Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 05 Spa 2024, 16:23

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Privaloma naudotis paieška!!! Pasikartojančios temos bus trinamos, o autoriai įspėjami.

Kuriant naują temą, jos PAVADINIME, būtina laužtiniuose skliaustuose [] nurodyti automobilio kėbulo kodą, bei aiškiai suformuluoti problemą. To nepadarius, temos bus trinamos, o autoriai gaus įspėjimą.
E34, E60, E61 turi atskirus forumus !!!



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 13 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 05 Vas 2012, 20:56 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.11.03
Pranešimai:
14
Miestas:
Olandija
Automobiliai:
E39 00' 3.0 D Automatic
Nikas:
Tezas
Sveiki,

Auto:
E39 00' 3.0 D triptronik

Problema 1:
Stipriau uzspaudus (lenkiant autobame) pasipila tirstas juodu dumu rukas. P.S. nesmaugiant auto. Variklis nepavarges, vis dar ekonomiskas (kasdien vaziuoju 110 km. greitkeliu pensininko rezimu, vid. kuro sanaudos 6,3 - 6,7l/100km.)

Kokio velnio? Kur gali buti bedos?

Problema 2:
Ausinimo bakelyje ant soniniu sieneliu yra tepalo purslai (nedaug). Su siuo simptomu vazineju jau 1 metai. Slangu nepucia.
Suprantu, kad gali buti galvos tarpine arba pats blokas skiles, bet kodel per 1 metus laiko nepucia slangu? (nuvaziavau ~40 000 km.). Gal kur kitur gali buti problema?

Isanksto ačiū uz bet koki atsakyma.

Gediminas


StandartinėParašytas: 05 Vas 2012, 21:36 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.05.10
Amžius:
39
Pranešimai:
6324
Miestas:
Mažeikiai
Automobiliai:
E39 530i M54 02'
Ex E36 328i M52 99'
Ex E39 530d M57 99'
Ex E30 316i m40 90'
o kaip turbina ?:}

_________________
Uždaro klubo narys


StandartinėParašytas: 05 Vas 2012, 21:57 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2011.01.01
Amžius:
35
Pranešimai:
178
Miestas:
Plunge
Automobiliai:
E39 530D 99m
Skype:
BiZarTs
pas mane yrgi yra tokia beda viename bmw kad meta autostrada vazuojant daug daug juodu dumu . bet viskas idelu tai pradedu galvot ar nebus kokie katalizatoriai uzsikise ;/

_________________
DYZEL POWER


StandartinėParašytas: 05 Vas 2012, 22:12 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.09.29
Pranešimai:
1118
Automobiliai:
E36 318is sedan
E39 530d "Shadow Line"
1. tikrink ar netraukia kazkur oro. Turbina. forsunkes...
2. tikriausiai bus tarpine, tarp bloko ir tepalo filtro. (ausintuvas)

_________________
Ravers of the Universe...you, keep the spirit alive!


StandartinėParašytas: 05 Vas 2012, 23:09 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.01.18
Pranešimai:
1651
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex E39 530d M57 '99
ex SAAB 9-5 1.9 TiD '09
Cadillac ATS '19
Skype:
einoras.r
Žiūrėčiau turbina ir tarpinio aušintuvo traktą. Turbinoje pirmiausia-ar nestringa/neužstrigus geometrija, o jau paskui sparnuotę ir t.t. Tarpiniam aušintuve žiūrėti, ar nėra skylių ir slėgis nepabėga. OSM galima dar patikrinti dėl viso pikto. Dėl alyvos antifryze, tai kaip kolega sakė-tikriausiai tarpinė tarp bloko ir aušintuvo.

BiZarTs: jei katalizatoriai užsikišę būtų, tai ant mažų sukių mašina netrauktų. Ji viskas idealu, tai juodų dūmų gali būti tik staigiai akceleruojant, ir tai palyginus nedaug jų.

_________________
Šiuolaikinį BMW sudaro apie 30000 detalių...


StandartinėParašytas: 05 Vas 2012, 23:16 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
ERG tikrinai? pabandyk pradzioje numoves nuo jo vakuma pavaziuoti, paskui dar gali pabandyti zagluske is ismetimo kolektoriaus vamzdzio puses ideti.


StandartinėParašytas: 06 Vas 2012, 08:33 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.11.05
Pranešimai:
204
Automobiliai:
E39 530 2001 11
1. man dumu buvo kol oro filtro ir isiurbimo kolektoriaus zarnos (trukus) nepakeiciau.


StandartinėParašytas: 06 Vas 2012, 11:17 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.08.20
Amžius:
43
Pranešimai:
569
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 525tds M51 98'
Skype:
oggiss
Viskas čia gerai, daugiau gazo ir nebūs tų dūmų, o šiaip geras kuras ir ERG prasiplauti ir bus viskas Ok, nes ta patį aš dariau.

Dėl tepalo, tai gal tvarkytas variklis, kad tepalų yra, arba kitas dėtas. Nes neseniai pirko draugas bmw 2000m, o variklis įdėtas 2003m.

_________________
Turbo Diesel


StandartinėParašytas: 06 Vas 2012, 21:57 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.11.03
Pranešimai:
14
Miestas:
Olandija
Automobiliai:
E39 00' 3.0 D Automatic
Nikas:
Tezas
ačiū visiems uz issamius atsakymus. Kiek supratau dar pusmeti iki sugryzimo i Lietuva remontui galiu pratemti nepanikuodamas. Netureciau kelyje sustoti?!

Rezumuoju jusu atsakymus.

1 problema: automobilis ekseleruojant meta tirsta, juoda duma.
Kaltininkai:
a. Turbina (tikrinti ar neuzstrigusi geometrija, sparnuote)
b. Forsunkes (auksto slegio kuro purkstuvas)
c. OSM (oro srauto matuokle)
d. ERG (tikriausiai EGR voztuvas - tai ismetamuju duju nukreipimas atgal i degimo kamera?)
e. Oro filtro ir isiurbimo kolektoriaus zarnos itrukimas

2 problema: ausinimo skystyje tepalo pedsakai.
Kaltininkas:
Ausintuvas (tarpine tarp bloko ir tepalo filtro).

Klausimas ar galetumete man padet aprasydami kaip visa tai pasitikrinti namu salygomis (jei tai imanoma be servizo irangos). Butu naudinga ir kitiems (kiek matote, sioje temoje, ne man vienam automobilis dumina).

Gediminas


StandartinėParašytas: 06 Vas 2012, 23:04 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.01.18
Pranešimai:
1651
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex E39 530d M57 '99
ex SAAB 9-5 1.9 TiD '09
Cadillac ATS '19
Skype:
einoras.r
Kaip patikrinti namų sąlygomis galiu pasiūlyti savo variantus:

1. Ar neužstrigus geometrija nieko neardant galima pasižiūrėti iš keleivio pusės po oro filtro dėže, kur yra turbina pamatysi vakuuminį cilindriuką iš kurio išeina traukutė. Paprašius kad kažkas pagazuotų (nebūtina labai smarkiai: 2000-3000) reikia žiūrėti, ar ta traukutė judės aukštyn-žemyn. Galima patikrinti ir pajudinant ją ranka, bet ten neardant filtro dėžės priejimų nėra. Čia nuoroda į geometrijos veikimo principą: http://www.fastmotoring.com/wp-content/ ... -Turbo.jpg .Geometrija gali nejudėti, jei blogai veikia vakuumo reguliatorius, ar sutrūkinėjusios jo žarnelės. Vakuumo reguliatorius tai nedidelė detalė, į kurią nuo turbinos vakuumo cilindriuko ateina žarnelė, ten gerai matosi. Sparnuotės preliminariai patikrinti neardant turbinos nepavyks, nes dažniausiai nusidaužo kraštai, o jų taip nesimato. Paėmus už sparnuotės negali būti jokio išilginio liufto, tik vertikalus (ir tai kuo mažiau-tuo geriau, nes taip ir nusidaužo sparnuotė. Jei liuftas didelis, tada galima spręsti ir apie apdaužytą sparnuotę). Su diagnostika galima pažiūrėti turbinos pūtimo slėgius, kurie daug ką pasako.

2. Forsunkių namų sąlygomis nelabai patikrinsi. Nebent ten aptekėję dyzeliu viskas aplink jas, bet tada jau nėra ką ir tikrinti-jau reikia remontuoti ir skubiai. Diagnostinės įrangos pagalba galima pažiūrėti slėgius ir šiaip į klaidas pasižiūrėti.

3. OSM. Jos kaip ir nepatikrinsi "iš akies". Nebent jei atjungus ją pastebima labai ženkliai pagerėjusi dinamika, tada kažką galima svarstyti dėl galimų jos gedimų. Čia diagnostika labai padeda. Diagnostikoje reikia atkreipti dėmėsį į įsiurbiamo oro temperatūros parametrą (ČIA NE BORTO KOMPO DUOMENYS!)-jei ji labai didelė, arba labai maža (pavyzdžiui +70 laipsnių, arba -50 laipsnių), tada OSM kažkas negerai. Temperatūra turi būti artima lauko, esant įkaitusiam varikliui-kažkiek aukštesnė, bet proto ribose (na tarkime +30 laipsnių).

4. EGR valdo panašus vakuumo cilindriukas kaip ir turbiną. Nuėmus priekinę variklio apsaugą visas EGR bus matomas. Jei jis niekada nebuvo keistas, ar valytas-tada viduje bus tikros juodos džiunglės-tad nekeista, kad jis gali užstrigti atviroje padetyje. Patariu paprasčiausiai nuimti EGR ir išvalyti jį visą iki blizgesio. EGR valdo vakuumas, kurį valdo vakuumo solenoidas, kuris yra po isiurbimo kolektoriumi (galima atsekti pagal žarnelę. Jei solenoidas yra užstrigęs-EGR gali būti visą laiką atidarytas. Tikrinama taip-IŠPLOVUS ir surinkus EGR, atjungiama ir užkemšama vakuumo žarnelė (užkišti ją būtina, nes kitaip vakuumas iš sistemos dinginės ir bus bėdų). Užkišti geriausia su varžteliu koku nors. Jeigu taip pavažinėjus simptomai dingsta-kaltas vakuumo valdymas ir/arba žarnelės. Šitai reikia tvarkytis, nepatariu važinėti su atjugtu EGR-pirmiausia tai nicht ordnung, o visų antra padidėja kuro sąnaudos ant tuščios variklio eigos (stovėjimas kamščiuose ir pan.).

4. Žarnų įtrūkimų pradžiai verta paieškoti vizualiai. Po filtro ir OSM iki turbo skylių galima ieškoti senu chaltūriniu būdu-ant trakto purkšti eterį iš balionėlio. Jei kažkur užpurkšus apsukos pakyla-ten skylė. Bet čia kaip būrimas. Po turbinos reikia ieškoti snypščiančių garsų. Tarpinį aušintuvą patikrinti galima nuėmus ir nuvežus į servisą-ten jį patikrins įpūtę slėgio. Tačiau galima ir paiekoti alyvos dėmelių ant jo, turbinos kažkiek alyvos vistiek pučia, tai smulkūs lašeliai pro skyles ir lenda.


Tepalo aušintuvą reikia imti ir žiūrėti tarpines. Kažko kokybiško čia nepabursi.

Tikiuosi, kad išsamiai parašiau, gal kas dar papildys.

_________________
Šiuolaikinį BMW sudaro apie 30000 detalių...


StandartinėParašytas: 09 Vas 2012, 18:28 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2011.01.01
Amžius:
35
Pranešimai:
178
Miestas:
Plunge
Automobiliai:
E39 530D 99m
Skype:
BiZarTs
vakar pakeisti ziedeliai nauji po kuro purkstukais visos bedos baigesi nebera ne dumelio .

_________________
DYZEL POWER


StandartinėParašytas: 09 Vas 2012, 19:33 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.09.29
Pranešimai:
1118
Automobiliai:
E36 318is sedan
E39 530d "Shadow Line"
BiZarTs rašė:
vakar pakeisti ziedeliai nauji po kuro purkstukais visos bedos baigesi nebera ne dumelio .

pagal ka nusprendei, kad butent purkstuku varines saibos kaltos? =D>

_________________
Ravers of the Universe...you, keep the spirit alive!


StandartinėParašytas: 09 Vas 2012, 20:12 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2011.01.01
Amžius:
35
Pranešimai:
178
Miestas:
Plunge
Automobiliai:
E39 530D 99m
Skype:
BiZarTs
pries puse metu buvo imti purkstukai lauk . po to remonto ziaurei pradejo duminti juodais dumais gazo paspaudus . per remonta buvo sudetos tos pacios saibutes . tai jau senai galvojom kad jose problemos. tai vakar keiteme naujas pakaitinimo zvakes tai pakeitem ir tas varines tarpineles po purkstukais ir visos bedos isisprende .

_________________
DYZEL POWER


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 13 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery