Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 25 Lap 2024, 00:59

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Privaloma naudotis paieška!!! Pasikartojančios temos bus trinamos, o autoriai įspėjami.

Kuriant naują temą, jos PAVADINIME, būtina laužtiniuose skliaustuose [] nurodyti automobilio kėbulo kodą, bei aiškiai suformuluoti problemą. To nepadarius, temos bus trinamos, o autoriai gaus įspėjimą.
E34, E60, E61 turi atskirus forumus !!!



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 27 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 19 Bir 2010, 07:23 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.05.10
Amžius:
39
Pranešimai:
6324
Miestas:
Mažeikiai
Automobiliai:
E39 530i M54 02'
Ex E36 328i M52 99'
Ex E39 530d M57 99'
Ex E30 316i m40 90'
privirini tesiogiai ir viskas :) tada driftint gali, nes jei neklystu driftam jokiu gumu nera

_________________
Uždaro klubo narys


StandartinėParašytas: 22 Bir 2010, 10:31 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.09.26
Amžius:
44
Pranešimai:
108
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E61 525D 2005m.
E83 3.0Si 2010m.
Ex BMW:
E39 530d 1999m.
E21 323 (USA) 1981m.
E30 323 1985m.
E34 525 1991m
Visos turėtos auto čia netilptu ;)
markius rašė:
jaučiu kad servise"pas viliu" ten viska gumos gabalais restauruoja. :mrgreen: tik paskui nei žmonems parodyt nei pačiam pažiuret :lol:
kokia čia restauracija jai gumos gabala ikala ir varžtu suspaudžia ir prisuka visa galini balki kietai prie kebulo.taip gali ir pats atsirestaurout pakiši po lekšte ir tarp kebulo gumos ir prisuki balki i vieta.o dar mačiau kad tas lekštes po salembloku apverčia tai ir gumos kišt nereikia.


ne, ne pas viliu :) nzn man tikrai viskas gerai ir jau nevienas vaziuoja su ta "restauracija" ir tikrai nesiskundzia :D


StandartinėParašytas: 23 Bir 2010, 00:41 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.11.21
Amžius:
44
Pranešimai:
529
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E34 M5 3.6i S38 89'
E39 520D 01'

Ex. E39 540i manual 97'
Ex. E38 750 M73 96'
Ex. E32 m60 b30 V8 92'
Ex. E34 m20 b25 89'
Ex. E28 m20 2.7ie 85'
Ex. E28 m20 2.8i 83'
Ex. E30 m10 1.6 83'
Sveiki, del galo vibracijos isspresta problema, tiesiog pakeitus padangas, nes ir draugo ratus kur dejau tai padangos buvo truputi pavargusios t.y. pati padangos guma kai suki ant balansavimo stakliu truputi kiauso formos buvo nes padilus nevienodai ir nelabai balansavos taip pat ir pas mane, bet meistrai nieko nesake kai balansavo tiesiog pinigus paimdavo ir tiek. O kas liecia sailenbloku galiniu tu didziuju, tai del ju galas nelabai gali vibruoti jau isitikinau, bet per prastai lopita kelia ar mazas duobes kai vaziuoji tai galo nei kiek nemeto tiesiog jas priima labai kietai net su smugiais kaip kokio 2 golfo ir nieks nezino del ko, draugu Audi A4 99m, Audi A6 96m, netgi Audi B4 universalu galine vaziuokle tai plaukia palygint su E39 :( gal tos orines pagalves toki diskomforta duoda nesuprantu, gal E39 universalo galine pakaba kai buna su spyruoklem gal tada minksciau tuos nelygumus priima :roll:
P.S. zinau kas buna per duobes ar nelygumus, kai plyse buna galiniai didieji balkio sailenblokai :wink: kai kazkas cia rase kad n kartu tokia tema buvo, nebuvo tokios :)

_________________
///M POWER ,tai daugiau nei kazkas tokio...


StandartinėParašytas: 23 Bir 2010, 08:56 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.11.16
Amžius:
47
Pranešimai:
411
Miestas:
kaunas
Automobiliai:
E39 530D 99' Tour
nieko gero is tu gumu, kurias pakisa virs leksteles. taupyk litus ir keisk sailenus


StandartinėParašytas: 23 Bir 2010, 14:01 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.02.18
Pranešimai:
3
Automobiliai:
E39 530 d 99
e53 x5 03'
o kas jums liepia deti tuos didziuosius salenblokus ,as savo bmw isidejau nuo sedano ir jie netokie auksti kaip touringo ir netgi minksciau vaziuoja ir kaina normali boge firmos atrodo po 80 lt mokejau tik reikia srote varztus nuo sedano nusipirkti nes jie daug trumpesni


StandartinėParašytas: 06 Lie 2010, 18:00 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.03.12
Pranešimai:
78
Automobiliai:
BMW 525d 2001m Black Universal Ex
BMW 530xd 2006m Ex
Now BMW 535d 2006m
Del tos vibracijos..., pasirodo pas mane buvo blogai subalansuoti ratai, pasikeiciau sau ratlankius ir dingo visos problemos. Dabar vaziuoju patenkintas.


StandartinėParašytas: 07 Lie 2010, 16:17 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.06.18
Pranešimai:
20
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 530d 00' 135 kW(M57) Touring
equilibrium rašė:
Del tos vibracijos..., pasirodo pas mane buvo blogai subalansuoti ratai, pasikeiciau sau ratlankius ir dingo visos problemos. Dabar vaziuoju patenkintas.

na jus duodat,
vazinejat ratais nebalansuotais =D>
kur cia taip balansavot sakykit,
kad netycia neužsuktumem #-o


StandartinėParašytas: 07 Lie 2010, 16:39 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.03.12
Pranešimai:
78
Automobiliai:
BMW 525d 2001m Black Universal Ex
BMW 530xd 2006m Ex
Now BMW 535d 2006m
Aurius rašė:
na jus duodat,
vazinejat ratais nebalansuotais =D>
kur cia taip balansavot sakykit,
kad netycia neužsuktumem #-o


Viskuo buna, tai tame ir reikalas kad stakles rode 0/0 tai reiskia viskas tvarkoj, o pasirode kad nefiga gero...P.S: kvadratini rata irgi galima subalansuoti kad 0/0 rodys, bet ar vaziuosi su tokiu? #-o Greicaisiai diskas kaltas, bet dabar kiti ratlankiai...


StandartinėParašytas: 09 Gru 2010, 16:20 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.11.12
Amžius:
43
Pranešimai:
4
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E39 530d 99
sveiki,del tu 4 sailenbloku restauravimo ir as norejau pasisakyt :) zodziu pas mane ta pati beda buvo,tai nusipirkau 4 duslintuvo gumas E34 man atrodo po 2lt,tada padariau sioki toki ju apipjaustyma kad geriau ieitu ten virsuj,atleidau balki, sudejau,apacioj po lekstem tokia kieta "slanga" pritaikiau,uzverziau ir jau sekmingai taip vazineju.Galvojau visa balki is sroto pakeist,bet pasiziurejau lb jau daug reikalu ten su juo..kai nebelaikys patobulimai tada bus galima ziuret..is viso to vienas pastebetas minusas kad greiciau vaziuojant per pvz tas tokias "pakeltas" perejas jauciasi kazkoks laisvumas gale,bet jis labai nedidelis,zodziu norint issprest problema greitai visai neblogas variantas.Siaip turiu gal balki su sveikais sailenbl jei kam reikes


StandartinėParašytas: 18 Bal 2012, 21:41 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.08.27
Amžius:
54
Pranešimai:
9724
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW E36 328Ci
BMW e92 330d
BMW e90 320d
BMW K1200GT
Skype:
maisteris
Nors ir sena tema, bet prikelsiu ja su naujomis foto.
Bus idomu kai kam.

Nesamone tokie "remontai"
Sitie sailentblokai skirti sumazinti vibracija nuo kelio neligumu persiduodancia i kebula.
O prispaudus balki tarp kebulo, varzto ir "saibos" tavo gumu pagalba tu netik sumazini komforta bet ir padidini kebulo apkrovima tvirtinimo vietose. O kebului musu keliuose ir taip tenka didelis kruvis.

Tad kolegos nedarykime is BMW "pornografijos" o jei truksta pinigu tokio automobilio islaikimui-parduokite.

Neseniai eilini karta keciau tuos balkio sailentblokus ir specialiai nufotkinai defektinius po 10 metu ekspluatacijos.


Prikabinti failai:
Фото0123pamaz.jpg
Фото0123pamaz.jpg [ 109.64 KiB | Peržiūrėta 5276 kartus(ų) ]
Фото0126pamaz.jpg
Фото0126pamaz.jpg [ 103.02 KiB | Peržiūrėta 5276 kartus(ų) ]

_________________
Antanas.E36Coupe
StandartinėParašytas: 19 Bal 2012, 07:19 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.11.02
Amžius:
42
Pranešimai:
1680
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 Touring 523i ex.
E34 Touring 520i ex.
E34 sedan 525i LSD ex.
tas lekščiu apvertimas ar gumu prikišimas tinkamas tik i turgu(turginiai megsta taip padaryti)o sau reikia deti naujas,dabar jos netokios brangios kaip anksčiau.

_________________
Naktimis galvoji,kad reikia kažką keisti,O dieną elgiesi taip pat ir nieko nedarai...


StandartinėParašytas: 19 Bal 2012, 19:42 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.02.20
Pranešimai:
69
Miestas:
vilnius
Automobiliai:
E39.530d
pritariu nesamone tos gumos.nesenai ir as ieskojau meistro kas sutvarkis man tuos salenblokus.pravazevau ir apskambinejau nemazai praktiskai niekas nesieme daryti arba siunte i krasta,keli meistrai buvo pasiruose nuimt visa balki,as tikrai buvau pries tokius darbus.vienam meistriukui paskambines nustebau,pasisiule jis sutvarkyti viska nenuimant balkio.salenbloku bandziau pats ieskot radau pigiausiai uz 140lt.vnt.o meistras surado lemforderius po 120.ir net faktura man veliau atidave.o uz darba paeme vos 150 lt.bijodamas,kad apgaus ar ko pridirbs dalyvavau visam remonte.pakeite berods per 3.5 valandos.sedanui sake pakeicia dvigubai greiciau.ispresavo tiesiog pakelejo pagalba.


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 27 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery