Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 30 Lap 2024, 03:15

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E60 ir E61 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 754 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 51  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 19 Spa 2012, 22:04 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.08.24
Amžius:
38
Pranešimai:
66
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
now: E61 525d '04
ex: E39 525TDS '97
Mariuss rašė:
Jei kam nesyla, keiskit abu termostatus- tuo isitikinau. Nevarkit po viena keisdami ir tikrindami temeratura per atrakinta skydeli. Tik is kart abu. Nera sunku pakeist. Antra karta keiciant- butu lengviau, kai su tuo susiduri.
Pries keiciant buvo 76, po pakeitimo 92 laipsniai C.


Sunku butu nupasakot kur pirkau, taciau panasios kainos yra ir autoaibej egr termostatas lyg 59 lt, o pagrindinis 117 lt.
Krastoi dbr akcija, pagrindinis termostatas 139lt.

Jei kas pageidausit, galiu ir pakeisti juos jusu automobilyje uz 150 lt, atidirbau technika :)


StandartinėParašytas: 20 Spa 2012, 11:29 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.09.01
Amžius:
14
Pranešimai:
1281
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E65 740d matte black
na egr termostata nera ka keist, o uz pagrindini 150lt nori? nenoriu daryt antireklamos, bet jei neklystu, man servise uz 50lt~ pagrindini pakeite. nu bet dar antifryzo reikejo ir pan.


StandartinėParašytas: 20 Spa 2012, 15:09 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.08.24
Amžius:
38
Pranešimai:
66
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
now: E61 525d '04
ex: E39 525TDS '97
Dainiusz rašė:
na egr termostata nera ka keist, o uz pagrindini 150lt nori? nenoriu daryt antireklamos, bet jei neklystu, man servise uz 50lt~ pagrindini pakeite. nu bet dar antifryzo reikejo ir pan.


Jeigu 50Lt kainuotu, tikrai pats nesikeisciau.


StandartinėParašytas: 21 Spa 2012, 13:32 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.08.07
Pranešimai:
491
Miestas:
klaipeda
Automobiliai:
E61 3.0 d
2004
As pries porasavaiciu keiciau uz abu termostatu keitima 60 lt paeme


StandartinėParašytas: 21 Spa 2012, 14:09 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.08.24
Amžius:
38
Pranešimai:
66
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
now: E61 525d '04
ex: E39 525TDS '97
Cottura rašė:
As pries porasavaiciu keiciau uz abu termostatu keitima 60 lt paeme


Is sistemos sena skyst nupyle/pakeite?
Gal tau ta pati ausinimo skysti dapyle? Tik kaip..
Skystis naujas vien kainuoja min 30Lt.


StandartinėParašytas: 21 Spa 2012, 15:17 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.02.12
Amžius:
43
Pranešimai:
362
Keitimas uztruko geras tris valandas. Pirma kart keiciant yra ka veikti. Antra kart butu greiciau, kai jau zinotum ka tiksliai nuardyti. Neradau antro nuorinimo varzto ( kaip kazkas minejo), tad pilant antifriza atsukau egr termostato nuorintoja ir per ten viskas kuo puikiausiai nusiorino. Net dapilti pakartotinai nereikejo.
Egr ausintuvo nuimti nereikejo, uzteko ausinimo sparnuote ( ji nusiima nuemus virs radiatoriu esancia skarda su kapoto uzraktais). Su storaja slanga is kaires viskas tvarkoje, o su is desines puses plonesne plastmasine, tai reikejo ja atleisti nuo bloko berots su varztu prisukta ir pasidave, kad termostata ideti. Varztai prieinami visi:galvute su prailgintoju, ir kilpinis raktas su didesniu isnesimu ( labiau lenktas). Antifrizas issileidzia per radiatoriaus kraniuka.


StandartinėParašytas: 21 Spa 2012, 18:48 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.02.20
Amžius:
43
Pranešimai:
206
Miestas:
dublin
Automobiliai:
ex E46 coupe,e60 520i.
e60 525d
Siand va kaip tik pasikeiciau abu termostatus.nuiminejau egr ausintuva.nieko sudetingo tame neradau.uztruko gal kiek daugiau nei 2 val.nuorinau taip pat per egr termostata.


StandartinėParašytas: 21 Spa 2012, 22:24 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.08.24
Amžius:
38
Pranešimai:
66
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
now: E61 525d '04
ex: E39 525TDS '97
Pasikeitus termostatus ismeginau automobili. Rezultatai lyg ir neblogi. Kieme +10C, sekmadienis, variklis isilo iki 91C darbines temperaturos pravaziavus 8km miestu be kamsciu, lengvu rezimu. Sanaudos kazkur apie 11l/100km.
Senesnis E39 2.5tds isildavo iki darbines temperaturos itin greit, per 5km.


StandartinėParašytas: 02 Gru 2012, 01:21 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.10.06
Amžius:
35
Pranešimai:
174
Automobiliai:
e60 530d '04 M-Tech
ex e60 530d '04
ex E46 325ci '02
Iskilo man toks klausimas jei termostatai blogi tai ant kiek gali skritis kuro sanaudos jos pakeitus i gerus ?


StandartinėParašytas: 02 Gru 2012, 01:57 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
BMWe60 rašė:
Iskilo man toks klausimas jei termostatai blogi tai ant kiek gali skritis kuro sanaudos jos pakeitus i gerus ?


http://www.bmwland.co.uk/forums/viewtop ... 9&start=40


StandartinėParašytas: 02 Gru 2012, 16:50 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.10.06
Amžius:
35
Pranešimai:
174
Automobiliai:
e60 530d '04 M-Tech
ex e60 530d '04
ex E46 325ci '02
sveiki cia pagrindinis termostatas? https://www.bmwautodalys.lt/lt/kataloga ... ermostatas


StandartinėParašytas: 02 Gru 2012, 17:03 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.10.06
Amžius:
35
Pranešimai:
174
Automobiliai:
e60 530d '04 M-Tech
ex e60 530d '04
ex E46 325ci '02
o cia egr https://www.bmwautodalys.lt/lt/kataloga ... statas-egr kokios akcijos , kaip zinot ar cia beru firmos nes neraso?


Paskutinį kartą redagavo BMWe60 03 Gru 2012, 17:08. Iš viso redaguota 1 kartą.

StandartinėParašytas: 02 Gru 2012, 17:30 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.11.20
Pranešimai:
4180
Automobiliai:
E60 535d M57N2 '08
E46T 320d M47N '04
E88 120d N47 '12
BEHR , BERU gamina ne termostatus.


StandartinėParašytas: 05 Gru 2012, 01:28 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.09.06
Amžius:
39
Pranešimai:
33
Miestas:
Klaipeda
Automobiliai:
Nissan S14a
BMW E60 535D +chip
Cottura rašė:
As pries porasavaiciu keiciau uz abu termostatu keitima 60 lt paeme



Siandien pas juos kainavo 120lt, matyt pas manes priejimas sudetingesnis nei paprastam, del ko uztruko ilgiau. Darbas buvo puikiai atliktas.


StandartinėParašytas: 05 Gru 2012, 11:44 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.08.09
Pranešimai:
106
Miestas:
klp
Automobiliai:
E46 320D 01` ex
E60 530D 05`
Viskas puikiai paaiskinta ir atlikti bandymai.

Cituoti:
Changing the main stat shouldn't throw any i-drive errors.

The following is merely my personal opinion, having been round this loop once before. If your motor is getting up to mid 80s celsius, then very little or no harm is being done to the engine or fuel economy, and I would question the need to do anything at all.

As has been mentioned elsewhere, 75C is the magic point for regeneration of the particulate filter. If the temp is struggling to go much above this, then that's the time for something to be done. If temps are even lower than this, then naturally issues will start to occur, and will more than likely have an impact on fuel economy and associated DPF issues due to a majorly borked main or EGR stat.

My reasoning for all of this is that I had both the main & EGR stats changed around this time last year, as the temperature frequently failed to get much above 80C. After fitting the stats, temps reached around 89C when cruising, however not more than a couple of months later this had fallen back to around 85-88C under the same conditions. I was initially concerned that something had failed within the new main stat, but 10 months later it's not changed a bit. It's certainly made no discernible difference to fuel economy. The DPF is also regenerating properly.

Individual stats will have tolerances; normally +/- 2C for open & close, with a 5-10C tolerance between open & closed. Some engines will therefore be slightly above 88, some a couple under.

In summary my opinion (for what it's worth..!) is not to worry if your temp is reaching mid 80s - it's within tolerance (just), and won't be doing any harm. 90C is not the 'holy grail' that it must reach! If the coolant temperature approaches mid 80s celsius within 5-10 miles, and heating the cabin nice and quickly, then there really isn't much wrong - it's certainly not worth the time or expense to raise the engine coolant temperature by a couple of degrees. If you had a damped analog temperature gauge, then such fluctuations wouldn't even register.


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 754 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 51  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery