Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 18 Lap 2024, 05:21

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Privaloma naudotis paieška!!! Pasikartojančios temos bus trinamos, o autoriai įspėjami.

Kuriant naują temą, jos PAVADINIME, būtina laužtiniuose skliaustuose [] nurodyti automobilio kėbulo kodą, bei aiškiai suformuluoti problemą. To nepadarius, temos bus trinamos, o autoriai gaus įspėjimą.
E34, E60, E61 turi atskirus forumus !!!



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 30 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 21 Vas 2010, 11:46 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.01.12
Pranešimai:
217
Automobiliai:
E39 525 tds 98'
E39 540 i
E46 320d
E 63 650i
mergovezis rašė:
buvau nuemes ta dugnine,tai be jokiu spec raktu uzverziau smarkiai ir viskas..taip pat verziau kaip rato varztus kryzmai ir tiek..nieko ten gudro nera..tds tai lb daug varztu..Atsuki,pakeiti tarpine,uzsuki ir vaziuoji,..nereik jokiu hermetiku :!:

man kazkada irgi tvarke bet pas tds ten daug vargo nes varikli reikia kelti kad karteri nuimt o kai nueme karteri pasirode kad jis visas suaizejes matyt buvo stukteltas kur ir aliumas tokiais kaip spinduliais sutrukes ir dregdavo del to pastoviai tai teko kita det


StandartinėParašytas: 16 Vas 2012, 21:59 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.04.07
Amžius:
36
Pranešimai:
1275
Miestas:
Alytus-Vilnius
Automobiliai:
EX - Lada Vaz2101 71m., Mazda 323 1.7D 91m., E34 525td 94m., E39 530DA 99m.
Dabartinis VW PASSAT 07m. 2.0TDI DSG 125kw
Sveiki, kolegos.
Kaip maciau, tai nera jokio trumpo paaiskinimo kaip pasikeisti karterio tarpine 530d.
Tai trumpai paaiskinsiu, papasakosiu po siandieniniu darbu, patirtus ispudzius ir su kokiais sunkumais susiduriau, megindamas pakeisti karterio tarpine.
Jeigu jau prisiruosete keisti karterio tarpine, dar karta gerai pagalvokite ar tikrai to norite, ir pagalvoja dar karta apsvarstykite.
As nusprendziau meginti.
Uzsivariau automobili ant duobes, nusemiau abidvi apsaugas, tiek variklio tiek greiciu dezes. Atsileidau variklio pagalviu kronsteinu varstus, ant kiekvieno yra po tris. Tada su hidrauliniu donkratuku ir medine kaladele pasikeliau varikli, issukau galutinai tuos varztus. susikeliau varikli kiek imanoma, praktiskai termomovos sparnuote buvo truputi islindus is difuzoriaus, (beje isemiau keleivo puses plastikine alkune, kur is salono filtro eina i salona). Isleidau tepalus. Sukelus varikli liko tarpas tarp kronsteino ir traverso, tai atsipjoviau medines kaladeles, kai kur pritakiau metaline atrazais, ir sukisau i tuos taskus kur eina varztai, kad istraukus donkrata variklis liktu pasikeles.
Visa tai atlikes, kaip ir buvo is paziuros nemazas tarpas tarp vairo koloneles ir karterio, apie 4-5 cm.
Emiausi varstu atsukimo, varztu baisiai daug, pas ka yra kondicionierius, tai reikia ir ta itempeja atsukti, kurio as nesugebejau atsukti, Esant vairo kolonelei jos naturalioje padetyje sunku prieiti prie varztu esanciu virs jos, bet su visokiais perrejimais ir irankiu gausa pavyko juos atsukti. Atsukau visus varztus, aplink perimetra ju nemazai, ir dar 4 ilgesni is dezes puses, isilgai alkuninio jie sukasi, ir du giliai ikisti prie dezes taip pat, tik jie ziuri zemyn kaip visi kiti.
Ka gi, kaip ir liko atlupti karteri ir traukti ji lauk, keisti tarpine ir viska surinkti.
Ne velnio, atsikabinus karteriui nuo variklio jis pakrenta apie 2 cm zemiau, ir jo neimanoma nei isimti, nei istraukti tarpines.
Ka gi nusprendziau lupti lauk vairo kolonele.
Pries savaite laiko keiciau servotroniko davikli, esanti koloneleje, ir jis yra praktiskai geriausiame taske isleisti tepala, bet kadangi BMW gamykla nusprende kad uztenka prisukti ji tik sesiakambiu rakteliu ant 2mm, jie nepagalvojo, kad kazkam gali ji tekti ir atsukineti, luzo gal tris rakteliai, kitus susukau, galiausiai nebuvo imanoma istatyti jokio raktelio, nes viskas issimale, teko atsukineti su kaltuko pagalba, kadangi tie varztai is dalies yra ileisti, tai teko pavargti kol juos issukau, apytiksliai viena valanda. Laime kad turejau su kitu servotroniko davikliu ir kitus varztus, zmogus pasistenge atiduoti su jais, ir nenuzystais. As istaciau nauja davikli ir susukau naujus varztelius.
Kadangi servotroniko daviklis buvo keistas pries savaite, pamaniau, kad tureciau atsukti tuos varztelius, prie kuriu priejimas neispudingiausias. O ka jus manot, o gi prasisuko vienas varztelis vel. Teko imtis kito plano, ir atsukineti slangas ateinancias i kolonele, jas atsukau, zinoma prasruvo kolonele kraujais per visus galus. Tepalas siaip ne taip nuleistas. Tada reikia atkabinti kryzme, 12mm berots raktelis, atsuki nutrauki, jokiu budu nesukineji vairo nei koloneles, nes poto teks skaiciuoti vairo apsisukimu ratus ieskoti viduriuko ir visa kita.
Vairo koloneles atsukami dar du varztai kurie laiko ja prie traverso, ir atsukami obuoliai su 32mm raktu kurie eina i vairo traukes. Na ka belieka vel prigauti karteri keliais varztais kad nekybotu jis. Tada vel statome donkrata po varikliu sukeliame truputi varikli, pastaba statyti kokiu 7cm diametro kaladele ar malkeles gabaliuka arciau kondicionieriaus siurblio, atsukame nuo pagalviu kronsteinus po varsta is apacios ant kiekvienos, ir vakumo zarneles. Juos istraukiame. Tada dar kiek imanoma sukeliame varikli, ir meginame istraukti vairo kolonele, kiek pamenu, reikia truputi ja pastumti i desinia puse pavartyti ir kazkaip istraukti, bandymu budu.
Valio, koloneles nera, atsiranda dar papildomi kokie 5-6cm. Vel statome pagalviu kronsteinus atgal i vieta, galime neprisukti ju, tik uzmauti ant pagalviu, pakisti po jais tas kas buvo pries tai, medis ar kazkas is metalo. Istraukiame donkrata. Su dideliu dziaugsmu, manome jog viskas pavyko, beliko tik istraukti karteri, keisti tarpine ir t.t.
Ne velnio, karteris nukrenta dar kiek zemiau, bet bliudas (isplatejimas greiciu dezes puseje, atsiremia i traversa, ir karteris dar pakrenta kokius 4cm. Kadangi karteris eina sonu ( kaire puse karterio yra zemesne daugiau nei per pus nei desine) tai atsumai skirtingi gaunasi aplink perimetra. Tarpines tokiu budu neimanoma istraukti, nes tepalo pompa taip zemai sedi, kad per atsiradusi plysi tarp variklio ir nukritusio karterio jos vistiek apacios nesimato.
Maneme, kad atlupus senaja tarpine kaip nors istrauksime ja ir prakisime per tepalo pompa, tos minties atsisakeme.
Tada galvojau kad tiesiog uztepsiu silikono aplinkui ir surinksiu atgal.
Bet, jeigu daryti teisingai ir protingai ir gerai, REIKIA, pakabinti varikli ant libiotkes, pries tai nusiimant kapota, arba atkabinant amortizatoriukus ir ji paremiant staciau, tada atsukti traversa kiek maciau 4 varztai ji leisti zemyn, ir tada karteris nusileistu kartu su traversu, kadangi mano automobilis turejo auto ivyki i vairuotojo puses lanzerona ir remonto metu nebuvo lieciamas ir keiciamas traversas, nes is paziuros to nereikejo daryti, as bijojau kad atsukus ji, gali pabegti skyles.
Tad as pasirinkau, viska graziai nuvalyti, netepti silikono, nes jo fiziskai neimanoma uztepti aplink visa perimetra, surinkti viska atgal, stipriau suverzti varztus ir vaziuoti toliau.
Reziume 9val darbo garaze, pakeisti tepalai, vairo stiprintuvo skystis, paverzti karterio varztai, minusai-taip ir liko guleti karterio tarpine ant galines sedynes nepaliesta.
Gerai pagalvokite, ar turite kantrybes, salygas, irankius, ir nemazai laiko visa padaryti. Arba moketi speju nemazus pinigus ir ta daryti servise.

_________________
/\,/`\,/\______ (tai gali nutikti ir tau, nebuk didvyris, vairuok saugiai)


StandartinėParašytas: 16 Vas 2012, 22:18 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.05.10
Amžius:
39
Pranešimai:
6324
Miestas:
Mažeikiai
Automobiliai:
E39 530i M54 02'
Ex E36 328i M52 99'
Ex E39 530d M57 99'
Ex E30 316i m40 90'
o jeigu visdelto tikrai nusprendete keisti ta tarpine, tai turiu visiskai nauja originalia (pirkta is krasta auto) tarpine, kuri pagal koda tinka daugumai modeliu, ir E46 ir e65 ir E38 ir 2.5d ir 3d...

_________________
Uždaro klubo narys


StandartinėParašytas: 16 Vas 2012, 22:22 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2011.11.30
Amžius:
39
Pranešimai:
80
Miestas:
Joniskis
Automobiliai:
E34 525tds, E39 530d.
zapadlistas rašė:
Gerai pagalvokite, ar turite kantrybes, salygas, irankius, ir nemazai laiko visa padaryti. Arba moketi speju nemazus pinigus ir ta daryti servise.

stipriai cia ](*,)


StandartinėParašytas: 16 Vas 2012, 22:30 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.04.07
Amžius:
36
Pranešimai:
1275
Miestas:
Alytus-Vilnius
Automobiliai:
EX - Lada Vaz2101 71m., Mazda 323 1.7D 91m., E34 525td 94m., E39 530DA 99m.
Dabartinis VW PASSAT 07m. 2.0TDI DSG 125kw
kaip nekeista ir as turiu tarpine nauja elring, bet atiduosiu atgal ir parde. mokejau 65lt.

_________________
/\,/`\,/\______ (tai gali nutikti ir tau, nebuk didvyris, vairuok saugiai)


StandartinėParašytas: 16 Vas 2012, 23:13 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.05.10
Amžius:
39
Pranešimai:
6324
Miestas:
Mažeikiai
Automobiliai:
E39 530i M54 02'
Ex E36 328i M52 99'
Ex E39 530d M57 99'
Ex E30 316i m40 90'
as mokejau gal 150lt krastoi :}

_________________
Uždaro klubo narys


StandartinėParašytas: 23 Vas 2012, 15:01 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.04.25
Amžius:
42
Pranešimai:
1200
Miestas:
Kaunas
9 val CENZŪRA ir nieko nepadaryt tai jau reikia tiesas rankas turet.

http://tis.spaghetticoder.org/s/view.pl?1/05/01/32

_________________
Jei neskubėsi - būsi paskutinis!


StandartinėParašytas: 25 Vas 2012, 18:10 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.04.07
Amžius:
36
Pranešimai:
1275
Miestas:
Alytus-Vilnius
Automobiliai:
EX - Lada Vaz2101 71m., Mazda 323 1.7D 91m., E34 525td 94m., E39 530DA 99m.
Dabartinis VW PASSAT 07m. 2.0TDI DSG 125kw
Rankos tikrai tiesios. Tiesiog kaip minejau auksciau, kad nenorejau traverso mesti zemyn, nes buvo musta masina.
Jeigu dabar ta vel daryciau, tai zinociau nuo ko pradeti ir ka daryti, ir butu viskas greiciau.
Kad 9 val daryta, tai nereiskia kad buvo skubama, ir daroma pievos.

_________________
/\,/`\,/\______ (tai gali nutikti ir tau, nebuk didvyris, vairuok saugiai)


StandartinėParašytas: 25 Vas 2012, 18:16 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.04.25
Amžius:
42
Pranešimai:
1200
Miestas:
Kaunas
zapadlistas rašė:
Rankos tikrai tiesios. Tiesiog kaip minejau auksciau, kad nenorejau traverso mesti zemyn, nes buvo musta masina.
Jeigu dabar ta vel daryciau, tai zinociau nuo ko pradeti ir ka daryti, ir butu viskas greiciau.
Kad 9 val daryta, tai nereiskia kad buvo skubama, ir daroma pievos.


Tai ir taip aisku, kad be traverso nuleidimo nieko nepadarysi. Koks tikslas sugaist visa diena ir nicnieko nepadaryt tai ash nesuvokiu.

_________________
Jei neskubėsi - būsi paskutinis!


StandartinėParašytas: 25 Vas 2012, 20:16 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.04.07
Amžius:
36
Pranešimai:
1275
Miestas:
Alytus-Vilnius
Automobiliai:
EX - Lada Vaz2101 71m., Mazda 323 1.7D 91m., E34 525td 94m., E39 530DA 99m.
Dabartinis VW PASSAT 07m. 2.0TDI DSG 125kw
tikslas buvo pakeisti karterio tarpine. bet tiesiog jis nebuvo pasiektas. nes giliai maniau, kad sukelus pilnai varikli i virsu kiek galima, isemus kolonele, pavyks istraukti karteri, arba bent jau tarpine.
tai tiesiog teko surinkti viska atgal, ko labiausiai buvo gaila ir nesinorejo daryti, nepasiekus rezultato.
nes dirbau garaze pas drauga, kuriame jie tvarko masinas, tai nesinorejo tempti ilgai gumos.
idomu ar traversa pilnai reikia ismesti, ar pakaktu atsukti varztus ji laikancius, ir numesti zemyn kiek eina.

_________________
/\,/`\,/\______ (tai gali nutikti ir tau, nebuk didvyris, vairuok saugiai)


StandartinėParašytas: 25 Vas 2012, 20:20 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.04.25
Amžius:
42
Pranešimai:
1200
Miestas:
Kaunas
zapadlistas rašė:
tikslas buvo pakeisti karterio tarpine. bet tiesiog jis nebuvo pasiektas. nes giliai maniau, kad sukelus pilnai varikli i virsu kiek galima, isemus kolonele, pavyks istraukti karteri, arba bent jau tarpine.
tai tiesiog teko surinkti viska atgal, ko labiausiai buvo gaila ir nesinorejo daryti, nepasiekus rezultato.
nes dirbau garaze pas drauga, kuriame jie tvarko masinas, tai nesinorejo tempti ilgai gumos.
idomu ar traversa pilnai reikia ismesti, ar pakaktu atsukti varztus ji laikancius, ir numesti zemyn kiek eina.


nesinorejo ilgai tempt (tik 9h!) :D:D nu cirkininkas esi ir tiek.

traversa nuleist reikia 5-6cm zemyn.

_________________
Jei neskubėsi - būsi paskutinis!


StandartinėParašytas: 25 Vas 2012, 20:35 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.04.07
Amžius:
36
Pranešimai:
1275
Miestas:
Alytus-Vilnius
Automobiliai:
EX - Lada Vaz2101 71m., Mazda 323 1.7D 91m., E34 525td 94m., E39 530DA 99m.
Dabartinis VW PASSAT 07m. 2.0TDI DSG 125kw
as varikli iskeliau apie 8-9cm, tai nepakako. tai nemanau kad uztenka traversa tiek nuleisti kad islupti karteri.
ir niekas cia necirkininkas. o pirma karta darant viskas gaunasi ilgai. ir koks skirtumas 9 val ar 12val para laiko. svarbiausia pasiekti rezultata kurio nepasiekiau.

_________________
/\,/`\,/\______ (tai gali nutikti ir tau, nebuk didvyris, vairuok saugiai)


StandartinėParašytas: 25 Vas 2012, 20:40 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.04.25
Amžius:
42
Pranešimai:
1200
Miestas:
Kaunas
zapadlistas rašė:
as varikli iskeliau apie 8-9cm, tai nepakako. tai nemanau kad uztenka traversa tiek nuleisti kad islupti karteri.
ir niekas cia necirkininkas. o pirma karta darant viskas gaunasi ilgai. ir koks skirtumas 9 val ar 12val para laiko. svarbiausia pasiekti rezultata kurio nepasiekiau.


taigi imeciau nuoroda i tis. nes nezinau ka tu cia tuo nori pasakyt "tai nemanau kad uztenka traversa tiek nuleisti kad islupti karteri".
keistas nekarta ir pats karteris, ir tarpine. ir kazkaip pasidaro per keleta valandu pagal oficialia instrukcija. jei bandai ishradinet sliekus tai sekmes..

_________________
Jei neskubėsi - būsi paskutinis!


StandartinėParašytas: 25 Vas 2012, 20:46 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.04.07
Amžius:
36
Pranešimai:
1275
Miestas:
Alytus-Vilnius
Automobiliai:
EX - Lada Vaz2101 71m., Mazda 323 1.7D 91m., E34 525td 94m., E39 530DA 99m.
Dabartinis VW PASSAT 07m. 2.0TDI DSG 125kw
nu zodziu niekas negime mokytas, darai ir mokaisi.
kita karta bus greiciau.

_________________
/\,/`\,/\______ (tai gali nutikti ir tau, nebuk didvyris, vairuok saugiai)


StandartinėParašytas: 26 Vas 2012, 20:47 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.05.10
Amžius:
39
Pranešimai:
6324
Miestas:
Mažeikiai
Automobiliai:
E39 530i M54 02'
Ex E36 328i M52 99'
Ex E39 530d M57 99'
Ex E30 316i m40 90'
koks skirtumas kaip ten kas keite, svarbu kad pats domisi ir bando :) as savo dabartine auto beveik visa jau esu perziurejas ir perinkes, ir dabar zinau kur kokia dalis silpnesne, ka svarbiau reikia keisti, zinau kokios dalys sudetos ir kaip sudetos, kur rudeles reikia sutvarkyti ir t.t serveze visiem nusisvilpti kas tau ten yra, svarbu jiem pakeisti nurodyta dali ir viskas, o jeigu nores pasakys kad tau ten koks hamutas baigia nukristi ar vamzdelis parudijes, ar kokia stabdziu slangele suskilinejus ir t.t ir pns :)

_________________
Uždaro klubo narys


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 30 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery