Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 09 Sau 2025, 21:43

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E34 modelio problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 13 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 23 Geg 2006, 13:04 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.12.26
Amžius:
41
Pranešimai:
231
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
BMW
Žodžiu kai variklis šaltas, užsiveda normaliai, dirba gerai.bet jei varilklis šiltas, vedasi kažkaip lėvai, apsukos apie 550 būna, tada po truputį pakyla iki kažkur 650. dreba kažkaip daugiau. o jei vedi ant šalto, apsukos pakyla iki 900 kažkur ir nusileidžia iki 700. Ir variklis nesipurto taip. dariau diagnostiką, nieko nerado.ir taip kiekvieną kartą. kas galėtų būtu?


StandartinėParašytas: 23 Geg 2006, 13:19 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2004.04.23
Amžius:
49
Pranešimai:
347
Miestas:
Klaipeda
Automobiliai:
E61 520d
Gali buti daug: zvakes, babinos, laisvos eigos voztuvas, oro matuokle, liambda, sutrukinejusios oro isiurbimo trakto zarnos, sugede davikliai.

_________________
ex 525i TOURING
ex 528iA


StandartinėParašytas: 23 Geg 2006, 13:44 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.12.26
Amžius:
41
Pranešimai:
231
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
BMW
žvakės dar normoj, bet lygtais sakė, kad sijonėlių kažkaokių ant babinų nėra.bet šiaip pačios babinos irgi geros, zondas ir naujas. bet kodėl būtent ant karšto variklio taip darosi, o ne visada? ir trauka kartais geresnė, kartais blogiau traukia. Oro filtras žiūrėjau dar lygtais irgi nelabai užsikimšęs


StandartinėParašytas: 24 Geg 2006, 12:05 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.12.26
Amžius:
41
Pranešimai:
231
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
BMW
Gal kas žino kaip patikrinti šituos komponentus ?:
laisvos eigos voztuvas, oro matuokle, sutrukinejusios oro isiurbimo trakto zarnos, sugede davikliai.
Ir gal netgi žino orientacines kainas? :wink:


StandartinėParašytas: 24 Geg 2006, 12:11 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.11.29
Amžius:
53
Pranešimai:
179
Miestas:
Marijampolė
Automobiliai:
E31 850Ci,E23 735i,Saab 9-5 Aero,Saab 9-5 2t
aliocha rašė:

žvakės dar normoj


Is kur zinai,kad jos normoj ? Vizualiai gerai atrodo ir blogos.Pas mane ant SAAB -o,taip buvo : saltas - gerai,karstas - trukcioja.Pakeiciau zvakes,viskas pasitaise.

_________________
850 Ci


StandartinėParašytas: 24 Geg 2006, 12:15 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.12.26
Amžius:
41
Pranešimai:
231
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
BMW
Darė diagnostiką, tikrino ir žvakes ir babinas. Nu, tarkim dėl žvakių - bet kodėl būtent kai karštas variklis?


StandartinėParašytas: 24 Geg 2006, 12:47 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.30
Amžius:
46
Pranešimai:
356
Miestas:
Klaipėda
tai bendra diagnostika padaryk elektrines dalies.... o zondas naujas - čia reiskia kad idėjai tą universalu.....


StandartinėParašytas: 24 Geg 2006, 14:34 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2004.04.23
Amžius:
49
Pranešimai:
347
Miestas:
Klaipeda
Automobiliai:
E61 520d
Zvakes grieztai keiciamos kas kiekviena Inspection (mazdaug kas 30 000 km) ir ar jos geros ar blogos is isvaizdos nelabai nuspresi, nebent visai sudegusios ar apsinesusios. Jeigu sakai, kad truksta kazkokiu sijoneliu, tada butinai turi pasirupinti, kad jie butu, neimanoma normaliai diagnozuoti gedimo, kada kazkokiu komponentu is viso truksta. Oro filtras privalo buti svarus. Oro isiurbimo trakto zarnas gali lengvai patikrinti pats- vizualiai, jos turi buti grazios, nesuskeldejusios, tvirtai prisuktos ir nesuplysusios. Kitu elektriniu komponentu darba gali pasitikrinti tik prijungus masina prie kompo. Taip pat atsargiai su liambda zondais. Bmw elektronika rafinuota ir daznai nepripazysta universaliu zondu, tinka tik originalus. Dar tiesa uzmirsau pamineti kuro slegio reguliatoriu, reikia patikrinti ar jis gerai dirba ir ar sistemoj yra reikiamas slegis. Visi sitie reikalai yra pakankamai sudetingi ir jei nera pakankamos patirties bei irangos geriausiai situos darbus patiketi profam kurie is to duona valgo.

_________________
ex 525i TOURING
ex 528iA


StandartinėParašytas: 25 Geg 2006, 09:43 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.12.26
Amžius:
41
Pranešimai:
231
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
BMW
Laurius rašė:
tai bendra diagnostika padaryk elektrines dalies.... o zondas naujas - čia reiskia kad idėjai tą universalu.....


man labai įdomu iš ko nusprendei, kad įsidėjau universalų zondą? :D
sakė, kompas parodė, kad kuras nelabai gerai sudega. kuro filtrą aišku irgi geriau pasikeisti?


StandartinėParašytas: 26 Geg 2006, 08:55 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.30
Amžius:
46
Pranešimai:
356
Miestas:
Klaipėda
As tik paklausiau, kazkaip parasei, kad naujas, pagalvojau, negi nauja pirkai, kadangi labai brangus, as tai srote uz 20 litų buvau keites ir viskas ok :).... na kuro filtra irgi reikia pasikeist, bet nemanau kad dėl to....


StandartinėParašytas: 26 Geg 2006, 17:47 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.28
Amžius:
44
Pranešimai:
420
Miestas:
Ukmergė, GOL Norway
Automobiliai:
E46 m47 d20 03' sedan
pas man ir taspats buvo,kai saltas varyklis eina kaip zverys,o kai uzkaista tai pasidaro dusulis(vaziuojant ant benzo,nes pas mane su dujom),reikejo pakeisti tik zvakes ir vel viskas ok.tiesa sakant reiktu pakeisti ir babinu pipkes nes visos sutrukusios.galkas zinot kur ju gaut ir kiek jos kainuoja :?: :wink:


StandartinėParašytas: 26 Geg 2006, 20:38 
  
 
 
siūlyčiau pasižiūrėti žarnas, čia teisingai rašė, kad palanksčius vizualiai matosi, man buvo l.panašiai, tai kol kas užterliano tokio marmalo, panašaus kaip gumos klijai ir viskas susitvarkė ( na žarnas vis tiek reikės keist).


StandartinėParašytas: 27 Geg 2006, 12:35 
  
 
 
paklausyk, laisvos eigos voztuva gali patikrinti paprastai,paklausyti ar plaka, arba su replem suspausti slanga ant dirbancio varikilio,gali siaip ir fiske atjungt, nieko baisaus nebus, bmw kompas klaidu nelaiko savyje, as cia kaip meistras zinau, po to gali but paprasciausiai per riebus misinys, ant salto jam reikia daugiau kuro, ant karsto jo jau per daug, galima sklende oro pareguliuot, paciam nepatariu,zondas kad naujas tai irgi nieko nereiskia, paziurekit ar zondo pakaitinimas veikia, dar gali ir ora patraukt, purkstelk ant dirbancio variklio benzo specialaus, purskiamo, jei keisis darbas, kazkur oro traukimas., gal slanga nuo oro sklendes iki variklio, gal kur po gazo sklende slangute trukus, ten ju kelios.


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 13 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery