Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 08 Bir 2025, 15:18

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E34 modelio problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 28 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 17 Vas 2008, 23:33 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.02.09
Amžius:
54
Pranešimai:
79
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E34 TDS ex
E91 330d rwd
Deja zvakes verzle 8.Ir keiciant zvakes butinai pasikeiskit griztamo slangutes,bei turbinos slegio daviklio slangute-ir tik tada suprasit,kad TDS,o neturejot-bus kaip raketa :P

_________________
Vaziuok ir megaukis


StandartinėParašytas: 18 Vas 2008, 00:42 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.08.01
Amžius:
44
Pranešimai:
229
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E46 318d Touring
ex: E39 2.5 tds Touring
pries gera menesi ir as visas pasikeiciau per sup..... testeri. rode varza 0,16 kazkastai. tiesa viena mirusi buvo. tai pasikeiciau visas i naujas boscho ir varza vel rodo tokia pacia. bet kuriasi lengviau.


StandartinėParašytas: 27 Spa 2009, 19:38 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.10.26
Amžius:
36
Pranešimai:
10
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E28 528i 86'
E34 525i Touring 92', M50B30 stroker, LSD
Ex. E34 525tds Touring 94'
Skype:
jokubasben
Nikas:
Jokubas
Sveiki. Man patikrinus visas zvakes rode po 1omh arba 0,9. Kazkur skaiciau kad jei tiek rodo tai jas butina keisti.

Masina salta wos wedasi... pakaitinus zwakes 5 kartus (pasukiojant rakteli) wedasi kaip koks passatas is wieno abaroto :D

Galvojau kad zvakem bus batai, bet vat kad visos rodo ne nuli :D ... nejaugi visos sitaip bus dasibaigusios vienodai?

Ar gal čia rele pakaitinimo netycia? (sor uz offtop jei ka)


StandartinėParašytas: 08 Lap 2009, 13:41 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.08.14
Pranešimai:
135
Automobiliai:
bmw 525
sveiki,ar geras metodas tikrint zvakes su laidu kazkokiu man meistras tikrino prijunge laida prie pliuso o kita gala pries zvakiu liete ir ziurejo ar reaguoja jos?
kajp sakot?
525tds


StandartinėParašytas: 11 Lap 2009, 11:31 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.08.14
Pranešimai:
135
Automobiliai:
bmw 525
kas nors patars kajp geriausiai patikrint,ar nelb? 8)


StandartinėParašytas: 17 Sau 2012, 21:22 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2011.07.17
Amžius:
36
Pranešimai:
187
Miestas:
Kaunas - Sakiai
Automobiliai:
E30 318 85'ex
bmw E34 2.5 tds 92' crashed
BMW E34 525 TDS 95'
Sveiki pas mane penkios zvakes - 0,8 o viena 1,2 tai reiskia kad ta viena zvake bloga?


StandartinėParašytas: 18 Sau 2012, 00:55 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.08.13
Pranešimai:
529
Miestas:
Alytus
Automobiliai:
E34 535i M30B35 '88m.
E34 525tds M51D25 '92m.
Ex E28 525i M50 '87m.
Ex E39 525tds M51D25 '98m.
Ex E30 325i M20B25 '90m.
Ex E32 730i M30B30 '89m.
Ex E34 525tds M51D25 '92m.
jokubas rašė:
Sveiki. Man patikrinus visas zvakes rode po 1omh arba 0,9. Kazkur skaiciau kad jei tiek rodo tai jas butina keisti.

Masina salta wos wedasi... pakaitinus zwakes 5 kartus (pasukiojant rakteli) wedasi kaip koks passatas is wieno abaroto :D

Galvojau kad zvakem bus batai, bet vat kad visos rodo ne nuli :D ... nejaugi visos sitaip bus dasibaigusios vienodai?

Ar gal čia rele pakaitinimo netycia? (sor uz offtop jei ka)

man ir taip buvo. iskart isemiau visas patikrinau su akumuliatorium, viena visai nudegus kitos keturios negyvos, viena veike :D pakeiciau visas po 11lt ziuresim kiek laikys :D


StandartinėParašytas: 18 Sau 2012, 10:10 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2011.01.14
Pranešimai:
715
Miestas:
Vienkiemis
Automobiliai:
-
IndreEdgaras rašė:
Sveiki pas mane penkios zvakes - 0,8 o viena 1,2 tai reiskia kad ta viena zvake bloga?

Šita galbūt greitai perdegs. O šiaip nuo testerio, bei žvakių tipo priklauso parodymai.

Pvz. keičiau nesenai E39 TDSui dvi žvakes. Keturios, tikrinant per fyškę, buvo pagal testerį - 1,5 - 1,6 OHM (GEROS, nes testeris toks, kad užtrumpinus jo kontaktus rodo 0,6 omo ;) !!!) . Dvi mirę - 35 omai ir 250 omų - nupirkau naujas NGK (pasirodo tokios visos ir buvo susuktos). įdomumo dėlei pamatavau varžą naujų žvakių, tai prilietus testerio adatas tiesiogiai prie žvakių buvo 1,4, ar 1,5 OHM.
O kokia turi būti varža - reikia skaityti žvakių aprašymuose, nes visokių jų būna. pvz. ngk žvakės TDS-ui 5,5 A. tai ir naujos žvakės varža kiek didesnė nei kitokių, kur ima 15 ar daugiau amperų. http://www.autozvakes.lt/PAKAITINIMO%20ŽVAKĖS,%20glow%20plug/Y-924J,%207906,%20Y924J

Taip. kad išsiaiškink, ką rodo tavo testeris, kai užtrumpini jo kontaktus (dar įvertink, kad laidai nuo fyškės iki žvakės irgi dadės kokį +0,1 omo), bei kokia varža turi būti naujų žv. kurios susuktos pas tave.
O kas nemoka testeriu naudotis - tikriausia būdas - išsukti visas žvakes ir patikrinti jungiant prie akumo, ar per kelias sekundes įkaista...


StandartinėParašytas: 18 Sau 2012, 18:07 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2011.07.17
Amžius:
36
Pranešimai:
187
Miestas:
Kaunas - Sakiai
Automobiliai:
E30 318 85'ex
bmw E34 2.5 tds 92' crashed
BMW E34 525 TDS 95'
uztrumpinus testeri rodo 0,5 - 0,6. Turiu naujas zvakes tai jos rodo 1,2


StandartinėParašytas: 19 Sau 2012, 08:58 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.04.03
Amžius:
49
Pranešimai:
8032
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
g30 530e B48 hybrid '18
ghostikas rašė:
reikia skaityti žvakių aprašymuose, nes visokių jų būna. pvz. ngk žvakės TDS-ui 5,5 A.

taip, reikia skaityti, tik ne zvakiu aprasyma, o rimtesne literatura. nusipirksi naujas ngk po 5 amperus ir turesi bedu, nes siam varikliui reikalaujama 15A http://tis.bmwcats.com/doc1052793/
as taip pat buvau apsigaves su ngk zvakemis. katalogas rode kad tokios man tinka, jie buvo 5A, o pasirodo kad ne ir teko keisti visas geras zvakes naujais.
o tas varzu matavimas aplamai nieko nesako apie zvakiu stovi.

_________________
БМВ – Б ойтесь М еня В ёдра


StandartinėParašytas: 19 Sau 2012, 11:57 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2011.01.14
Pranešimai:
715
Miestas:
Vienkiemis
Automobiliai:
-
DmK rašė:
taip, reikia skaityti, tik ne zvakiu aprasyma, o rimtesne literatura. nusipirksi naujas ngk po 5 amperus ir turesi bedu, nes siam varikliui reikalaujama 15A http://tis.bmwcats.com/doc1052793

Na aš asmeniškai nematau bėdos, kad Žvakė ima 5,5 ampero (Taip rašo manualas), jei ji įkaista iki baltumo per tas pačias keturias sekundes kaip ir kita, imanti 15 A (bandžiau naujas žvakes).
Pagal manualą ne reikalaujama, kad imtų 15 A, o ten tiesiog parašyti skaičiukai, kokius turi matyti, tikrindamas žvakę srovės matavimo replėmis (su sąlyga, kad ir žvakė bus atitinkama). Kaip rašiau, visos žvakės buvo jau iki manęs manęs susuktos NGK. Pernai užsivesdavau visad, neskaitant, kai vasarinę saliarką užsišaldžiau. Šiemet dvi žv. numiro, jas pakeitus vėl OK... Kitą kart Gal kokias BERU su nuolaida gausiu ir visas pakeisiu, kad kitiems ramiau būtų :mrgreen:
Taip, kad nemanau, kad apsigavau, jei žvakės daro, ką privalo daryti, plius srovės ima mažiau...

P.s. Db atsiminiau puikųjį omo dėsnį I=/R, kas reikštų ir NGK atveju preliminariai 12V/0,9 A=13,33A. O ką ten tas aprašymas rašo - dzin.... Nors įdomu būtų pamatuoti su replėm..


StandartinėParašytas: 19 Sau 2012, 23:28 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.04.03
Amžius:
49
Pranešimai:
8032
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
g30 530e B48 hybrid '18
tu klysti, ir labai. savo kailiu ta patiriau viewtopic.php?f=18&t=57895&hilit=pakaitinim*+zvak*&start=30
jei zvake ima 5 amperus, tai ir kaista maziau.
sakau, keiciau geras 5A zvakes (visos sveikos) naujais 15A, nes kompas mate klaida ir atjungdavo kaitinima isvis.
bet reikalas jusu. galyt gaisti savo laika ir pinigus.

_________________
БМВ – Б ойтесь М еня В ёдра


StandartinėParašytas: 20 Sau 2012, 09:54 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2011.01.14
Pranešimai:
715
Miestas:
Vienkiemis
Automobiliai:
-
DmK rašė:
tu klysti, ir labai.
Tai kodėl pernai su NGK žvakėm visą ypač šaltą žiemą užsivesdavau praėjusio amžiaus necommonrailinį dyzelinį variklį (Aš apie M51). Kad šitas matoras sunkiau vedasi kai nedirba 2 iš 6 žvakės įsitikinau - prie minus 5 suki 5-6 sekundes šaltą, kol užsiburbuliuoja. Pakeitus sudegusias dvi žvakes - burbt ir dirba... Commonrailai kiek susidūriau prie minus 5 be pastebimų bėdų kuriasi, jei kokia žvakė neveikia....
DmK rašė:
sakau, keiciau geras 5A zvakes (visos sveikos) naujais 15A, nes kompas mate klaida ir atjungdavo kaitinima isvis.

Ten biški nesupratau iš tos temos, kokia bėda buvo - nekaitino prieš užvedimą šaltam varikliui, ar tau cheka išmesdavo ir atjungdavo žvakes jau po užvedimo?


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 28 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery