Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 06 Spa 2024, 18:19

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E36 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 10 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 11 Gru 2011, 19:42 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.07.22
Amžius:
33
Pranešimai:
107
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E36 323i
Automobilio, apie kuri norite paklausti BMW E36
Pagaminimo metai:1995
Variklis:m52b25
Degalai:Benzinas

Problema/klausimas:
Sveiki, auto E36 323i 95m, problema kad necirkuliuoja gerai antifryzas.Rytais uzkurus ir rodykliai pakilus melynos zonos vidury, silto oro nepraedea pust tol kol nepagazuoju iki 2k apsuku. Dar vaziuojant kai auto darbines temp, kol apsukos laikosi virs 2k, pucia karsta gera oro, o sustojus ir dirbant laisva eiga siek tiek atvesta. Arba atsukus issipletimo bakely ten antifryzas vos siltas o uzdejus ranka ant bloko jis kartsas ir temp dacikas rodo darbine temperatura.Taigi snd issiardziau ir issemiau pompa ir is paziuros atrodo kad su ja viskas gerai ir termostatas uzsidares tvarkoj. Pompa plastmasine. Tai ar gali but kalta pompa, nors is isvaizdos su ja viskas gerai.Galvoju keist kartu ir termostata ir vandens pompa tikiuosi susitvarkys.Siaip vazinejant ramiai ar vaikant auto nekaista ne kiek.


StandartinėParašytas: 12 Gru 2011, 00:57 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.12.23
Pranešimai:
982
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E60 535i 08'
Pas mane analogiška situacija buvo dėl vandens pompos :) pakeitus viskas susitvarkė, pradėjo pūsti karštą orą normaliai

_________________
W210 E55 AMG 99'
S8 D2 98'
e60 535i 08'


StandartinėParašytas: 12 Gru 2011, 02:17 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.07.22
Amžius:
33
Pranešimai:
107
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E36 323i
Artūras V. rašė:
Pas mane analogiška situacija buvo dėl vandens pompos :) pakeitus viskas susitvarkė, pradėjo pūsti karštą orą normaliai


O ant senos pompos matesi kad ji jau pavargus ar ne nes pas mane visi sparniukai vietoj ir ji metaline kazkokia ir neradau jokio kodo ant jos. Ir dar ar auto dirbant ant laisvu sukiu ir atsukus anifryzo bakelio kamsty, turi begt cirkuliacijos srove y bakely salia kamscio uzsukimo ar ji tik pagazavus pradeda begt. Va foto pompos Paveikslėlis


StandartinėParašytas: 12 Gru 2011, 17:50 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.03.30
Pranešimai:
823
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E60 530i M53 2008'
Skype:
cezarius_
hmm nezinau kaip su ta cirkuliacija bet ant laisvu nieks pas mane nebega. davus gerai gazo kazkiek pasimato kad begtu. nekaista net ir vaikant baisiai. oras pucia karsta viskas kaip priklauso. tiesa jei pavaikai pucia karstesni (paprasta klima ir ant max padeties). buvo senas radiatorius su juo beveik nesilo. kai isemiau pasirodo visas uzkalkejas. isidejau kita (ne nauja is sroto) visai kitas reikalas. gali but ir pas tave panasi situacija.


StandartinėParašytas: 12 Gru 2011, 19:38 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.07.22
Amžius:
33
Pranešimai:
107
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E36 323i
Siandian ysidejau ta pacia pompa ir nauja termostata ir niekas per dauk nepasikeite, karstas oras pasirodo kai tik duodi gazo virs 2k tada palaikius taip apie 30s pairodo lb geras karstas oras atleidi gaza ir atvesta. Ar gali but kad dar oro sistemoj yra ir ant laisvu sukiu pro jy antifryzas necirkuliuoja.Bet variklis ne kiek daugiau nekaista, pasiekia vidury ir stovi daugiau nebekyla.Bandysiu dar issukes nuorinimo varzta pilt antifryza ir zet ar neina burbuliukai.


StandartinėParašytas: 13 Gru 2011, 09:52 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.05.03
Pranešimai:
129
Automobiliai:
E39 525d '01
as nesuprantu problemos. Tai kokius sūkius tu vaziuodamas laikai? ar nori papsedamas salone pirty daryt? logiska kad apsuku nera, cirkuliacija sumazeja.

_________________
mink per tapke...


StandartinėParašytas: 13 Gru 2011, 11:49 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.03.30
Pranešimai:
823
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E60 530i M53 2008'
Skype:
cezarius_
jis turi minti kad ant laisvu salta. o siaip nevark nes oro nera. jau senai jis suvarytas i issipletimo bakeli. jei butu oro uzvirtum. ir nesvarbu ant laisu ant ne.
galimos dvi bedos: patriges kiausinis/kiausiniai, prikalkejas peciukas. ir vienu ir kitu atveju patikrint sunku. kiausinis/kiausiniai ar blogai veikia isemes gali pamatyt arba kitas variantas sujungt visas slangas i kruva (isemus kiausini/kiausinius) ir matysi jos syla ar ne.


StandartinėParašytas: 13 Gru 2011, 12:50 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.12.23
Pranešimai:
982
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E60 535i 08'
turbo22 rašė:
O ant senos pompos matesi kad ji jau pavargus ar ne


jo buvo jau jai ragas. Kartais negreit važiuojant pradėdavo kaisti net motoras. Nedaskaičiau tavo posto pirmojo truputį... Ne pompoj pas tave bėda bus greičiausiai, o kaip cezarius ir sakė, kiaušiniuose arba pečiuke

_________________
W210 E55 AMG 99'
S8 D2 98'
e60 535i 08'


StandartinėParašytas: 13 Gru 2011, 17:00 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.07.22
Amžius:
33
Pranešimai:
107
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E36 323i
Gryzau snd po bandymu nuorint, jokio oro nebuvo tik dapyliau antifryzo, nes vakar po termostato keitimo truko tik ydomu pasidare, kad ant seno termostao buvo parasyta 05 95 tai mano masinos metai ir menuo, tai termostatas nebuv keistas niekad. Tik dabar variklui bunant darbinej temperaturoj ir laikant apsukas apie 900-1000 rpm ir pucia gan karsta ora, o uzkelus jau apie 1500 rpm jau rankos neina nulaikyt tiesiog dega.O ant laisvu apsuku kazkas 600-650rpm bisky atvesta, bet uztenka palaikyt apie 900rpm ir karsteja stipriai.Gal taip ir turi but. Keik pas jus rpm ant 2.0l arba 2.5l plytu ant karsto motoro ant laisvu apsuku.


Paskutinį kartą redagavo turbo22 13 Gru 2011, 17:03. Iš viso redaguota 1 kartą.

StandartinėParašytas: 13 Gru 2011, 17:02 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
~650.
padidinus cirkuliacija visada padideja temperatura. cia ne pompos beda, o uzkistuose kanaluose, arba stringanciuose sklendese (kiausiniuose).
pas mane taip pat ant laisvu maziau syla, o gazuojant padideja temperatura, bet atsukus max siluma ir stovint vietoje tikrai prisildo masina iki taskento. pompa nauja. sklendes nevalytos, peciaus radiatoriaus bukle nezinoma. niekas nesikeicia 7 metus.

jei oro sistemoj butu visai salta ora pustu ir / arba kaistu motoras.

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 10 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery