Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 23 Lap 2024, 10:01

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E60 ir E61 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 482 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 33  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 03 Sau 2012, 23:47 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.02.11
Pranešimai:
2356
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
2015 BMW i3 REX
2013 E93 LCI, 2.8i
2016 F25 X3, 3.5i x-Line
ex - 2007 E83 X3, 3.5d M-sport
ex - 2004 E61 525d
Arunas B rašė:
Atisdaryk kapota ir pasiziurek i turbina ir bus aisku ar vakuminis valdymas ar ne. Jei elektroninis tai dis teso metu turi ziureti ar pajuda valdymo trauke uzduota eiga. Bet net ir praejus testa be problemu gali buti bedu. Dazniausiai pradeda strinieti po truputi paskui prasteja kol visiskai uzstringa.


Jep, testo metu vaiksto turbo valdymo trauke. Vadinasi bent jau esamu laiku nestringa, bet faktas kad kazkuriuo momentu ji pastrigus buvo. Belieka eksplotuoti toliau ir stebeti situacija..


StandartinėParašytas: 04 Sau 2012, 00:05 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
Ieskokis naujo turbako nes tai tik laiko klausimas. Ir kazkodel pas 2.5d kazkaip greiciau jie uzlinksta tik nezinau kodel. kiek esu keites tubu butent del reguliatoriaus gedimu tai dazniausiai pasitaiko pas 2.5d


StandartinėParašytas: 04 Sau 2012, 00:33 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.08.11
Pranešimai:
22
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
e61 525d 2006m.
Paziurek pradzioj buvau video idejes kaip pas mano ta turbos testa dis atlieka. Pas mane irgi 2,5d. Jau vazineju su tokia trauka senokai, kai reikia traukos tai iki 3k rpm kelt reikia. Turbo servisas mehanine dali tikrino ir restauravo ten kazka, bet nepadejo. Girdejau kad labai sunku pamatyt ta el valdymo darba ar gerai viskas veikia, nors ir juda. Bet pas mane jokiu klaidu del turbos kompas nemete. Siaip butu idomu pavaziuot su kita 2.5d ir paziuret kaip vaziuoja.


StandartinėParašytas: 04 Sau 2012, 00:41 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
Jei kas lenda prie turbako ir neturi yrankio su kuriuo elektinei daliai atskaitos taskus is naujo sukalibruoti tai nieko is nebus masina pastoviai bus dusena prie zemu sukiu. Nuemus elektrine dali nuo vienos turbos ir uzdejus ant kitos irgi dazniausia tas pats gaunasi nera galios prie zemu sukiu. esu susidures su situ dalyku n kartu ir isiaiskines kas ir kaip. Patarimas ieskotis kad ir naudotos bet geros turbos kad nebutu lysta prie jos valdymo. Arba pirkti nauja turba. Tik idomu kokios jiu kainos lietuvoje.


StandartinėParašytas: 04 Sau 2012, 00:49 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.08.11
Pranešimai:
22
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
e61 525d 2006m.
Na man tada sake, kad jei su el. Dalimi kazkas butu - mestu kompas klaida, o kadangi klaidu nera tai viskas gerai. Ir patikejau... Kaina turbinos sitos garret krastoj apie 6k, per turbo ost - 4.2k su pvm.
Jau sitoj savo masinoj nzn kas dar galetu buti del traukos, viska isbandziau - egr, sklendes, sandarumai, purkstukus su inpa ziurejau - visu indikatoriai per viduri stovi. Tikriausiai ir bus tas turbos el valdymas.


StandartinėParašytas: 04 Sau 2012, 01:19 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
Tioma007 rašė:
Na man tada sake, kad jei su el. Dalimi kazkas butu - mestu kompas klaida, o kadangi klaidu nera tai viskas gerai.
Ir patikejau...


jei jie tuo isitikine lai taip ir galvoja gal jie taip mastydami ramiau miega, deja taip nera.


Tioma007 rašė:
Kaina turbinos sitos garret krastoj apie 6k, per turbo ost - 4.2k su pvm.


Pasidoro visgi zmones lietovje dar per gerai gyvena kad istengia tokim kainom nusipirkti.

Tioma007 rašė:
Jau sitoj savo masinoj nzn kas dar galetu buti del traukos, viska isbandziau - egr, sklendes, sandarumai, purkstukus su inpa ziurejau - visu indikatoriai per viduri stovi. Tikriausiai ir bus tas turbos el valdymas.

ERG ka konkreciai darei su juo?


StandartinėParašytas: 04 Sau 2012, 09:44 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2011.02.11
Pranešimai:
366
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
ex.E70 LCI 3.5Xdrive
F10 530d M
Tioma007 rašė:
Na man tada sake, kad jei su el. Dalimi kazkas butu - mestu kompas klaida, o kadangi klaidu nera tai viskas gerai. Ir patikejau... Kaina turbinos sitos garret krastoj apie 6k, per turbo ost - 4.2k su pvm.
Jau sitoj savo masinoj nzn kas dar galetu buti del traukos, viska isbandziau - egr, sklendes, sandarumai, purkstukus su inpa ziurejau - visu indikatoriai per viduri stovi. Tikriausiai ir bus tas turbos el valdymas.


jei jau nuspresit nauja turbo,kas abejotina, parasykit, atvesiu is Garret jum tinkama kaina :!:


StandartinėParašytas: 04 Sau 2012, 11:31 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.08.11
Pranešimai:
22
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
e61 525d 2006m.
Arunas B rašė:
ERG ka konkreciai darei su juo?


Pirma atjungiau vakuma ir uzglusinau. Vazinejau taip pora savaiciu, kol uzsidege "Emission too high". Skirtumas pasijaute, bet vistiek ne taip kaip noretusi. Po to nuemiau kolektoriu, istraukiau sklendes ir tuo paciu pravaliau visa kolektoriu ir EGR. Po to dar truputi pasivazinejau nepajunges EGR (su atjungtu vakumu). Na ir pries savaite pajungiau vakuma vel. Dabar trauka beveik tokia pat kaip buvo su atjungtu egr. Vaziavimas tai toks - iki 2.5k apsuku 1 begiu masina tupa, galios truksta. Kad +- dinamiskai vaziuot reikia kelt iki 2.5 apsuku, tada isebegeja, o toliau jau jei ka tai kick down ir ispaudzia tada. Nuo vietos labai greitai kyla apsukos, bet greitejimas toks lazy, paskui perjungia i 2 pavara, apsukos tuo metu apie 2.5 na ir tada jau galima vaziuot spaudziant. Bet del tokio spaudimo ir galios trukumo valgo kuro nemazai - apie 14 mieste (cia neissidirbinejant).


StandartinėParašytas: 04 Sau 2012, 12:10 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
Uzglusink ta vamzdi kur is ismetimo kolektoriaus pasijungia. Issikirpk zagluske is alaus skardines dugno.


StandartinėParašytas: 04 Sau 2012, 13:19 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.08.11
Pranešimai:
22
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
e61 525d 2006m.
Nelabai zinau apie koki vamzdi kalbi :oops: Ne ant tiek as pazenges :) Gal schemoj galetum parodyti, buciau dekingas..


StandartinėParašytas: 04 Sau 2012, 13:28 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
Kur yra egr ausintuvas ant kurio stovi egr termostatas is tos vietos iseina vamzdis kurs jungiasi su egr ir uzsitvirtina su metaliniu uzverziamu "chamutu".


StandartinėParašytas: 04 Sau 2012, 15:30 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.08.11
Pranešimai:
22
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
e61 525d 2006m.
Speju Nr6 cia http://bmwfans.info/parts/catalog/E61/T ... n_cooling/
Tai turbut toj vietoj kur chamutas stovi reik zagluske idet ir sujungt viska atgal? (o gal egr tas galas prie kurio tas vamzdis jungiasi gali likti atidarytas?)
Vakuma ant EGR reikia irgi atjungt ar palikt?
Turi itarima kad egr voztuvas uzstriges?


StandartinėParašytas: 04 Sau 2012, 15:47 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.07.08
Pranešimai:
189
Automobiliai:
e60 530d
Arunas B rašė:
Uzglusink ta vamzdi kur is ismetimo kolektoriaus pasijungia. Issikirpk zagluske is alaus skardines dugno.

ar nebus taip , kad ta zagluske nukeliaus i varikli.


StandartinėParašytas: 04 Sau 2012, 23:09 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
Chebra baikit durnus klausimus uzdavineti, butu kas ne taip su tuo glusinimu nesakyciau nieko.


StandartinėParašytas: 13 Vas 2012, 18:56 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.01.08
Pranešimai:
2
Automobiliai:
E60
525 D
2004 metu
sveiki pas mane 2,5d ir dingsta trauka nuo 1,5 tukst aps. jau tada isleto labai kyla greitis kartais atsigauna ir vel paskui dingsta. gal kas minciu kokiu turi kas gali buti?


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 482 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 33  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery