Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 05 Gru 2024, 04:55

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E60 ir E61 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 47 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 23 Spa 2012, 17:01 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
Nu va o sakei kad salerkos lievos nepili.


Paskutinį kartą redagavo Arunas B 07 Bal 2013, 14:07. Iš viso redaguota 1 kartą.

StandartinėParašytas: 23 Spa 2012, 19:56 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.03.30
Amžius:
44
Pranešimai:
128
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex E30 320i 90'
ex E34 535i LPG
ex E36 318i 94'
E61 530d 04'
E36 328i touring 97'
Nikas:
Tadis
Du bakai, du siurbliai, du davikliai. Ir bando kieki sulygint, kad nebutu ant vieno sono pakrypus auto, na ir i varikli kad teketu. Kaire-desne-variklis teka. Kuro kieki rodo vidurki spide, tai, logiskai mastant, vienam puse bako, kitas tuscias, tai vidurkis ketvirtis (kaip ir minejai kad tada uzgesta). Cia tik pamastymai, neimkit uz gryna piniga, bet gal pades. Pradet ieskot slieku siulyciau nuo slapto spido meniu, ten yra atskirai kiek bakuose yra kuro.


StandartinėParašytas: 23 Spa 2012, 20:25 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.09.06
Amžius:
35
Pranešimai:
54
Miestas:
uk/Lincolnshire
Automobiliai:
BMW 535d m sport E60 black
ex E38 728
ex E36 325coupe,320coupe,325i
dekui, protingas pamastymas.na reiks pasiziuret ten pabandyt, neprigribaut tik reik,nebandziau dar bet informacijos cia forume yra apei ta atreakinima nemazai. nezinai tiksliai kuris punktas del baku ten? ar ten bet kury galima bandyt tik ne 20 kiek girdejau:D


StandartinėParašytas: 23 Spa 2012, 20:33 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.10.22
Pranešimai:
61
Automobiliai:
E60 530d 03
6 punktas slaptam skydeli bakas


StandartinėParašytas: 23 Spa 2012, 23:54 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
Raimis535 rašė:
nepilu lievos tai tikrai. is degalines visad pilu. isvis tris bakus gal tik esu dar pripyles siai masinai :D nezinau simtu proc ar cia man sitas dalykas bet vienas vakar taip sake, pagalwojau kad ir prajta kart man uzgeso prie sitos pirmos bako padalos. daspyliau ir viskas tvarkoi. o kaip ten Arunai daug darbo patikrint ar pakeist siurbliuka ta, gali but kad vienas xujowas jo ? kaip cia su tuo bako padalinimu.


Dazniausiai buna uzsikemsa tos perpilimo is vieno ikita zarnos su voztuvais.


StandartinėParašytas: 24 Spa 2012, 12:35 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.09.06
Amžius:
35
Pranešimai:
54
Miestas:
uk/Lincolnshire
Automobiliai:
BMW 535d m sport E60 black
ex E38 728
ex E36 325coupe,320coupe,325i
ne batai cia su sitom spelionem reiks varyt iki taves nes vel vakar uzgeso, nebevazinesiu, tik neisvaizduoju kaip datraukt iki taves nes nezinau vaziuoji dvi d kartais negesta kita kart uzgesta kasdien. tik niekad nebuvo siltas uzgeses variklis, reiks bandyt palaukt kol insils ir vaziuot kitaip tai niekaip.


StandartinėParašytas: 16 Lap 2012, 22:28 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
Problema ispresta. Variklio dde purkstuku aktivavimas sugedes buvo. Pakeistas kitas dde su cas.


StandartinėParašytas: 07 Bal 2013, 14:07 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.09.18
Pranešimai:
26
Automobiliai:
E60 2005
Sveiki,
Susidūriau ir aš su mistiniu variklio užgesimu. Perskaičiau forumą, bet nesugebėjau rasti atsakymo.
Viskas prasidėjo prieš 1,5 mėn., važiuojant nei iš šio, nei iš to užgeso variklis. Pagalvojau, kad čia šiaip kažkas. Po kokių 2 savaičių vėl toks „bajeriukas“ ir taip kartą į savaitę iki šio savaitgalio. Šį savaitgalį tokios nesąmonės padažnėjo.
Beje, plačiau apie patį variklio užgesimą: važiuojant tiesiog dingsta gazas, gali spausti kiek nori, mašina pradeda lėtėti, dingsta vairo stiprintuvas, bet visa kita veikia ir be jokių pokyčių (šviesos, vėjukas ir pan.). JOKIO pranešimo, ar užsidegusios lemputės (net geltona variklio lemputė neužsidega). Sustojus ir paspaudus užvedimą, užsiveda ir gali vėl važiuoti iki sekančio tokio įvykio. Jokių neigiamų pokyčių nepastebėjęs: variklis dirba gražiai (jokių apsukų šokinėjimo ar pan.); kuro sąnaudos nepadidėję; tepalų neėda; trauka nepakitusi. Visai atvejai kuro min 20 ltr., o šį savaitgalį iš vis pilnas. Kaip pas mane automatas ir start mygtukas, tai užvesti nėra taip paprasta. Tai atsitikus tokiam „bajeriukui“, perstumiu į N ir paspaudus lengvai stabdį, paspaudžiu užvedimą, užsiveda ir važiuoju toliau.
Pasijungiu INPA ir matau tokias klaidas: 3 ir 6 cilindro pakaitinimo žvakių klaidos (bet pas mane taip visą žiemą, niekaip neprisiruošiau). Variklio skyriuje jokių daugiau klaidų. Tiesa kartą buvo išmetę camshaft sensoriaus klaidą, bet ištrynus – nesikartoja. Taip pat, esu užgaudęs po tokio užgesimo, jog buvo užfiksuota (be žvakių klaidų):
- “3E90 crankshaft sensor, signal“ – error counter - 1;
- “4B90 rail pressure monitoring at engine-start” – error counter - 4.
Šiuo atveju, kaip supratau pagal užfiksuotus kilometrus, jog klaidos atsirado kartu.
Taigi šį savaitgalį man taip užgeso gal 6 kartus. Kelis kartus stovint vietoje ant laisvų apsukų, vieną kartą autostradoje važiuojant 120, kitais atvejais irgi važiuojant pastoviu greičiu. Šiandien užgeso net 3 kartus! Iki namų 270 km ir nuvažiavus 10 km – pirmas, dar 10 km – antras, dar 15 km – trečias, jau net pagalvojau kaip čia grįžti reiks, bet paskui likusius km – jokių užgesimų. Pastebėjau, kad kai variklis šaltas, tai tikrai neužges. Šiandienos pavyzdys: po pirmo užgesimo, sustojau ir pasijungiau kompą – tos pačios klaidos, ištryniau. Parvažiavus namo (po dviejų užgesimų), pasižiūriu tas pats. Variklio skyriuje tik žvakės, jokios kuro siurblio klaidos ar pan. Kaip jau minėjau, prieš kokią savaitę buvau užgaudęs crankshaft ir rail pressure klaidas po tokių užgesimų. Nesu specas, bet man linksta į kažkokią elektronikos klaidą, daviklį ar pan. Sakyčiau kad koks crankshaft ar camsaft sensoriaus daviklis, bet kodėl po 3 šiandienos užgesimų jokių klaidų nėra? Mano supratimu, kad ir pusei sekundės daviklis sugrybauja, jo klaida jau fiksuojama atmintyje? Mistika kažkokia.
Kitą savaitę mašiną vešiu į BMW servisą, bet prieš tai noriu išklausyti ir Jūsų nuomonės. Ar tiesiog pradėti keisti crankshaft ir tada vėl stebėti, po to camshaft ir vėl stebėti, ir taip pusę variklio  (čia jau mano ironija)? Galiu klysti bet veikiančiam varikliui atjungus camshaft sensoriaus fiškę jis neužgesta?
Beje auto: E60, automatas, dyzelis, 2006.


StandartinėParašytas: 27 Geg 2013, 19:58 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.09.18
Pranešimai:
26
Automobiliai:
E60 2005
Bėda iki šiol neišspręsta ...
Kreipiuosi į Jus ir labai tikiuosi patarimo ar nukreipimo į Lietuvoje esantį specialistą!!! LABAI norėčiau, kad „Arunas B“ kokią nuomonę pasakytų (galiu už konsultaciją ir pavedimą padaryti)!!!
Taigi aprašymas po 1,5 mėn:
1. Autoservisas Nr.1. Padarė diagnostiką, pasakė, kad purkštukų rodmenys geri. Be žvakių klaidų matoma D-can‘o klaida. Rasta problema – prie variklio valdymo bloko esantis minusinis laidas einantis į korpusą labai stipriai oksidavęsis. Išvalė, sutepė. Deja ...
2. Autoservisas Nr. 2 (Krasta). Padarė diagnostiką. Vėl pasakė, kad purkštukų duomenys geri. Kaip buvo atmintyje fiksuota camshaft daviklio klaida, pasakė jį pasikeisti. Daugiau problemų nerado. Nusipirkau šį daviklį ir pats pasikeičiau. Deja ...
3. Autoservisas Nr. 3. (mašina prabuvo 3,5 sav., elektrikas dirba su originalia BMW aparatūra ir paliko labia gerą įspūdį). Be žvakių klaidų, matoma d-can’o klaida. Darbai:
- iš pradžių buvo įtartas generatoriaus gedimas, nes pasak meistro: įtampos šuolis ir sistema gesina variklį, kad nesudegint elektronikos. Buvo 5dienis, tai atjungė kažkokį daviklį (gal IBS daviklį), kuris įjungia avarinį rėžimą dėl įtampos gaminimo. Turėtų neužgesti. Užgeso per savaitgalį. Tada pakeitė generatoriaus angliukus. Vėl užgeso. Tada sako – generatoriaus rėlę ar mikroschemą reikia keisti. Pakeitė. Vėl užgeso.
- atjungė įdėtą Admitos signolkę nuo variklio bloko. Užgeso.
- pakeitė KGN bloką. Priprogramavo. Užgeso.
- pakeitė DDE bloką. Priprogramavo. Užgeso. Tai buvo šis 5dienis. Užgesus iš karto privažiavau diagnostikai. Parodė gazo sklendės (jei neklystu throttle valve vadinasi) klaidą. Sako gal ji užsikerta ir gesina. Reikia ją tik išvalyti, bet patikrinimui patarė tiesiog atjungt fiškę. Savaitgalį atjungiau. Tas pats.
- šiandien vėl mato D-can klaidą. Sako, jo užgesimą dabar gali įtakoti tik greičių dėžės fiškė. Ji nebrangi, bet jos pakeitimo darbai ... Na čia ne problema, galima sumokėti už viską, bet jei čia vėl ne tas, tai ...
Užgesimas gali įvykti ir važiuojant, ir stovint ant „P“. Užgesus, užsikuria iš karto. Jokios lemputės, jokio pranešimo, nieko. Trauka, kuro sąnaudos, variklio tolygumas ir pan. – viskas OK. Pvz. šį savaitgalį važiavau į vieną pusę 300 km, tai maždaug užgesimai kas 70-80 km. Grižinėjau, tai užgeso vėl po 70 km, likusius jau nebe. Per šį visą laiką esu pastebėjęs tik vieną garantuotą dalyką, kad užgesta tik kai variklis daugmaž pasiekia optimalią temperatūrą.
Autoserviso Nr. 3 elektrikas nuo šiandien atostogauja tris savaites, tai dabar nežinau ar verta rizikuoti dėl greičių dėžės fiškė?
Situacija nepavydėtina, bet kažkaip neprarandu dar vilties susitaisyti mašiną. Gal kur kokį rimtą elektriką galėtumėte rekomenduoti. Esu Klaipėdoje, bet mašiną galiu atvaryti bet kur. Svarbu išspęsti problemą (kol viltis dar gyva).


StandartinėParašytas: 27 Geg 2013, 20:21 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.02.15
Amžius:
106
Pranešimai:
1743
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW F11 530xD LCI sophistograu;
ex: f11 alpinaweis, e61, E39, E34, e30x2;
Pats rasai, kad tai darosi pasiekus variklio temp. Ziurejai per skydeli kiek uzkyla? Gal temp. daviklis grybauja...

_________________
Pries idiota laimeti ginca neimanoma... reikia kristi i idioto "lygi", o ten laimi jo patirtis.


StandartinėParašytas: 28 Geg 2013, 08:12 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.08.07
Pranešimai:
491
Miestas:
klaipeda
Automobiliai:
E61 3.0 d
2004
O pas koki elektrika cia klaipedoi buvai?


StandartinėParašytas: 30 Lie 2013, 20:33 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.09.18
Pranešimai:
26
Automobiliai:
E60 2005
Na ką, galiu su džiugesiu pranešti, kad pavyko man išspręsti problemą :))) Susitvarkęs problemą iš karto nerašiau, norėjau pilnai įsitikinti.
Pravažiavau jau 2500 km - jokių užgesimų ar pan.
Problema buvo crankshaft daviklyje!!! Pakeitė ir visos problemos dingo.
Mano atveju, šio daviklio gedimas buvo neįprastas, kitaip tariant jam "sustreikavus", ne visą laiką klaida įsirašydavo į atmintį (dažnai mesdavo D-Can klaidą, o crankshaft klaida būdavo įrašoma tik po 3-4 užgesimų). Tai greičiausiai įvykdavo todėl, kad daviklis "sustreikuodavo" labai trumpam momentui (čia tik prielaida dėl ko neįsirašydavo į atmintį).
Malonu tai, kad autoservisas Nr. 3 paėmė tik už daviklį ir generatoriaus tvarkymą, nes jau buvo "ant ribos".


StandartinėParašytas: 30 Lie 2013, 22:05 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
Perskaites tavo pirma posta kur rasei jau zinojau kad alkuninio daviklis. Nesuprantu ka ten tie visi servisai gryba pjove tiek laiko?


StandartinėParašytas: 30 Lie 2013, 22:24 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.02.15
Amžius:
106
Pranešimai:
1743
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW F11 530xD LCI sophistograu;
ex: f11 alpinaweis, e61, E39, E34, e30x2;
Arunas B rašė:
Perskaites tavo pirma posta kur rasei jau zinojau kad alkuninio daviklis. Nesuprantu ka ten tie visi servisai gryba pjove tiek laiko?

A tai ko tylejai? :)

_________________
Pries idiota laimeti ginca neimanoma... reikia kristi i idioto "lygi", o ten laimi jo patirtis.


StandartinėParašytas: 30 Lie 2013, 22:27 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.05.17
Pranešimai:
3776
Automobiliai:
E30 tc-baur cabrio
E36 325
chrysler sebring cabrio
toyota celica cabrio
E36 328 cabrio
bmw e61
grand voyager 3.3
w220 320cdi
Bmw m3 E36
bmw 325 cabrio E30
Bmw 535d e60
Bmw 535d f10
Arunas B rašė:
Perskaites tavo pirma posta kur rasei jau zinojau kad alkuninio daviklis. Nesuprantu ka ten tie visi servisai gryba pjove tiek laiko?

Arunai geriau jau butum to nesakes :mrgreen:


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 47 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery