Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 29 Rgs 2024, 05:27

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E46 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 515 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 31, 32, 33, 34, 35  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 08 Rgs 2011, 00:58 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.08.17
Pranešimai:
124
Artėja žiema. Tai paklausiu, ar šaltais žiemos rytais reikia šildyti variklį prieš važiuojant (2.0d) ? Kiek laiko maždaug patys šildote, ar tiesiog iki darbinės temperatūros?
Klausiu nes ankstesnė mašina buvo benzinas, tai nieko niekad aš ten ir nešildžiau per daug. 8) Pakuri, nusivalai stiklus, sėdi ir važiuoji. Tačiau dabar gavau pastabų iš kolegų, kad dyzeliuką reikės rytais šildyti, nes gali trūkti galva ar pnš..


StandartinėParašytas: 08 Rgs 2011, 02:43 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
Germen rašė:
Artėja žiema. Tai paklausiu, ar šaltais žiemos rytais reikia šildyti variklį prieš važiuojant (2.0d) ? Kiek laiko maždaug patys šildote, ar tiesiog iki darbinės temperatūros?
Klausiu nes ankstesnė mašina buvo benzinas, tai nieko niekad aš ten ir nešildžiau per daug. 8) Pakuri, nusivalai stiklus, sėdi ir važiuoji. Tačiau dabar gavau pastabų iš kolegų, kad dyzeliuką reikės rytais šildyti, nes gali trūkti galva ar pnš..


Sedi ir vaziuoji, birbindamas vietoje jam reik labai ilgo laiko kol jis susils o kuo ilgiau variklis syla tuo jam blogiau, taip kad sedi ir vaziuoji aisku ne dugnais o normaliai.


StandartinėParašytas: 08 Rgs 2011, 11:08 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.08.17
Pranešimai:
124
Arunas B rašė:

Sedi ir vaziuoji, birbindamas vietoje jam reik labai ilgo laiko kol jis susils o kuo ilgiau variklis syla tuo jam blogiau, taip kad sedi ir vaziuoji aisku ne dugnais o normaliai.

Aišku, kaip tik ir Autobild.lt radau tą parašyta. O čia jau man ale specialistai aiškino, kad spėsi ir šunis išveždiot kol dyzeliukas pašils. :lol:
Variklio šildymas jam kenkia
TIESA. Esant mažoms apsukoms, alyvos slėgis yra žemas. Be to, užvedant šaltą variklį įpurškiama daugiau degalų, kurie gali nuskalauti alyvos plėvelę. Tarp stūmoklio ir cilindrų nesusidaro pakankama alyvos plėvelė, žiedai nėra optimaliai sutepami. Todėl užvedus variklį reikia nedelsti pradėti judėti iš vietos vidutinėmis apsukomis.
:!:


StandartinėParašytas: 08 Rgs 2011, 16:21 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2005.11.05
Amžius:
40
Pranešimai:
515
Miestas:
Vilnius, Panevežys
Automobiliai:
E46 M57TUD30; ex E46 M52B28TU 98'; ex E36 M52B28A 96'; ex E36 325td M51 94';
Skype:
mindaugas.lukosius
Germen rašė:
Artėja žiema. Tai paklausiu, ar šaltais žiemos rytais reikia šildyti variklį prieš važiuojant (2.0d) ? Kiek laiko maždaug patys šildote, ar tiesiog iki darbinės temperatūros?
Klausiu nes ankstesnė mašina buvo benzinas, tai nieko niekad aš ten ir nešildžiau per daug. 8) Pakuri, nusivalai stiklus, sėdi ir važiuoji. Tačiau dabar gavau pastabų iš kolegų, kad dyzeliuką reikės rytais šildyti, nes gali trūkti galva ar pnš..

Ši tema ne apie tai. Tokių temų apie variklio šildymą, naudą ir kenkimą buvo daug. Gal adminai iškeltų paskutinius postus.


StandartinėParašytas: 31 Spa 2011, 15:11 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.10.04
Amžius:
34
Pranešimai:
498
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
BMW 523 E39
BMW 324d E30
Uzmaciau toki idomu komentara beisansystem ikurejo regis.

Re: Good job guys! Why is this not an issue for single
The answer is not so simple. It’s not just an issue of single or double vanos, it’s also a matter of which design.

The E39 i6 97-98 has a single (intake) vanos with a design that looks similar to the E39 i6 99-03 double vanos in question. We have not inspected this vanos. The intake side also does not incorporate the spring in the vanos cylinder, so the needed oil pressure to manipulate the piston is significantly less. Thus a small leak would likely not cause a dysfunction. The DME is constantly modulating the vanos valve to maintain the oil pressure in the cylinder/piston cavities, thus a small leak will likely be replenished. On the i6 double vanos the exhaust side has a powerful spring inserted in the vanos cylinder before the piston. Thus moving the piston further into the cylinder requires a significantly greater force than the intake. A small oil leak at the seals could make it impossible for the DME to pressurize the oil compartment enough to create the needed force to overcome the spring.
That said, the E39 i6 single vanos might very well have deteriorating piston seals. This might also be causing performance degradation. We don’t know.

The E39 v8 99-03 has a single (intake) vanos. This vanos design is different than the i6 vanos. We don’t know much about it.

Taigi single vanos ir pas mane buvo pakeistas, o efekto kaip ir nepajutau. Tai pajustu turbut tik tie kuriu gumeles yra visiskai patapusios plastmasinemis, nes DME nesugeba sureguliuot tepalo kaip reikia tokiu atveju.


StandartinėParašytas: 31 Spa 2011, 15:26 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
truputi pievu ten jie prirase ir tas tepalas su dme irgi taip keistai issireiksta kad daugeli vel gali suklaidinti situo klausimu. Dme tepalo spaudimo nereguliuoja jis tik ji ileidzia i vanosa arba nutraukia. Ir pats vanusas nepasislenka i reikima padeti jei jo gumos praleidzia tepala.
Jei tu geras gumas pakeitei tai skirtumo ir nepajausi ar single, ar double vanos pas tave butu.


Paskutinį kartą redagavo Arunas B 06 Lap 2011, 14:14. Iš viso redaguota 1 kartą.

StandartinėParašytas: 31 Spa 2011, 17:50 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.10.04
Amžius:
34
Pranešimai:
498
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
BMW 523 E39
BMW 324d E30
Arunas B rašė:
truputi pivu ten jie prirase ir tas tepalas du dme irgi taip keistai issireiksta kad daugeli vel gali suklaidinti situo klausimu. Dme tepalo spaudimo nereguliuoja jis tik ji ileidzia i vanosa arba nutraukia. Ir pats vanusas nepasislenka i reikiama padeti jei jo gumos praleidzia tepala.
Jei tu geras gumas pakeitei tai skirtumo ir nepajausi ar single, ar double vanos pas tave butu.

Taip, taciau anot ju nebuna gerai veikianciu gamykliniu gumu. Nors kai keiciau man jos visai neblogos atrode...


StandartinėParašytas: 05 Lap 2011, 23:16 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.11.05
Pranešimai:
2
Automobiliai:
E46
as taip pat pirkau LT tas gumeles pagal ismatavimus ir bandysiu rytoj keisti, jei kas nors netiks tada siusiu is USA.


StandartinėParašytas: 06 Lap 2011, 14:17 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
mindaugas7 rašė:
as taip pat pirkau LT tas gumeles pagal ismatavimus ir bandysiu rytoj keisti, jei kas nors netiks tada siusiu is USA.


Kokias tu ten tas gumas pirkai, nera ju. Kad puse ju pakeisi tai ka as zinau. Keist reik visas is karto ir bus garantuota, be to ne karve gi jos tekainuoja.


StandartinėParašytas: 10 Lap 2011, 00:13 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.11.05
Pranešimai:
2
Automobiliai:
E46
na va pasikeiciau gumeles snd. visas remontas gavosi 20Lt. variklis dirba gerai, net neiprasta, kad saltas variklis nesipurto.


StandartinėParašytas: 10 Sau 2012, 04:12 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.01.10
Pranešimai:
14
Miestas:
UK
Automobiliai:
e60 530d
Sveiki visi as vel apie ta pati labai didele tema tai pasimetu beskaitydamas pas mane beda ta kad apsukos saltam sokineja ir gesta masina po uzgesimo degalu kvapas ir netgi uzsilus vaziuojant ijungus laisva pavara uzgesta masina. Padariau diagnostika kompas nieko nerodo nei elektrikos nei mechaniniu bedu dariau bmw centre na manau jie rimti buvo. Pirmiausiai sako ziureti LEV . tai gal kas padetu tiksliau suzinoti kur jis randasi nes cia UK servisai neuzsiima nes pas mane dujos idetos ir jie be licenzijos dirbti su dujomis negali. ( beda buvo ir pries duju idejima)


StandartinėParašytas: 10 Sau 2012, 11:57 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
po koliku LEV yra. su carbcleaner purskalu skalauti reikia.

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 10 Sau 2012, 18:56 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.01.10
Pranešimai:
14
Miestas:
UK
Automobiliai:
e60 530d
o kaip manote ar jis kaltas ar tas gumytes jau sakytis? nes tik man ziuriu vaziuojant jau uzsylus varykliui ijungus laisva uzgensta na aisku nevisada


StandartinėParašytas: 11 Sau 2012, 12:28 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
gali meginti nuo LEV plovimo. karta i metus ne pro sali plauti ji, nes suodziais apsinesa.

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 12 Sau 2012, 00:37 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
jesis25 rašė:
Sveiki visi as vel apie ta pati labai didele tema tai pasimetu beskaitydamas pas mane beda ta kad apsukos saltam sokineja ir gesta masina po uzgesimo degalu kvapas ir netgi uzsilus vaziuojant ijungus laisva pavara uzgesta masina. Padariau diagnostika kompas nieko nerodo nei elektrikos nei mechaniniu bedu dariau bmw centre na manau jie rimti buvo. Pirmiausiai sako ziureti LEV . tai gal kas padetu tiksliau suzinoti kur jis randasi nes cia UK servisai neuzsiima nes pas mane dujos idetos ir jie be licenzijos dirbti su dujomis negali. ( beda buvo ir pries duju idejima)

Vakumines zarnas ir alsuokli pirmoje vietoje reik tikrinti, atvaziuok pas mane nereiks del tu duju licenziju pergyvent.


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 515 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 31, 32, 33, 34, 35  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery