Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 25 Lap 2024, 08:23

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Privaloma naudotis paieška!!! Pasikartojančios temos bus trinamos, o autoriai įspėjami.

Kuriant naują temą, jos PAVADINIME, būtina laužtiniuose skliaustuose [] nurodyti automobilio kėbulo kodą, bei aiškiai suformuluoti problemą. To nepadarius, temos bus trinamos, o autoriai gaus įspėjimą.
E34, E60, E61 turi atskirus forumus !!!



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 172 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 19 Gru 2011, 22:46 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.08.29
Pranešimai:
17
Miestas:
Kaunas
Nikas:
Seniūnas
sveiki,
pas mane ant 02' 525d panasi beda, kad atsigauna tik pakilus iki 2k apsuku, o iki tol vaziuoj kaip fura vilkdamas. Gal kas Kaune draugiskai galetu pabandymui savo matuokle paskolint paziet ar tikrai joje beda bus, ba nesinori tiksliai nezinant pirkt nauja uz tokia kruva pinigu. O jei atjungus jos fyske, tai is kart traukos pagerejimas turetu atsirast, ar reik visa ta detale isimt? http://www.osm.lt/index.php?productID=261 kaip suprantu, tai sitam daiktui amen kogera? O tos pierburg kokybiskos, gerai laiko? ačiū :)


StandartinėParašytas: 07 Vas 2012, 23:58 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.05.04
Pranešimai:
85
Automobiliai:
530d
Gal kas nors galetu placiau paaiskinti kaip susijusi oro srauto matuokle ir automato darbas?


StandartinėParašytas: 08 Vas 2012, 06:59 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.05.10
Amžius:
39
Pranešimai:
6324
Miestas:
Mažeikiai
Automobiliai:
E39 530i M54 02'
Ex E36 328i M52 99'
Ex E39 530d M57 99'
Ex E30 316i m40 90'
jeigu meistras sake kad reikia keisti tai vaziuok dar pas kita meistra, jeigu sakys ta pati tai keisk (tik i nauja ir gera pvz bosch) o kuom ji susijus tai koks skirtumas, jeigu ji bloga tai nera gerai tavo sanaudom ir galingumui, dar ir automatinei greiciu dezei truputi

_________________
Uždaro klubo narys


StandartinėParašytas: 08 Vas 2012, 22:07 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.05.04
Pranešimai:
85
Automobiliai:
530d
Atjungiau ir as savo matuokle pabandymui, tai prie aukstesniu apsuku traukia tikrai geriau, nuo zemu panasiai (t.y gerai). Su atjungta matuokle (default), kompiuteris kokius oro srauto parametrus skaiciuoja, vidutinius?


StandartinėParašytas: 03 Kov 2012, 15:45 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.03.03
Pranešimai:
1
Automobiliai:
E39 touring 530d auto
sveiki!!
Turiu siokia tokia problemele su 530d (1999)trauka.Nelabai daug nusimanau apie masinas ,bet ji man nevaziuoja kaip turetu(tai mano nuomone),pradejau ieskoti galu,pastatem ant kompo parode oro matuokles (air flow metre)klaida,nupirkau nauja pierburg tikmatuokle,niekas nepasikeite,kazkas pasake jog reiktu boch pilna komplekta deti ,per vargus parduotuveje pasikeiciau pirburga i pilna boch komplekta uz kuri reikejo plikti apie700lt ,bet niekas nepasikeite.Tada vienas pazystamu paklause,kaip vaziuoja isvis atjungus oro matuokle,pabandziau ir ka jus manot atsirado ir astrumas ir greitejimas nuo pradziu akseleravimo,tai va dilema brangi detale po kapotu atjungta,tik ja prijungi masina nebe ta.Kas nors turite kokiu ideju,nes ji turetu vaziuot gerai su prijungtu,gal kas susidurete su panasia bedele ,gal turit sprendimu?is anksto dekingas


StandartinėParašytas: 05 Kov 2012, 14:23 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
ora gal kur nors traukia pro sona. pertikrink vakumus ir kitas oro slangeles.

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 05 Kov 2012, 14:31 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.04.03
Amžius:
48
Pranešimai:
8031
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
g30 530e B48 hybrid '18
skaityk, mislyk viewtopic.php?f=18&t=52622&hilit=srauto+matuokl*
koks matuokles numeris buvo pries tai ir ka isidejei. cia manau beda tavo bus.

_________________
БМВ – Б ойтесь М еня В ёдра


StandartinėParašytas: 05 Kov 2012, 22:08 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.11.24
Amžius:
35
Pranešimai:
71
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 523i m52 96
E34 525iT m50 94
0 928 400 527 ? Broko pasitaiko tarp visu gamintoju,statyk and diagnostikos vel


StandartinėParašytas: 28 Geg 2014, 14:54 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2014.01.12
Pranešimai:
31
Automobiliai:
E39 525D M-Sport '03
sveiki, E39 525d automatas 2003 metu beda toke pat kaip ir autoriaus, tik man atjungus matuokle pailgeja uzsiputimo laikas tad matuoklis veike bet vistiek netrauke, jausmas lyg deze kad neleistu kelt apsuku bet pagavus turbinai masina tiesiog atgyje.
vaziuojant miestu 50km/h apsukos labai zemos ir duodant staigia gazo uztrunka kokes 5 sec kol pakyla apsukos iki virs 2k apsuku iki kol pakyla masina negreiteja gal netgi dusta mazeja greitis vos vos, bet vos tik pasieke 2k iskarto rauna labai gerai......... filtrai pakeisti, kompas nieko nerodo, deze taip pat jokiu klaidu nemeta...... kur ieskot slieku ?


StandartinėParašytas: 02 Bir 2014, 09:46 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.10.14
Amžius:
41
Pranešimai:
532
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E39 525dA'02
Ex E39 530dA'01
Ex E46 330d'01
vakumo žarnelės gali būti sutrukusios arba turbinos slėgio reguliatorius užkirmijęs.

buvo analogiška situacija, tai vakumo žarnelės nei vienos sveikos nebuvo.

gorilazz1 rašė:
sveiki, E39 525d automatas 2003 metu beda toke pat kaip ir autoriaus, tik man atjungus matuokle pailgeja uzsiputimo laikas tad matuoklis veike bet vistiek netrauke, jausmas lyg deze kad neleistu kelt apsuku bet pagavus turbinai masina tiesiog atgyje.
vaziuojant miestu 50km/h apsukos labai zemos ir duodant staigia gazo uztrunka kokes 5 sec kol pakyla apsukos iki virs 2k apsuku iki kol pakyla masina negreiteja gal netgi dusta mazeja greitis vos vos, bet vos tik pasieke 2k iskarto rauna labai gerai......... filtrai pakeisti, kompas nieko nerodo, deze taip pat jokiu klaidu nemeta...... kur ieskot slieku ?


StandartinėParašytas: 04 Bir 2014, 14:07 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.03.01
Pranešimai:
4
Automobiliai:
E39 525TdsA, E39 525Tds, E39 528i.
Sveiki,
Turiu panasia beda su 525tdsA, tik pas manes atvirksciai, Iki 4 saibos traukia kaip zveris, magistralei ant 5 kylant y kalna ant tiek nukrenta greitis kad 3 persijungia. Filtrai pakeisti, vakumines slangos, turbina patikrinta, pakeiciau turbinos davikli. Kompas meta oro srauto matuokles klaida, isbandziau dvi padevetas,- tas pats, uzsakiau nauja,- sugrazinau, tapati klaida. kol vaziuoji normaliam kely paspaudus gaza kuro sanaudos pakyla iki galo (priklauso kiek uzspausi), o i kalna nukrenta ir ne kyla:pvz tiesiam kely paspaudi dugna kyla sanaudos iki galo, tik prasideda kalnas krenta iki 10L ir pastringa. Jau nebezinau kur ka be keisti.
P.S pries tai turejau kita 525tds, neturejau tokios problemos, tad manau cia mechanine beda o ne gamykliskai netraukia.
Dekui isanksto...


StandartinėParašytas: 04 Bir 2014, 17:29 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
kuro slegis gali buti kaltas, arba papildomas oras. is to ir matuokles klaida.

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 04 Bir 2014, 23:29 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.03.01
Pranešimai:
4
Automobiliai:
E39 525TdsA, E39 525Tds, E39 528i.
matavau siandiena tiek su boost matuokle tiek su kompu, turbo 1.2bar, ipurskimas ant laisvu sokineja tarp 5-6mg ant karsto variklio. bet nesueina man galai pagal standarta. standartas berods turbina 0.8bar, ipurskimas 4mg +/-, ir siurblio kampas 6º kuris pàs manes ant 10º pastatytas. Atsukus siurbli ant 8º jau masina nesikuria ant karsto, tad palikau ten kur ir buvo, o del kuro kiekio padavimo ir turbinos, nemanau kad blogiau padaryta nei standartas. Nebent paziureti kaip turbina atsukta, ar su kompu daryta ar tiesiog wastgeitas prisuktas, jei ne su kompu daryta, tai turbina pats prisukt galiu pamegint, bet kazkaip man svieciasi kad ne cia beda. Kas ka patartu¿?


StandartinėParašytas: 07 Lie 2014, 22:58 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Kandidatas į klubo narius
Kandidatas į klubo narius
Registracija:
2011.11.27
Amžius:
36
Pranešimai:
2
Miestas:
Šiauliai
Automobiliai:
E39 530d 99
Skype:
sanils88
sveiki visi :) galu gale susitvarkiau su sia problema tai nutariau pasidalinti su forumieciais nes kaip matau tema iki galo ir neatsakyta:)

1 sprendimo budas butu toks kad nuvaryti masina i spec bmw servisa ir uz perprogramavima kompiuterio paims 150lt.
2 pazystu zmogu kuris nusipirko originalia diagnostikos bmw yranga uz 1k litu ir pilnai atrakinta ir gali jum perprogramuoti kitaip tariant priristi matuokle dvieju kameru prie kompiuterio uz 50 litu :)

sios bedos sprendimo budo ieskojau du metus. du ilgus metus vazinejau su masina kuri kaip ir cia daugumai esanciu prie mazu apsuku netrauke, kol issiaiskinau kad seniau boshas dedavo ir gamondavo vienos kameros matuokles db tokiu nebegamina, idejus dvieju kameru matuokle reikia kompa perprogramuoti su originalia bmw diagnostika nes kitaip nemato kompas tikslaus oro srauto ir neriebina misinio.

i dvieju kameru matuokle idejau pierburg plunksna kuria pirkau osm.lt perprogramavus rodo reikiama oro srauta, masina trauka pasikeite traukia tikrai lb gerai nebera turbo duobes. nebutinai reikia pirkt bosh matuokle su visu korpusu, jai ps jus dvieju korpusu oro srauto matuokle galite deti ir pierburg plunksna :) jokiu chip tunningu nebereiks :D

jai kam atsibodo bereikala keisti matuokles ir nervuotis del dydeles turbo duobes kreipkites i pm patarsiu visais klausimais


StandartinėParašytas: 07 Lie 2014, 23:17 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.03.01
Pranešimai:
4
Automobiliai:
E39 525TdsA, E39 525Tds, E39 528i.
Mano problema dar vis neisaiskinta, as deja LT negyvenu. Praeita savaite nuvariau y viena vokieciu serviza, nulupo 70€ uz tai kad pasakytu kad mano kuro siublys blogai pastatytas, kad reikia grandine permetineti viena danti, kitaip negali atreguliuoti. Parsivariau masina, tapati vakara isrinkau viska nuo a iki z ir vieninteli ka pamaciau tai kad mano grandine stovi savo vietoje. Bet kadangi istraukiau siurbli tai pastebejau kad vienas laidas niekur nepajungtas. Zinom kad siurblys turi du laidus, vienas su apvalia jungtim o kitas dvieju laidu, berods rudas ir zalias laidai. Tai vat, niekur nerandu kur jungiasi laidas iseinantis is siublio apacios, masina pilnumoj isrinkta, buvau atjunges visas fishkes pilnumoj ir vel sujunginejau trindamas klaidas ir butent tas laidas neturi jungties, jis be rods yra suristas su purkstuku kuris turi laida. Gal kas kokia foto imestu kur tas laidas jungiasi ir aplamai is kur ateina. Dekui isanksto


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 172 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery