Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 26 Lap 2024, 06:27

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E60 ir E61 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 2041 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31 ... 137  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 14 Spa 2012, 11:49 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.08.07
Pranešimai:
491
Miestas:
klaipeda
Automobiliai:
E61 3.0 d
2004
Ji mirkit reikia hemikalose, su plovimu turbut geriau pas meistrus vaziuot


StandartinėParašytas: 14 Spa 2012, 13:48 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.02.14
Amžius:
39
Pranešimai:
1399
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
X5 xDrive30d '09
Skype:
fructazz
Cottura rašė:
Ji mirkit reikia hemikalose, su plovimu turbut geriau pas meistrus vaziuot



Tai kokiuose chemikaluose ? As to ir klausiu. Ar uztenka prapusti su kompresoriumi ir su vandeniu praplauti ? Ar galima tarkim su benzinu plauti, jei jis ten bus prikepes ir t.t.


StandartinėParašytas: 14 Spa 2012, 14:03 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.08.07
Pranešimai:
491
Miestas:
klaipeda
Automobiliai:
E61 3.0 d
2004
Cia jau tau Arunas atsakys


StandartinėParašytas: 15 Spa 2012, 17:56 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.02.14
Amžius:
39
Pranešimai:
1399
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
X5 xDrive30d '09
Skype:
fructazz
Na tai tikiuosi ir sulaukti is ko nors informacijos :)


StandartinėParašytas: 15 Spa 2012, 20:03 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.11.28
Pranešimai:
170
Automobiliai:
ex. BMW e60 525d
BMW e70 09' xdrive 3.5d
moto Honda CBR 1000rr SC57 Hannspree
Audi Q5 sline 3d 10`
now.
BMW e65 3d 06`
Mercedes Benz C55 AMG 06`
manau atsakymo nesulauksi nes tie kas uzsiima plovimu savo patirties neisduos. eksperimentuok.


StandartinėParašytas: 15 Spa 2012, 21:43 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.05.10
Pranešimai:
967
Miestas:
Vilkaviškis-Vilnius
Automobiliai:
ex: E61 530d+ 05'
Kazkiek info yra cia:
http://www.automobiliuremontas.lt/katal ... s-keitimas

Tik geri atsiliepimai apie si servisa, tvarkiau/tvarkau ne viena masina pas juos. :)


StandartinėParašytas: 17 Spa 2012, 08:20 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.07.26
Amžius:
42
Pranešimai:
194
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39
fructazz rašė:
Na tai tikiuosi ir sulaukti is ko nors informacijos :)

As isemes bakeli tiesiog aukstu spaudimu su vandeniu prapuciau,varikliu plovikliu veiksmingu ispurskiau abu galus ir dar karta prapuciau su vandeniu.Ploviau kol svarus vanduo bego.Rezultatas geras,daugiau neuzsikimsinejo.


StandartinėParašytas: 20 Spa 2012, 20:47 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.02.11
Pranešimai:
2356
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
2015 BMW i3 REX
2013 E93 LCI, 2.8i
2016 F25 X3, 3.5i x-Line
ex - 2007 E83 X3, 3.5d M-sport
ex - 2004 E61 525d
jei tvarkingas motoras ir ismetimo sistema , duslintuvo galai turi blizgeti.
Per 4m ne karto specialiai nevaliau ir vaizdelis toks (cia apie dyzelius kalba):

Paveikslėlis


StandartinėParašytas: 20 Spa 2012, 21:59 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.08.09
Pranešimai:
215
Automobiliai:
BMW E61
Su INPA jau radau Particel filter klaida- siaip ji issitryne.Vazineju mieste daugiausiai tai zinau, kad tai DPF ne i nauda.Gal dar ne velu :) pradejau dometis kas kur kaip kada tikiuosi forumieciu pagalbos:
Su DIS radau kazka apie DPF:

Bandziau ten nuskaityt DPF tai meta klaidas ir toliau nieko negalejau pasiziuret.
PASKUTINE FOTO KUR YRA 58 Mbar MAN ATRODO AS BUVAU UZGAZAVES O PRIES TAI ANT LAISVU APSUKU :13.9..14.9Mbar


Prikabinti failai:
IMG_0887 (Copy).JPG
IMG_0887 (Copy).JPG [ 95.39 KiB | Peržiūrėta 10035 kartus(ų) ]
IMG_0891 (Copy).JPG
IMG_0891 (Copy).JPG [ 102.76 KiB | Peržiūrėta 10035 kartus(ų) ]
IMG_0889 (Copy).JPG
IMG_0889 (Copy).JPG [ 85.51 KiB | Peržiūrėta 10035 kartus(ų) ]

_________________
BMW the best !
StandartinėParašytas: 20 Spa 2012, 22:04 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.02.11
Pranešimai:
2356
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
2015 BMW i3 REX
2013 E93 LCI, 2.8i
2016 F25 X3, 3.5i x-Line
ex - 2007 E83 X3, 3.5d M-sport
ex - 2004 E61 525d
pas mane ant laisvu sukiu rodo ismetimo pasipriesinima tik 4 mbar... Pas tave beveik 14mbar o kitoj foto 59... idomu tik prie kokiu sukiu

Dabar tik neprisimenu, vienam auto kiek rode kai variklio nejo net uzvesti :D berods sukant starteriu rode apie 80 mbar jei gerai pamenu


StandartinėParašytas: 20 Spa 2012, 22:06 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.08.09
Pranešimai:
215
Automobiliai:
BMW E61
EZH rašė:
pas mane ant laisvu sukiu rodo ismetimo pasipriesinima tik 4 mbar... Pas tave beveik 14mbar o kitoj foto 59... idomu tik prie kokiu sukiu


Sukius man atrodo laikiau 2500..3000 nelabai sekasi su DIS dirbt labai jau ten interfeisas klaidingas.
Siaip vaziuojant greitkeliu atsiranda duslus garsas tai reiskia regeneracija pas mane isijungia taciau ar tai bepadeda tai neaisku.
O kokiam teste rodo suodziu kieki mg ? esu mates kazkur paveiksliuka- jis kaip ir is INPA programos
nu ka skaitau tema nuo pirmo puslapio.
Ir nerandu kur DIS`e yra info placiau apie DPF kiek liko ? kada paskutini karta daryta regeneracija ir uz kiek km ji bus vel.
bandziau ieit kazkur funkcijas tai kreipaintis i DPF ismeta klaidas...neaisku del ko cia taip.

_________________
BMW the best !


Paskutinį kartą redagavo bmwspeed 20 Spa 2012, 22:09. Iš viso redaguota 1 kartą.

StandartinėParašytas: 20 Spa 2012, 22:08 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.02.11
Pranešimai:
2356
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
2015 BMW i3 REX
2013 E93 LCI, 2.8i
2016 F25 X3, 3.5i x-Line
ex - 2007 E83 X3, 3.5d M-sport
ex - 2004 E61 525d
matai, pas tave gal ir startuoja regeneracija, bet ar atliekama iki galo tai klausimas.. Siaip tai aktyvuok ja su kompu ir prealek greitkelyje...


StandartinėParašytas: 20 Spa 2012, 22:16 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
Ismok su disu dirbt. Ten yra spec testas dpf. o jei be spec testo tai jis testuojamas prie tuscuios eigos, 2000 rpm ir 4000rpm. max leistini parodymai atitinkamai 65mbar, 150mbar, 250mbar.


StandartinėParašytas: 21 Spa 2012, 12:32 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.08.09
Pranešimai:
215
Automobiliai:
BMW E61
Va kokia klaida INPA buvo uzfiksavus:

4CE0 4CE0 Partikelfiltersystem
Error counter: 0 Logistic counter: 40
Mileage 156232 km
Motordrehzahl 1958.35 1/min
Kühlmitteltemperatur 89.28 °C
Raildruck Ist 787.71 bar
Einspritzmenge 29.54 mg/Hub
Luftmasse pro Zylinder 535.64 mg/Hub
Ladedruck Istwert 1693.53 mbar
Linearisierter APP1 42.52 %
Differenzdruck über Partikelfilter 137.85 mbar
Fahrzeuggeschwindigkeit 61.19 km/h
Umgebungsdruck 994.46 mbar
Motorschutzregeneration wurde aktiviert (Partikelfilter stark beladen)
Testbedingungen noch nicht erfüllt
Fehler bisher nicht aufgetreten Fehler würde kein Aufleuchten einer Warnlampe verursachen
Fehler in Entprellphase
Fehler in Entprellphase
Fehler in Entprellphase
Error code: 4C E0 11 03 00 00 00 28 4C 49 47 8B 64 4B 55 AC
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ryt su Tool 32 isbandysiu toki metoda:

Tool32,d60m57a0,abgleich_csf_prog,LEISTUNGSMANGEL ir vaziuosiu i greitkeli.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dar radau toki patarima:

"The main problems with DPF (with 3 cars in my practice) filter coming from bad thermostats. After thermostat exchange I connect DIS and see the same situation (Filter regeneration requested, Regeneration not active, Back pressure 60Mbar, in idle car into LIMP mode ). In driving cycle the regeneration can’t start and exhaust gas temperature after cat is 260-300 deg. My solution (without any mechanical works): driving speed aprox. 60km/h with low rpm. and constantly erase the fault memory of DDE. After 5-10 min the exhaust gas temperature after CAT is 620 deg. and regeneration goes to active phase (in this moment is possible decrease the speed to 40km/h). After 30 min of drive regeneration is complete. Thats all.... "

_________________
BMW the best !


StandartinėParašytas: 21 Spa 2012, 15:06 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.02.12
Amžius:
43
Pranešimai:
362
EZH rašė:
jei tvarkingas motoras ir ismetimo sistema , duslintuvo galai turi blizgeti.
Per 4m ne karto specialiai nevaliau ir vaizdelis toks (cia apie dyzelius kalba):

Paveikslėlis


niekur nemates su tokiais galais. :? Kaip katik nuvalyta. Pas mane ir tai suodini is vidaus. ( Cia dabar tikro lietuvio bruozas :) ).
O rimtai (kitoks poziuris), tai saunu, kad taip yra. net ant greituju autopliuse permeciau nuotraukas parduodamu, tai kurie matosi is galo- visu suodini. Nuvaliau eksperimentui, paziuresim per kiek uzsines .


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 2041 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31 ... 137  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery