Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 24 Lap 2024, 21:19

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Privaloma naudotis paieška!!! Pasikartojančios temos bus trinamos, o autoriai įspėjami.

Kuriant naują temą, jos PAVADINIME, būtina laužtiniuose skliaustuose [] nurodyti automobilio kėbulo kodą, bei aiškiai suformuluoti problemą. To nepadarius, temos bus trinamos, o autoriai gaus įspėjimą.
E34, E60, E61 turi atskirus forumus !!!



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 847 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 57  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 09 Kov 2012, 12:33 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.01.18
Pranešimai:
1651
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex E39 530d M57 '99
ex SAAB 9-5 1.9 TiD '09
Cadillac ATS '19
Skype:
einoras.r
Kolega, jūs parašėte iš esmės tai, ką ir sakiau-tepalas ir dėžė netinkami (teoriškai) taps vienu metu.Tokio tipo (užsandarintos) pavarų dėžės visi mechanizmai yra apskaičiuojami nustatytam tarnavimo laikui, taip pat tai taikoma ir darbiniams skysčiams (kaip aš ir rašiau). Niekas komercinių dalykų negamina "visam laikui", viskas yra gana tiksliai apskaičiuota. Tepalas ir yra ir pritaikytas ir išbandytas nustatytam laikui (BMW TIS labai gerai apie tokius dalykus tarp eilučių kalba). Kuriant mechanizmus skaičiuojama yra viskas, tik daugelis koeficientų koreguojama į didesnę pusę (todėl tos dėžės ir nemiršta garantuotai po 250000km). Žmonės-kur yra verslas, ten nėra nieko neapskaičiuota. Pavarų dėžei skaičiavimo algoritmas yra gana ribotas, rezultate inžinieriai žino, kad šita dėžė eksploatuojant pagal nurodymus važiuos kažkokį kilometrų kiekį (mes visi važinėjam jau su dėžės mechaniniu rezervu, kurį koeficientais nustatė, kad būtų įvertinamos neapskaičiuojamos aplinkybės). Mechanikoje apskaičiuoti galima viską.

Dėl mašinų ligų, tai apie Lietuvoje važinėjančias mašinas gal čia nekalbėkime. Pvz pas mus penktukų liga vadinami svirčių šarnyrų ir sailentblokų susidevėjimas, dėl kurio atsiranda laisvumai ir bildesiai. BMW serviso vadove (tokį turi autorizuoti servisai) norodoma, kad svirtis reikia keisti kas 40000 (tiksliai nepamenu dabar, bet tikrai arti šio skaičiaus) km. Ar gamintojai kalti, kad žmogus nevykdo jų reikalavimų? Jei laikytis reikalavimų, mašinos neturėtų jokių "vaikiškų" ligų, nes visos dalys yra apskaičiuotos ir gamintojai rekomenduoja jas keisti po resurso. Lietuvoje ligos atsiranda dėl taupymo.

Jei VGTU studijuoji mechanikos inžineriją, tai dėstytojo Igorio Iljino paklausk apie mechanizmų resurso apskaičiavimą.

_________________
Šiuolaikinį BMW sudaro apie 30000 detalių...


StandartinėParašytas: 10 Kov 2012, 19:06 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.02.06
Amžius:
54
Pranešimai:
638
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E36 318iS sport edition
Skype:
rolandas70
Nikas:
Barmenas
viewtopic.php?f=36&t=16941&start=90
dany rašė:
na ką, pakeičiau tepalus. Juos keičiau ne dėl to, kad dėžė "kvailiojo", bet dėl profilaktikos. Tepalas dėžėje nebuvo juodas, o tamsiai rudas. Pagalvojau, kad tai geras ženklas, kad su dėže dar viskas tvarkoje. Tepalas degėsiais nesmirdėjo. Pakeitėm filtrą, švariai išvalėm karterio vidų, nuvalėm magnetuką. Viską surinkom ir pompavom tepalą tol kol pradėjo bėgti švarus, naujas tepalas (aišku tai darėm užkūrus mašiną). Viso sunaudojau iki 15 ltr tepalų (kanistras 20ltr, tai nematavau kiek tiksliai ten jo liko). Na ir rezultatas. O juo aš labai patenkintas. Iš pradžių pavažiavau lėtai, staigiai negazuodamas. Iškart pastebėjau sklandesnį dėžės darbą. Pavažinėjęs lėtai kurį laiką, tada mašiniuką truputį pavaikiau. Rezultatu irgi likau patenkintas. Pavaros junginėjasi gražiau, kartais net nepajausdavau, kaip persijungia kitas bėgis. Net buvau pagalvojęs, kad apsukas užkėlė iki persijungiant pavarai. Tada greitėdamas stebėjau apsukas (žinoma ir į kelią žiūrėjau) ir pamačiau, kad jos kyla - leidžiasi kaip priklauso, tai išvada, kad kartais net nepajauti kaip junginėjasi bėgiai.
Taigi, šiuo momentu esu labai patenkintas šiuo atliktu darbu. Pažiūrėsim kaip seksis toliau eksplotuoti. Per mėnesį nuvažiuoju virš 5tūkst km, tai per porą mėnesių pamatysiu ar dėžei į gera ar į bloga tas tepalų keitimas.
Tai tiek =D>

_________________
E36 318is sport edition build


StandartinėParašytas: 18 Kov 2012, 18:27 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.06.01
Amžius:
35
Pranešimai:
17
Miestas:
Kaunas/Kėdainiai
Automobiliai:
E39 528 m52 97'
Skype:
Tomazas90
Sveiki, yra problema, skydelyje dega D, junginejant selektoriu, lempute keitaliojasi kur dega prie surasytu pavaru, bet ant skydelio vistiek lieka D. Keiciau ta padeties davikli kur statosi prie dezes, klaidas istryniau, bet vistiek tas pats. Kame gali buti reples?

_________________
E39 528i white touring


StandartinėParašytas: 20 Kov 2012, 15:44 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.06.01
Amžius:
35
Pranešimai:
17
Miestas:
Kaunas/Kėdainiai
Automobiliai:
E39 528 m52 97'
Skype:
Tomazas90
Pakeiciau ir kompa, nieko naujo, ar yra koks pavaros padeties daviklis dezes viduje? :)

_________________
E39 528i white touring


StandartinėParašytas: 20 Kov 2012, 16:14 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.01.18
Pranešimai:
1651
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex E39 530d M57 '99
ex SAAB 9-5 1.9 TiD '09
Cadillac ATS '19
Skype:
einoras.r
Taip, yra. Reikia ardyti dėžę, kad jį pasiekti.

_________________
Šiuolaikinį BMW sudaro apie 30000 detalių...


StandartinėParašytas: 21 Kov 2012, 14:45 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.02.18
Pranešimai:
5
greitas klausimas. ar tiktu GM A5S360R deze nuo 2000 530d i 2002 530d kur A5S390R ? speju kompa reiktu taip pat pakesti? kuo jos skiriasi?


StandartinėParašytas: 21 Kov 2012, 15:34 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.12.01
Amžius:
38
Pranešimai:
4902
Miestas:
Vilnius village
Automobiliai:
sold
Wakaba rašė:
Sveiki, yra problema, skydelyje dega D, junginejant selektoriu, lempute keitaliojasi kur dega prie surasytu pavaru, bet ant skydelio vistiek lieka D. Keiciau ta padeties davikli kur statosi prie dezes, klaidas istryniau, bet vistiek tas pats. Kame gali buti reples?

nežinau kaip su GM dėžėm, bet ant ZF gali iš apačios mašinos pats pastumti iš apačios tokį jungiklį ir pavaros jungiasi skydelyje. prieš tai aišku atlaisvinus troselio priveržimo varžtą. man su juo bėda ir buvo, junginėjosi "ričiagas", o skydelyje sunkiai peršokdavo, arba išvis neįjungdavau D.

http://bmwfans.info/parts/catalog/E39/S ... ox_switch/

8 berods, jo galiukas iš apačios prisiveržia prie to dėžės "selektoriaus".

Gal bus naudinga kam...

_________________
suk suk suk vairą suk, tik į griovį neįsuk...


StandartinėParašytas: 03 Bal 2012, 09:43 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.06.01
Amžius:
35
Pranešimai:
17
Miestas:
Kaunas/Kėdainiai
Automobiliai:
E39 528 m52 97'
Skype:
Tomazas90
Taigi, keiciau dezes kompa, motoro kompa su ews, selektoriu, istryniau visas klaidas kurias radau.
Padetis nepagerejo.
Keisciausiai tai, kad inpoj rodo gear postion su ??? Tai taip iseina kad nemato kazko. kitas dalykas, ijungus triptronika inpoj tada rodo ?/M bet vistiek nerodo kokia pavara jungiasi, ant skydelio D dega visada, nebuvo momentu kad pasikeistu kazkas.
Gal kas turi kokiu minciu kas galetu dar but?

_________________
E39 528i white touring


StandartinėParašytas: 03 Bal 2012, 10:18 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.01.18
Pranešimai:
1651
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex E39 530d M57 '99
ex SAAB 9-5 1.9 TiD '09
Cadillac ATS '19
Skype:
einoras.r
Dėžės viduje yra selektoriaus daviklis. Kad iki jo dasikasti reikia nuardyti solenoidų bloką. Knysliavos labai daug ten. ZF dėžėje daviklis išorėje yra.

_________________
Šiuolaikinį BMW sudaro apie 30000 detalių...


StandartinėParašytas: 03 Bal 2012, 10:30 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.06.01
Amžius:
35
Pranešimai:
17
Miestas:
Kaunas/Kėdainiai
Automobiliai:
E39 528 m52 97'
Skype:
Tomazas90
Aisku pamirsau paminet kad pas mane ZF deze ;) taip kad problema speju ne selektoriuje bus :?

_________________
E39 528i white touring


StandartinėParašytas: 03 Bal 2012, 10:47 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.10.15
Amžius:
40
Pranešimai:
1948
Automobiliai:
E46 320d
Sveiki vyrai, gal kam pravers šita nuoroda. Rusiškai suprantantiems...Žmogus išsiardęs visą dėžę, rado savo dežės problemą, susitvarkė, viską nufotkino, pakomentavo ir t.t.

http://www.e46club.ru/forumvb/viewtopic ... 47&t=32419


StandartinėParašytas: 03 Bal 2012, 20:27 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.06.01
Amžius:
35
Pranešimai:
17
Miestas:
Kaunas/Kėdainiai
Automobiliai:
E39 528 m52 97'
Skype:
Tomazas90
vnz jeigu kam bus taip, pirmiausiai ziurekit saugiklius :) Buvo nukepes 15 saugiklis, nes tepalo temp dacikas uzsitrumpines buvo. Problema isspresta, ačiū padejusiems ;)

_________________
E39 528i white touring


StandartinėParašytas: 20 Bal 2012, 09:00 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.03.10
Amžius:
40
Pranešimai:
678
Miestas:
Klaipėda - Bergen
Automobiliai:
Ex... E39 528I
Ex... E39 525I
Ex....E39 530IA
E39 530D 225Ag 490NM
Skype:
Skype
Nikas:
Nikas
mano 530 benzas, automatas. vakar nutiko idomus reikalas, kelis kart deze skaudziai perjunge begius su tokiu dunksejimu, isvaziavu atbula is kiemo ir vaziuojant i prieki ties antra saiba skaudziai perjunge, po pusdenio vel tas pats :shock: . manualas veikia gerai.
kokios mintys, tepalus ziuret ar deze nauja ziuret? :?:


StandartinėParašytas: 20 Bal 2012, 21:54 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.02.06
Amžius:
54
Pranešimai:
638
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E36 318iS sport edition
Skype:
rolandas70
Nikas:
Barmenas
Pradžiai pasikeisk tepalus. Jei nepadės - tada jau dėžės remontas/keitimas laukia.

_________________
E36 318is sport edition build


StandartinėParašytas: 20 Bal 2012, 22:25 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.03.10
Amžius:
40
Pranešimai:
678
Miestas:
Klaipėda - Bergen
Automobiliai:
Ex... E39 528I
Ex... E39 525I
Ex....E39 530IA
E39 530D 225Ag 490NM
Skype:
Skype
Nikas:
Nikas
barmenas rašė:
Pradžiai pasikeisk tepalus. Jei nepadės - tada jau dėžės remontas/keitimas laukia.

vienoj istaigoj uz tepalu keitima pasake taip: reikia 10ltr tepalo, jo kaina uz litra 30lt + filtras 100lt + darbas 300-400lt. pagalvojau gal per daug :mrgreen:
kas keitet, kiek ten reikia ir kiek tas tepalas kainuoja?
o jei nepades saibos i bala #-o


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 847 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 57  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery