Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 28 Lap 2024, 02:55

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Privaloma naudotis paieška!!! Pasikartojančios temos bus trinamos, o autoriai įspėjami.

Kuriant naują temą, jos PAVADINIME, būtina laužtiniuose skliaustuose [] nurodyti automobilio kėbulo kodą, bei aiškiai suformuluoti problemą. To nepadarius, temos bus trinamos, o autoriai gaus įspėjimą.
E34, E60, E61 turi atskirus forumus !!!



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 28 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 14 Geg 2012, 10:15 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.11.05
Pranešimai:
204
Automobiliai:
E39 530 2001 11
Pas mane analogiska situacija (E39 3.0 D 2001). Vaziuojant 90km/h sugalvojau aplenkti, paspaudziau akseleratoriu ir vietoje to, kad automatas zemesne pavara imestu ir rautu, tik is leto apsukos kilo ir traukos kaip pas ziguli..... Tiesa trauka atsiranda ant 3.5-4 tukst apsuku.

Nuvaziavau diagnostika pasidaryti. Meta klaida turbo slegio jutiklis. Paaiskino, kad si klaida atsiradus 3 kartus (per 2000km intervala), ir po 3 karto perejo i serviso rezima.

Ar pats jutiklis numire, ar bedos kitur ieskot? Nes pajungus diagnostika gazuojant, kompas rodo kaip ir viskas gerai...


StandartinėParašytas: 14 Geg 2012, 16:23 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.01.18
Pranešimai:
1651
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex E39 530d M57 '99
ex SAAB 9-5 1.9 TiD '09
Cadillac ATS '19
Skype:
einoras.r
Čia dvejopa situacija. Diagnostai galėjo blogai interpretuoti klaidą, gali būti kad ne daviklis steikuoja, o turbina slėgio neužpūtė tarkime dėl pastrigusios geometrijos. Pradžiai patariu patikrinti kaip vaikšto geometrija, o paskui jau galima bus ir daviklį pakeisti. Dar oro srauto matuoklę galima atsijungti pabandymui.

Ir šiaip diagnostų kompetencija kelia abejonių-kiekvienas padorus diagnostas žino, kad variklio parametrus (ypač kalbant apie įpūtimo slėgius) gyvai žiūrėti reikia tik važiuojant skirtingais režimais. Stovint vietoje gali nors iki ribotuvo gazuoti, parametrai vistiek ženkliai skirsis nuo tų, kurie esti važiuojant.

_________________
Šiuolaikinį BMW sudaro apie 30000 detalių...


StandartinėParašytas: 15 Geg 2012, 16:40 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.11.05
Pranešimai:
204
Automobiliai:
E39 530 2001 11
Geometrija patikrint nereikia pacios turbo nuiminet?
Na stovint jis gazo duoda ir mato, kad slegis normalai kyla..


StandartinėParašytas: 15 Geg 2012, 17:22 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.01.18
Pranešimai:
1651
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex E39 530d M57 '99
ex SAAB 9-5 1.9 TiD '09
Cadillac ATS '19
Skype:
einoras.r
Nuiminėti nereikia. Per paieška susirasi, kaip tikrinama, jau rašyta milijoną kartų buvo.

Stovint vietoje slėgis gali būti geras, o važiuojant jau nebe. Live diagnostika atliekama tik važiuojant.

_________________
Šiuolaikinį BMW sudaro apie 30000 detalių...


StandartinėParašytas: 25 Geg 2012, 10:37 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.12.01
Amžius:
38
Pranešimai:
298
Miestas:
Sostinė
Automobiliai:
e61 530d
Motoras M57, 135kW 99m
Paveikslėlis

_________________
BMW - Brutal Money Waster


Paskutinį kartą redagavo meikas 16 Rgp 2012, 10:37. Iš viso redaguota 1 kartą.

StandartinėParašytas: 25 Geg 2012, 23:23 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.11.05
Pranešimai:
204
Automobiliai:
E39 530 2001 11
Einoras rašė:
Nuiminėti nereikia. Per paieška susirasi, kaip tikrinama, jau rašyta milijoną kartų buvo.

Stovint vietoje slėgis gali būti geras, o važiuojant jau nebe. Live diagnostika atliekama tik važiuojant.


Pravaziavus su diagnostika taikrai matesi, kad nepakankamai oro paduoda. Bet remontas nieko nekainavo, nes vakumo zarnokas nusimoves nuo turbo voztuvo buvo :)


StandartinėParašytas: 25 Geg 2012, 23:51 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.01.18
Pranešimai:
1651
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex E39 530d M57 '99
ex SAAB 9-5 1.9 TiD '09
Cadillac ATS '19
Skype:
einoras.r
Na matai kaip viskas neskausmingai išsisprendė. O dėl diagostikos atlikimo technologinio proceso iškart apie meistro kompetenciją spręsti galima.

_________________
Šiuolaikinį BMW sudaro apie 30000 detalių...


StandartinėParašytas: 27 Geg 2012, 15:02 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.11.05
Pranešimai:
204
Automobiliai:
E39 530 2001 11
Einoras rašė:
Na matai kaip viskas neskausmingai išsisprendė. O dėl diagostikos atlikimo technologinio proceso iškart apie meistro kompetenciją spręsti galima.


Kadangi diagnostika nemokama, tai ir pykt nera uz ka :)


StandartinėParašytas: 27 Geg 2012, 16:37 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.01.18
Pranešimai:
1651
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex E39 530d M57 '99
ex SAAB 9-5 1.9 TiD '09
Cadillac ATS '19
Skype:
einoras.r
Bėda, kad 90 procentų "meistrų" už pinigus lygiai taip pat daro :)

_________________
Šiuolaikinį BMW sudaro apie 30000 detalių...


StandartinėParašytas: 29 Geg 2012, 13:22 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.03.24
Pranešimai:
15
Automobiliai:
E39 530d m57,01
Sveiki.Bmw E39 3,0D.Na nezinau taip turi buti ar ne,pagazavus motora labai svilpia turbina.mano nuomone turetu svilpti maziau.gal kam yra taip buve ar cia normalu.trauka kaip ir normali,bet manau turetu buti geresne.dekui is anksto.


StandartinėParašytas: 29 Geg 2012, 13:37 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.01.18
Pranešimai:
1651
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex E39 530d M57 '99
ex SAAB 9-5 1.9 TiD '09
Cadillac ATS '19
Skype:
einoras.r
Gyvenam technologijų amžiuje-galima įrašyti tą švilpimą, nes kas čia subjektyvus dalykas. Tuo labiau kas vienam švilpimas, kitam gali būti metalinis garsas ir t.t.

Esant šaltam varikliui tas garsas kažkiek didesnis (turi būti tik tarp 1000-1500 apsukų), kai variklis darbinės temp. garso beveik jokio nėra.

Galimos padidinto švilpimo priežastys:

1. Užstrigusi geometrija (nėra vakuumo, prikepusi, atjungta, t.t.)
2. Išpjauti katalizatoriai
3. Alsuoklio filtras užsikišęs
4. Nesandarumas išmetimo sistemoje
5. Nesandarumas įsiurbimo trakte (turbina-tarpinis aušintuvas-kolektorius)

_________________
Šiuolaikinį BMW sudaro apie 30000 detalių...


StandartinėParašytas: 15 Rgp 2012, 19:50 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.03.05
Amžius:
38
Pranešimai:
513
Miestas:
Siauliai
Automobiliai:
E39, 530d 99m
e60 530d 08m LCI
Sveiki, kame beda gali buti automobilis 1999m 3.0d iki 2tukst apsuku trauka gera o virs dvieju sunkiai renka apsukas ir juodais dumais apsipila.Pries tai viskas buvo tvarkoje. Diagnostika nuvazevau daryti tai prie kompo neprisijunge varysiu pas kita meistra. Ar cia akivaizdus turbinos gedimai? Neperseniau emiau radiatoriu tai intecoolerio slangose siek tiek tepalo buvo bet kaip sakant neperdaugiausia


StandartinėParašytas: 16 Rgp 2012, 23:55 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.01.18
Pranešimai:
1651
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex E39 530d M57 '99
ex SAAB 9-5 1.9 TiD '09
Cadillac ATS '19
Skype:
einoras.r
Gali būti turbina, gali būti dar kažkas. Žiūrime geometrijos darbą, žiūrime žarneles... Būtinai reikia diagnostikos, nes gali būti ir purkštkai, ir dar milijonas priežaščių. Tepalo nedaug gali būti isiurbimo trakte (ant sienelių)

_________________
Šiuolaikinį BMW sudaro apie 30000 detalių...


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 28 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery