Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 30 Lap 2024, 14:31

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E60 ir E61 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 2153 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34 ... 144  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 11 Kov 2012, 21:27 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.08.09
Pranešimai:
215
Automobiliai:
BMW E61
Istorija tokia:
Jau esu rases 21 puslapyje): pakeista dezes "fishkes tarpine",pakeistas karteris "ZF",prie to pacio pakeista gumine kardano mova "original" dapilta 2 l BMW special tepalu.
Nu ka :graziau vaziuoja,graziau begiai junginejasi net kai salta masina.Jungiant atbulini nebera "stumtelejimo lengvo"
FINALAS: vaziavau tik profilaktikai !!!!! o gavosi 1.5 tukst remontas !!!
Po keliu dienu :
NEILGAI pasidziaugiau sklandziu greiciu dezes veikimu.pirma kart po remonto nuvaziavau automagistraleje 120 km atstuma su autopilotu labai graziai ant 90..110km/h ....ivaziavus i miesta sankryzoje lengvai stabdant pajutau smugi!!! pagalvojau, kad kokia duobe ant kelio...taciau tie smugiai pradejo kartotis...taip pat stovint is P i R perjungus stumtelejimas pasidare stipresnis nei iskart po tepalu dapilymo...ir is R i D perjungiant girdisi toks metalinis "kaukstelejimas"kartais garsiau kartais tyliau -cia kaip kardano garsas kaip is laisvumo???guma tai nauja!
Atgal vaziuodamas greitkeliu ant 80..90km/h pajutau, kad masina pasitampo lyg trukciotu...Nuvaziavau pas meistrus patikrino tepala viskas ok,pakeistasis karteris svarus neapibeges...pasake: nu bandyk vazinet ziurek kas bus toliau...
Toliau
tie pasmugiavimai dingo masinai pastovejus kelias dienas ir itariu oras atsalo...taip praejo ziema nepajutau daugiau jokio stuktelejimo niekada iki sios dienos !!!!O siandien as ta suka BMW taip padroziau, kad jai negera pasidarytu :)))oops
Tiesa kai buvau pajunges DIS(klaidu nera) maciau kazkokias adaptacijas ir komanda "istrinti" taciau to nedariau idomu kas suveda tas adaptacijas kokiu budu???? ant stendo kokio ???ar perasius softa dezes jos pasipildo kaip " programinis priedas" istrinus adaptacijas visai isprotes masina???

_________________
BMW the best !


StandartinėParašytas: 11 Kov 2012, 21:47 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2011.02.11
Pranešimai:
366
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
ex.E70 LCI 3.5Xdrive
F10 530d M
bmwspeed rašė:
Istorija tokia:
Jau esu rases 21 puslapyje): pakeista dezes "fishkes tarpine",pakeistas karteris "ZF",prie to pacio pakeista gumine kardano mova "original" dapilta 2 l BMW special tepalu.
Nu ka :graziau vaziuoja,graziau begiai junginejasi net kai salta masina.Jungiant atbulini nebera "stumtelejimo lengvo"
FINALAS: vaziavau tik profilaktikai !!!!! o gavosi 1.5 tukst remontas !!!
Po keliu dienu :
NEILGAI pasidziaugiau sklandziu greiciu dezes veikimu.pirma kart po remonto nuvaziavau automagistraleje 120 km atstuma su autopilotu labai graziai ant 90..110km/h ....ivaziavus i miesta sankryzoje lengvai stabdant pajutau smugi!!! pagalvojau, kad kokia duobe ant kelio...taciau tie smugiai pradejo kartotis...taip pat stovint is P i R perjungus stumtelejimas pasidare stipresnis nei iskart po tepalu dapilymo...ir is R i D perjungiant girdisi toks metalinis "kaukstelejimas"kartais garsiau kartais tyliau -cia kaip kardano garsas kaip is laisvumo???guma tai nauja!
Atgal vaziuodamas greitkeliu ant 80..90km/h pajutau, kad masina pasitampo lyg trukciotu...Nuvaziavau pas meistrus patikrino tepala viskas ok,pakeistasis karteris svarus neapibeges...pasake: nu bandyk vazinet ziurek kas bus toliau...
Toliau
tie pasmugiavimai dingo masinai pastovejus kelias dienas ir itariu oras atsalo...taip praejo ziema nepajutau daugiau jokio stuktelejimo niekada iki sios dienos !!!!O siandien as ta suka BMW taip padroziau, kad jai negera pasidarytu :)))oops
Tiesa kai buvau pajunges DIS(klaidu nera) maciau kazkokias adaptacijas ir komanda "istrinti" taciau to nedariau idomu kas suveda tas adaptacijas kokiu budu???? ant stendo kokio ???ar perasius softa dezes jos pasipildo kaip " programinis priedas" istrinus adaptacijas visai isprotes masina???


tu maziau nervuokis nes is seno lavono kitko ir nenorek. visi jau yra tureje tokiu problemu arba turi ir nekreipia demesio.
klaidu ir nematysi jokiu jei mechaninis gedimas-issidevejimas. adaptacijas pabandyk padaryti,bet abejoju ar kas pasikeis,jios skirtos, deze prisiderintu prie vairuotojo vaziavimo stiliaus.paskutinis sansas atnaujinti masinos softa,bet man nepadejo :) kai jau viska pasidarysi, ieskaisi kitos dezes su minimalia rida ir go !


StandartinėParašytas: 11 Kov 2012, 22:09 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.11.17
Amžius:
38
Pranešimai:
2296
Miestas:
Vilkaviškis
Automobiliai:
now:
[G30] 530d xdrive M
[F25] x3 xdrive30d
ex:
[E90] 320d
[E60] 530d
[E39] 525tds +chip
[E34] 525td
Nikas:
JONAS
ten kur nutrinti adaptacijas tai ir reikia jas nutrinti. nors pats atstovas nepataria to daryti, bet manau nieko baisuas cia.pabandyti gali :wink:

_________________
Respect__BMW__


StandartinėParašytas: 12 Kov 2012, 22:38 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.05.01
Pranešimai:
44
Automobiliai:
E61 525d
bmwspeed rašė:
Istorija tokia:
Jau esu rases 21 puslapyje): pakeista dezes "fishkes tarpine",pakeistas karteris "ZF",prie to pacio pakeista gumine kardano mova "original" dapilta 2 l BMW special tepalu.
Nu ka :graziau vaziuoja,graziau begiai junginejasi net kai salta masina.Jungiant atbulini nebera "stumtelejimo lengvo"
FINALAS: vaziavau tik profilaktikai !!!!! o gavosi 1.5 tukst remontas !!!
Po keliu dienu :
NEILGAI pasidziaugiau sklandziu greiciu dezes veikimu.pirma kart po remonto nuvaziavau automagistraleje 120 km atstuma su autopilotu labai graziai ant 90..110km/h ....ivaziavus i miesta sankryzoje lengvai stabdant pajutau smugi!!! pagalvojau, kad kokia duobe ant kelio...taciau tie smugiai pradejo kartotis...taip pat stovint is P i R perjungus stumtelejimas pasidare stipresnis nei iskart po tepalu dapilymo...ir is R i D perjungiant girdisi toks metalinis "kaukstelejimas"kartais garsiau kartais tyliau -cia kaip kardano garsas kaip is laisvumo???guma tai nauja!
Atgal vaziuodamas greitkeliu ant 80..90km/h pajutau, kad masina pasitampo lyg trukciotu...Nuvaziavau pas meistrus patikrino tepala viskas ok,pakeistasis karteris svarus neapibeges...pasake: nu bandyk vazinet ziurek kas bus toliau...
Toliau
tie pasmugiavimai dingo masinai pastovejus kelias dienas ir itariu oras atsalo...taip praejo ziema nepajutau daugiau jokio stuktelejimo niekada iki sios dienos !!!!O siandien as ta suka BMW taip padroziau, kad jai negera pasidarytu :)))oops
Tiesa kai buvau pajunges DIS(klaidu nera) maciau kazkokias adaptacijas ir komanda "istrinti" taciau to nedariau idomu kas suveda tas adaptacijas kokiu budu???? ant stendo kokio ???ar perasius softa dezes jos pasipildo kaip " programinis priedas" istrinus adaptacijas visai isprotes masina???


Malonu girdėt, kad ne pas mane vieną tas darosi :) Kai šilta, dėžė pradeda durniuoti. Kažkaip viduj kirba, kad tai gali būti susiję su šilomokaičiu. O variklis žiemą užkaista iki normalios temperatūros ? Pas mane abu termostatai (pagrindinis ir EGR) pakeisti, tikrino su nuotoliniu termometru tipo viskas veikia. Bet nuvažiavus nuo Vilniaus iki Kauno - variklio temperatūra max 72 laipsniai, kai lauke -2 laipsniai. Vat gal tas šilomokaitis nepalaiko dėžės tepalo reikiamos temperatūros ir dėl prasideda problemos.


StandartinėParašytas: 12 Kov 2012, 22:58 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
Freddie rašė:
Malonu girdėt, kad ne pas mane vieną tas darosi :) Kai šilta, dėžė pradeda durniuoti. Kažkaip viduj kirba, kad tai gali būti susiję su šilomokaičiu. O variklis žiemą užkaista iki normalios temperatūros ? Pas mane abu termostatai (pagrindinis ir EGR) pakeisti, tikrino su nuotoliniu termometru tipo viskas veikia. Bet nuvažiavus nuo Vilniaus iki Kauno - variklio temperatūra max 72 laipsniai, kai lauke -2 laipsniai. Vat gal tas šilomokaitis nepalaiko dėžės tepalo reikiamos temperatūros ir dėl prasideda problemos.



Kas per nauji termostatai kad tik iki 72 laipsniu dakyla? netgi jei ir trecias termostatas nugaises variklis bent iki 76-78 turi susilti.


StandartinėParašytas: 12 Kov 2012, 23:06 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.11.17
Amžius:
38
Pranešimai:
2296
Miestas:
Vilkaviškis
Automobiliai:
now:
[G30] 530d xdrive M
[F25] x3 xdrive30d
ex:
[E90] 320d
[E60] 530d
[E39] 525tds +chip
[E34] 525td
Nikas:
JONAS
Cia Arunai man ir jau keista. ar cia tie bmw toki blogi jau ar lavonai yra? :lol:

_________________
Respect__BMW__


StandartinėParašytas: 12 Kov 2012, 23:38 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
JONAS.... rašė:
Cia Arunai man ir jau keista. ar cia tie bmw toki blogi jau ar lavonai yra? :lol:



Nieko ten blogo nera, tiesiog visiems dar sunku susitaikyti su tuo kad nauji auto gaminami max 5 metams. Praejo ta era kai masinas gamindavo kad jos laikytu min 10m ar daugiau. Siais laikais viskas keiciasi, bandoma ispausti paskutini skatika is bet ko. Koks tikslas gaminti produkta kuris laikys 10m kai galima pagaminti toki kuris prades byreti po triju ir ji pastoviai reiks remontuoti ko pasekoje bus imanoma dvigubai daugiau uzdirbti pardavinejant jam dalis.


StandartinėParašytas: 12 Kov 2012, 23:57 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2011.02.11
Pranešimai:
366
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
ex.E70 LCI 3.5Xdrive
F10 530d M
Arunas B rašė:


Nieko ten blogo nera, tiesiog visiems dar sunku susitaikyti su tuo kad nauji auto gaminami max 5 metams. Praejo ta era kai masinas gamindavo kad jos laikytu min 10m ar daugiau. Siais laikais viskas keiciasi, bandoma ispausti paskutini skatika is bet ko. Koks tikslas gaminti produkta kuris laikys 10m kai galima pagaminti toki kuris prades byreti po triju ir ji pastoviai reiks remontuoti ko pasekoje bus imanoma dvigubai daugiau uzdirbti pardavinejant jam dalis.


auksiniai zodziai bet vistiek visi perkasi issvajota E60 ir tikisi ten rasi savo laime ir dziaugsma :D


StandartinėParašytas: 13 Kov 2012, 00:22 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
LSA333 rašė:
auksiniai zodziai bet vistiek visi perkasi issvajota E60 ir tikisi ten rasi savo laime ir dziaugsma :D


Galiu nudziuginti visus. Kalbesiu svarine pinigine israiska kam reiks pasinersit i litus. Jei norim pirkti E60 ir dziaugtis juo pries pikdami isikalkit i galva kad ir koki ji nusipirktumete uzdrosta ar ledini reiks investuoti. Pirkdami tarkim 2003-2006m masina nusiteikiam 2500 svaru kad reiks investuoti. Tada ir bus jum dizaugsmas. Esme ta kad sunku visiems suvokti ta reiskini apie kuri kalbejau ankstesniame poste ir be to yra dar vienas reiskinys kad i situ metu kategorija ieina tokios masinos su kuriomis buvo vaziuota nuo naujos ir beveik nieko nedaryta, o jus nusiperkat ja tokiam stovyje kad dauk ka reikia keisti.


StandartinėParašytas: 13 Kov 2012, 00:38 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.11.14
Amžius:
53
Pranešimai:
634
Miestas:
Kėdainiai
Automobiliai:
ex E39 525d M57 01'
e60 530d M57N 03'
Taip buvo,taip yra ir taip bus su visom tos kartos masinom,ne tik su e60.Gal baigiam cia tragikomedijas rasyt-tema apie dezes:)Arba kurkit nauja tema-psichologine pagalba:)


StandartinėParašytas: 13 Kov 2012, 00:52 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.08.09
Pranešimai:
215
Automobiliai:
BMW E61
Arunas B rašė:


Nieko ten blogo nera, tiesiog visiems dar sunku susitaikyti su tuo kad nauji auto gaminami max 5 metams. Praejo ta era kai masinas gamindavo kad jos laikytu min 10m ar daugiau. Siais laikais viskas keiciasi, bandoma ispausti paskutini skatika is bet ko. Koks tikslas gaminti produkta kuris laikys 10m kai galima pagaminti toki kuris prades byreti po triju ir ji pastoviai reiks remontuoti ko pasekoje bus imanoma dvigubai daugiau uzdirbti pardavinejant jam dalis.



cia tikrai auksiniai zodziai kaip ir AUDI pasibaige 1990 metais su bulkos kokybe GOLF pasibaige kokybe ties 4 golfu
o BMW tai nezinau kur pasibaige...nes nesusidures.
Susiduriau jau su NAUJA ERA nekokybisku pirmos kartos 2004 m E61.

Arunui klausimas :
" Pirkdami tarkim 2003-2006m masina nusiteikiam 2500 svaru kad reiks investuoti." cia nesiskaito taip vadinamos susidevincios detales ?( tepalai ,kalades,padangos,valytuvai) ?

Ar LCI modeliai zymiai patobulinti ir istaisytos klaidos?????
------------------------------------------------------------------
radau kai ka apie dezes
Many BMWs have "sealed for life" automatic transmissions. Regardless of whether you have a full BMW service history, the dealer will never change the auto fluid. Many of these boxes are failing around the 120-150k mark - often well outside of warranty and to a cost of £3.5k plus VAT. A good independent or automatic transmission specialist can and will change the fluid for you (and any good BMW independents will recommend this anyway). This is commonplace in the US and means the 'box should last the life of the car rather than being the cause of it being written off. General advice is ensure the fluid is flushed out every 60k or more preferably at each Inspection II.

Ar supratote ? google vertejas yra :)

_________________
BMW the best !


Paskutinį kartą redagavo bmwspeed 13 Kov 2012, 00:56. Iš viso redaguota 3 kartus.

StandartinėParašytas: 13 Kov 2012, 00:54 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.08.09
Pranešimai:
215
Automobiliai:
BMW E61
Zinau ka darysiu reikia DROZT TA BMW deze SMAUGT KIEK EINA ANT SPORT rezimo tegul ta "KRISTINA" supranta kas cia seimininkas:))))

_________________
BMW the best !


StandartinėParašytas: 13 Kov 2012, 00:55 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.05.17
Pranešimai:
3776
Automobiliai:
E30 tc-baur cabrio
E36 325
chrysler sebring cabrio
toyota celica cabrio
E36 328 cabrio
bmw e61
grand voyager 3.3
w220 320cdi
Bmw m3 E36
bmw 325 cabrio E30
Bmw 535d e60
Bmw 535d f10
taip supratome,kai turesi auto nuo naujo tai galesi keisti tepalus kas 60k,o kai nusiperki auto neaisku su kokia rida ir pakeiti tepalus,tada prasideda linksmybes :wink:


StandartinėParašytas: 13 Kov 2012, 01:01 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.05.01
Pranešimai:
44
Automobiliai:
E61 525d
Bet nukrypom - tai vis dėlto dėžės tepalo temperatūra daro įtaką smugiavimui ar ne?


StandartinėParašytas: 13 Kov 2012, 04:01 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
bmwspeed rašė:

Arunui klausimas :
" Pirkdami tarkim 2003-2006m masina nusiteikiam 2500 svaru kad reiks investuoti." cia nesiskaito taip vadinamos susidevincios detales ?( tepalai ,kalades,padangos,valytuvai) ?

Ar LCI modeliai zymiai patobulinti ir istaisytos klaidos?????



Ne sitie dalykai neieina. I tuos 2500 ieina dezes karteris, kardano guma, isiurbimo kolektoriaus sklendes, termostatai, priekinis variklio skyvas, erg voztuvas, dpf filtro tvarkymas, priekines vaziuokles traukes, galiniai sarnyrai, amortizatoriai.
Aisku jei visusi isvardintus dalykus tvarkyti tai bus ir didesne suma. Beet nebuna taip jau blogai kad viska is karto reik daryti nebent nuperka "popigiaja" visiska lavona.

P.S. man asmeniskai pirkti e60 per brangus malonumas :mrgreen:


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 2153 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34 ... 144  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery