Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 25 Lap 2024, 22:05

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]




Naujos temos kūrimas Ši tema užrakinta, jūs negalite redaguoti pranešimų arba atsakinėti į juos.  [ 82 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5, 6  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 07 Lap 2012, 15:40 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.04.03
Amžius:
48
Pranešimai:
8031
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
g30 530e B48 hybrid '18
PrakalejaS rašė:
...Bent jau aš spėčiau, kad elektronika pati nustato aukštesnes apsukas, kad palaikytų tinkamą tepalo slėgį.

ne, su teaplo sliegiu apsukos nesusije. jei tepalo siurblis pareina, ar filtras auzsikimses ir lempute mirksi, arba dega raudonai, apsukos nekinta.
PrakalejaS rašė:
Nepašilus katalizatoriams ir LZ, kuro naudoja daugiau,

katalizatoriai kartais savo pasildymo neturi? kazkodel galvoje sedi katalizatoriu klaida del pasildymo. bet galiu klysti.
PrakalejaS rašė:
yra keli šildytojai ir tokia smarvė per visą kiemą praeina, kad net jiems išvažiavus ji ilgą laiką juntama (o netvarkingų dyzelių šiais laikais yra dauguma).

cia tiesa, ir smarve, kad prosali nepraeiti, ir garsai, su adaru langu nepamiegosi ryte. kaip jie technikini praeina :(

_________________
БМВ – Б ойтесь М еня В ёдра


StandartinėParašytas: 07 Lap 2012, 16:34 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
Ai bobuciu turgus vel. Pagrindine esme ta kad variklis labaiusiai dyla tol kol pasiekia darbine temperatura. Tai viskas labai parasta, viena ryta uzkuriam nuimam laika ir birbinam tol kol pasieks darbine temperatura, kita ryta uzvedam ir vaziuojam, paskui sulyginam laikus ir darom isvadas. Nematau prasmes klausytis bobuciu pasaku ir diskutuoti.


StandartinėParašytas: 07 Lap 2012, 16:39 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.02.08
Amžius:
38
Pranešimai:
6970
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW 328ti 94'
MB GLK 14'
KIA XCeed 21'
Arunas B rašė:
Ai bobuciu turgus vel. Pagrindine esme ta kad variklis labaiusiai dyla tol kol pasiekia darbine temperatura. Tai viskas labai parasta, viena ryta uzkuriam nuimam laika ir birbinam tol kol pasieks darbine temperatura, kita ryta uzvedam ir vaziuojam, paskui sulyginam laikus ir darom isvadas. Nematau prasmes klausytis bobuciu pasaku ir diskutuoti.

Užsivedi ir važiuoji, neduok gazo iki dugno ir viskas.


StandartinėParašytas: 07 Lap 2012, 16:49 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Klubo Narys
Klubo Narys
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.08.03
Amžius:
42
Pranešimai:
4365
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E36 328iC M52 95'06
F20 120D N47T 11'12
E36 318iS M42 93' ex
Tai tada kitas pamąstymas - šildant vietoje yra minimalios apsukos, važiuojant - beveik niekada minimalių nebūna. Ar esant šaltam varikliui ir skiriantis apsukoms tarkime du kartus, dėvėjimasis vienodas ar daugiau/mažiau dėvisi, kai apsukos didesnės? (čia turbūt ir yra esmė saugant variklį - šildyt, nešildyt).
Arunas B rašė:
Pagrindine esme ta kad variklis labaiusiai dyla tol kol pasiekia darbine temperatura.

_________________
Viskas, ką sakau, yra tik mano ASMENINĖ nuomonė ir nieko daugiau...


StandartinėParašytas: 07 Lap 2012, 16:57 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.06.15
Amžius:
36
Pranešimai:
962
Automobiliai:
e61 525d 05'
Ex:
E39 530i 01'
E34 525i 88'
E32 735i 89'
:lol: manau per daug kvaršini sau galva


StandartinėParašytas: 07 Lap 2012, 17:01 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.02.08
Amžius:
38
Pranešimai:
6970
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW 328ti 94'
MB GLK 14'
KIA XCeed 21'
PrakalejaS rašė:
Tai tada kitas pamąstymas - šildant vietoje yra minimalios apsukos, važiuojant - beveik niekada minimalių nebūna. Ar esant šaltam varikliui ir skiriantis apsukoms tarkime du kartus, dėvėjimasis vienodas ar daugiau/mažiau dėvisi, kai apsukos didesnės? (čia turbūt ir yra esmė saugant variklį - šildyt, nešildyt).

Bet ir sugalvoji tu, čia tau ne rusiška technika, dažnai tie varikliai tarnauja daugiau nei pusę milijono km be didžiausių bėdu. Tai keisk laiku eksploatacinius skysčius ir nesuk sau pautų. Užkūrei, langus nusigramdei ir pirmyn, jei langų nereikia gramdyt, tai užkūrei, palauk kol apsukos nukris, tai užtruks iki 1min ir pirmyn.


StandartinėParašytas: 07 Lap 2012, 17:17 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Klubo Narys
Klubo Narys
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.08.03
Amžius:
42
Pranešimai:
4365
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E36 328iC M52 95'06
F20 120D N47T 11'12
E36 318iS M42 93' ex
Ne, nu aš suprantu, kad pasižiūri Radži ieško žmonos, instaliuoji alaus, suvirškini negalvodamas pateikiamas naujienas ir gyvenimas laimingas.
Aš nesiginčyju dėl to - sėdi ir važiuoji (nemačiau dar žmogaus, kuris šildytų iki virš mėlynos juostos ar iki darbinės temperatūros). Šiaip ar taip, greičiau kėbulas surudis, nei normaliai prižiūrimas variklis užlinks (šildomas ar nešildomas). Klausimai pamąstymui užduodami tam, kad MĄSTYTI, o ne šiaip - pasakyti bendrinę nuomonę (kurios negalima absoliutinti dėl skirtingų technologijų) :-)

_________________
Viskas, ką sakau, yra tik mano ASMENINĖ nuomonė ir nieko daugiau...


StandartinėParašytas: 07 Lap 2012, 17:26 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.10.14
Amžius:
39
Pranešimai:
380
Automobiliai:
Ne BMW.
Sako išmanantys žmonės kaip daryti, tai ne tu vėl savo filosofijas kaip geriau sysioti atsisėdus, atsistojus ar tiesiog sulenkus kelius :D


PrakalejaS rašė:
Tai tada kitas pamąstymas - šildant vietoje yra minimalios apsukos, važiuojant - beveik niekada minimalių nebūna. Ar esant šaltam varikliui ir skiriantis apsukoms tarkime du kartus, dėvėjimasis vienodas ar daugiau/mažiau dėvisi, kai apsukos didesnės? (čia turbūt ir yra esmė saugant variklį - šildyt, nešildyt).


StandartinėParašytas: 07 Lap 2012, 17:35 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.01.19
Pranešimai:
3552
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
5er
7er
:mrgreen:

čia prakalėjas dėl išprusimo manau klausia ir dėl to kad turi apynaują auto, bet jau į jį yra atsakyta, kad variklis mažiau dėvisi, tuo atveju kai sėdi ir važiuoji. Buvo kažkas praeitais metais čia išsireiškęs, kad vokietis sėda į mašiną užsidega cigaretę, šauna į autobamą ir lekia 200km/h rėkdamas - Das auto :lol:

_________________
Kova už taiką - tai tas pats, kas seksas už nekaltybę.


StandartinėParašytas: 07 Lap 2012, 17:40 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.02.08
Amžius:
38
Pranešimai:
6970
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW 328ti 94'
MB GLK 14'
KIA XCeed 21'
PrakalejaS rašė:
Ne, nu aš suprantu, kad pasižiūri Radži ieško žmonos, instaliuoji alaus, suvirškini negalvodamas pateikiamas naujienas ir gyvenimas laimingas.
Aš nesiginčyju dėl to - sėdi ir važiuoji (nemačiau dar žmogaus, kuris šildytų iki virš mėlynos juostos ar iki darbinės temperatūros). Šiaip ar taip, greičiau kėbulas surudis, nei normaliai prižiūrimas variklis užlinks (šildomas ar nešildomas). Klausimai pamąstymui užduodami tam, kad MĄSTYTI, o ne šiaip - pasakyti bendrinę nuomonę (kurios negalima absoliutinti dėl skirtingų technologijų) :-)

Parašyk į BMW gamyklą el. laišką, galėsi pamąstymais pasidalinti su jais :)


StandartinėParašytas: 07 Lap 2012, 18:37 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Klubo Narys
Klubo Narys
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.08.03
Amžius:
42
Pranešimai:
4365
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E36 328iC M52 95'06
F20 120D N47T 11'12
E36 318iS M42 93' ex
Jau atsibodęs bajeris, panašiai kaip "can it run crysis".

Variklio šildymas, start stop sistemos darbas, automatinės dėžės tepalo keitimas, long life tepalo realus ilgaamžiškumas, papildomo antikorozinio sluoksnio tikslingumas ir kiti klausimai turi per daug sudedamųjų dalių, kad juos traktuotum vienareikšmiškai, dėl to visada kyla įvairių pamąstymų, gal per gilių ar neteisingų, bet nepriimant visko už gryną pinigą.

ps. visada tikiu tik realiais skaičiais, o tai jau turėjom forume fruktų su vėjo malūnėliais ir "gražiais neginčyjamais faktais".

_________________
Viskas, ką sakau, yra tik mano ASMENINĖ nuomonė ir nieko daugiau...


StandartinėParašytas: 07 Lap 2012, 22:15 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.07.24
Pranešimai:
407
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39
Jei leisit paklaust?
Kokia dalis yra atsakinga, del to apsuku padidejimo, uzkurus salta varikli?


StandartinėParašytas: 07 Lap 2012, 22:34 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.04.03
Amžius:
48
Pranešimai:
8031
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
g30 530e B48 hybrid '18
dme, dde

_________________
БМВ – Б ойтесь М еня В ёдра


StandartinėParašytas: 07 Lap 2012, 22:34 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.07.21
Pranešimai:
94
variklio kompas - lietuviskai


StandartinėParašytas: 07 Lap 2012, 22:35 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.01.18
Pranešimai:
1651
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex E39 530d M57 '99
ex SAAB 9-5 1.9 TiD '09
Cadillac ATS '19
Skype:
einoras.r
Benzinuose dar LEV

_________________
Šiuolaikinį BMW sudaro apie 30000 detalių...


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Ši tema užrakinta, jūs negalite redaguoti pranešimų arba atsakinėti į juos.  [ 82 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5, 6  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery