Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 22 Lap 2024, 22:11

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]




Naujos temos kūrimas Ši tema užrakinta, jūs negalite redaguoti pranešimų arba atsakinėti į juos.  [ 82 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5, 6  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 03 Lap 2012, 20:30 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.10.16
Pranešimai:
114
Automobiliai:
E39 530d
Manijakas rašė:


Matai instrukcija viena, o komfortas kita, pvz as savo laikau lauke, tai jei vaziuoju ziema ryte kur kai sala -15 ir daugiau visada atejas uzkuriu ir einu kavos gert, ateinu isgeres kava salone silta langai atitirpe nieko gramdyt nebereikia. O ir nemanau kad ten kas nutiks jei jis padirbs 15-20 min ant laisvu. Gi daug smagiau vaziuot kai silta o ne kai vairo neina paimt nes per nakti isales kaip velnias


o webastos ner pas tave? nu kazkaip atrodo labai neekonomiska 15-20 ant laisvu palikt masina, jau man atrodo geriau pavairuot 5minutes su pirstinem


StandartinėParašytas: 03 Lap 2012, 20:43 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.05.18
Pranešimai:
3378
Kebabas rašė:

o webastos ner pas tave? nu kazkaip atrodo labai neekonomiska 15-20 ant laisvu palikt masina, jau man atrodo geriau pavairuot 5minutes su pirstinem


Pas mane italas, tad apie tokius navarotus tik pasvajot yra tik tas elektrinis pasildymas kuris veikia kai masina uzkurta nu tipo sildo papildomai ausinimo skysti :)

_________________
Imagine you could jump so high you could leave this world behind...


StandartinėParašytas: 04 Lap 2012, 01:08 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.01.18
Pranešimai:
1651
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex E39 530d M57 '99
ex SAAB 9-5 1.9 TiD '09
Cadillac ATS '19
Skype:
einoras.r
Šildyti mašinos negalima ir nereikia. Šaltas tepalas yra tirštas, todėl kol jūs birbinate savo mašiną ant laisvų, tol jo slėgis yra labai mažas. To pasekoje blogai tepama viskas variklyje, kur naudojamas tepalas po slėgiu (šiuolaikiniuose varikliuose beveik visi komponentai tepami, o akrtu ir aušinami išpurškiant tepalą vos ne kaip aerozolį). Todėl birbindami savo variklius darote meškos paslaugą. Vokiečių inžinieriai tikrai neveltui net vartotojo instrukcijoje priminė apie važiavimą iškart. Kažkada seniai tas birbinimas ant laisvų tikrai būdavo kažkiek reikalingas, bet jau laikas suprasti, kad vairuojami ne žiguliai, o pažangesnės mašinos.

Apie pavarų dėžes-stovėkit nestovėję-ji savo darbinę temperatūrą pasieks tik važiuojant. Palaikyti ant D stovint prasmės didelės nėra-šils tik viena dalis jos, o kitos šils tik tepalui bėgiojant po sistemą t.y. dėžei junginėjant bėgius.

Tas, kas siūlo burnoutus daryti šaltu automatu gali kaupti pinigus kapitaliniam remontui (tas galioja tiek vasarą, tiek žiemą, rudenį, pavasarį...). Net su darbinės temperatūros automatu to daryti dažnai nepatariu-kiekvienas toks burnoutas atima jam 1000 km ramaus darbo.

_________________
Šiuolaikinį BMW sudaro apie 30000 detalių...


StandartinėParašytas: 04 Lap 2012, 02:08 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
Del burnauto ten tik siaip pajuokaujant manau parase. O kas del sildymo tai jau kalbeta buvo ne viena karta. O viskas labai paprasta varikis labiausiai dyla tol kol jis pasiekia savo darbine temperatura. o darbine temperatura jis pasiekia greiciausiai ne birbdamas tuscia eiga vietoje o dirbdamas savo darba. Nereikia ten eiti prie krastitunimu ir mastyti kad dabar reik tik uzvedus dugnais vaziuoti, apsukos variklio sildymo metu neturi virsyti 4000rpm. Jei dar nepastebejot naujesniu bmw vairuotojai kaid prie tachometro yra juostele kuri sylant leidziasi link aukstesniu sukiu. Ryskiausiai ji matosi pas M3, M5.


StandartinėParašytas: 04 Lap 2012, 03:39 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.08.10
Pranešimai:
490
Automobiliai:
E61 523i '05
Einoras rašė:
Šaltas tepalas yra tirštas, todėl kol jūs birbinate savo mašiną ant laisvų, tol jo slėgis yra labai mažas.


Ar ne atvirksciai ? Iki siol maniau, kad siurblys sukelia didesni slegi su tirstesniu tepalu. Bent taip buvo su rusiskom masinom. Uzvedus salta varikli, tepalo slegio manometras rodydavo didesni slegi, negu kai variklis susildavo.
Aisku pilnai sintetiniu tepalu klampumas nuo temperaturos daug maziau skiriasi, negu paprastu.


StandartinėParašytas: 04 Lap 2012, 10:10 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.04.03
Amžius:
48
Pranešimai:
8031
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
g30 530e B48 hybrid '18
ne, ne atvirksciai. siurblys pumpuoja tepala i varikli per filtra. tirstesnio tepalo pralaidumas mazesnis. na ir tepalo slegis tuscia eiga daug mazesnis nei prie apsuku.
esu mates toki "eksperimenta", seniai cia. i dyzeline jetta buvo supilti 30w ar net 40w tepalai. vasara vaziavo gerai, bet atejus ziemai uzkuriant pastoviai dege tepalo spaudimo lempute, kol variklis nepasildavo.

_________________
БМВ – Б ойтесь М еня В ёдра


StandartinėParašytas: 04 Lap 2012, 13:18 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
Naudojant pilnai sintetinius tepalus lietuvos ziemomis tas spaudimo dalykas neaktualus.


StandartinėParašytas: 04 Lap 2012, 13:44 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.04.03
Amžius:
48
Pranešimai:
8031
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
g30 530e B48 hybrid '18
:) cia daugiau teoriniai pamastymai buvo. tis'e aiskiai parasyta - nesant kritinems temperaturoms (kaip lietuvoje) pilnai sintetinems tepalkams i klampuma nekreipti demesio. bet mazai kas ji skaito, o ir yra kas netiki :lol:

_________________
БМВ – Б ойтесь М еня В ёдра


StandartinėParašytas: 04 Lap 2012, 14:17 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.05.14
Amžius:
49
Pranešimai:
226
Miestas:
Šiauliai
Automobiliai:
BMW 7er [E38]
BMW 728, 1997m. limuzinas.
Darbinis tūris: 2793cm³.
Automatas. Benzinas/dujos.
nežinau... :) jūs kaip norit o aš simboliškai visviena šildysiu, bent vieną dainą ant CD manau reikia sugroti, kai pasiekia rodyklė mėlyną padalą ir galima važiuoti. sorry, bet "Šildyti mašinos negalima ir nereikia" čia jau kažkoks kraštutinumas. :)

Tiesa, dėl visų tepalo slėgių ir tepimo varikliui dirbant sutinku, čia viskasa tvarkoje. :)


StandartinėParašytas: 04 Lap 2012, 15:04 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.05.18
Pranešimai:
3378
Nu tai jei teopalas skystas tai meskos paslauga kaip ir nedaroma? Nes nu pvz nzn kaip pas kitus, bet pas mane dyzelis ziema uzvedus salta dirba skaudziau, o pasilus aptyla. Todel manau, kad jei tepalas skystas kad jis ten pabirbs ant laisvu nieko nenutiks :)

_________________
Imagine you could jump so high you could leave this world behind...


StandartinėParašytas: 04 Lap 2012, 15:26 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.05.09
Amžius:
45
Pranešimai:
188
Miestas:
Sostinė
Automobiliai:
E39 530D 99m
parašysiu ir aš dėl statistikos :) .
savo auto, esant minusinei temperatūrai, visada pašildau tol, kol rūkydamas cigarete nusivalau sniegą nuo mašinos. Esant temperatūrai prie maždaug 0 laipsnių, kaip ir jau vienas kolega minėjo, užkuriu mašiną, seguosi diržą, įsijungiu radiją Kelyje, pasijungiu laisvų rankų įrangą ir važiuoju :)

_________________
BMW 530 D, 99m, touring


StandartinėParašytas: 04 Lap 2012, 16:43 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.10.16
Pranešimai:
114
Automobiliai:
E39 530d
djdainius rašė:
sorry, bet "Šildyti mašinos negalima ir nereikia" čia jau kažkoks kraštutinumas. :)


koks cia krastutinumas? visa literatura raso kad nereikia sildyti, neveltui ir manuale parasyta "Do not allow the engine to warm up by leaving it running while the vehicle remains stationary. Instead, begin driving immediately at a moderate engine speed". Viska logiskai tau zmogus paaiskino, gali dar daugiau info susirast nete ar forumuose del ko nereik sildyt, net ir sitam forume pilna temu tokiu buvo. O jei syldot tik del to, kad sildyt arba del to, kad jauciat, kad masinai taip geriau, tai kam tada dar cia klaust ar reik sildyt ar ne? :lol:


StandartinėParašytas: 04 Lap 2012, 16:51 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.10.16
Pranešimai:
114
Automobiliai:
E39 530d
cia dar kelios mintys apie tai:
For every two minutes a car is idling, it uses about the same amount of fuel it takes to go about one mile.

Myth #2: Idling is good for your engine. Reality: Excessive idling can actually damage your engine components, including cylinders, spark plugs, and exhaust systems. Fuel is only partially combusted when idling because an engine does not operate at its peak temperature. This leads to the build up of fuel residues on cylinder walls that can damage engine components and increase fuel consumption


StandartinėParašytas: 04 Lap 2012, 18:11 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.05.14
Amžius:
49
Pranešimai:
226
Miestas:
Šiauliai
Automobiliai:
BMW 7er [E38]
BMW 728, 1997m. limuzinas.
Darbinis tūris: 2793cm³.
Automatas. Benzinas/dujos.
blyn, yra čia tokių kas Norgeje ar Swerige gyvena? :D na ten kur šalta :D reikia kažkokių kontraargumentų :D o tai paskutiniu lūzeriu tuoj pradėsiu jaustis, po tokių diskusijų :D


StandartinėParašytas: 04 Lap 2012, 19:28 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.04.03
Amžius:
48
Pranešimai:
8031
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
g30 530e B48 hybrid '18
ten jie webastas visokias turi. ji pasildo varikli pries kuriant ir jau kuri silta.

_________________
БМВ – Б ойтесь М еня В ёдра


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Ši tema užrakinta, jūs negalite redaguoti pranešimų arba atsakinėti į juos.  [ 82 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5, 6  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery