Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 25 Lap 2024, 00:42

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Privaloma naudotis paieška!!! Pasikartojančios temos bus trinamos, o autoriai įspėjami.

Kuriant naują temą, jos PAVADINIME, būtina laužtiniuose skliaustuose [] nurodyti automobilio kėbulo kodą, bei aiškiai suformuluoti problemą. To nepadarius, temos bus trinamos, o autoriai gaus įspėjimą.
E34, E60, E61 turi atskirus forumus !!!



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 29 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 30 Kov 2012, 23:37 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.11.28
Amžius:
37
Pranešimai:
70
Miestas:
Klaipeda-Palanga
Automobiliai:
E30 320 Ex,
E39 528 Ex,
E39 520i Ex,
E39 530d FL Ex,
E39 530i FL Ex
E60 525xi Daily
Jei kam idomu, tai beda buvo tokia, "crankshaft position sensor" sugedes. Po remonto vel dirbo kaip bitute.

_________________
We don't drive fast, we just fly low...


StandartinėParašytas: 31 Kov 2012, 21:30 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.08.26
Amžius:
39
Pranešimai:
121
Miestas:
Joniškis/Vilnius
Automobiliai:
ex BMW E34 520i [zalias]
BMW E39 528iA [zalias]
:)
Prisidėsiu ir aš, kad kitiem būtų lengviau surast, jei pasikartos tokia situacija. Šiaip identiškai buvo ir man, raudonavo kolektorius, sunkiai kūrėsi, netraukė, variklis toks pat. Yra mano ir tema apie tai. Diagnostika parodė taip pat alkūninio veleno daviklį. Kol kas laukiu detalės. Bet greičiausiai, kad ir man susitvarkys, kai įdėsiu naują.


StandartinėParašytas: 31 Kov 2012, 23:01 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.11.28
Amžius:
37
Pranešimai:
70
Miestas:
Klaipeda-Palanga
Automobiliai:
E30 320 Ex,
E39 528 Ex,
E39 520i Ex,
E39 530d FL Ex,
E39 530i FL Ex
E60 525xi Daily
Va va, lygiai tokia pati situacija. Tiek viska dariau ziurejau, tikrinau, termostatus keiciau, kompresija tikrinau. Bet va tereikejo pakeisti alkuninio veleno dacika. Duodu 100%, kad kai pakeisi, vel dirbs kaip bitute 8)

_________________
We don't drive fast, we just fly low...


StandartinėParašytas: 17 Bal 2012, 02:06 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.04.17
Amžius:
37
Pranešimai:
16
Miestas:
Glastonbury UK
Automobiliai:
E36 318IS Coupe RHD '98
Sveiki, man irgi pries savaite buvo lygiai tokia pat beda. Tai pasiskaitinejes sitame forume sutaupiau pinigo isleidau tik ant alkuninio veleno daviklio apie 15svaru, o kur pries tai galvojau kad zvakes gali buti kaltos ar oro gaudyt galejo viskas buvo patikrinta ir nekele itarimo, o pozymiai lygiai tokie patys buvo. 15min. darbo ir susitvarkiau. Dabar zveriukas eina kaip reikalas:)


StandartinėParašytas: 17 Bal 2012, 20:19 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.11.28
Amžius:
37
Pranešimai:
70
Miestas:
Klaipeda-Palanga
Automobiliai:
E30 320 Ex,
E39 528 Ex,
E39 520i Ex,
E39 530d FL Ex,
E39 530i FL Ex
E60 525xi Daily
Nadziugu, kad padejo mano tema. Ziuriu, kad cia angliskom pitakam genda tie dacikai :mrgreen: Kam 15 min prireike, o kam poros savaiciu :(

_________________
We don't drive fast, we just fly low...


StandartinėParašytas: 24 Bal 2012, 21:05 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.04.24
Pranešimai:
18
Miestas:
Klaipeda
Automobiliai:
E39
Skype:
nersiuxx
O kaip del priejimo, pro apacia ar pro virsu lengviau prieit? Ta prasme prie alkuninio veleno daviklio, ziurejau schemoje kaskur desineje puseje per vidury is priekio ziurint


StandartinėParašytas: 25 Bal 2012, 00:37 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.11.28
Amžius:
37
Pranešimai:
70
Miestas:
Klaipeda-Palanga
Automobiliai:
E30 320 Ex,
E39 528 Ex,
E39 520i Ex,
E39 530d FL Ex,
E39 530i FL Ex
E60 525xi Daily
Pas mane buvo 2.8, as nzn kaip ten pas tave ar taip pat kaip pas mane ar kitaip. Tai as nusiemiau sparnuote ir dariau viska is virsaus. Truko gal apie valanda visas darbas.

_________________
We don't drive fast, we just fly low...


StandartinėParašytas: 25 Bal 2012, 00:41 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
Jei nedares tai imi sparnuoe ir dar ten visokius sh.... O siaip realiai 15-20 min. As isisuku tepalo filtra lauk tada lengvai ranka ikisu po kolektorium per prieki atjungti daviklio jungti.


StandartinėParašytas: 25 Bal 2012, 09:53 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
blogiausia, kas gali buti, tai prikirmyjes daviklis savo lizde. pas b20 to nebuvo, issitrauke lengvai, o va b25 tai ten buvo ka veikti...
kad prie fyskes prieiti nusiimu genero ausinimo padavima, oro filtro deze, matuokle, gofra ir paleidziu skelde (4varztai, be autopilotu auto). tada matosi ir slangos pagrindines, del oro pratekejimo apziureti galima ir viska aplink ir prie fyskes prieiti be vargo :)
o prie daviklio prieiti reikia termamova su sparnuote nusukt ir su difuzorium nuimt.
pirma karta ~1val dirbau. veliau 15-20min :)

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 25 Bal 2012, 23:24 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.04.24
Pranešimai:
18
Miestas:
Klaipeda
Automobiliai:
E39
Skype:
nersiuxx
Siandien skambinau y servisa pakeitimo kaina tikrai kosmine, jai darbas tik valandos trukmes tai reiks krapstytis paciam. O siaip keitet y orginalu? Nes orginalus kiek man sake kainuoja 420, parduotuvese domejausi kainos per pus pigesnes, yra siaip skirtumas?


StandartinėParašytas: 26 Bal 2012, 00:47 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.11.24
Amžius:
35
Pranešimai:
71
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 523i m52 96
E34 525iT m50 94
Su nuolaida Vdo Siemens mokejau 157lt,be nuolaidos kazkas apie 220lt,orginalus buvo apie 290 per akcija 96 2.5 125kw,ebay rades buvau nuo 17-45svaru su metu garantija.
Keiciausi pats,nes pries tai jau buvau tai dares,daviklio pakeitimas 10-15min,palaukos kol atves variklis ir galima bus zarna is radiatoriaus pastumt i patogia padeti,o tada vieni juokai.
Su fyske teko pasiknist apie pusvalandi,rankos storos,sunkiai tilpo per tepalo filtro korpusa,pradzioje dar bandziau su uzsuktu filtru,bet ten is viso be sansu...issitepalavau ranka ir tada siaip ne taip pajungiau fiske.


StandartinėParašytas: 26 Bal 2012, 00:57 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
all in music rašė:
blogiausia, kas gali buti, tai prikirmyjes daviklis savo lizde. pas b20 to nebuvo, issitrauke lengvai, o va b25 tai ten buvo ka veikti...
kad prie fyskes prieiti nusiimu genero ausinimo padavima, oro filtro deze, matuokle, gofra ir paleidziu skelde (4varztai, be autopilotu auto). tada matosi ir slangos pagrindines, del oro pratekejimo apziureti galima ir viska aplink ir prie fyskes prieiti be vargo :)
o prie daviklio prieiti reikia termamova su sparnuote nusukt ir su difuzorium nuimt.
pirma karta ~1val dirbau. veliau 15-20min :)


Nu tu pavarai tai jau nedaug belieka kad varikli isimtum :mrgreen:

Nereik ten tiek ardyti tos masinos. Isvardysiu ka reik nuimti kad pakeisti alkuninio davikli M52 motorui.
Variklis turi buti atveses, nes kitaip degs rankos ir reik daug keiktis, as kai megstu keiktis tai darau ir ant karsto bet kitiems nerekomenduojiu. Atsukam radijatorius uzpilimo kamsti, taip bus daug lengviau apatine iseinancia is radijatoriaus slange suspausti ir pastumti nuo variklio tokiu budu prieiname prie daviklio. Toliau atsukame ir isimame tepalo fitra ir atjungian alsuoklio vamzdi taip ikisit laisvai ranka po kolektorium kad atjungti ir pajungti daviklio jungti. kartais reik atlaisvinti vanos tepalo padavimo vamzdi kad lengviau istraukti ir prakisti atgal daviklio jungti. kai isismenis davikli stenkites ta plastmasini laido laikikli neatskirti nuo laido tokiu budu bus lengviau nauja istatyti toje pat laido atkarpoje pasimatavus pagal sena vieta.


StandartinėParašytas: 26 Bal 2012, 10:31 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
megstu nusiardyti tiek, kad nereiktu uzsiknisti veliau atjunginejant kazka :) geriau sugaisiu papildomai 10 min nuimt kazka, bet rankos nebus subraizytos ir atjungti / pajungti bus daug paprasciau, tuo paciu apziurint daugiau visko aplinkui :) kai ardes ten jau N kartu, tai ta apardyma uzsimerkes padaryciau dabar :D ir uztrunka jis ne kazka :)

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 26 Bal 2012, 22:23 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.04.24
Pranešimai:
18
Miestas:
Klaipeda
Automobiliai:
E39
Skype:
nersiuxx
Arunas B rašė:

Nu tu pavarai tai jau nedaug belieka kad varikli isimtum :mrgreen:

Nereik ten tiek ardyti tos masinos. Isvardysiu ka reik nuimti kad pakeisti alkuninio davikli M52 motorui.
Variklis turi buti atveses, nes kitaip degs rankos ir reik daug keiktis, as kai megstu keiktis tai darau ir ant karsto bet kitiems nerekomenduojiu. Atsukam radijatorius uzpilimo kamsti, taip bus daug lengviau apatine iseinancia is radijatoriaus slange suspausti ir pastumti nuo variklio tokiu budu prieiname prie daviklio. Toliau atsukame ir isimame tepalo fitra ir atjungian alsuoklio vamzdi taip ikisit laisvai ranka po kolektorium kad atjungti ir pajungti daviklio jungti. kartais reik atlaisvinti vanos tepalo padavimo vamzdi kad lengviau istraukti ir prakisti atgal daviklio jungti. kai isismenis davikli stenkites ta plastmasini laido laikikli neatskirti nuo laido tokiu budu bus lengviau nauja istatyti toje pat laido atkarpoje pasimatavus pagal sena vieta.


Keliais postais auksciau rase, kad reikia ir sparnuote nusiimt.Ar cia nebuvo sumaisyta su paskirstymo davikliu? nes alkuniniam velenui sparnuote netrukdo, ar klystu?


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 29 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery