Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 29 Lap 2024, 03:28

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E60 ir E61 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Ši tema užrakinta, jūs negalite redaguoti pranešimų arba atsakinėti į juos.  [ 3325 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 191, 192, 193, 194, 195, 196, 197 ... 222  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 27 Spa 2012, 23:33 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.11.28
Pranešimai:
170
Automobiliai:
ex. BMW e60 525d
BMW e70 09' xdrive 3.5d
moto Honda CBR 1000rr SC57 Hannspree
Audi Q5 sline 3d 10`
now.
BMW e65 3d 06`
Mercedes Benz C55 AMG 06`
man atrodo kaip ir su dujom, tech pase turetu buti irasas apie spalvos pasikeitima. tai yra ten kur klijuoji gauni koke tai pazyma pristatai i regitra o ten bac i tech. pasa padaro yrasa kad apklijuotas. na logiska manau bet galiu ir klysti. nesmerkit. cia manau pakomentuot gali kas apsitraukes plevele ir buves regitroj ar tarkim pastabdytas ant kelio.


StandartinėParašytas: 28 Spa 2012, 09:21 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.03.30
Amžius:
44
Pranešimai:
128
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex E30 320i 90'
ex E34 535i LPG
ex E36 318i 94'
E61 530d 04'
E36 328i touring 97'
Nikas:
Tadis
Priklauso kiek procentu masinos aptraukta plevele, jei ten ale mustango juostos eina, tai nieko tokio, kaip ir reklama kokia ant sono (tiuningas). Jei pilnai kapota, stoga, bagazine, tada tampi dvispalvis arba ivairiaspalvis. Jei pilnai auto tokia pacia spalva-viskas ok, jei kita-reikia nauju doku (kaip tapus dvispalviu ar ivairiaspalviu). Jei paprastai sakant, lygiai tas pats jei dazytum auto. Perregistruoji nauja spalva, pereini TA ir viskas. Apie kazkokias pazymas TA neminejo (garaze persidazius sertifikato irgi nereikalauja...).


StandartinėParašytas: 28 Spa 2012, 11:04 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2011.08.02
Amžius:
35
Pranešimai:
481
Automobiliai:
E60 530D
Mano kai buvo pakeista spalva, tai mentai nepastebedavo, kad dokumentuose ne ta spalva. Bet aisku, kai reikejo technine apziura praeit, privalejau susitvarkyt dokumentus :) O pakeitus spalva dokumentuose tikrai nereikia dar karta pereit technine apziura.


StandartinėParašytas: 28 Spa 2012, 15:30 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.10.22
Amžius:
38
Pranešimai:
118
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
Ex E34 525TDS 1996m
Ex E39 530d 2000m
Ex Audi A6 (C6) 2006m
Now E53 3.0d 2003m
Sveiki, gal kas buvo apziureti si http://www.brcauto.eu/lt/car.brc?id=633309. Gal ka nors pastebejot ? Ir kaip suprasti cia raso 120kw ? nors turetu 130kw buti. Pagal vin raso 130kw ant dokumentu vokisku 120kw..


Paskutinį kartą redagavo Alpis 28 Spa 2012, 22:09. Iš viso redaguota 1 kartą.

StandartinėParašytas: 28 Spa 2012, 20:00 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.09.01
Amžius:
14
Pranešimai:
1281
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E65 740d matte black
pas mane matine plionke, o is saves zalia spalva. tai kiek kartu jau sustabde yra, niekada del to nei puse zodzio. Na nors jeigu debilas sustabdytu, gal ir prisikabintu, juk kiti ir vaistineles su gesintuvu ir liemene gali paprasyt.. TA gali ir nepraeiti su keista spalva, jei nebusi nauju doku isirases. Turi buti spalva pvz zalia-juoda(jei vidine spalva zalia, o plionke juoda) ir pan, nieko ten nekainuoja dokus pasikeist.


StandartinėParašytas: 28 Spa 2012, 20:35 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.05.09
Amžius:
33
Pranešimai:
914
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E60 530d 08'
nuo kazkurio laiko apziuroje visai yra nekreipiamas demesys i spalva.


StandartinėParašytas: 28 Spa 2012, 21:09 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2011.08.02
Amžius:
35
Pranešimai:
481
Automobiliai:
E60 530D
Babausis rašė:
nuo kazkurio laiko apziuroje visai yra nekreipiamas demesys i spalva.



Negali buti, nebent neatkreipe demesio darbuotojas. Nes tiesiog tai yra netvarkingi automobilio dokumentai.


StandartinėParašytas: 29 Spa 2012, 22:30 
  
 
 
Griztant prie pre LCI ir LCI temos ...
Siaip butu idomu jei rades laiko Arunas B parasytu ar vertas LCi ekstra pinigu, ar tiesiog ziureti i bendra stovi pre LCi ir LCI ? Konkreciau kuriu bedu galima tiketis maziau su LCI kalbant apie masinas su ~100k myliu ( 160k km ) rida. Kazkur skaiciau jog Arunas rase jog sekmingai byra ir tie LCi: taip pat sekmingai spardosi ju dezes ir panasiai. Ar greiciu dezes problemos preLCI 5er sutinkamos ir facelift e65 modeliuose ?


StandartinėParašytas: 30 Spa 2012, 11:29 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.07.25
Amžius:
39
Pranešimai:
3277
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
JEEP, e23, e93 lci
Tikrai vertas, cia y nieka net neziurint, ji ir parduot bus daug lengviau ir nuvertes jis maziau...


StandartinėParašytas: 01 Lap 2012, 03:01 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
tangou rašė:
Griztant prie pre LCI ir LCI temos ...
Siaip butu idomu jei rades laiko Arunas B parasytu ar vertas LCi ekstra pinigu, ar tiesiog ziureti i bendra stovi pre LCi ir LCI ? Konkreciau kuriu bedu galima tiketis maziau su LCI kalbant apie masinas su ~100k myliu ( 160k km ) rida. Kazkur skaiciau jog Arunas rase jog sekmingai byra ir tie LCi: taip pat sekmingai spardosi ju dezes ir panasiai. Ar greiciu dezes problemos preLCI 5er sutinkamos ir facelift e65 modeliuose ?


Jei taip pergyveni del greiciu dezes tai tikrai ne ta vieta del kurios reiktu pergyventi pas e60. LCI pergyvenk del papildomos problemos su variklio grandine nes ja reik keisti pasiekus 140-150k myliu ir apskritai kiek as ju praziurejas tai tarkim kas virs 100k jau yra lavons. bedos pas juo tos pacios kaip ir prie lci. Pakaitinimo zvakes su rele, pagrindinis variklio skyvas, greiciu dezes karteris, konverteris, kardano guma, galiniai sarnyrai, generatorius, priekines virsutiniu traukiu gumos, variklio pagalves, greiciu dezes pagalve, ismetimo kolektorius atkrenta pas LCI bet turbinos sandarinimo ziedai si ismetimo kolektorium ir duslintuvu dasideda, aisku pigesnis remontas nei kolektorius pas senesnius modelius, egr voztuvas, isiurbimo oro sklende, dpf filtras, termostatai, vandens pompa, amortizatoriai, priek stabilizatoriaus traukes, starteris, vairo kolonele, IBS sensorius, turbinos vamzdyno sandarinimo gumos, turbina, oro srauto matuokle, stabdziu diskai jei nebuvo keisti tai irgu jau galas jiems buna, telefono blokas, PDC blokas, CCC, Perkant toki modeli su tokia rida reik atsideti kokius 2.5k £ kad paskui nereiktu nervuotis ir sakyti kad gaidys tas bmw paduodu ir perku golpa.

P.S. kas turite e60 ir tvarkete maziau negu 5 dalykus is mano isvardinto saraso tai sakyciau gan nebloga masina nupirkote.


StandartinėParašytas: 01 Lap 2012, 10:24 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.08.09
Pranešimai:
215
Automobiliai:
BMW E61
Sunku rast bet kokia pavazineta masina idealia pardavime, vistiek reikes kazka tvarkyt o gal ir pardave ,kad jau nusimate dideli remontai
Uzsienyje irgi zmones nepriziuri masinu(nebent kol garantija yra)
O kuo daugiau visokiu bloku davikliu sistemu navarotu tuo daugiau gedimu.
5 bmw teisybe 10 tukst reikia papildomu turet
maziausiai norint susitvarkyt nupirkus.
As daznai paskaitau forumus uzsienio saliu tai irgi visi remontuoja tas pacias bedas ir verkia kiek viskas daug kainuoja ir iesko alternatyvu.
As siaip galvoju,kad per daug probleminiu agregatu turi BMW.
nupirkes galvojau - nu cia bus KOKYBES ZENKLAS :)

_________________
BMW the best !


StandartinėParašytas: 01 Lap 2012, 14:22 
  
 
 
Arunas B rašė:

Jei taip pergyveni del greiciu dezes tai tikrai ne ta vieta del kurios reiktu pergyventi pas e60. LCI pergyvenk del papildomos problemos su variklio grandine nes ja reik keisti pasiekus 140-150k myliu ir apskritai kiek as ju praziurejas tai tarkim kas virs 100k jau yra lavons...


Cia norejai pasakyt jog LCI grandines problema aktualesne nei preLCI ?
Tada perklausiu kitaip. Jei rinktumeis tarp e60, 90,60. Kuri varianta pasirinktum ir kokiu varikliu ?


StandartinėParašytas: 01 Lap 2012, 14:39 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
tangou rašė:

Cia norejai pasakyt jog LCI grandines problema aktualesne nei preLCI ?
Tada perklausiu kitaip. Jei rinktumeis tarp e60, 90,60. Kuri varianta pasirinktum ir kokiu varikliu ?


Nesuprantu taves, tu bandai klaisima suformuluoti taip kad gautum is manes atsakyma toki koki tu nori isgirsti???? Parsayta juodai ant balto M57 2N motorams grandine truksta.


StandartinėParašytas: 01 Lap 2012, 22:14 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.11.26
Amžius:
34
Pranešimai:
333
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex E34 525 TDS Touring 94
ex E39 525 TDS Touring 98
ex E39 525d Touring 02
F10 525d 10
Skype:
justinkelis
Gal kas buvo šitą apžiūrėt? :)

http://auto.plius.lt/skelbimai/bmw-530- ... 10277.html


StandartinėParašytas: 01 Lap 2012, 22:26 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.07.13
Pranešimai:
1075
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E60 04'
M3s rašė:

Tai, kad lego kazkoks surinktas. Baisus tiek isore, tiek vidum


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Ši tema užrakinta, jūs negalite redaguoti pranešimų arba atsakinėti į juos.  [ 3325 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 191, 192, 193, 194, 195, 196, 197 ... 222  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery