Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 17 Lap 2024, 05:25

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Privaloma naudotis paieška!!! Pasikartojančios temos bus trinamos, o autoriai įspėjami.

Kuriant naują temą, jos PAVADINIME, būtina laužtiniuose skliaustuose [] nurodyti automobilio kėbulo kodą, bei aiškiai suformuluoti problemą. To nepadarius, temos bus trinamos, o autoriai gaus įspėjimą.
E34, E60, E61 turi atskirus forumus !!!



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 14 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 09 Bir 2012, 19:11 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.03.04
Amžius:
45
Pranešimai:
291
Miestas:
Lietuva
Automobiliai:
X5 E70 3.0d 07'
Automobilis: BMW E39, 530d, 2002-02 m, 142 kw, Touring.

Sveiki. Siandien apziurejes varikli is apacios aptikau nemalonia staigmena - turbina tepaluose, oro paemimo vamzdis kuris jungiasi i turbo taipogi tepaluotas, variklio pagalve po turbina irgi skesta tepaluose. Su auto vazineju dar tik pora savaiciu, tepalu lygio staigaus mazejimo dar nepastebejau, auto juodu dumu nemeta, masina traukia kaip ir gerai, bet is tikruju turbo svilpimo labai nesigirdi. Pasizvalges po foruma radau info, kad pirmiausiai savo jegomis reikia pradeti ieskoti priezasciu nuo:

1. Tepalo separatoriaus filtro stovio.
2. Patikrinti ar neuzsikimses kazkoks vamzdelis, kuris eina is turbo i karteri. Per ji taip suprantu tepalas is turbo i karteri subega.
3. Ar katalizatoriai neuzsikimse. Kaip tai patikrinti? Ispjauti juos ir ziureti? :D
4. Vizualiai patikrinti turbo stovi. Kaip tai padaryti? Sparnuote visiskai neturi tureti jokio laisvumo per asele ar kaip?
5. Patikrinti ar vamzdyje kuris jungiasi i EGR nera daug tepalo likuciu.

Gal dar kazka praleidau ka paciam galima pasitikrinti pries jau nuimant turbina ir vezant remontui?

ačiū!


Prikabinti failai:
1.jpg
1.jpg [ 99.24 KiB | Peržiūrėta 23076 kartus(ų) ]
StandartinėParašytas: 10 Bir 2012, 12:17 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.11.17
Amžius:
40
Pranešimai:
2468
Miestas:
Vilnius - Panevėžys
Automobiliai:
ex E36 320 M52 94'
E46 M47tuD20 03'
Nusiemi turbiną, vizualiai apžiūri. Pasitelkes youtube patarimus, palygini savo turbiną su internete rodomomis blogybėmis. Veži meistram apžiūrėt.


StandartinėParašytas: 10 Bir 2012, 16:36 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.01.18
Pranešimai:
1651
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex E39 530d M57 '99
ex SAAB 9-5 1.9 TiD '09
Cadillac ATS '19
Skype:
einoras.r
Ir jeigu ten jau tiek daug tepalo leidžia, tai daug nevažinėk ir kuo greičiau imkis remonto, nes gali būti taip: http://www.youtube.com/watch?v=Fw2r_lIR ... ure=fvwrel

_________________
Šiuolaikinį BMW sudaro apie 30000 detalių...


StandartinėParašytas: 11 Bir 2012, 05:58 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.05.10
Amžius:
39
Pranešimai:
6324
Miestas:
Mažeikiai
Automobiliai:
E39 530i M54 02'
Ex E36 328i M52 99'
Ex E39 530d M57 99'
Ex E30 316i m40 90'
isilginio klibejimo neturi buti, i sonus truputi turi tureti laisvumo, jeigu jau isimsi turbina tai gali iskarto ir vezti restauruoti, nes ja isimti tai ne 10min darbo :) restauravimas nuo 550lt iki gal 1500lt budavo, geriau gera deveta nei restauruota, arba nauja. bet kadangi devetu geru sunku rasti tai restauruok arba pirk nauja, nebera jos jau tokios brangios. bet jaigu jau darysi kazka su turbina tai pasitikrink ir pasikeisk viska kas susije su ja, dar pakaitinimo zvakes tuopaciu gali pasikeisti. ta prasme kad nebutu taip kad sutvarkysi turbina ir veliau po pusmecio vel suknisi ja :)

_________________
Uždaro klubo narys


StandartinėParašytas: 11 Bir 2012, 19:03 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.02.20
Pranešimai:
69
Miestas:
vilnius
Automobiliai:
E39.530d
kaip pakaitinimo zvakes susijusios su turbina?


StandartinėParašytas: 11 Bir 2012, 22:04 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.05.10
Amžius:
39
Pranešimai:
6324
Miestas:
Mažeikiai
Automobiliai:
E39 530i M54 02'
Ex E36 328i M52 99'
Ex E39 530d M57 99'
Ex E30 316i m40 90'
tiek tas tiek tas prisisuka prie variklio :) o jei rimciau tai idejus nauja turbina bent jau as pasikeisciau ir zvakes kad netycia nenuskiltu senos zvakes gabaliukas ir nesugadintu pvz turbinos. beto ir katalizatorius reikia ziureti, tepimo visus taskus, filtrus. nu zodziu vien sena apsitepalavusia turbina isimti ir uzdeti nauja nieko daugiau netikrinus manau kvaila :} aisku kas kaip nori taip tegul daro, tik pasiuliau.

beto sklendes isiurbimo kolektoriuje pamirsau pamineti, jeigu tokios yra :}

_________________
Uždaro klubo narys


StandartinėParašytas: 11 Bir 2012, 23:11 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.03.04
Amžius:
45
Pranešimai:
291
Miestas:
Lietuva
Automobiliai:
X5 E70 3.0d 07'
Na savaitgali pradesiu nuo vizualines turbinos apziuros, pasiziuresiu kliba ar ne ta sparnuote ar pilni visi oro padavimo vamzdziai / interkuleris / EGR tepalo :) Separatoriaus filtra jau ziurejau - vaizdas nekoks, praktiskai suakmenejes, matyt italas labai rupinosi siuo auto... O galite kas patikslinti tas tepalo nutekejimo vamzdis is turbo i karteri yra Nr. 10?


Prikabinti failai:
Turbo tepimas.png
Turbo tepimas.png [ 28.44 KiB | Peržiūrėta 22901 kartus(ų) ]
StandartinėParašytas: 12 Bir 2012, 15:25 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.02.20
Pranešimai:
69
Miestas:
vilnius
Automobiliai:
E39.530d
na man irgi buvo turba nusprogus,keistai labai staigiai gal per kokius 30 km.pasikeiciau i naudota.daug priezasciu neieskojau,bet jau kokias 4000km.pramyniau lyg ir nieko.separatoriaus filtras isimtas.


StandartinėParašytas: 16 Bir 2012, 21:48 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.03.04
Amžius:
45
Pranešimai:
291
Miestas:
Lietuva
Automobiliai:
X5 E70 3.0d 07'
Na siandien nusiemiau interkuleri, visus vamzdzius nuo turbo iki isiurbimo kolektoriaus. Turbo sparnuote tik siek tiek turi laisvumo per sonus, o isilginio laisvumo nera. Is interkulerio istekejo gal kokie 10 lasu tepalo. Labiausiai tepaluota buvo ta plastmasine oro padavimo alkune, kuri jungiasi i turbo Nr. 4, tai gal sakau tai patvirtina, kad problema separatoriaus filtre? Nes taip suprantu, kad zarna Nr. 6 turbut ir eina is separatoriaus? Pataisykite jei klystu. Dar siaip pagalvojau, o negali buti, kad problema tame, kad leidzia tepalo padavimo ir isejimo is turbo vamzdeliai ( gal ju pajungimai), gal kazkas buvote susidure ir su tokiu atveju. ačiū!


Prikabinti failai:
Intake.png
Intake.png [ 14.88 KiB | Peržiūrėta 22777 kartus(ų) ]
StandartinėParašytas: 16 Bir 2012, 23:55 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.01.18
Pranešimai:
1651
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex E39 530d M57 '99
ex SAAB 9-5 1.9 TiD '09
Cadillac ATS '19
Skype:
einoras.r
Gali leisti sujungimai. Nes yra tarpinė (11 Nr. turbo tepimo paveikslėlyje) ir šaibutės (9), kurie neamžini. Jeigu oro padavimo sistemoje yra minimalus kiekis alyvos, tada abejoju, ar leidžia ašies riebokšliai. Jeigu yra noro ir laiko, tada visai gerai yra nusiimti turbiną, išsivalyti ją, geometriją išplauti. Po tokio darbo labai dažnai atsiranda džiuginantis pagyvėjimas traukoje. Nors nėra lengvas darbas tas valymas.

Dar toks patarimas-nusiimk oro filtro dėžę ir išėmęs filtrą pažiūrėk, kas darosi po juo. Yra buvę atveju, kada leido dangtelio tarpinė ir po filtru kaupdavosi alyva, o paskui vamzdeliu nr.6 patekdavo į turbiną.

_________________
Šiuolaikinį BMW sudaro apie 30000 detalių...


StandartinėParašytas: 17 Bir 2012, 11:59 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.03.04
Amžius:
45
Pranešimai:
291
Miestas:
Lietuva
Automobiliai:
X5 E70 3.0d 07'
Ar labai daug darbo nusiimti paciam turbo? Gal kas turite koki manuala darbu eigos su foto?

"Geometrija isplauti" - gal galima smulkiau? :wink: Cia tipo ka reikia padaryti?

Ta prasme nusiimti oro filtro virsutini dangteli Nr. 1 ir pasiziureti ar po paciu oro filtru nera tepalo? Kai ziurejau oro filtro stovi, jokio tepalo nepastebejau.


Prikabinti failai:
Oro padavimas.png
Oro padavimas.png [ 27.79 KiB | Peržiūrėta 22739 kartus(ų) ]
StandartinėParašytas: 17 Bir 2012, 23:35 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.01.18
Pranešimai:
1651
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex E39 530d M57 '99
ex SAAB 9-5 1.9 TiD '09
Cadillac ATS '19
Skype:
einoras.r
Dėl filtro, tai taip-apačioje po juo reikia žiūrėti.

Turbo nusiimti darbo yra. Ten šiaip viskas matosi kaip ką daryti isiurbimo kolektorių nusiemus, bet su karštąja puse gali tekti ilgokai pavargti. Jei techninių žinių nedaug ir kankina abejonės, tai nepatariu šito darbo imtis.
Dėl geometrijos plovimo-reikia ardyti turbiną ir valyti sistemą, matomą video nuo 03:19 http://www.youtube.com/watch?v=_W2R6BWD ... re=related Tie "lėžuvėliai" turi laisvai vaikščioti. Jeigu jie ir taip laisvai vaikščioja (ką galima patikrinti ant nenuimtos turbinos) ir visai nestringa, tada valymas dar nėra būtinas.

_________________
Šiuolaikinį BMW sudaro apie 30000 detalių...


StandartinėParašytas: 18 Bir 2012, 21:39 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.03.04
Amžius:
45
Pranešimai:
291
Miestas:
Lietuva
Automobiliai:
X5 E70 3.0d 07'
Siandien pastebejau dar viena dalyka, nezinau ar taip ir turi buti. Gumine zarna Nr. 13 ant tepalo gryzimo i karteri vamzdelio, yra tokia net papusta ir nesvarbu auto uzvestas ar ne jinai labai kieta, praktiskai neimanoma ispausti. Ar tokas spaudimas ir turi buti? Kazkaip manyciau, kad ne, suprantu, kad tepalas paduodamas i turbo po spaudimo, o ant gryztamos zarnos gal neturetu buti tokio spaudimo. ačiū uz patarimus kas susidures.


Prikabinti failai:
Turbo tepimas.png
Turbo tepimas.png [ 28.44 KiB | Peržiūrėta 22673 kartus(ų) ]
StandartinėParašytas: 18 Bir 2012, 23:40 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.01.18
Pranešimai:
1651
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex E39 530d M57 '99
ex SAAB 9-5 1.9 TiD '09
Cadillac ATS '19
Skype:
einoras.r
Nuo nuolatinės temperatūrų kaitos guma virsta akmeniu. Jei yra galimybė-verta pasikeisti. Kartu patariu pasikeisti ir vakuumo žarnelę nuo vakuuminio siurblio, nes tos irgi mėgsta suskeldėti. Man buvo stabdžių stiprintuvas atsakęs vieną kartą, kai tą žarnelė subyrėjo tiesiogine žodžio prasme. Nr. 5


Prikabinti failai:
1.jpg
1.jpg [ 55.79 KiB | Peržiūrėta 22659 kartus(ų) ]

_________________
Šiuolaikinį BMW sudaro apie 30000 detalių...
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 14 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery