiveda :D :D


StandartinėParašytas: 17 Sau 2013, 12:40 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.08.10
Amžius:
39
Pranešimai:
1294
Miestas:
Siauliai
Automobiliai:
230kw 600nm
ei ei, forumietis pirks masina pavasari, skaitys cia, nemusk kainos :D is puse abaroto ir viskas :D


StandartinėParašytas: 20 Sau 2013, 16:44 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.12.06
Amžius:
38
Pranešimai:
1478
Miestas:
Kaunas
http://www.bmwforums.info/3-series-guid ... 0-diy.html

pagal sita DIY, is apacios isimt ta rele zymiai paprasciau...


StandartinėParašytas: 29 Sau 2013, 14:46 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.12.06
Pranešimai:
12
Automobiliai:
E46
Atnaujinant tema, Zinau kad apie saugiklius yra daug prirasyta, bet nelabai suprantu. Kuriuos saugiklius tikrint, pakaitinimo relei ar dyzelio pasilydymo sistemai jei tokie yra? zvakes pasikeiciau bet vistiek sunkiai kuriasi ryte po salciu, tad noriu suzinoti apie saugilius, jei sveiki bandysiu rele lupt tikrint..
P.S. jei lauko temperaturos daviklis grybauja, tai gali itakoti zvakiu pasildyma? nes jis rodo visiskas nesamones:]
Didelis ačiū padesiantiems ir prisegu saugikliu lapeli kuri radau bardacioke;]

http://www.pics.lt/images/7620130129_131657.jpg

E46 320d 110kw 2003 sedan


StandartinėParašytas: 29 Sau 2013, 16:05 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2011.10.11
Pranešimai:
811
Automobiliai:
E60 530d 03'
ToTa1 rašė:
Atnaujinant tema, Zinau kad apie saugiklius yra daug prirasyta, bet nelabai suprantu. Kuriuos saugiklius tikrint, pakaitinimo relei ar dyzelio pasilydymo sistemai jei tokie yra? zvakes pasikeiciau bet vistiek sunkiai kuriasi ryte po salciu, tad noriu suzinoti apie saugilius, jei sveiki bandysiu rele lupt tikrint..
P.S. jei lauko temperaturos daviklis grybauja, tai gali itakoti zvakiu pasildyma? nes jis rodo visiskas nesamones:]
Didelis ačiū padesiantiems ir prisegu saugikliu lapeli kuri radau bardacioke;]

http://www.pics.lt/images/7620130129_131657.jpg

E46 320d 110kw 2003 sedan

Neieskok siknoj smegenu su tais savo saugikliais, relej amen bus


StandartinėParašytas: 10 Kov 2013, 11:44 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.09.16
Amžius:
43
Pranešimai:
17
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E46 320 03' universalas automatas
Sveiki, E46 110kw, prie -10 sunku uzkurti. Zvakes naujos 5v. Matuota su testeriu srove: ramybes busenoj i zvakes teka 1,2 v itampa. prie ijungto degimo 3,6 v ir srove teka pastoviai, ty neissijungia po 3sek. Kas gali buti? Diagnostika nieko nemato.


StandartinėParašytas: 10 Kov 2013, 13:07 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.12.09
Pranešimai:
25
Miestas:
šiauliai
Automobiliai:
E46 320d 110kw 2002m
Na jei jau kaip sakai ramybes busenoj roda kaskiek voltu tai manau didziausia tikimybe kad bus relej beda. O tos 3 sekundes irgi nieko dar nepasako.
Veikimo principas reles yra toks:
Kuo daugiau salcio tuo daugiau voltu rodys pvz:
Prie -20 pirmas tris sekundes rodis apie 12v paskui uzgesus spidometro lemputei dar toliau kaitins zvakes su kokiais 4-5v apie 10 sekundziu.
Prie kokiu -10 laipsiu pirmas kelias sekundes rodys apie 8-9 voltai paskui tas 10 skundziu dar kaitins su 2-3 voltais.
Zodziu esme yra tokia ijungus degima priklausomai nuo salcio jis kaitina iki 2,7 sekundes, paskui uzkurus dar papildomai sildo zvakes su mazesne srove apie 10 sekundziu.

Na pas tave jei jau net degimo neijungus rodo kaska manau didziausia tikimybe kad relei kaskas bus nutike. Siaip i rele maitinimas ateina pastoviai ir be degimo, bet ji neveiks kol komps neduos valdymo jai.
Pradziai keisk rele ir turetu isaisket manau.


Paskutinį kartą redagavo Ovidux 10 Kov 2013, 18:04. Iš viso redaguota 1 kartą.

StandartinėParašytas: 10 Kov 2013, 16:51 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.09.16
Amžius:
43
Pranešimai:
17
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E46 320 03' universalas automatas
Ovidux rašė:
Na jei jau kaip sakai ramybes busenoj roda kaskiek voltu tai manau didziausia tikimybe kad bus relej beda. O tos 3 sekundes irgi nieko dar nepasako.
Veikimo principas reles yra toks:
Kuo daugiau salcio tuo daugiau voltu rodys pvz:
Prie -20 pirmas tris sekundes rodis apie 12v paskui uzgesus spidometro lemputei dar toliau kaitins zvakes su kokiais 4-5v apie 10 sekundziu.
Prie kokiu -10 laipsiu pirmas kelias sekundes rodys apie 8-9 voltai paskui tas 10 skundziu dar kaitins su 2-3 voltais.
Zodziu esme yra tokia ijungus degima priklausomai nuo salcio jis kaitina iki 2,8 sekundes, paskui uzkurus dar papildomai sildo zvakes su mazesne srove apie 10 sekundziu.

Na pas tave jei jau net degimo neijungus rodo kaska manau didziausia tikimybe kad relei kaskas bus nutike. Siaip i rele maitinimas ateina pastoviai ir be degimo, bet ji neveiks kol komps neduos valdymo jai.
Pradziai keisk rele ir turetu isaisket manau.


Dekui bandysiu. bet ar tikrai pradzioj 12 v ar 10 v gali buti itampa? Zvakes juk 5 v. ar as kazko nesuprantu?


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 159 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 11  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery