Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 23 Lap 2024, 12:01

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E60 ir E61 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 482 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 33  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 14 Vas 2012, 01:18 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
zygeb1 rašė:
sveiki pas mane 2,5d ir dingsta trauka nuo 1,5 tukst aps. jau tada isleto labai kyla greitis kartais atsigauna ir vel paskui dingsta. gal kas minciu kokiu turi kas gali buti?



Kardanas atsileides.


StandartinėParašytas: 16 Vas 2012, 13:26 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.01.08
Pranešimai:
2
Automobiliai:
E60
525 D
2004 metu
o kur jis galetu ten atsileist per kuria vieta?
nes kiek skaiciau tai visiem trauka atsiranda nuo kazkiek apsuku


StandartinėParašytas: 17 Vas 2012, 02:05 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
Esme tame kad daug kas gali buti,o kardanas cia tik ciaip ne prieko ;)


StandartinėParašytas: 04 Kov 2012, 22:15 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.04.25
Amžius:
40
Pranešimai:
217
Miestas:
Vilnius
Deja, bet prsijungiu prie sios temos...

Dingo trauka visam diapazone...

535d LCI.. Siandien siek tiek pasportavau ir finale gavau siurpriza..

Kaip suprantu geriausias atvejis sutruke vakuminiai slangeliai, o blogiausias turbina ir jos valdymas...

Gal turit minciu? EZH001 kaip pas tave baigesi? Kaip suprantu pas tave trauka irgi dingo visam sukiu diapazone..

Gal kas turit kokiu ideju? Nuo pirkimo keistas EGR'o termostatas. Prabegus ~93K


StandartinėParašytas: 04 Kov 2012, 22:25 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.02.11
Pranešimai:
2356
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
2015 BMW i3 REX
2013 E93 LCI, 2.8i
2016 F25 X3, 3.5i x-Line
ex - 2007 E83 X3, 3.5d M-sport
ex - 2004 E61 525d
pas tave LCI, todel turbinos valdomos elektriskai.. Vakumas jau atkrenta :wink:
As nieko nedariau, bet kuriam laikui apsiramino.. Tiesiog dazniau dabar duodu prasraca" ir viskas veikia kuo puikiausiai..
Pas mane buvo toks bajeris, kad kai dingsta trauka, uzgesinu, uzvedu ir vel viskas ok :D Pas tave kaip dingo taip dingo?
Pradzioj junkis kompa ir ziurek ka uzfiksavo.. Pas mane buvo fiksuotas turbinos valdymas..


StandartinėParašytas: 04 Kov 2012, 22:29 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2011.02.11
Pranešimai:
366
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
ex.E70 LCI 3.5Xdrive
F10 530d M
Nepamirsk,kad pas ji 535 D. Turbinos valdosi vakumu,ne elektra

spix rašė:
Deja, bet prsijungiu prie sios temos........

Pasidaryk diagnostika ir viskas taps aiskiau arba aisku. Man buvo atvejis, kad prasitryne vakumo slangute ir traukos nebebuvo.Pasikeitus vel viskas tvarkoje.


StandartinėParašytas: 04 Kov 2012, 22:35 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.04.25
Amžius:
40
Pranešimai:
217
Miestas:
Vilnius
Tai taip iseina, kad x30 LCI buvo elektra, o X35 liko vakumas?

Man tai gera zinia, nes yra vilties, kad issisuksiu be turbos keitimo..

EZH001, pas mane dingo trauka visai. Gesinau, laukiau, vedziau is naujo,-niekas nepasikeite

Ryt bandysiu jungtis prie kompo, bet kiek suprantu jei bus problema su vakuumu tai automatiskai rodys turb valdymo klaida?


StandartinėParašytas: 04 Kov 2012, 22:40 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.02.11
Pranešimai:
2356
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
2015 BMW i3 REX
2013 E93 LCI, 2.8i
2016 F25 X3, 3.5i x-Line
ex - 2007 E83 X3, 3.5d M-sport
ex - 2004 E61 525d
LSA333 rašė:

Nepamirsk,kad pas ji 535 D. Turbinos valdosi vakumu,ne elektra


ar tikrai? nesiginciju, bet kazkaip abejoju :mrgreen:

beja, jei pvz as vietoj elekta valdomos turbo galeciau uzdeti vakumu valdoma?


StandartinėParašytas: 04 Kov 2012, 22:41 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2011.02.11
Pranešimai:
366
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
ex.E70 LCI 3.5Xdrive
F10 530d M
atsidaryk bmw etk ir pasiziurek koks valdymas pas 535 d ir dings tavo abejones :)

EZH001 rašė:
beja, jei pvz as vietoj elekta valdomos turbo galeciau uzdeti vakumu valdoma?

atvirkscia varianta yra pasidare,kas is vakumo keite i elektrini, o kaip is elektrinio i vakumini yra, nesu susidures.
jau pradedant nuo kolektoriaus ismetimo, elektrinio kitoks,speju ir tvirtinimai kitokie

spix rašė:
Tai taip iseina, kad x30 LCI buvo elektra, o X35 liko vakumas?...............

3.0 d turejo ir vakumine ir elektrine turbina, tavo 535 D yra vakuminis valdymas

Pasidaryk diagnostika pas tuos kas supranta ka daro ir viskas taps aisku, gal slangutes, gal elektromagnetinis voztuvas vakumo valudmo,gal dar kazkas, bet turbinu dar nekeisk :)


StandartinėParašytas: 04 Kov 2012, 22:52 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.04.25
Amžius:
40
Pranešimai:
217
Miestas:
Vilnius
Turbos tikrai nenoriu keisti. Tikiuosi bus ankciau isvardyti, "lengvesni", atvejai. Bet kuriuo atveju brukstelsiu kaip sekes


StandartinėParašytas: 05 Kov 2012, 15:30 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.04.25
Amžius:
40
Pranešimai:
217
Miestas:
Vilnius
Na ka. Rado klaida ' 41A2 boost pressure actuator open circuit '

Kaip suprantu cia vakuminiai converteriai? (pressure converter)


StandartinėParašytas: 05 Kov 2012, 21:32 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
Taip tik jie yra trys, du is ju vienodi.


StandartinėParašytas: 06 Kov 2012, 00:39 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.04.25
Amžius:
40
Pranešimai:
217
Miestas:
Vilnius
Arunas B rašė:

Taip tik jie yra trys, du is ju vienodi.


Kurie vienodi zinau, o kuris 3? Taip iseina, kad meistras kazkuri is ju turejo tikrinti, nes sake, kad varzos nera kazkuriam...


StandartinėParašytas: 08 Kov 2012, 14:04 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.04.25
Amžius:
40
Pranešimai:
217
Miestas:
Vilnius
Na jei kam idomu, tai pakeite vakumini konverteri ir kelias zarneles ir viskas vel ok.

Detales nr 1. Tik nzn kuri konkreciai, nes jos dvi vienodos, bet zinau, kad atsakinga buvo uz auksto slegio turba :D (speju ta kur labiau i desine :) )


Prikabinti failai:
317.png
317.png [ 17.44 KiB | Peržiūrėta 11229 kartus(ų) ]
StandartinėParašytas: 19 Bir 2012, 13:52 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.01.27
Pranešimai:
17
Miestas:
vilnius
Automobiliai:
E61 525 05'
labas
turiu problema ,525d 130w is apacios netraukia masina ir ima kuro 13 ,tik po 2tukst. pradejo vaziuot.klaidu nera, padarem diagnostika pagal parametrus pasake kad nedapucia turbina nuemem atvezem i turboservisa ten patikrino viskas gerai pastatem atgal,nezinau ka daryt padekit ačiū


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 482 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 33  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery