Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 06 Spa 2024, 18:26

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E46 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 10 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 23 Spa 2012, 23:57 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.07.05
Pranešimai:
15
Automobiliai:
E46 2.0d, Audi 100 c4 2.3 quattro, audi 100 2.3 quattro
Sveiki, automobilis 320 110kw 2.0 d. problema tokia, kad ant laisvos pavaros nesukyla apsukos virs 4000 rmp, bet vaziuojant gali sukelt ir daugiau nei 4000rmp. Kame problema?


StandartinėParašytas: 24 Spa 2012, 01:42 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.10.25
Pranešimai:
2433
Miestas:
Marijampolė
Automobiliai:
E90 318d M47TU2 BiTurbo
ex E46 320d M47
ex E34 535i M30
ex E46 318i M43
Paieska nesinaudojai tikrai. Kam tau tiek apsuku ant laisvo?


StandartinėParašytas: 24 Spa 2012, 08:18 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.10.12
Pranešimai:
159
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E46 320D '02 universalas AT
Ribotuvas


StandartinėParašytas: 24 Spa 2012, 09:29 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.07.05
Pranešimai:
15
Automobiliai:
E46 2.0d, Audi 100 c4 2.3 quattro, audi 100 2.3 quattro
Man tai nereik, bet TA buvo pareikalauta, kad apsukos sukiltu daugiau, nes ale siuo metu automobilis nera techniskai tvarkingas :) new rules..


StandartinėParašytas: 24 Spa 2012, 10:10 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.10.12
Pranešimai:
159
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E46 320D '02 universalas AT
Pries savaite Kaune TAC'e Chemijos gatvej nei pusia zodzio apie apsukas neuzsimine, nors pas mano auto ant laisvu lygiai 4000rpm maximumas


StandartinėParašytas: 24 Spa 2012, 12:46 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.10.25
Pranešimai:
2433
Miestas:
Marijampolė
Automobiliai:
E90 318d M47TU2 BiTurbo
ex E46 320d M47
ex E34 535i M30
ex E46 318i M43
reiwis rašė:
Man tai nereik, bet TA buvo pareikalauta, kad apsukos sukiltu daugiau, nes ale siuo metu automobilis nera techniskai tvarkingas :) new rules..


Jei nepraleido keliauk tieisiai pas TA centro valdzia. Ir kokia priezasti parase?


StandartinėParašytas: 24 Spa 2012, 19:21 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.08.29
Pranešimai:
1180
Automobiliai:
X5 V8
man buvo taip pat.nezinojau tik nusipirkes masina ,kad ribotuvas sudirba ties 4ooo rpm stovint ant P . nuvariau i TA ,sako per mazai rpm susikelia , sakau tai ka man daryt kad tik tiek teduoda ,sako reiktu nueit paziuret i duomenis kazkokius ten tipo kiek turetu duot tu rpm,nu tai sakau eik ir ziurek jei tau reik.bet nieko nejo neziurejo TA praejau , ant N padeties tikriausiai duotu daugiau rpm uzlauzt ne?

_________________
They said i should get a 4 cylinder engine to save fuel,so i bought two of them to save double the fuel.


StandartinėParašytas: 24 Spa 2012, 19:21 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.01.04
Amžius:
39
Pranešimai:
1631
Miestas:
Jonava
Automobiliai:
E46 320d M47TUD20 03' 6speed
F10 535i N55B30 14' LCI
nes taip ir turi būti, negali sukilti daugiau nei 4k apsukų, tam yra ribotuvas :)


StandartinėParašytas: 24 Spa 2012, 19:24 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.08.29
Pranešimai:
1180
Automobiliai:
X5 V8
justyzzzz rašė:
nes taip ir turi būti, negali sukilti daugiau nei 4k apsukų, tam yra ribotuvas :)

bet jau lekiat gatve dugnu tai lenkia iki redline bent jau pas mane ir tada begi kita tik meta

_________________
They said i should get a 4 cylinder engine to save fuel,so i bought two of them to save double the fuel.


StandartinėParašytas: 24 Spa 2012, 21:00 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.07.05
Pranešimai:
15
Automobiliai:
E46 2.0d, Audi 100 c4 2.3 quattro, audi 100 2.3 quattro
Taip, taip, ačiū už informacija. Bet ribotuvas mažiausias galvos skausmas, šian pasikeičiau tepalus, filtrus ir spėkit "išlindo įla iš maišo" pradejo kalt velenas, užsidegė tepalų lemputė.. Reziume sintetinė alyva yra nesukeliama ir velenas muša? Tai kaltas tepalo siurblys? Ką patartumėt? Keist siurblį? Keist variklį? Ar gali būt jau vėlu ir velenas būt užsi***** ? :)


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 10 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery