Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 23 Lap 2024, 02:51

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E30 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 40 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 06 Sau 2005, 08:37 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.04.22
Amžius:
44
Pranešimai:
1944
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E36 320 M50 91' sedanas
Skype:
marius_darbe
Mantsys rašė:
artemas rašė:
Manau pasakyk ačiū dujoms. Cia visiems kas su dujomis vazineja anksciau ar veliau tokios problemos su apsukomis atsitinka. Net nezinau nuo kurio galo dabar tau pradeti ziureti kad saltas normaliai dirbtu. Beje tu salta ant duju uzvedi ar ant benzo?

Ant salto visada vedu ant benzo. Bet tai jei matuokle sveika, tai kas dar galetu bludyt? Gal tas LEV? kur jis randas as net nezinau :oops: .

jei streikuotų LEV, tai manau, kad jis streikuotų pastoviai, o ne tada kai variklis šaltas ir užšilus varikliui jis tikrai nenustotų blūdyti :P

_________________
Greitai važiuosi - lėtai neš...


StandartinėParašytas: 06 Sau 2005, 12:38 
  
 
 
Truputi ne taip supratai mane. Ar variklis saltas ar karstas-nesvarbu. Ji tik uzgesinus ir vel uzvedus atsitinka taip va. :evil:


StandartinėParašytas: 06 Sau 2005, 13:26 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.04.22
Amžius:
44
Pranešimai:
1944
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E36 320 M50 91' sedanas
Skype:
marius_darbe
Mantsys rašė:
Truputi ne taip supratai mane. Ar variklis saltas ar karstas-nesvarbu. Ji tik uzgesinus ir vel uzvedus atsitinka taip va. :evil:

jau galutinai susivėliau :oops: : o šaltą užvedus ir gęsta? tai visada gęsta ant tuščių apsukų?

_________________
Greitai važiuosi - lėtai neš...


StandartinėParašytas: 06 Sau 2005, 13:44 
  
 
 
Gesta visada, bet truputi palaikius gaza, kad neuzgestu po 15-30s viskas atsistoja i savo vietas. Gal truputi nusisnekesiu, bet toks ispudis, kad reikia palaukti kol kazkoks/kazkokia jungiklis/rele persijungs, nes uzgesinus ir vel uzvedus vel tas pats buna, mat atsijungia jungiklis/rele :) . Siaip nelabai man juokinga.


StandartinėParašytas: 06 Sau 2005, 13:50 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.04.22
Amžius:
44
Pranešimai:
1944
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E36 320 M50 91' sedanas
Skype:
marius_darbe
kažkodėl vistiek abejoju, kad čia LEV kaltas, jei palaikius ant gazo 15-30 sek dingsta tas gesimas. šaknys kažkur giliau, tik va kur.. gal tikrai kokia rėlytė išėjusi, arba kompas grybą pjauna? :-k

_________________
Greitai važiuosi - lėtai neš...


StandartinėParašytas: 06 Sau 2005, 14:06 
  
 
 
As turiu kompa (bent jau manau kad kompa :) ) nuo 1.6 ar 1.8 karbiuratorinio BMW, radau ji isardes dalimis masina po pr.panele keleivio puseje. Tokia didele didele fiske su daug daug laidu ten jungiasi. Tai ar tiktu? Ar kompas toks pat buna? ir tik programuojasi jis karbiuratoriniui ar ipurskiminiui varikliui?


StandartinėParašytas: 06 Sau 2005, 14:14 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.04.22
Amžius:
44
Pranešimai:
1944
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E36 320 M50 91' sedanas
Skype:
marius_darbe
Mantsys rašė:
As turiu kompa (bent jau manau kad kompa :) ) nuo 1.6 ar 1.8 karbiuratorinio BMW, radau ji isardes dalimis masina po pr.panele keleivio puseje. Tokia didele didele fiske su daug daug laidu ten jungiasi. Tai ar tiktu? Ar kompas toks pat buna? ir tik programuojasi jis karbiuratoriniui ar ipurskiminiui varikliui?

na tai žiūrėk kodą, jei tinka, tai vuolialia. bandyk dėt tada, jei kodas kitas, tai who knows :shock:

_________________
Greitai važiuosi - lėtai neš...


StandartinėParašytas: 06 Sau 2005, 15:43 
  
 
 
Pats paklausiau, pats ir atsakysiu. Esu beveik isitikines, kad kuras nubega, voztuvas nelaiko. Va neseniai vaziavau, ant karsto vedziau ant duju, buvo viskas normaliai. Taigi, su benzinu reiskia problemos. O kai ant benzino vedziau, pora kartu degima ijungiau (siurbliukas tada papumpuoja atitinkamai kartu) vuolia, normaliai. Taigi voztuvas kaltas, o gal ir slangute kur prakiurus, vakuumas nesusidaro ir nubega kuras. Kur gi to voztuvelio ieskot? po kapotu rasiu ar teks lysti duoben?


StandartinėParašytas: 06 Sau 2005, 16:51 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.05.03
Amžius:
50
Pranešimai:
992
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E36 328 cabrio 96'
ex E46 330xd M53N 04'
ex E91 320d M47N2 05'
ex E34 525T M50 91'
ex E28 520 M20 87'
Skype:
genadijus74
jis po kapotu jei tu apie ipurshkima kalbi... vienoje puse benzina pasiduoda kitoje magistrales puseje turetu stoveti vozhtuvas... slegis sekmingai gali kristi ir benzo purkshtukus, bet tada benzo kvapas tepale turetu jaustis...

_________________
Gena


StandartinėParašytas: 06 Sau 2005, 17:27 
  
 
 
Kiek as girdejau, benzo kvapas tepale, tai beveik normalus reiskinys. Reiks paziuret ta voztuva susiradus, reik isgydyt.


StandartinėParašytas: 07 Sau 2005, 08:39 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.04.22
Amžius:
44
Pranešimai:
1944
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E36 320 M50 91' sedanas
Skype:
marius_darbe
Mantsys rašė:
Kiek as girdejau, benzo kvapas tepale, tai beveik normalus reiskinys. Reiks paziuret ta voztuva susiradus, reik isgydyt.

na jei benzo nesudegina, tada gal ir normalus, o normaliai, man regis, nelabai jau normalus :) antraip benzas praskiestų tepalą ir anas prarastų savo savybes irgi suskystėtų

_________________
Greitai važiuosi - lėtai neš...


StandartinėParašytas: 11 Sau 2005, 14:30 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2004.12.10
Amžius:
49
Pranešimai:
252
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E30 320 88'
Sveiki, ponai ir ponios.
Issiaiskinau su tuo temperaturos davikliu. Visa istorija: pasiule ta srauto matuokle pigiau insigyti Kaune. Sulaksciau, nusipirkau, nulekiau i servisa. Pakeiciam. Netinka :( :evil: :evil: . Nesigazuoja, is karto dusta. Supykes isardau ta matuokle. Isardau savo matuokle. Ziuriu - temp daciko laidukas vienas pajungtas prie fiskes, kitas - ne ten kur turi buti. Garbes zodis - nelindau i vidurius, kai nusipirkau masinike. Pajungiu laiduka ten, kur jis turetu buti. Uzvedu masinuka - skirtumo praktiskai nesijaucia. Siandien nulekiu i Krasta, pajungiam kompa. Temp dacikas rodo 26 laipsnius. Tvarkoje. Valio. Pilsiu pilna baka bnzo ir ziuresiu, gal kas pasikeite. Nes kol kas sanaudos apie 13L/100km.
O temp daciko omazas buvo apie 2.7 kOmh. Paputus siltesni ora - apie 3,2 kOmh.
P.S. ana sklende galeciau ir parduoti.


StandartinėParašytas: 11 Sau 2005, 19:06 
  
 
 
Mantsys rašė:
Pats paklausiau, pats ir atsakysiu. Esu beveik isitikines, kad kuras nubega, voztuvas nelaiko. Va neseniai vaziavau, ant karsto vedziau ant duju, buvo viskas normaliai. Taigi, su benzinu reiskia problemos. O kai ant benzino vedziau, pora kartu degima ijungiau (siurbliukas tada papumpuoja atitinkamai kartu) vuolia, normaliai. Taigi voztuvas kaltas, o gal ir slangute kur prakiurus, vakuumas nesusidaro ir nubega kuras. Kur gi to voztuvelio ieskot? po kapotu rasiu ar teks lysti duoben?

Apsiprasau Virgio, kad pertraukiu tema, bet visgi nenoriu kurt naujos temos ir noriu issprest problema. Pradedu nieko nebesurast :roll: kas daros. Problemos dar neissprendziau. Ar kuras nubega ir del to nedirba ant savu kuri laika, nebezinau ar as teisus. Kazkada keiciau benzo padavimo slangele, tai kai ja nuiminejau slegis buvo susidares benzino (manau taip turi but). Siandien nuiminejau slangele-slegio nebuvo. Aha, galvoju nubego kuras. Prijungiau voztuva (zigulio benzo pompa :) )kad kuras nenubegtu (uz filtro). Uzvedziau, dirba lyg normaliai, uzgesinau, vel uzvedziau-normaliai, vel uzgesinau, vel uzvedziau-nebenormaliai-gesta :evil: . Nu ka, galvoju, nenubega visgi kuras. Nuimineju ta zigulio pomp, o ten slegis susidares, papurske benzino neblogai taip. Sujungiau viska atgal, uzvedziau, velgi laikau apsukas kad neuzgestu ir kad pradetu normaliai dirbt. Nepradejo normaliai dirbt, visgi vaziuoju, galvoju, namo. Vaziuot normaliai neimanoma, nes netraukia ir strukcioja. Galvoju "krantai" jau siurbliui. Ar siurblys visada varo pastovu slegi ar kuo daugiau gazo tuo stipriau pompuoja? Jei pastovu, tai reiskia, kad nesiurblys kaltas, ant mazu apsuku dirbtu juk. Siaip as girdziu jo darba kai degima ijungiu.
Taigi speju, kad bus kaltas kuro filtras. Bet nelabai uztikrintai as taip manau, nes kodel kai as palaikydavau truputi apsukas, lyg ir prasimusdavo?
Klokit viska, ka galvojat ir ačiū uz kantrybe.


StandartinėParašytas: 12 Sau 2005, 08:55 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.04.22
Amžius:
44
Pranešimai:
1944
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E36 320 M50 91' sedanas
Skype:
marius_darbe
man regis jis visad varo pastovų slėgį, o kuras kurio nesidegina, grįžta atgal į baką.. :roll:

_________________
Greitai važiuosi - lėtai neš...


StandartinėParašytas: 12 Sau 2005, 11:41 
  
 
 
Tai ar galetu buti kaltas filtras?


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 40 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery