Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 25 Lap 2024, 00:34

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Privaloma naudotis paieška!!! Pasikartojančios temos bus trinamos, o autoriai įspėjami.

Kuriant naują temą, jos PAVADINIME, būtina laužtiniuose skliaustuose [] nurodyti automobilio kėbulo kodą, bei aiškiai suformuluoti problemą. To nepadarius, temos bus trinamos, o autoriai gaus įspėjimą.
E34, E60, E61 turi atskirus forumus !!!



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 14 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 24 Bal 2012, 22:35 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.04.10
Amžius:
38
Pranešimai:
50
Miestas:
Radviliškis
Automobiliai:
E46
Sveiki zodziu turbo pats pasitikrinau sparnuote tiesi lygi nekliba, korpusas svarus aplink sparnuote neisdilintas zodziu turbo kaip ir gera, bet pro interkolerio slangas pucia tepala turbo veikia svilpia lekia kaip vejas bet pucia tepala ir viskas plius kartais uzkelus apsukas ant laisvu iki kokiu 4 tukst ir staigiai atleidus susipurto motoras ir vel issilygina, gal kas esat protingi tame reikale ir patyre kokie variantai pas jus?


StandartinėParašytas: 25 Bal 2012, 00:20 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.01.18
Pranešimai:
1651
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex E39 530d M57 '99
ex SAAB 9-5 1.9 TiD '09
Cadillac ATS '19
Skype:
einoras.r
Sparnuotė nekliba, bet gal horizontaliai vaikšto? Kiek ten to tepalo? Mūsų šalyje važinėjančių dyzelių visos turbinos kažkiek alyvos gena į intercoolerį. Kartais nuėmus kolektorių net piršto prakišti nesigauna pro isiurbime esančias "džiungles".Dėl variklio susipurtymo ne pirmoje (ir net ne antroje) vietoje turbiną kaltinčiau.

_________________
Šiuolaikinį BMW sudaro apie 30000 detalių...


StandartinėParašytas: 25 Bal 2012, 00:38 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
Evkis rašė:
Sveiki zodziu turbo pats pasitikrinau sparnuote tiesi lygi nekliba, korpusas svarus aplink sparnuote neisdilintas zodziu turbo kaip ir gera, bet pro interkolerio slangas pucia tepala turbo veikia svilpia lekia kaip vejas bet pucia tepala ir viskas plius kartais uzkelus apsukas ant laisvu iki kokiu 4 tukst ir staigiai atleidus susipurto motoras ir vel issilygina, gal kas esat protingi tame reikale ir patyre kokie variantai pas jus?



Palik turba ramybeje. Tikrink egr voztuva, sklendes isiurbime (jei jos yra) isiurbino kolektoriau vidini stovi ir galvos isiurbimo gerkliu apimti, gal jau ten viskas uzzele ir nelabai like pro kur oro varikliui itraukti.


StandartinėParašytas: 25 Bal 2012, 10:52 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.04.10
Amžius:
38
Pranešimai:
50
Miestas:
Radviliškis
Automobiliai:
E46
matot masina gryzus is vokietijos tvarkinga visa tik va kai pirkau sake kad tas seperatoriaus filtras buvo uzsikises ir mete jau duma gerai, ji isemus nebedumijo bet va ar del to galejo kokiam interkuleri susikaupti daug tepalo ir db uzkelus apsukas is jo spjauti turbaj tepalo per daug ir del to susipurtyti motoras?


StandartinėParašytas: 25 Bal 2012, 11:23 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.04.10
Amžius:
38
Pranešimai:
50
Miestas:
Radviliškis
Automobiliai:
E46
sparnuote viskas gerai, bet klausimas dar vienas kodel pucia tepaliuka is abiejuose pusese esancias slangas tiksliau is egr iseinancia ties paciu egr ir prie turbos slangos.


StandartinėParašytas: 25 Bal 2012, 14:57 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.01.18
Pranešimai:
1651
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex E39 530d M57 '99
ex SAAB 9-5 1.9 TiD '09
Cadillac ATS '19
Skype:
einoras.r
Cituoti:
seperatoriaus filtras buvo uzsikises ir mete jau duma gerai, ji isemus nebedumijo bet va ar del to galejo kokiam interkuleri susikaupti daug tepalo ir db uzkelus apsukas is jo spjauti turbaj tepalo per daug ir del to susipurtyti motoras?


Cituoti:
kodel pucia tepaliuka is abiejuose pusese esancias slangas tiksliau is egr iseinancia ties paciu egr ir prie turbos slangos.


Pats supranti, ką parašei? Oras įmamas, pereina pro filtrą, pereina pro turbiną, pereina pro intercoolerį ir tada keliauja į variklį per įsiurbimo kolektorių. Iš intecoolerio į turbiną tepalas keliauti negali, nes pučiama į kitą pusę viskas. Kolektoriuje ir EGR visada džiunglės bus, todėl verta visą tai nusiimti ir išvalyti. Taip pat nusiimk ir intercoolerio radiatorių ir išsivalyk, jei ramybės nėra. Kiek ten to tepalo šlangose pas tave?

_________________
Šiuolaikinį BMW sudaro apie 30000 detalių...


StandartinėParašytas: 25 Bal 2012, 15:48 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.04.10
Amžius:
38
Pranešimai:
50
Miestas:
Radviliškis
Automobiliai:
E46
uz tai kad slangose nera tepalo tik dregnos siek tiek kai nuemiau,o kai surinkau pries turbina vel atsirado tepalas be toks daugiau kaip kondencatas bet jei jis atsiranda vadinasi tam yra kazkokia priezastis


StandartinėParašytas: 25 Bal 2012, 16:16 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.01.18
Pranešimai:
1651
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex E39 530d M57 '99
ex SAAB 9-5 1.9 TiD '09
Cadillac ATS '19
Skype:
einoras.r
Priežastis yra automobilio amžius ir nuvažiuoti kilometrai. Įsidėk naują turbiną, nusipirkęs iš Krastos ir bus sausos šlangos. Tiesiog turbinose atsiranda liuftai dėl įvorių išsidėvėjimo, taip pat ąšies riebokšliai pradeda leisti. Šitų dalykų nepanaikinsi, net kapitalinis turbinos remontas visiškai tepalo varymo į įsiurbimą nepanaikina. Jei pas tave ten tik ant sienelių lengvai pasitepalavę (pirštu perbraukus, lieka alyvos ant piršto), tai čia normalu-ne su nauja mašina važinėji.

_________________
Šiuolaikinį BMW sudaro apie 30000 detalių...


StandartinėParašytas: 25 Bal 2012, 16:31 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
Pas naujas irgi lygiai taip pat apsitelave. Turbinies visos turi tepalo isiurbime ir nieko nepadarysi. O patenka jis ten per alsuokli.


StandartinėParašytas: 25 Bal 2012, 21:56 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.04.10
Amžius:
38
Pranešimai:
50
Miestas:
Radviliškis
Automobiliai:
E46
Zodziu taip issiaiskinau kaip kas vyksta zodziu tepalo nera nei intercoolery nei kazkur slangose egr svarus masina uzkurus dirba graziai bet staigiai paspaudus gaza iki kokiu 5 tukst ir atleidus uzburbuliuoja variklis ir arba uzgesta burbuliuodamas arba toliau burbuliuoja kol issilygina motoro darbas, o kai burbuliuoja pasipucia slangos is intercoolerio iseinancios, blemba ar imanoma kad kas prijungtu prei kompo ir pasakytu kas yra ar turba ar ne ir nesukciau kiausu bet jei nupirksi kita turba ir bus ne jos kalte vel ne 20 lt turbos kaina..


StandartinėParašytas: 25 Bal 2012, 23:30 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.01.18
Pranešimai:
1651
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex E39 530d M57 '99
ex SAAB 9-5 1.9 TiD '09
Cadillac ATS '19
Skype:
einoras.r
Man atrodo, kad ne turbiną čia tau žiūrėti reikia. Betkoks rimtesnis servisas su gera diagnostine įranga tau į pagalbą.

_________________
Šiuolaikinį BMW sudaro apie 30000 detalių...


StandartinėParašytas: 26 Bal 2012, 00:14 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
Evkis rašė:
Zodziu taip issiaiskinau kaip kas vyksta zodziu tepalo nera nei intercoolery nei kazkur slangose egr svarus masina uzkurus dirba graziai bet staigiai paspaudus gaza iki kokiu 5 tukst ir atleidus uzburbuliuoja variklis ir arba uzgesta burbuliuodamas arba toliau burbuliuoja kol issilygina motoro darbas, o kai burbuliuoja pasipucia slangos is intercoolerio iseinancios, blemba ar imanoma kad kas prijungtu prei kompo ir pasakytu kas yra ar turba ar ne ir nesukciau kiausu bet jei nupirksi kita turba ir bus ne jos kalte vel ne 20 lt turbos kaina..


Ziurek kas vyksta su turbinos valdymo koja. Trumpai kas turi buti: variklis dirba tuscia eiga turbinos koja ziurint is virsaus nusileidusi zemyn iki pat galo. Jei taip nera kelios priezastys: nepakanka vakumo sistemoje vakumo stiprumo, stringa turbinos valdymo sparnai, blogai veikia turbinos valdymo vakumo voztuvas. Jei padavus siek tiek gazo valdymo koja nusileidzia iki galo velgi gali buti problema vakumo sitemos sandarume arba pajegumo nepakankamumo arba sugedes, atjungtas ar uzsitrumpines isiurbimo kolektoriaus spaudimo daviklis.
Toliau uzmynus gaza kylant apsikom mazdaug nuo 4000 rpm valdymo koja turi atsileidineti po truputi i virsu. ties ribotuvo riba valdymo koja pasikelia i virsu mazdaug iki pusiaukekes savo eigos arba net visikai pakyla. Uzmynus gaza ir staigiai atleidus valdymo koja pasikelia iki pat virsaus. Taip kad pradziai pasitikrinam situs dalykus pries metydami pinigus vadinamai kompiuterinei diagnostikai. Nors geras meistra darydamas diagnostika sita reikala turi padaryti noredamai isamiai visak patikrinti ir pries pateikdamas gedimo verdikta.


StandartinėParašytas: 26 Bal 2012, 09:35 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.04.10
Amžius:
38
Pranešimai:
50
Miestas:
Radviliškis
Automobiliai:
E46
Dekuj uz info, bandysiu ryt daryt diagnostika rezultata aprasysiu


StandartinėParašytas: 27 Bal 2012, 15:02 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.04.10
Amžius:
38
Pranešimai:
50
Miestas:
Radviliškis
Automobiliai:
E46
Rezultatas: Vienas purkstukas strigo turbo gera.


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 14 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery