Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 22 Lap 2024, 21:26

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 199 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 23 Rgp 2012, 18:21 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.10.14
Amžius:
41
Pranešimai:
532
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E39 525dA'02
Ex E39 530dA'01
Ex E46 330d'01
Ar yra problema kam nors su automatine deze, kad TIK is P i R sunkiai junginejasi? Atrodo kad tepimo nera. Kiti begiai- be problemu.


StandartinėParašytas: 23 Rgp 2012, 19:15 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.01.18
Pranešimai:
1651
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex E39 530d M57 '99
ex SAAB 9-5 1.9 TiD '09
Cadillac ATS '19
Skype:
einoras.r
Trosą žiūrėk-gal rūdžių yra. Jei ne trosas ir ne selektoriaus bėda bus, tada ruoškis blogoms žinioms. Šiaip patariu visada įjungti N, užtraukti rankinį, kad mašiną nejudėtų, o tik tada jungti P. Kitaip gadinasi blokiruotė.

_________________
Šiuolaikinį BMW sudaro apie 30000 detalių...


StandartinėParašytas: 23 Rgp 2012, 19:20 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.10.14
Amžius:
41
Pranešimai:
532
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E39 525dA'02
Ex E39 530dA'01
Ex E46 330d'01
Einoras rašė:
Trosą žiūrėk-gal rūdžių yra. Jei ne trosas ir ne selektoriaus bėda bus, tada ruoškis blogoms žinioms. Šiaip patariu visada įjungti N, užtraukti rankinį, kad mašiną nejudėtų, o tik tada jungti P. Kitaip gadinasi blokiruotė.


Pakelus masina matosi trosas? Kas blogiausia gali but? vaziuojant ir perjunginejant kitus begius labai gerai dirba :)


StandartinėParašytas: 23 Rgp 2012, 21:20 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.01.18
Pranešimai:
1651
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex E39 530d M57 '99
ex SAAB 9-5 1.9 TiD '09
Cadillac ATS '19
Skype:
einoras.r
Apsaugą nuimti reikia, kad pasimatytų viskas pilnumoje. Padaryk tokį eksperimentą-nevesk mašinos, nuspaudęs stabdžius pavaikščiok selektoriumi iš P į kitas padėtis, tik neatleisk stabdžių. Jeigu pirmą kartą sunkiai persijungs iš P į kitą padėtį, o paskui lengvai, tai dar bėdos didelės nėra, tiesiog visada užtrauk rankinį, o paskui junk P. Jei visalaik sunkiai junginėsis, tada jau žiūrėk trosą, selektoriaus mechanizmą, o paskui gali tekti ir dėžę ardyti (čia pačiu blogiausiu atveju).

_________________
Šiuolaikinį BMW sudaro apie 30000 detalių...


StandartinėParašytas: 26 Rgs 2012, 01:13 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.09.21
Pranešimai:
4
Automobiliai:
E36 323i Cabrio '97
ar tiks ATF TQ DIII I automatine deze E36 323?


StandartinėParašytas: 26 Rgs 2012, 09:34 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.03.14
Pranešimai:
632
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
725
vipi4u rašė:
ar tiks ATF TQ DIII I automatine deze E36 323?

Castrol ATF TQ DIII is an automatic transmission fluid recommended for use in all Ford (1983 to 1996) and GM (before 2005) automatic transmissions, as well as where Allison C4 and TES 389 specifications are required. Also suitable for most powershift transmissions, power steering and hydraulic units. DO NOT use where Type F, Mercon® V, Mercon® SP or Dexron® VI fluids are required.
It is fully compatible with all earlier Ford (1983 to 1996) and GM (before 2005) automatic transmission type fluids and may be used for topping up or completely replacing. Castrol ATF TQ DIII is dyed red to distinguish it from engine oil should leakage occur.
Castrol ATF TQ DIII can also be used in most powershift transmissions, power steering and hydraulic units.
Kaip ir netinka.
http://www.liqui-moly.de/liquimoly/web. ... db=web.nsf geras pasirinkimas.


StandartinėParašytas: 27 Rgs 2012, 16:06 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.12.10
Amžius:
50
Pranešimai:
1058
Miestas:
Lietuva
Automobiliai:
[E38] 728 96'
[E36] 316 94' ex
[E34] 525 88' ex
Einoras rašė:
Apsaugą nuimti reikia, kad pasimatytų viskas pilnumoje. Padaryk tokį eksperimentą-nevesk mašinos, nuspaudęs stabdžius pavaikščiok selektoriumi iš P į kitas padėtis, tik neatleisk stabdžių. Jeigu pirmą kartą sunkiai persijungs iš P į kitą padėtį, o paskui lengvai, tai dar bėdos didelės nėra, tiesiog visada užtrauk rankinį, o paskui junk P. Jei visalaik sunkiai junginėsis, tada jau žiūrėk trosą, selektoriaus mechanizmą, o paskui gali tekti ir dėžę ardyti (čia pačiu blogiausiu atveju).

kam tas rankinis. Stabdzio pedala nuspaudi ir jungi nes vistiek jungsi P nuspaudes stabdzius. kas cia per zaidimai su rankiniu. Ir dezes nedengia apsauga bent jau pas mane. viskas ten puikiai matosi

_________________
Balta... Mėlyna... Wauuu, koks grožis...


StandartinėParašytas: 27 Rgs 2012, 16:53 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2011.11.27
Amžius:
37
Pranešimai:
2405
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E46
nu tai gali pvz uzmint stabdi ivaryt P ir uzgesint tada uztraukt rankini ir tik tada atleist stop pedala. cia tas pats ka pasake einoras tik gudriau :)

_________________
Perdažyt ir išmest


StandartinėParašytas: 27 Rgs 2012, 18:13 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.01.18
Pranešimai:
1651
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex E39 530d M57 '99
ex SAAB 9-5 1.9 TiD '09
Cadillac ATS '19
Skype:
einoras.r
Sustoji, jungi N, užtrauki rankinį, nukeli koją nuo stabdžių pedalo, pažiūri, kad mašina nerieda, perjungi P, gesini, išlipi, eini... Kokie čia žaidimai?

Kai mašina nekabo ant blokatoriaus, jo gyvenimo laikas ženkliai pailgėja. Rankinis automatuose dar labiau reikalingas nei mechanuose, nes automato blokatorius yra šiaip jautrus mazgas ir jei statysies įkalnėse ir nuokalnėse mašiną be rankinio, tik su P, o tada jungsies į D blokatorius skutasi kaip bulvė. Su laiku meistrai džiaugiasi tais, kas nenaudoja rankinio automatuose.

_________________
Šiuolaikinį BMW sudaro apie 30000 detalių...


StandartinėParašytas: 30 Rgs 2012, 19:36 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.01.12
Amžius:
34
Pranešimai:
72
Miestas:
Siauliai
Automobiliai:
E39 525 M57 02
O jei pries pastatant automobili, nuspaudus pedala ir ijungus is D ar R, padeties i P, ir neatleidus pedalo iskart uztraukus rankini, netinka taip, masina "isitempia" ant blokatoriaus ar rankinio?


StandartinėParašytas: 30 Rgs 2012, 21:39 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.01.18
Pranešimai:
1651
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex E39 530d M57 '99
ex SAAB 9-5 1.9 TiD '09
Cadillac ATS '19
Skype:
einoras.r
Jeigu rankinis idealiai veikia, tai galima ir taip. Bet dažnai rankinis nesukabina iškart, tad vistiek įsitempia ant blokatoriaus. Šiaip nesunkiai patikrinti galima-jeigu iš P į betkokį kitą režimą persijungia kaip per sviestą be jokio pasipriešinimo, tada blokatorius neapkrautas. Jeigu kad perjungti reikia šiek tiek smarkiau truktelt, tada blokatorius apkrautas. Ten grynai mechaninė sistema-jokios hidraulikos, tad viskas, kas jaučiasi ant selektoriaus P režimo, tas darosi ir dežėje (jeigu sunkiai juda selektorius, reiškia sunkiai juda ir blokatoriaus dantukas...)

_________________
Šiuolaikinį BMW sudaro apie 30000 detalių...


StandartinėParašytas: 04 Spa 2012, 12:49 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.06.23
Amžius:
36
Pranešimai:
1428
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
neturiu kuo pasigirti :)
jo tikrai buna kartais sunku net isjungti is p kada apkrautas smarkiai blokatorius ir toks garsas slykstus buna.

as nenaudoju rankinio, bet dazniausiai tenka statyt lygioj vietoj tai tiesiog ijungiu n ir paziuriu ar nerieda masina, tada jungiu p. Kartais buna ijungi n masina parieda kelis cm ir stabilizuojasi, tada jungi p.


StandartinėParašytas: 04 Spa 2012, 23:49 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.09.08
Amžius:
43
Pranešimai:
1991
Miestas:
Drammen, Norway
Automobiliai:
BMW 17 i3 60ag
BMW 12 E70 3.0d
ex BMW 05 E90 320i
ex BMW 98 E39 528iA
Idomiai kai kurie kolegos masto del rankinio... Jis tam ir reikalingas, kad naudoti. Naudoju visada, ar ikalneje ar ne. Tiek ant tureto automato, tiek ant dabartines mechanines.


StandartinėParašytas: 05 Spa 2012, 08:29 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.02.08
Amžius:
38
Pranešimai:
6969
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW 328ti 94'
MB GLK 14'
KIA XCeed 21'
Džiunglių Šniūrs rašė:
Idomiai kai kurie kolegos masto del rankinio... Jis tam ir reikalingas, kad naudoti. Naudoju visada, ar ikalneje ar ne. Tiek ant tureto automato, tiek ant dabartines mechanines.

Aš pvz ant automato jo visai nenaudoju, per metus rankų pirštų užtektų suskaičiuot, kiek kartų jis panaudojamas. Yra parkingas, tai jis ir naudojamas, įkalnėse mašina nepaliekama, o lygioj vietoj traukinėt rankinio nematau tikslo.


StandartinėParašytas: 18 Lap 2012, 22:42 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.03.14
Pranešimai:
632
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
725
Andrius S. rašė:
Aš pvz ant automato jo visai nenaudoju, per metus rankų pirštų užtektų suskaičiuot, kiek kartų jis panaudojamas. Yra parkingas, tai jis ir naudojamas, įkalnėse mašina nepaliekama, o lygioj vietoj traukinėt rankinio nematau tikslo.

Jau užpuvo. Dėl to ir nenaudoji, ar ne? :D


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 199 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery