Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 14 Gru 2024, 01:14

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E34 modelio problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 23 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 02 Kov 2012, 15:30 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.10.20
Amžius:
36
Pranešimai:
3393
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex E32 735 86`
ex E34 525 89`
ex E34 520 89`
ex E34 525tds 93`
ex E36 318IS 93`
ex E39 528IA 98` Shadowline
ex E34 525i Touring 93`
ex E64 645CI 04` Manual
E39 525d 03`
E61 530XD 06`
Skype:
solidnas
Duncas rašė:
visu pirma skiriasi bubatura. Slangines dujas nustatyti ir sureguliuoti ant didesnes kubaturos kazkodel sunkiau. Isvis i 2,5 motora patartina jau deti taskines. Bet dauguma dedasi ir ta paprasta duju iranga. Noreciau sulaukti kometaru is butent is tu,kas turi 2,5 benz/dujos(slangines). Girdejau,kad arba antbenzino nebenori dirbti, arba ant duju nenori. Nezinau, kiek tiesios,bet todel ir klausiu kad noriu suzinoti [-X


Tai kas be ko, dujos peilis. Bet visgi paskaiciuok kiek pravaziuosi uzsipyles uz 100 litu duju ir kiek benzo :) beje visgi nesiruosiu laikyt masinos ilgiau nei 2 metus, tai variklio per tiek laiko tikrai neuzpjausi su dujomis. NIEKAIP.

Is kur istraukei? Ar matei konkreciu gedimu siuose varikliuose del duju? Tiesiogines dujos puikiai dirba su M50 varikliais.


StandartinėParašytas: 02 Kov 2012, 22:16 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.02.04
Pranešimai:
6
Automobiliai:
E34 525 M50 93'
Pasiskaityk siek tiek apie dujas ir benzina, ju oktaninio skaiciaus skirtuma, tada atsiras supratimas ;)


StandartinėParašytas: 02 Kov 2012, 22:37 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.08.08
Amžius:
33
Pranešimai:
91
Miestas:
vilnius
Automobiliai:
ex E30 m10b18 coupe
ex E36 m40b18 ziemai
ex E36 m43b16 compact uzmustas
ex E34 m20b25 automatas ziemai
ex E34 m50b25 pazaist
ex E36 m43b16 compact
ex E36 m42b18 coupe
ex E36 m52b20 coupe
E39 m57D30
del oktano tai tik zvakes reikia geras sudet ir ilgai vargo nematysit... ner tas oktanas toks baisus kaip raso. teorija visada skiriasi nuo praktikos


StandartinėParašytas: 02 Kov 2012, 23:31 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.10.20
Amžius:
36
Pranešimai:
3393
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex E32 735 86`
ex E34 525 89`
ex E34 520 89`
ex E34 525tds 93`
ex E36 318IS 93`
ex E39 528IA 98` Shadowline
ex E34 525i Touring 93`
ex E64 645CI 04` Manual
E39 525d 03`
E61 530XD 06`
Skype:
solidnas
DonciaXXL rašė:
Pasiskaityk siek tiek apie dujas ir benzina, ju oktaninio skaiciaus skirtuma, tada atsiras supratimas ;)

O tu maziau skaityk, daugiau praktikos ir idirbio:)


StandartinėParašytas: 03 Kov 2012, 13:59 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.08.13
Pranešimai:
529
Miestas:
Alytus
Automobiliai:
E34 535i M30B35 '88m.
E34 525tds M51D25 '92m.
Ex E28 525i M50 '87m.
Ex E39 525tds M51D25 '98m.
Ex E30 325i M20B25 '90m.
Ex E32 730i M30B30 '89m.
Ex E34 525tds M51D25 '92m.
DonciaXXL rašė:
Pasiskaityk siek tiek apie dujas ir benzina, ju oktaninio skaiciaus skirtuma, tada atsiras supratimas ;)

peilis kai esant slanginei irangai pjausto su dujom.


StandartinėParašytas: 04 Kov 2012, 17:08 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.08.05
Pranešimai:
577
Automobiliai:
'01 E39 525d
'96 E36 320i-328i
'93 E34 V8
[Ex]'95 E34 520i
[Ex]'89 E34 525i
Idetas m50b25 benzas, 2009 metu vasara, pries perkant motora matuota kompresija visuose cilindruose buvo po 14.5-14.7 bar. Po motoro idejimo, istaciau naudota tiesioginio ipurskimo iranga, 2011 metu rudeni vel pamatuota kompresija del idomumo, rode 14.5-14.7 visuose cilindruose. Variklis mates ant duju ir pataloka ir ramiai vaziaves, tai kur tas peilis nuo duju pasireiskia?


StandartinėParašytas: 04 Kov 2012, 18:35 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.10.20
Amžius:
36
Pranešimai:
3393
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex E32 735 86`
ex E34 525 89`
ex E34 520 89`
ex E34 525tds 93`
ex E36 318IS 93`
ex E39 528IA 98` Shadowline
ex E34 525i Touring 93`
ex E64 645CI 04` Manual
E39 525d 03`
E61 530XD 06`
Skype:
solidnas
ErX rašė:
Idetas m50b25 benzas, 2009 metu vasara, pries perkant motora matuota kompresija visuose cilindruose buvo po 14.5-14.7 bar. Po motoro idejimo, istaciau naudota tiesioginio ipurskimo iranga, 2011 metu rudeni vel pamatuota kompresija del idomumo, rode 14.5-14.7 visuose cilindruose. Variklis mates ant duju ir pataloka ir ramiai vaziaves, tai kur tas peilis nuo duju pasireiskia?

Maziau reikia klausyti zmoniu, kurie nera su tuo konkreciai susidure, o sneka tik vedami stereotipu ir paskalu.


StandartinėParašytas: 04 Kov 2012, 19:21 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.02.04
Pranešimai:
6
Automobiliai:
E34 525 M50 93'
Kalbejau butent apie slangine sistema.


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 23 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery