Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 22 Lap 2024, 21:36

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 4 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 02 Spa 2012, 11:19 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.08.03
Pranešimai:
62
Automobiliai:
E91
Situacija ta, kad užkūrus automobilį, nesvarbu ar variklis šiltas, ar šaltas, visada kelias sekundes nedirba vienas cilindras. Po kelių sekundžių (arba lengvai pergazavus) variklis pradeda dirbti kaip laikrodukas, tyliai, tolygiai, apsukos nešokinėja, trauka nesumažėjo. Jeigu būtų žiemos metas, sakyčiau, kad kalta pakaitinimo žvakė. Tačiau dabar nelabai suprantu kame problema. Gal purkštukas blogas? Variklis m47n2. Iš anksto dėkoju už įvairius pamąstymus.


StandartinėParašytas: 02 Spa 2012, 17:50 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.04.03
Amžius:
48
Pranešimai:
8031
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
g30 530e B48 hybrid '18
nepriklausomai nuo meto laiko vaziuotum i diagnostika.

_________________
БМВ – Б ойтесь М еня В ёдра


StandartinėParašytas: 10 Spa 2012, 20:33 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.08.03
Pranešimai:
62
Automobiliai:
E91
Diagnostikos išvada: neveikia dvi pakaitinimo žvakės arba rėlė, reikia imti kolektorių ir tikrinti; antras purkštukas užvedus pakyla iki +3, po to parodymai nukrenta ir veikia gerai. Konkrečios priežasties meistras neįvardijo. Aka, reik purkštuką keisti, bet negarantuoja, kad gedimas dings. Kaip suprantu, pakaitinimo žvakių ar rėlės gedimas čia nežaidžia, nes problema pasireiškia ir prie +18 ir ant šilto variklio, bet gal kas galėtų paaiškinti kas čia per parodymai purkštuko ir ar kam praktikoje pasitaikė, kad purkštukas "blogas" užvedimo metu, bet puikiausiai veikia praėjus keliom sekundėm po to. Dėkui.


StandartinėParašytas: 19 Spa 2012, 15:59 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.08.03
Pranešimai:
62
Automobiliai:
E91
Gal kam pravers galutinė info. Kaip jau paminėta, priežastis - purkštukas. Pakeitus vieną purkštuką viskas stojo į savo vietas. Purkštukas užvedimo metu blogai išpurkšdavo kurą.


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 4 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery