Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 17 Spa 2024, 22:31

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 676 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30 ... 46  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 11 Sau 2012, 00:55 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.01.17
Amžius:
41
Pranešimai:
2138
Miestas:
Falklando salos
Automobiliai:
BMPT-72 2013
Esme kaip pamatuoti ta veikima? Dabar taip pagalvojau, kad uzsisakiau praktiskai visa E31'o priekine vaziuokle, mokslo labui galeciau senasias dalis nuvezti restauruoti ir ivertint skirtuma, bet ant stendo prapurcius nemanau, kad ten labai dideli skirtuma pastebes, nebent pasikeites amortizatoriu efektyvumas.

_________________
Turbo - I want to die peacefully in my sleep like my grandfather, not screaming in terror like his passengers.


StandartinėParašytas: 11 Sau 2012, 08:47 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.12.01
Amžius:
37
Pranešimai:
298
Miestas:
Sostinė
Automobiliai:
e61 530d
Jeigu ir bus kažkos skirtumas, tai garantuotai nepajausi. Julius P. - tikrai nepajausi keletos skaičių po kablelio esančius nuokrypius lyginant naują ir dėvėtą dalį. Supraščiau kalba eitų apie Nurburgringo trasos iveikima, kur dalis sekundės įtaką turi, tada atsižvelgtum į tai.

_________________
BMW - Brutal Money Waster


StandartinėParašytas: 11 Sau 2012, 12:07 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.10.15
Amžius:
40
Pranešimai:
1948
Automobiliai:
E46 320d
Julius P. rašė:
Gintai, čia esmė net ne tame, kiek jos laiko. Esmė tame, kaip pakaba "veikia".

Juliau, paprastas pvz: važinėju su E46, nustatė, kad reikia keisti abu "bumerangus" dėl klibančių šarnyrų (po 1 kiekvienam), taip pat prie to paties keisti du didelius "fisheye" sailentblokus. Krastos kaina ~2600Lt komplektas, kai man pakeitė tuos du šarnyrus "lemferder" ir nusipirkau du "Lemferder" sailentbokus ir sumokėjau 220Lt už šarnyrų keitimą (į kainą įskaičiuoti šarnyrai) ir 250Lt už sailentus.
Tai nori pasakyti, kad šarnyrai kažkaip kitaip "veiks" ? Na baikim, važiuoja mašina taip pat ir apie jokius skirtumus negalima net kalbėt. Davė garantiją 50k km/1 metai.


StandartinėParašytas: 11 Sau 2012, 13:39 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.09.08
Amžius:
43
Pranešimai:
1991
Miestas:
Drammen, Norway
Automobiliai:
BMW 17 i3 60ag
BMW 12 E70 3.0d
ex BMW 05 E90 320i
ex BMW 98 E39 528iA
Bet jus cia ir nusivaziavot sitoj temoj... Tema apie Krasta ir detales, o jus apie šrota ir restauruotas dalis...


StandartinėParašytas: 11 Sau 2012, 16:47 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.04.15
Amžius:
51
Pranešimai:
1783
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E24/1, 635CSi 84'
Dzzzima rašė:
Juliau, paprastas pvz: važinėju su E46, nustatė, kad reikia keisti abu "bumerangus" dėl klibančių šarnyrų (po 1 kiekvienam), taip pat prie to paties keisti du didelius "fisheye" sailentblokus. Krastos kaina ~2600Lt komplektas, kai man pakeitė tuos du šarnyrus "lemferder" ir nusipirkau du "Lemferder" sailentbokus ir sumokėjau 220Lt už šarnyrų keitimą (į kainą įskaičiuoti šarnyrai) ir 250Lt už sailentus.
Tai nori pasakyti, kad šarnyrai kažkaip kitaip "veiks" ? Na baikim, važiuoja mašina taip pat ir apie jokius skirtumus negalima net kalbėt. Davė garantiją 50k km/1 metai.

Prie ko čia finansai? Suprantama kad šūdas pigiau nei geras dalykas. Daug pigiau.
Nežinau, buvo tokia situacija, kad teko restauruotis E32 priekinę pakabą (nebuvo pinigų). Pasiėmęs mašiną nesupratau kas darosi, ant tiek šlykštus jausmas, buvo kad norėjau atgal važiuot. Aišku, per kelias dienas "apsitrina" tos dalys ir reikalas pagerėja (dar kažkiek apsitrina "pojučiai"). Bet teigti, kad tarp restauruotų ir originalių dalių nėra skirtumo pakabos veikime (niurburgringai čia ne prie ko, čia užtenka pilnai elementaraus, ramaus važiavimo Vilniaus gatvėmis) galima tik būnant visišku diletantu arba kai tai pofig kaip tai mašina važiuoja. Bet kam tada BMW?
Užtenka vietoj originalių amortikų sudėti kokius nors bilsteinus ir amen, dalį BMW jau prarandi.


StandartinėParašytas: 11 Sau 2012, 16:53 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.04.15
Amžius:
51
Pranešimai:
1783
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E24/1, 635CSi 84'
Ta prasme, atskirkime "gerai" nuo "pigiau". Kalbant apie tai kas "geriau", "kokybiškiau" nereikia painioti kainos. Tai skirtingi dalykai, daikto (gaminio) ar paslaugos gerumo ir kokybės apibrėžime kaina išvis neturi dalyvauti. Jinai atsiranda tik po to, kai tau reikia rinktis sprendimą. Ir viskas suprantama, kad ne visada gali rinktis geriausią sprendimą, todėl renkiesi tau "pakankamai gerą", "prieinamą" ir pan. Bet tai yra kompromisai, tai suprantama, bet tai reikia ir pripažinti.

Yra visokie išvedžiojimai kaip "kainos ir kokybės santykis" ir pan. nesamonės :) Bet tai jau kompromisai. Jie užknisa, bet juos tenka daryt.


StandartinėParašytas: 11 Sau 2012, 16:56 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.04.15
Amžius:
51
Pranešimai:
1783
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E24/1, 635CSi 84'
G1ntas rašė:
Esme kaip pamatuoti ta veikima? Dabar taip pagalvojau, kad uzsisakiau praktiskai visa E31'o priekine vaziuokle, mokslo labui galeciau senasias dalis nuvezti restauruoti ir ivertint skirtuma, bet ant stendo prapurcius nemanau, kad ten labai dideli skirtuma pastebes, nebent pasikeites amortizatoriu efektyvumas.

Gintai, stendai čia ne prie ko, atsisėdi ir važiuoji. Tik reikia turėti su kuom palyginti.


StandartinėParašytas: 11 Sau 2012, 16:59 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
ir dar priklauso, kas ir kaip restauruoja. gal tau cia nekokia patirtis su restauracijom.

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 11 Sau 2012, 17:04 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.01.26
Amžius:
42
Pranešimai:
10285
Miestas:
Panevėžys
Automobiliai:
BMW
vieni apie viena kiti apie kita. cia yra ta vieta kur verta pagalvoti kam tas bmw ?

_________________
And when the wave approaches, Take our ashes to the ocean, Who cares if hell awaits? We're having drinks at heaven's gate.


StandartinėParašytas: 11 Sau 2012, 17:06 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.04.15
Amžius:
51
Pranešimai:
1783
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E24/1, 635CSi 84'
Dzzzima rašė:
... "lemferder" ...

LEMFÖRDER [lemfiorder] jie vadinasi :)
Aš čia prisiminiau, kaip savo E24 keičiau galinius sailentblokus. Gavosi kažkokstai balamutas (čia dar senai labai buvo), nesuprato ką dėt, tai nupirko lemfoerderį ir sudėjo. Po 3-4 mėn. teko juos keisti. Ir vėl gavosi balamutas, kad pasikabino mašiną, išėmė juos ir sandėlyje nerado originalių ir vėl sudėjo lemfoerderį. Po 3-4 mėn. - keitimas. Tada jau balamutui buvo užkirsti visi keliai ir buvo sudėti OEM sailentblokai. End of story, daugiau nekeičiau (atlaikė jie beveik du metus, kol buvo važinėjama, po to nugulė į garažą laukti restauracijos).


StandartinėParašytas: 11 Sau 2012, 17:24 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.05.13
Amžius:
39
Pranešimai:
4351
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E46 325i '02 gone
FIAT 500 S '14 ex
E90 325 LCI '09 ex
VW Golf MK7 facelift ‘19
X2 M35i ‘21
nu sorry Juliau P., bet kalbi tarytum tas bmw tokia auksine masina, kad idejus net bilstein amortikus tai jau nebe bmw - tai cia tipo kas nuo to atsitiks, masinos ryte neuzkursi ar kas? tai cia galima daeiti iki to, kad neduok dieve nesusipylei tepalu is bmw pakuotes, is dylerio pirktos, fsio, dali bmw jau prarandi :) o del savo tu restauraciju ka kalbi, tai gal kaip all in miuzikas pasake, ne kokia patrirtis tavo gyvenime, nors paciam dar neteko restauruoti, tai tam e reikale patirties neturiu. o cia svaigti, kad originalios detales pries pajotas ir kitaiskas ir durniui aisku, bet kai sakykim issireiksta, pirkti bilstein amortikus ir deti tai jau ne be bmw, tai koks tolkas pirkti is krasta auto amortus (mano atveju paziurejau vienas kainuotu priekinis 900 lt), kurie sumoj atsistos apie 4000 lt, kai masinos verte apytiksliai 4 kart didesne. nu nebent jau su ta masina esi apsizenyjes. vietoj tu krastiniu amortiku susimetu coilus ir vaizuoju sau ramus, nu bet aisku tai jau nebe BMW #-o

_________________
Gali būti baigęs tokią mokyklą, kur gali su knopke kažką nudurti mirtinai, ar su sąvaržėle padaryti kapitalinį tanko remontą.

-15 respect'o point'ų, kad nepirkau kabriko.


StandartinėParašytas: 11 Sau 2012, 17:32 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
Julius P. rašė:
LEMFÖRDER [lemfiorder] jie vadinasi :)
Aš čia prisiminiau, kaip savo E24 keičiau galinius sailentblokus. Gavosi kažkokstai balamutas (čia dar senai labai buvo), nesuprato ką dėt, tai nupirko lemfoerderį ir sudėjo. Po 3-4 mėn. teko juos keisti. Ir vėl gavosi balamutas, kad pasikabino mašiną, išėmė juos ir sandėlyje nerado originalių ir vėl sudėjo lemfoerderį. Po 3-4 mėn. - keitimas. Tada jau balamutui buvo užkirsti visi keliai ir buvo sudėti OEM sailentblokai. End of story, daugiau nekeičiau (atlaikė jie beveik du metus, kol buvo važinėjama, po to nugulė į garažą laukti restauracijos).

per ~7 metus dejau pagrinde Lamforder detales ir NEI VIENOS pakartotinai neteko keisti. ai vairo traukes antgali keist reikejo.
girgzdukai, traukes, antgaliai, atraminiai, sarnyrai, silentai, ivores laiko maziausiai 2 metus (paskutinis vaziuokles remontas pries tiek laiko atliktas ir tai tik del to, kad ivore sukniso "darant" suvedima), kitoms dalims jau ~7metai.
pacioj pradzioj, per pirma remonta dejau ruvile detales, tai po pusmecio puse ju keist teko, o kai pradejau Lamforder deti, bedos baigesi.
tai cia zinai... kaip papulsi. ir dar priklauso kaip ides ta detale, gal meistras kreivom rankom dejo dalis...

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 11 Sau 2012, 17:36 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.08.27
Amžius:
54
Pranešimai:
9724
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW E36 328Ci
BMW e92 330d
BMW e90 320d
BMW K1200GT
Skype:
maisteris
for Julius P
Nezinau koki tu ten Lemforder dejai, is kur ir pas koki auksaranki,kad laike po 3 menesius. Matit tokie dejikai, su kuriu darbu esu nekarta susidures.
Atvejis nesenas:
atvaro masina, paziurejau, klausiu kada keite, sako pries savaite, sakau sveikinu, reikia keisti vel, nes keiciant iskarto sugadino !

_________________
Antanas.E36Coupe


StandartinėParašytas: 11 Sau 2012, 18:07 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.10.15
Amžius:
40
Pranešimai:
1948
Automobiliai:
E46 320d
Julius P. rašė:
Prie ko čia finansai? Suprantama kad šūdas pigiau nei geras dalykas. Daug pigiau.
Nežinau, buvo tokia situacija, kad teko restauruotis E32 priekinę pakabą (nebuvo pinigų). Pasiėmęs mašiną nesupratau kas darosi, ant tiek šlykštus jausmas, buvo kad norėjau atgal važiuot. Aišku, per kelias dienas "apsitrina" tos dalys ir reikalas pagerėja (dar kažkiek apsitrina "pojučiai"). Bet teigti, kad tarp restauruotų ir originalių dalių nėra skirtumo pakabos veikime (niurburgringai čia ne prie ko, čia užtenka pilnai elementaraus, ramaus važiavimo Vilniaus gatvėmis) galima tik būnant visišku diletantu arba kai tai pofig kaip tai mašina važiuoja. Bet kam tada BMW?
Užtenka vietoj originalių amortikų sudėti kokius nors bilsteinus ir amen, dalį BMW jau prarandi.

Skambūs žodžiai ir tiek...E36 kebulo važiuoklė panaši į E46, pirmajame šarnyrai keičiami, antrame ne. Marketingas....Maždaug pirk visą šakę, jei parėjo šarnyras. Aš nepasiruošęs keisti žibinto, jei perdegė lemputė.
sickdog rašė:
vieni apie viena kiti apie kita. cia yra ta vieta kur verta pagalvoti kam tas bmw ?

Kam tada 740i jei dujas dedi? Koks klausimas, toks ir atsakymas...baikim vaikų darželį.


StandartinėParašytas: 11 Sau 2012, 18:14 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.08.27
Amžius:
54
Pranešimai:
9724
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW E36 328Ci
BMW e92 330d
BMW e90 320d
BMW K1200GT
Skype:
maisteris
Julius P. rašė:
Užtenka vietoj originalių amortikų sudėti kokius nors bilsteinus ir amen, dalį BMW jau prarandi.

Prie visos pagarbos, cia jau pavarei..... #-o

_________________
Antanas.E36Coupe


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 676 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30 ... 46  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery