Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 28 Spa 2024, 05:28

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Privaloma naudotis paieška!!! Pasikartojančios temos bus trinamos, o autoriai įspėjami.

Kuriant naują temą, jos PAVADINIME, būtina laužtiniuose skliaustuose [] nurodyti automobilio kėbulo kodą, bei aiškiai suformuluoti problemą. To nepadarius, temos bus trinamos, o autoriai gaus įspėjimą.
E32, E65, E66 turi atskirus forumus !!!



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 46 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 28 Lap 2011, 21:25 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.06.11
Pranešimai:
3158
Miestas:
KAUNAS
Automobiliai:
BMW
E46 328ci;
E24 635csi;
SAULIUSv rašė:
Turejau renault laguna 2006m 1.9dci, tai ten pries peciuka stovejo keturios pakaitinimo zvakes :shock: toki bloka idejuis pries reduktoriu turetu padet :roll:



idomus techninis sprendimas :D

as ir kai pamaciau pirma karta sakau kas cia du chaltura :shock: :shock:
tada man paaiskino kad cia viskas orginaliai.


StandartinėParašytas: 29 Lap 2011, 12:22 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.08.08
Pranešimai:
43
Automobiliai:
E38 730 96'
minciu neblogu pasiskaiciau apie taupyma :)bet mano nuomone pasildymas reduktoriaus voztuvu statymas nesamone :shock: idomu kaip dujos uzsidega prie minus trisdesim kai is silto reduktoriaus keliauja per salta duju filtra tarkim isalusi iki minus 30 paskui per slangeles ir purkstukus :shock: susireguliuoti pacia maziausia temp.ir to pakanka taupymui neisivazduoju 35ltr i menesi sukurenu per salcius maksimum 15ltr kuriu kiekviena ryta ir kartais per pietus ir po darbo.3ltr variklis.tik skirtumas kad perjungiu kada noriu,


StandartinėParašytas: 29 Lap 2011, 16:47 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.11.07
Amžius:
42
Pranešimai:
162
Miestas:
Vilnius
pauliuspem rašė:
minciu neblogu pasiskaiciau apie taupyma :)bet mano nuomone pasildymas reduktoriaus voztuvu statymas nesamone :shock: idomu kaip dujos uzsidega prie minus trisdesim kai is silto reduktoriaus keliauja per salta duju filtra tarkim isalusi iki minus 30 paskui per slangeles ir purkstukus :shock: susireguliuoti pacia maziausia temp.ir to pakanka taupymui neisivazduoju 35ltr i menesi sukurenu per salcius maksimum 15ltr kuriu kiekviena ryta ir kartais per pietus ir po darbo.3ltr variklis.tik skirtumas kad perjungiu kada noriu,

Va cia ir yra pagrindinis skirtumas, kur dingsta benzinas, pats su tuo susidures ne pirmoje masinoje.


StandartinėParašytas: 29 Lap 2011, 18:23 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.11.03
Pranešimai:
228
Automobiliai:
E39 528 E28 525tds
pauliuspem rašė:
minciu neblogu pasiskaiciau apie taupyma :)bet mano nuomone pasildymas reduktoriaus voztuvu statymas nesamone :shock: idomu kaip dujos uzsidega prie minus trisdesim kai is silto reduktoriaus keliauja per salta duju filtra tarkim isalusi iki minus 30 paskui per slangeles ir purkstukus :shock: susireguliuoti pacia maziausia temp.ir to pakanka taupymui neisivazduoju 35ltr i menesi sukurenu per salcius maksimum 15ltr kuriu kiekviena ryta ir kartais per pietus ir po darbo.3ltr variklis.tik skirtumas kad perjungiu kada noriu,

Nera cia tokia didele ir nesamone, tik jeigu aisku tai pasitvirtintu. O padaryti taip tikrai nieko sudetingo ir neisleistum milijonu ant daliu reikalingu tai igivendinti, o sutaupyt galima butu. Tik va butu idomu kaip visa tai veiktu.


StandartinėParašytas: 29 Lap 2011, 18:33 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.08.08
Pranešimai:
43
Automobiliai:
E38 730 96'
kiek zinau dujos yra propano butano misinys propanas pasidaro skystu pavidalu prie minus42 butanas minus 7.taigi esant dideliam salciui as abejoju ar dujos cilindrus pasieks dujineje fazeja.eksperimentas darytas ne karta su senomis irangomis labai senai,laukia minus 25 benzino nulis su arbatinuku pili karsto vandens an reduktoriaus pasildai,bandai uzkurti,ir eini laukti mikriuko :D prie minus 10 puikiai uzsikuria.


StandartinėParašytas: 29 Lap 2011, 19:29 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.06.11
Pranešimai:
3158
Miestas:
KAUNAS
Automobiliai:
BMW
E46 328ci;
E24 635csi;
nepabandes nezinosi :D

jau kad slangine yranga eitu i reduktoriu tiesiai pakaitinimo zvakes susukus tai garantuoju.

del purktukines jau reik eksperimentuot. bet kad galima padaryt tai tikrai.


StandartinėParašytas: 29 Lap 2011, 20:21 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.08.08
Pranešimai:
43
Automobiliai:
E38 730 96'
kodel esi garantuotas kad slangines vaziuotu :?:


StandartinėParašytas: 29 Lap 2011, 22:16 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.11.03
Pranešimai:
228
Automobiliai:
E39 528 E28 525tds
slanginem kaip ir sakai padeda uzpylus karsto vandens (pats ir nekarta esu pyles), bet gi su tarkim dvien l vandens reduktoriaus tikrai neuzkaitini o tik susildai. O su pakaitinimo zvake jeigu kaip cia minejo per 10s uzverda. Neisivaizduoju kiek reiktu arbatinuku supilti, kad uzvirintum ausinimo skysti ir dar plius jei bus uzdaryta cirkuliacija i reduktoriu tai ta siluma nebus taip greitai isnesiota kaip, kad sildant pilant karsta vandeni. Manau, kad cia gant realus variantas.


StandartinėParašytas: 29 Lap 2011, 22:28 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.06.11
Pranešimai:
3158
Miestas:
KAUNAS
Automobiliai:
BMW
E46 328ci;
E24 635csi;
mariuzzzz rašė:
slanginem kaip ir sakai padeda uzpylus karsto vandens (pats ir nekarta esu pyles), bet gi su tarkim dvien l vandens reduktoriaus tikrai neuzkaitini o tik susildai. O su pakaitinimo zvake jeigu kaip cia minejo per 10s uzverda. Neisivaizduoju kiek reiktu arbatinuku supilti, kad uzvirintum ausinimo skysti ir dar plius jei bus uzdaryta cirkuliacija i reduktoriu tai ta siluma nebus taip greitai isnesiota kaip, kad sildant pilant karsta vandeni. Manau, kad cia gant realus variantas.



butent ta ir norejau pasakyti :D


StandartinėParašytas: 29 Lap 2011, 22:39 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.08.08
Pranešimai:
43
Automobiliai:
E38 730 96'
o kas dujoms atsitiks kol dakeliaus iki cilindro ir suspaudimo metu esant zemesnei nei 20laipsniu temperaturai.


StandartinėParašytas: 29 Lap 2011, 23:00 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.11.03
Pranešimai:
228
Automobiliai:
E39 528 E28 525tds
Va del to keliavimo iki cilindro man irgi abejones kyla, bet gal nespetu atvesti. O apie koki cia suspaudima kalbi?


StandartinėParašytas: 29 Lap 2011, 23:02 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.11.03
Pranešimai:
228
Automobiliai:
E39 528 E28 525tds
jei apie suspaudima cilindre, tai tikrai ten jos neuzsals :)


StandartinėParašytas: 30 Lap 2011, 20:48 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.08.08
Pranešimai:
43
Automobiliai:
E38 730 96'
ne neusals :D turetu vel virsti skysta faze kaip balione :D


StandartinėParašytas: 30 Lap 2011, 20:57 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.06.11
Pranešimai:
3158
Miestas:
KAUNAS
Automobiliai:
BMW
E46 328ci;
E24 635csi;
nu esme tokia kad jei reduktorius bus ikaites bent iki kokio 60laipsniu (gal ir maziau) problemu but neturetu.

nes manau nuo tiek gal dar ir anksciau dujas junge.

tai jei viskas veikia kai reduktoriu pakaitina antifrizas, kodel neveiks ji elektra pasildzius?

beja filtrais kureme jus bijot kad uzsals dujos man atrodo stovi pries reduktoriu.

beto idomu kaip dujos vamzdeliuose neuzsala prie -30 kurie po dugnu eina ir niekat nesusyla,

manau perdaug jus cia pergyvenat del to uzsalimo atrodo vandeniu vaziuot planuojat :D


StandartinėParašytas: 30 Lap 2011, 21:16 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.08.08
Pranešimai:
43
Automobiliai:
E38 730 96'
ziebtuveli palaikyk lauke per salti ir ji pabandyk uzdekti :) kodel neuzsideks :?: filtras purkstukinese stovi uz reduktoriaus dujos neusala jos tik saltyje negaruoja o paveikus slegio virsta skysta faze.jei benzinu uzkurus ir bent padirbus 30sek sita chimija pasiteisintu tik an duju isalusio variklio neuzkursi [-X


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 46 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery