Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 01 Gru 2024, 04:31

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Privaloma naudotis paieška!!! Pasikartojančios temos bus trinamos, o autoriai įspėjami.

Kuriant naują temą, jos PAVADINIME, būtina laužtiniuose skliaustuose [] nurodyti automobilio kėbulo kodą, bei aiškiai suformuluoti problemą. To nepadarius, temos bus trinamos, o autoriai gaus įspėjimą.
E34, E60, E61 turi atskirus forumus !!!



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 26 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 20 Bal 2006, 23:12 
  
 
 
Sveiki,turiu BMW 540 97m. Ir turiu taip pat tokia problema kartu su savo BMW.Ryte kai vedasi sokineja apsukos,o po keliu sekundziu issilygina bet pati mazina padreba vistiek.Su laiku vis sunkiau ir sunkiau vedesi.Pasikeiciau visus laidus,zvakes ir t.t. BMW servise ko ten tik neprikeite.Atsibodo keisti tas detales.Sake Kad oro srauto reguliatorius,bet ir ne tas.Kol issiaikino kad laisvu apsuku reguliatorius.KLausimas ar verta pirkti nauja ar pirkti is sroto.O gal vel ne tas.Nes jau antra is sroto pasiimu..o rezultato kaip ir nera.


StandartinėParašytas: 21 Bal 2006, 08:28 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.05.03
Amžius:
50
Pranešimai:
992
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E36 328 cabrio 96'
ex E46 330xd M53N 04'
ex E91 320d M47N2 05'
ex E34 525T M50 91'
ex E28 520 M20 87'
Skype:
genadijus74
Dazhniausiai padeda praplovimas nuo suodzhiu... galima su wd40

_________________
Gena


StandartinėParašytas: 21 Bal 2006, 16:32 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.10.25
Amžius:
37
Pranešimai:
2728
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E65 730d M57N
E60 530d M57N
Opel Astra H TwinTop
Kawasaki zx12r
Suzuki SV650
E39 540i M62 manual (ex)
E34 530i M60 manual (ex)
Yamaha YZF-R1 98m. (ex)
Skype:
Mycius
praplovimas tikrai padeda - patikrinta :!: nors cia tawo atwejis kitaip atrodo nei manasis (man apsukos pastoviai maldavosi, kai waziuojant isjungi begi taj 500-1000 siam tarpe. o praplovus ta reguliatoriu susitvarke - rodykle stovi ties 500 (na kartais dar 1-2 kart susvyruoja))


StandartinėParašytas: 21 Bal 2006, 16:35 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.30
Amžius:
46
Pranešimai:
356
Miestas:
Klaipėda
o kaip jį išimti, ir kur tiksliai jis stovi, kaip atrodo???
Čia tas, kur įsikiša į kolektorių iš vidinės pusės toks kaip guminė šlanga kokių 3-4 sm skersmens???


StandartinėParašytas: 22 Bal 2006, 19:17 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.05.03
Amžius:
50
Pranešimai:
992
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E36 328 cabrio 96'
ex E46 330xd M53N 04'
ex E91 320d M47N2 05'
ex E34 525T M50 91'
ex E28 520 M20 87'
Skype:
genadijus74
laurius rašė:
Tai paaiškinkit kas nors kaip jį ten išimt ir t.t....


o tu kokiam motorui nori jis ishimineti???? pas mane M50 tai atlaisvini ish virshaus, o ishimi per apachia... shilkshtus priejimas... pas m20 jis ant virshau ir gerai matomas...

_________________
Gena


StandartinėParašytas: 22 Bal 2006, 20:04 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.12.10
Amžius:
50
Pranešimai:
1058
Miestas:
Lietuva
Automobiliai:
[E38] 728 96'
[E36] 316 94' ex
[E34] 525 88' ex
Gal kam padės.Pas mane irgi buvo toks bajeriukas,užkūrus saltas motoras labai dejuodavo(čia m20 ),tai pakeičiau kokius 3 laisvų apsukų reguliatoriu ,žiūrėjau laidus,žvakes.Niekas nepadėjo.Galu gale išsiaiškinau kad kalta rėliukė. .Žiūrėti binaruose. viewtopic.php?t=9455 Kai ji buvo sugedusi (taip aiskino meistrai),tai masinos kompas "galvodavo" kad as spaudžiu gaza ir paduodavo daugiau benzo,tuo užriebindamas mišinį,ko pasekoje šaltas variklis ir dirbdavo "dejuodamas"


StandartinėParašytas: 23 Bal 2006, 14:52 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.30
Amžius:
46
Pranešimai:
356
Miestas:
Klaipėda
Gena rašė:
o tu kokiam motorui nori jis ishimineti???? pas mane M50 tai atlaisvini ish virshaus, o ishimi per apachia... shilkshtus priejimas... pas m20 jis ant virshau ir gerai matomas...


2 litrai plyta....as kai suprantu jis yra už kolektoriaus, ten kur labai sunku ranką įkišt, toks į kurį prisijungia dvi guminės šlangos, ir jis pritvirtintas su tokia gumine juostele, apvalus ir pailgas, iš kairės pusės "fiškė" isikiša??? Ar taip???


StandartinėParašytas: 23 Bal 2006, 16:45 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.03.02
Amžius:
42
Pranešimai:
233
Miestas:
vilnius
Automobiliai:
ex E34 540
ex E46 318
ex E46 323
Skype:
bmw540-m5
Taip :lol:

_________________
No diesel, only LPG....


StandartinėParašytas: 23 Bal 2006, 21:35 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.04.01
Amžius:
50
Pranešimai:
170
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E39 540i 6speed
Cituoti:
2 litrai plyta....as kai suprantu jis yra už kolektoriaus, ten kur labai sunku ranką įkišt, toks į kurį prisijungia dvi guminės šlangos, ir jis pritvirtintas su tokia gumine juostele, apvalus ir pailgas, iš kairės pusės "fiškė" isikiša??? Ar taip???


Eina isimt ir nenuemus kolektoriaus. Oro sklende reikia nusiimt (su visom gofrom chujofrom), o paskui ziurint per kolektoriaus plyselius, atlaisvint chamutus ir islupt viska laukan. Viena ranka pro tepalo filtra, kita po sklende.
Cia trumpai. Viskas trunka (truktu man) dabar apie 20 min. Pirmas kartas buvo ~1h. Nuiminet kolektoriu sudetingiau. Beje. Rankeles kenciable... :?


StandartinėParašytas: 24 Bal 2006, 08:32 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.05.03
Amžius:
50
Pranešimai:
992
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E36 328 cabrio 96'
ex E46 330xd M53N 04'
ex E91 320d M47N2 05'
ex E34 525T M50 91'
ex E28 520 M20 87'
Skype:
genadijus74
jokiu gofru nenuiminejau... per 10 min nuemiau... atjungi laidus po to nuo gofro ir kitoje puse ir ishimi ji pro apachia suvism shlangom sutvarkai ir atgal pro pachia ikishi....

_________________
Gena


StandartinėParašytas: 24 Bal 2006, 09:59 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.04.01
Amžius:
50
Pranešimai:
170
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E39 540i 6speed
Gena rašė:
jokiu gofru nenuiminejau... per 10 min nuemiau... atjungi laidus po to nuo gofro ir kitoje puse ir ishimi ji pro apachia suvism shlangom sutvarkai ir atgal pro pachia ikishi....


A tai chamutu atleist nereikia?
Is ziedo guminio istraukt nereikia?

Gofra nusiimt trunka 1 minute. Cia siaip del patogumo. Nebent rankeles turi kaip slidininko lazdas :wink:


StandartinėParašytas: 24 Bal 2006, 11:40 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.30
Amžius:
46
Pranešimai:
356
Miestas:
Klaipėda
dėkui, reikės bandyti, nes manau, kad tikrai tame problema, nes malasi apsukos, gesta ant laisvu, užeina, vėl gerai, pastovi kokias 3 minutes vietoje ir pradeda maltis, kol užgesta....kažkaip kai jau pavažinėji valandėlę po miestą, kai jau pilnai užkaista tai nebesimala...


StandartinėParašytas: 25 Bal 2006, 14:16 
  
 
 
UDE rašė:
Gal kam padės.Pas mane irgi buvo toks bajeriukas,užkūrus saltas motoras labai dejuodavo(čia m20 ),tai pakeičiau kokius 3 laisvų apsukų reguliatoriu ,žiūrėjau laidus,žvakes.Niekas nepadėjo.Galu gale išsiaiškinau kad kalta rėliukė. .Žiūrėti binaruose. viewtopic.php?t=9455 Kai ji buvo sugedusi (taip aiskino meistrai),tai masinos kompas "galvodavo" kad as spaudžiu gaza ir paduodavo daugiau benzo,tuo užriebindamas mišinį,ko pasekoje šaltas variklis ir dirbdavo "dejuodamas"


pas mane 97 540 E39. Jau trecia is sroto pasiemiau.Dar neisidejau reikes paziureti rezultata.O del tos reles ar mano masinai gali buti tas pats.Nelabai istikruju suprantu apie tas masinas.Ar veikimo principas pas E39 kaip pas E20?Nu kad tureciau ka meisriukam pasakyti.Nes jau jie visi uzkniso.As dar tiek suprantu.O jie man sako BMW servise Klaipedoj kad pas mane tokio kaip laisvu apsuku reguliatoriaus nera.Kad kaltas oro srauto matuoklis ir pan. jau atsibodo ju klausyti.


StandartinėParašytas: 10 Gru 2010, 17:34 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.12.09
Pranešimai:
6
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E39 520i 97m
Skype:
kupidon96969
Nikas:
Desperado
blemba pas mane panasei , tik vat kad ant salto uzsiveda ir dirba gerai , o kai motoras pasieke darbine temp pradeda kristi apsukos (svyruoti tarp 700 ir 400 mrp) spaudi gazo ir toks jausmas kad masina kaskas laiko , masina lyg dusta tiek ant benzo tiek ant duju vienodai zmones padekit nezinau kame problema o i servisus varyt kad uz lezuvio malima pinigus imtu nesinori . masina 2l plyta wanusas modelis 520 97metu . ačiū :)


StandartinėParašytas: 13 Gru 2010, 01:37 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.14
Pranešimai:
576
Automobiliai:
E39 523i 1997m
kur maniskiam 523 1996m tas reguliatorius.imeskit foto.
ačiū


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 26 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery