Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 21 Rgs 2024, 20:21

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Privaloma naudotis paieška!!! Pasikartojančios temos bus trinamos, o autoriai įspėjami.

Kuriant naują temą, jos PAVADINIME, būtina laužtiniuose skliaustuose [] nurodyti automobilio kėbulo kodą, bei aiškiai suformuluoti problemą. To nepadarius, temos bus trinamos, o autoriai gaus įspėjimą.
E34, E60, E61 turi atskirus forumus !!!



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 415 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 28  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 19 Geg 2012, 18:44 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.05.02
Pranešimai:
251
Automobiliai:
Now - 320d. 120kw Mech 06' m-pack, sedan
Ex. - 530d 142kw AT 03' touring.
pirma paziurekit jus ar jis laisvai su ranka sukasi, nes buna kad varzu perlitavimas nepadeda. O ijungius a/c jis suveikia ne iskart, man tik nusipirkus masina, pradzioje pasirode,kad jis neveikia, nes buvo iki +15 ir jis buvo sistemai nereikalingas, tik atsilus daugiau ,protarpiais pradejo girdeti kad vis isijungia laikas nuo laiko, pastoviai jis nesisuka.


StandartinėParašytas: 21 Geg 2012, 18:48 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.06.08
Amžius:
38
Pranešimai:
68
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E39 530d 2002m
sveiki
kondicionerius uzpildytas, ijungus kondiske ventiliatorius sukasi. Bet pucia tai salta, tai silta. kas cia galetu buti?
Dar vakar vaziuojant per visa masina tokia vibracija su garsu trrrrrrr ir dingo, isjungiau kondiske daugiau nepasikartojo.
Siandien vaziuojant vel trrrrrrr, isjungiau kondiske, ramu jokio pasalinio garso. dabar buvau nuejas uzkuriau ijungiau kondiske, ventiliatorius pradejo suktis, pradejo pust salta ora, uz 10sec silta ir taip keicias, bet garsu jau jokiu nebuvo.
Gal tas garsas atsiranda tik vaziuojant . Gal kompresoriuj jau amen????


StandartinėParašytas: 22 Geg 2012, 09:59 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.01.18
Pranešimai:
1651
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex E39 530d M57 '99
ex SAAB 9-5 1.9 TiD '09
Cadillac ATS '19
Skype:
einoras.r
Kondicionieriaus siurblio sankabą ir škyvą reikia žiūrėti. Ten yra guolis, kuris neamžinas, o kainuoja tikrai nedaug.

_________________
Šiuolaikinį BMW sudaro apie 30000 detalių...


StandartinėParašytas: 24 Geg 2012, 15:16 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.07.11
Amžius:
39
Pranešimai:
42
Miestas:
Klaipeda
Automobiliai:
E39 528 98
sveiki, zinau kad yra sneketa ir aprasyta bet reikia greito atsakymo. Suluzes pas mane kondiskes ventiliatorius, per groteles matosi kad visi sparneliai nuluze. Klausimas, kiek darbo ji pakeist? ka nuardyt reikia? Ir svarbiause kokia jo kaina apytiksliai srote ir naujo. ir ar galima junkt kondiske kol nepakeistas? Buvau i junges saldo normaliai tik mieste isgirdau kaip isijunge jis tai iskart isjungiau kondyske. Didelis dekui uz atsakymus.


StandartinėParašytas: 24 Geg 2012, 18:21 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.11.20
Pranešimai:
117
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 520i
Nikas:
Romasis
shoferis rašė:
sveiki, zinau kad yra sneketa ir aprasyta bet reikia greito atsakymo. Suluzes pas mane kondiskes ventiliatorius, per groteles matosi kad visi sparneliai nuluze. Klausimas, kiek darbo ji pakeist? ka nuardyt reikia?


Nusiardyt reikia nemazai: lempos, buferis, tada jau viskas aisku bus, nera sunku, tik sponkiu buferiui nauju reikia turet nes senos suluzta.

shoferis rašė:
Ir svarbiause kokia jo kaina apytiksliai srote ir naujo.


Naudotas apie 200-300lt. naujas >1000lt.

shoferis rašė:
ir ar galima junkt kondiske kol nepakeistas? Buvau i junges saldo normaliai tik mieste isgirdau kaip isijunge jis tai iskart isjungiau kondyske. Didelis dekui uz atsakymus.


Na, vazinet su ijunta kondishke galima ypac jeigu uzmiestyje vaziuoji, nes tada nuo vejo gerai ausinasi kondiskes radiatorius, bet gal geriau atjung fishke ventiliatoriaus kad nesudraskytu radiatoriaus su apluzusiai "sparneliai", o jeigu ju nera tai [CENZŪRA].


StandartinėParašytas: 31 Geg 2012, 16:34 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.05.09
Amžius:
45
Pranešimai:
188
Miestas:
Sostinė
Automobiliai:
E39 530D 99m
Pasidalinsiu vaizdu, kurį radau išsiardęs savo kondicionieriaus ventiliatorių. Kaip matote, elektroninė dalis visiškai sudegusi. Šitą dalį pakeičiau sveika (ačiū vienam forumiečiui, kuris man pardavė sveiką varikliuką) ir viskas veikia toliau sėkmingai. Beje, reikėjo dar pakeisti saugiklį 50ties A, kuris randasi giliai po bardačioku, nes sudegęs ventiliatorius trumpino, ko pasekoje perdegė tas saugiklis.

Paveikslėlis

_________________
BMW 530 D, 99m, touring


StandartinėParašytas: 01 Bir 2012, 10:07 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.07.09
Pranešimai:
60
Automobiliai:
E39 530d 01
As 2m vazinejau su kondicionieriumi kuris gerai veike. Nesenai uzsipildziau sistema pilnai nes visikai nebesalde. Paiskejo kad neveikia ventiletorius condiko. Sako nenaudok mieste nes suprogs sistema.
Klausimas: 1. Kaip man sistema nesuprogo iki siol jei naudojau visur ir mieste ir autostradoj ta kondika ir niekas nepasidare per 2m.? Vadinasi veikia slegio daviklis? Slegi buvom sukele iki 32bar gal, niekas neissijunge nei kondikas nei ventiliartorius suktis pradejo, daugiau nerizikavom...
2. Gal kas zino kur visi saugikliai E39 stovi to ventiliatoriaus? Po bardacioku ar ir po kapotu? Kurie nr.?

Dekui


StandartinėParašytas: 01 Bir 2012, 11:38 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.05.09
Amžius:
45
Pranešimai:
188
Miestas:
Sostinė
Automobiliai:
E39 530D 99m
Pirmo klausimo supratau tik pirmą dalį. Jei ventiliatorius neveikia, o sistema šaldo, aš irgi naudodavau kondicionieriu tiktai trasoje (kol nesusitvarkiau ventiliatoriaus). Mieste nesiryždavau, nes mačiau kaip sistema įkaista su neveikiančiu ventiliatoriumi. Jei tau nieko blogo nenutiko, tai turbūt pas tave veikia slėgio daviklis.
Saugikliu reikšmes gali pasiskaityti čia
viewtopic.php?f=18&t=69028&p=1077484&hilit=saugikliu+reiksmes+E39#p1077484
dar vienas saugiklis yra giliai po bardačioku (ne ten, kur pačiame bardačioke). Prie jo prieiti gali nuėmęs apdailą po daiktadėže ( ji lengvai išsitraukia ), ir kad geriau matytum, gali nusiimti pačią daiktadėžę. Ją laiko du varžtai iš apačios ir dirželiai iš šonų. Ten giliai turi būti du dideli saugikliai. 50 A bus kondicionieriaus. Tuos saugiklius ir aš ne iškarto pamačiau. Bet pagulėjęs ant menčių ir su žibintuvėliu šviesdamas juos radau. Tie du saugikliai įkišti į "daiktą panašų į fyškę".

_________________
BMW 530 D, 99m, touring


StandartinėParašytas: 04 Bir 2012, 12:43 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.03.12
Pranešimai:
78
Automobiliai:
BMW 525d 2001m Black Universal Ex
BMW 530xd 2006m Ex
Now BMW 535d 2006m
Jej masyna stovi su uzgesintu varykliu, ir bandant pasukti kondiskes ventiliatoriu jis turi laivai suktis? Pagal teorija taip, bet pas mane jis sukasi laisvai ir kliuna kazkur...kliuna kai suki pagal laikos rodykle ir pries laiko rodykle. Kai masyna uzvesta kondiske veikia, saldo, matosi kad kondiskes ventiliatorius bando suktis ir gidisi bum, po to po kiek laiko vel bando suktis ir vel kazkur kliuna ir bumm...xmmm turbut varikliukuj amen?


StandartinėParašytas: 04 Bir 2012, 17:36 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.05.02
Pranešimai:
251
Automobiliai:
Now - 320d. 120kw Mech 06' m-pack, sedan
Ex. - 530d 142kw AT 03' touring.
tai jei kliuna prie ko varikliukas ? prasiardyk snuki, nusimk buferi is paziurek kur kliuna pradziai


StandartinėParašytas: 04 Bir 2012, 18:56 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.03.12
Pranešimai:
78
Automobiliai:
BMW 525d 2001m Black Universal Ex
BMW 530xd 2006m Ex
Now BMW 535d 2006m
oj cirkaciai sitie servisai...uzmust reikia nuvaziavus!!!... kazkada praeita rudeni keite man vamzdeli vairo stiprintuvo, pakeite, nustojo laset, susitvarke, o sianden ijungiau kondiske saldo tai saildo ir labai gerai, bet vintikas sukasi su bummm bummm... tai kliuvo i didziuli varzta kurie jie prisuke ventiliatoriaus apsauga... tai ji reiks nufotkint ir cia patalpint...juokas bus visiems... vienu zodziu reikejo kazkur ant 3 cm maziau negu jie prisandalino...pakeiciau i normalu varzta, viskas susitvarke, sukasi, saldo...:)


StandartinėParašytas: 06 Bir 2012, 12:00 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.11.20
Pranešimai:
117
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 520i
Nikas:
Romasis
O man iki pilnos laimes dar truksta 4 laidu ventiliatoriaus varikliuko:(


StandartinėParašytas: 06 Bir 2012, 13:46 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.12.16
Amžius:
33
Pranešimai:
25
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39, 520i
Nekuriant naujos temos, noriu paklaust norint pakeist kondicionieriaus radiatorių, reik ardyt faras ir buferi nuiminėti, ar iš variklio pusės prieiti reikia, kaip suprantu tada radiatorių nusiimti ir antifrizą išsileisti visa taip? Pas mane E39 97 metų 520. Nenorių vežt į jokius servisus ir palikinėti kai įrangos turiu pakankamai, vietos kur tai daryt taip pat yra ir bent žinosiu kad bus įdėta "kultūringai". Užteko vienam servisui palikti kai dažė man mašina, nudažyt gerai ir greitai nudažė, tik po dažymo pradėjo posukiai nebedegt, priešrūkiniai nebedegt ir bagažinė neužsidarinėt. Pagelbėkit kas žinot, nes šiandien planuoju pasikeisti.


StandartinėParašytas: 06 Bir 2012, 19:15 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.03.12
Pranešimai:
78
Automobiliai:
BMW 525d 2001m Black Universal Ex
BMW 530xd 2006m Ex
Now BMW 535d 2006m
Tigriukas rašė:
Nekuriant naujos temos, noriu paklaust norint pakeist kondicionieriaus radiatorių, reik ardyt faras ir buferi nuiminėti, ar iš variklio pusės prieiti reikia, kaip suprantu tada radiatorių nusiimti ir antifrizą išsileisti visa taip? Pas mane E39 97 metų 520. Nenorių vežt į jokius servisus ir palikinėti kai įrangos turiu pakankamai, vietos kur tai daryt taip pat yra ir bent žinosiu kad bus įdėta "kultūringai". Užteko vienam servisui palikti kai dažė man mašina, nudažyt gerai ir greitai nudažė, tik po dažymo pradėjo posukiai nebedegt, priešrūkiniai nebedegt ir bagažinė neužsidarinėt. Pagelbėkit kas žinot, nes šiandien planuoju pasikeisti.



viewtopic.php?f=29&t=82041 bandyk cia pasiskaityti....viskas graziai ir kulturingai aprasyta...o seip BMW TIS dar padeda...


StandartinėParašytas: 06 Bir 2012, 22:58 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.12.16
Amžius:
33
Pranešimai:
25
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39, 520i
Atleiskit, šitos temos nepastebėjau, dėkui, bet iš kitos pusės gal ir gerai kad jos nemačiau, nes mano išmastytas pakeitimas buvo kur kas paprastesnis ir lengvesnis, išsiėmiau kairės pusės farą (žiurint iš priekio) atpalaidavau pagrindini radiatoriu ir vsio AC radiatorius išsitraukė žymiai lengviau, nereikėjo nei buferio nuiminėti nei kitų dėtalių. Užtrukau tikrai neilgai :)


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 415 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 28  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery