Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 28 Spa 2024, 05:33

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Privaloma naudotis paieška!!! Pasikartojančios temos bus trinamos, o autoriai įspėjami.

Kuriant naują temą, jos PAVADINIME, būtina laužtiniuose skliaustuose [] nurodyti automobilio kėbulo kodą, bei aiškiai suformuluoti problemą. To nepadarius, temos bus trinamos, o autoriai gaus įspėjimą.
E32, E65, E66 turi atskirus forumus !!!



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 46 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 30 Lap 2011, 21:30 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.06.11
Pranešimai:
3158
Miestas:
KAUNAS
Automobiliai:
BMW
E46 328ci;
E24 635csi;
nu benzinas irgi skysta vaze bet perpurkstuka praejas jis dulksna virsta.

dujos manau irgi jei ne dujiniu pavidalu pateks i cilindrus tai bent jau dulksa o kaip ji dega tai turbut nieks nezino :D

nu betkokiu atveju cia teorija, tik praktika gali sudeliot visus taskus


StandartinėParašytas: 01 Gru 2011, 18:31 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.03.27
Amžius:
45
Pranešimai:
214
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
[E53] X5
[E46] 320d
pauliuspem rašė:
ziebtuveli palaikyk lauke per salti ir ji pabandyk uzdekti :) kodel neuzsideks :?: filtras purkstukinese stovi uz reduktoriaus dujos neusala jos tik saltyje negaruoja o paveikus slegio virsta skysta faze.jei benzinu uzkurus ir bent padirbus 30sek sita chimija pasiteisintu tik an duju isalusio variklio neuzkursi [-X

o kaip kurdavosi prie -30 paprasta duju iranga.turejau kazkada audi100 su paprasta iranga tai net siurbliuko benzo nebuvo.jokiu problemu nebudvo nei ziema nei vasara.aisku ten ne per purkstukus eidavo bet esme tame kad vesdavosi ir salta tik nedirbdavo ant laisvu salta.cia ziema.bet palaikydavau gaza siek tiek paspaudes kol pasildavo ir viskas.nelabai turiu laiko viskam,bet idomu butu paeksperementuot.


StandartinėParašytas: 02 Gru 2011, 21:57 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.08.08
Pranešimai:
43
Automobiliai:
E38 730 96'
as turejau kazkada mazgote dochine tai niekaip be bendzo per didelius salcius nesikurdavo taspat ir chrysleriu...jei truputi saltis atleisdavo uzsikurdavo.padarysiu eksperimenta kad isitikinciau dar karta su savo 38 tik salciu teks laukti :D galiu kurti an duju iskart pas mane dujos ne purkstukai o BLOS sistema esme kaip paprastos dujos.


StandartinėParašytas: 14 Gru 2011, 23:02 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.06.11
Pranešimai:
3158
Miestas:
KAUNAS
Automobiliai:
BMW
E46 328ci;
E24 635csi;
va geras daiktas jei rozete sale, bet galetu but pigesnis

http://vwklubas.lt/forum/viewthread.php?thread_id=23631


StandartinėParašytas: 15 Gru 2011, 15:12 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.11.07
Amžius:
42
Pranešimai:
162
Miestas:
Vilnius
Cia dar variantas kad greiciau and duju persijungtu, uzvedus nustatau peciuko zemiausia temperatura.Aisku kad nepustu isjungiu peciuka,Kai tik persijungia ant duju, ijungiu peciuka,atstatau temperatura.Rezultatas: maziausiai du kart greiciau persijungia i dujas.


StandartinėParašytas: 16 Gru 2011, 00:19 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.03.27
Amžius:
45
Pranešimai:
214
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
[E53] X5
[E46] 320d
D.S rašė:
va geras daiktas jei rozete sale, bet galetu but pigesnis

http://vwklubas.lt/forum/viewthread.php?thread_id=23631

nu jo daigtas neblogas,pas mane auto laikoma garaze,tai tik nusipirkt dar reiktu ta razete su laikmaciu,uzstatei ryte 15 min pries isvaziavima kad isijungtu,ir variklis jau siltas.


StandartinėParašytas: 26 Gru 2011, 17:08 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.09.01
Amžius:
14
Pranešimai:
1281
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E65 740d matte black
Pas mane irgi ta pati beda.. uzvedus masina, pasildau minute, ir vaziuoju.. dar reikia pravaziuoti bent 2km kad persijungtu i dujas, ir cia prie +1 temp~, prie -10 vien benzu po miesta zulinu :)


StandartinėParašytas: 27 Gru 2011, 11:16 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.11.07
Amžius:
42
Pranešimai:
162
Miestas:
Vilnius
Le Dainius rašė:
Pas mane irgi ta pati beda.. uzvedus masina, pasildau minute, ir vaziuoju.. dar reikia pravaziuoti bent 2km kad persijungtu i dujas, ir cia prie +1 temp~, prie -10 vien benzu po miesta zulinu :)

Pabandyk mano varianta, paziurek ar pasikeis.Aisku 2 km tai nedidelis atstumas, bet reikia ziureti kokia temperatura pasiekia masina per ta atstuma, nes nors pas mane nustatyta persijungti prie 40 laipsniu, bet vaziuoji(ypac jei be sviesoforu) ir matai kad jau apie 70 laipsniu ir dar nenori persijungti, tada manau mano variantas pagelbes, nes peciukas labai pasiima siluma(keiciasi antifrizo cirkuliacija).


StandartinėParašytas: 27 Gru 2011, 13:04 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.06.11
Pranešimai:
3158
Miestas:
KAUNAS
Automobiliai:
BMW
E46 328ci;
E24 635csi;
ceska rašė:
Cia dar variantas kad greiciau and duju persijungtu, uzvedus nustatau peciuko zemiausia temperatura.Aisku kad nepustu isjungiu peciuka,Kai tik persijungia ant duju, ijungiu peciuka,atstatau temperatura.Rezultatas: maziausiai du kart greiciau persijungia i dujas.



cia geras patarimas.

as tik benzu vazineju, bet pabandziau tai tikrai variklis griaiciau isyla.

taip manau kaskiek ir kuro taupos ir siluma greiciau pust pradeda nes kad ir ijungi ta peciu ant salto variklio jis tik salkta ora pucia.


StandartinėParašytas: 27 Gru 2011, 13:07 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.09.01
Amžius:
14
Pranešimai:
1281
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E65 740d matte black
Nu as ne specas, bet isivaizduoju, kad duju perjungima lemia ne variklio temperatura, o duju reduktoriaus? temperatura. Jis turi savo temperaturos davikli, kuris, gali buti kad stovi atokiau nuo variklio, todel kad jis pasiltu iki 40C temperaturos, reikia, kad variklis pasiltu iki tarkim 60-70laipsniu... Tai arba ta temperaturos davikli statyti kazkur arciau variklio, arba ji kaip nors apgauti.. Taigi, nelabai suprantu prie ko cia tas antifryzas(negi ta duju temperaturos davikli i antifriza stato?) bet bet kokiu atveju siandien pabandysiu ta dalyka padaryt.. Tik kad pas mane klima dvieju zonu, zodziu ratuku sukinejimo maratonas bus :)


StandartinėParašytas: 27 Gru 2011, 13:35 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.06.11
Pranešimai:
3158
Miestas:
KAUNAS
Automobiliai:
BMW
E46 328ci;
E24 635csi;
Le Dainius rašė:
Nu as ne specas, bet isivaizduoju, kad duju perjungima lemia ne variklio temperatura, o duju reduktoriaus? temperatura. Jis turi savo temperaturos davikli, kuris, gali buti kad stovi atokiau nuo variklio, todel kad jis pasiltu iki 40C temperaturos, reikia, kad variklis pasiltu iki tarkim 60-70laipsniu... Tai arba ta temperaturos davikli statyti kazkur arciau variklio, arba ji kaip nors apgauti.. Taigi, nelabai suprantu prie ko cia tas antifryzas(negi ta duju temperaturos davikli i antifriza stato?) bet bet kokiu atveju siandien pabandysiu ta dalyka padaryt.. Tik kad pas mane klima dvieju zonu, zodziu ratuku sukinejimo maratonas bus :)


Tai jo kad i antifriza, ji stato i slanga.

kai pecius uzsuktas tai pro ji nevaiksto antifrizas iskart kiekis sumazeja antufrizo kuri reik varikliui pasildyt. beto jei dar peciu ant putipo ijunges tai jis ta jau kaskiek susilusi antifriza vel atausina.


StandartinėParašytas: 27 Gru 2011, 14:40 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.11.07
Amžius:
42
Pranešimai:
162
Miestas:
Vilnius
Le Dainius rašė:
Tik kad pas mane klima dvieju zonu, zodziu ratuku sukinejimo maratonas bus :)

Taip, irgi uzknisa, bet grozis reikalauja auku :)


StandartinėParašytas: 28 Gru 2011, 14:15 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.09.01
Amžius:
14
Pranešimai:
1281
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E65 740d matte black
Na nezinau, bandziau uzsukti ventiliavima masinos, tai nepastebejau kad greiciau persijungtu i dujas.. na gal keliom sekundem-bet efektas nebuvo pastebimas praktiskai, gal tik teoriskai greiciau.. Pas mane padaryta, kad persijungtu ant 35laispniu, kai uzvedziau siandien, buvo +10 masinos temperatura.. Tai 2minutes palaikiau uzvesta masina, ir pravaziavau dar apie 2km, ir tik tada ant duju permete, tai negi taip ilgai syla motoras? nesamone kazkokia...


StandartinėParašytas: 28 Gru 2011, 18:00 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.11.07
Amžius:
42
Pranešimai:
162
Miestas:
Vilnius
Le Dainius rašė:
Na nezinau, bandziau uzsukti ventiliavima masinos

Temperatura reikia atsukti i minimuma, o ne ventiliavima,nors gal tu ta ir turejai omeny.Zodziu man tai padeda, del kitu nezinau.


StandartinėParašytas: 28 Gru 2011, 21:41 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.06.11
Pranešimai:
3158
Miestas:
KAUNAS
Automobiliai:
BMW
E46 328ci;
E24 635csi;
ceska rašė:
Temperatura reikia atsukti i minimuma, o ne ventiliavima,nors gal tu ta ir turejai omeny.Zodziu man tai padeda, del kitu nezinau.


tai butent tada kiausai isvis uzdaro cirkulecija per peciuka o vejali tai reik ijungt nes lagai kitaip uzrasos.


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 46 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery