Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 16 Lap 2024, 01:27

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E46 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 63 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2, 3, 4, 5  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 28 Gru 2012, 18:10 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.06.26
Amžius:
34
Pranešimai:
180
Automobiliai:
E46 320d M47
Sveiki, taigi turiu tokia bėda su E46 320d(100kw) 2000/10 m neuzsiveda ir neuzsivelka
Taigi ko tik nebandžiau, filtrai tikrinti, pro forsunkes irgi purškia.
Kuro irgi yra beveik pilnas bakas.
Pridedu Diagnostikos info.
Paveikslėlis
Ir Scan info:
# ERRORS IN UNITS
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Unit BMWTNR HW SW-FSW ERRORS / SHADOW-MEMORY
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
DDE -> 7.786.887 52 D5 2 errors / 2 errors
EWS -> 6.905.667 03 08 1 error
ABS -> 6.751.767 06 33 3 errors
A/C -> 6.902.440 21 05 1 error
SRS -> 6.905.491 01 06 no errors
IKE -> 6.906.884 09 16 5 errors
LCM -> 6.901.429 09 13 2 errors / 2 errors
ZKE -> 8.385.541 11 12 no errors / 1 error
MFL -> 0.000.000 01 07 no data
PDC -> 6.904.023 01 13 4 errors
RAD -> 6.909.883 32 11 no errors


# ERRORS DETAILS - DTC(hex)/PARAM(hex)
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
DDE -> 08/48 - Glow-plug system
10/02 - Power supply
Shadow-memory:
08/48 - Glow-plug system
10/02 - Power supply

EWS -> 0F/3F - Power on reset

ABS -> 95/D9 - CAN timeout DME/DDE
76/00 - Control unit error, electromagnetic interference wheel speed sensor
92/DA - CAN bus error

A/C -> 18/41 - Water valve

IKE -> 11/C4 - Thermal oil-level sensor ŠIŠ DAVIKLIS JAU PAKEISTAS!
BE/C8 - Data-filing difference to central light module (LCM)
F4/84 - No CAN message
F8/84 - No CAN message (DME4)
F7/84 - No CAN message (DME2)

LCM -> 16/01 - Turn lights switch / wire, short circuit to ground
17/01 - High beam / headlight flasher switch, short circuit to ground
Shadow-memory:
33/22 - Sidelight, front right
38/01 - Sidelight, front left

ZKE -> Shadow-memory:
90/29 - Battery Voltage: Open circuit

PDC -> 10/C8 - Converter, rear left
12/čia - Converter, rear centre left
13/C8 - Converter, rear centre right
20/86 - Acoustic generator, rear, off

# SCAN END


Paskutinį kartą redagavo Joniux 29 Gru 2012, 18:38. Iš viso redaguota 1 kartą.

StandartinėParašytas: 28 Gru 2012, 19:07 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.06.26
Amžius:
34
Pranešimai:
180
Automobiliai:
E46 320d M47
Laukiu jusu minčiu bei pasiulymo, nei vieno nepeiksiu ir neskubinsiu atmest neišnagrinėjas šios mistikos.
Mano mintys:

uzvedimo spynelė
Signalizacija

Ka manot?


StandartinėParašytas: 29 Gru 2012, 11:39 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.06.26
Amžius:
34
Pranešimai:
180
Automobiliai:
E46 320d M47
Cituoti:
o Start Caused by Faulty Oil Level Switch
Model:
BMW E39 (5 series) with M52 engine, BMW E46 (3 series) Vehicles up to November 1998.
Complaint:
The vehicle will not start. Other problems the vehicle may experience are as follows:

-No transmission range display in the instrument cluster.
-Charge indicator lamp can flicker or it is permanently on.
-Fault code 11 the oil level switch is stored in the instrument cluster (E46)
-Fuse 15 (E39) or fuse 30 (E46) is blown.

This can be due to a faulty oil level switch which can cause the fuse to blow. If this happens a loss of input to EWS from the Transmission Range Switch can occur.
Remedy:
Check fuse 15 and fuse 30 if they are both blown then replace the fuses (7.5A). Start the engine. If the fuse blows again, disconnect the oil level switch at the plug connector, install a new fuse and restart the engine. If the engine starts, and the range display is restored in the Instrument Cluster then replace the oil level switch. In order to confirm whether a switch is defective use a DVM and check the resistance between the pins of the 3 pin connector. A good switch will measure infinite resistance between any 2 pins in the connector.


Kiek išsiaiškinau tai šis varijantas, tik ar čia kalbama apie ta daviklį kur yra karterį?


StandartinėParašytas: 29 Gru 2012, 17:38 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.04.19
Amžius:
40
Pranešimai:
254
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW E46 Touring 2.0 (110kw)
ex. BMW E36 Coupe 2.0 (110kw)
Taip cia tas daviklis, o imobilaizeris rakta mato? Gal spineles antena (ziedas) nuluzes?
O seip kiek girdejau gali buti problema del tepalo daviklio, ir taip pat kiek skaites jis daznai nusprogsta.
Lengviausias budas, kad dabar nekeisti tepalo daviklio, atsijungti ta fiskute ir i ja ideti varza, del varzos dydzio reikia paziureti kokia varza rodo sveikas daviklis, bet manau si informacija bus internete.


StandartinėParašytas: 29 Gru 2012, 18:10 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.06.26
Amžius:
34
Pranešimai:
180
Automobiliai:
E46 320d M47
o iškur žinot ar mato ar ne? ir ar toki simtomai? nes esu girdėjas kad starterio nesuka visai, o pas mane suka viskas atrodo gerai bet, nesikure.
Ai Tepalo daviklis pakeistas jau. ta klaida dingo bet vistiek nesikuria, niekas nepasikeite.
Reikia daugiau info apie imobilaizerį, kas gali papasakot ar taip jis gali daryt.?


StandartinėParašytas: 29 Gru 2012, 18:44 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.04.19
Amžius:
40
Pranešimai:
254
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW E46 Touring 2.0 (110kw)
ex. BMW E36 Coupe 2.0 (110kw)
seip gali, nes bandem tikrinti DDE/EWS kompus, tai startetis suko.
O seip pasiziureti ar imobilaizeris mato rakta galima su IMPA.
O seip signalizacija ka blokoja? kiek supratau cia neoriginali


StandartinėParašytas: 29 Gru 2012, 21:13 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.06.26
Amžius:
34
Pranešimai:
180
Automobiliai:
E46 320d M47
Nu signalizacija tik taip pasakiau.
Kas ta IMPA programa? jai gali biškį numesk info, ryt tikrysiu.


StandartinėParašytas: 29 Gru 2012, 21:32 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.04.19
Amžius:
40
Pranešimai:
254
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW E46 Touring 2.0 (110kw)
ex. BMW E36 Coupe 2.0 (110kw)
na dabar neturiu galimybes pasijungti ja kad tiksliai aprasyti, bet esme tokia:
jungesi prie ews ir ten nueini i kad patikrinti nustatymus ar kazkas panasaus (taip pat kaip ir perskaityti klaidas, tik ne f4 mygtuku, bet bus kazkoks kitas). Kitaip tariant pabandyk pavaiksciuoti po EWS meniu ir pasiziureti.
Jei kils klausimu, rasyk.


StandartinėParašytas: 29 Gru 2012, 22:05 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.06.26
Amžius:
34
Pranešimai:
180
Automobiliai:
E46 320d M47
kalbi apie BMW EWS Editor?


StandartinėParašytas: 30 Gru 2012, 17:30 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.06.26
Amžius:
34
Pranešimai:
180
Automobiliai:
E46 320d M47
Na siandien kalbejau su vienu meistru sako siurblio elektrine dalis parejo. bet tada kokio velnio pro fursunkes kura musa.


StandartinėParašytas: 30 Gru 2012, 17:49 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
Joniux rašė:
Na siandien kalbejau su vienu meistru sako siurblio elektrine dalis parejo. bet tada kokio velnio pro fursunkes kura musa.


Kaip ta kura musa, turi kalti taip kad purslai iki atidaryto kapoto eitu.


StandartinėParašytas: 30 Gru 2012, 18:40 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.06.26
Amžius:
34
Pranešimai:
180
Automobiliai:
E46 320d M47
na aš asmeniškai nemačiau bet į ora netiško tikrai, tik taip bėgo,sunkėsi.


StandartinėParašytas: 30 Gru 2012, 19:57 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
Joniux rašė:
na aš asmeniškai nemačiau bet į ora netiško tikrai, tik taip bėgo,sunkėsi.

Turi vanot kaip sakiau, jei tik bega greiciausiai elektrine dalis uzsilenke


StandartinėParašytas: 30 Gru 2012, 20:39 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.06.26
Amžius:
34
Pranešimai:
180
Automobiliai:
E46 320d M47
kaip tu sakai, tai jo nes tikrai netasko.
Dar vienas klausimas cia yra postas su ju elektrinėm dalim tai ar tinka nuo vw (1.9tdi), audi (1.9tdi), ir man?


StandartinėParašytas: 30 Gru 2012, 20:58 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.10.25
Pranešimai:
2433
Miestas:
Marijampolė
Automobiliai:
E90 318d M47TU2 BiTurbo
ex E46 320d M47
ex E34 535i M30
ex E46 318i M43
Joniux rašė:
kaip tu sakai, tai jo nes tikrai netasko.
Dar vienas klausimas cia yra postas su ju elektrinėm dalim tai ar tinka nuo vw (1.9tdi), audi (1.9tdi), ir man?


TDY stovi VP37 siurbliai, pas tave VP44 taigi netinka. Jos keist neapsimoka, ilituoji naujus tranzus ir vel vaziuoja. Bet kiek teko pasidomet situo reikalu tai el dalis siaip sau nepareina, taip nutinka del sugedusios mechanines dalies, kurios remontas brangus, bet nesutvarkes el dalies nezinosi ar gera mech dalis :)


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 63 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2, 3, 4, 5  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery