Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 25 Lap 2024, 22:26

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E60 ir E61 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 2041 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 137  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 28 Lap 2011, 18:55 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.11.30
Pranešimai:
4
Automobiliai:
E61 530d
E61 525i
Istorija tokia.Masina E61 530d.Buvo trukes kolektorius .Pakeistas i spizini nuo E39.Tuo paciu pasalintos sklendes ir uzsandarintas isiurbimo kolektorius.Pakeistas apatinis termostatas.Nezinau sutapimas ar ne,bet po visu situ darbu i savaite 2-3 kartus pradejo isijungineti regeneracija.Padarius diagnostika dpf ant laisvu slegis 20-22 , kaip ir normos ribose.Didziausia problema-lb kyla tepalo lygis.Pagal matuokli jau buvo virs max.Nupilta tepalo apie 4.7ltr uzpilta iki normos 2,6Ltr
Ar gali tiek daug atsirasti dyzelio tepale del regeneracijos ar cia kita beda?


StandartinėParašytas: 28 Lap 2011, 20:29 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.02.11
Pranešimai:
2356
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
2015 BMW i3 REX
2013 E93 LCI, 2.8i
2016 F25 X3, 3.5i x-Line
ex - 2007 E83 X3, 3.5d M-sport
ex - 2004 E61 525d
pas mane pasipriesinimas ant laisvu sukiu kazkur 4-5mbar :roll: O siaip tai nepatingek ir nuemes filtra tu ji praplauk, paskui dar pradegink uzstates priverstine regeneracija ir stebek situacija.. Jei su varikliu viskas gerai tai filtras dar tarnaus ilgai..


StandartinėParašytas: 28 Lap 2011, 22:08 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.01.31
Amžius:
35
Pranešimai:
672
Miestas:
Kedainiai/Kaunas
Automobiliai:
E60 535d M57N 06'
ex:E39 528 M52 96`
tenkesz rašė:
Istorija tokia.Masina E61 530d.Buvo trukes kolektorius .Pakeistas i spizini nuo E39.Tuo paciu pasalintos sklendes ir uzsandarintas isiurbimo kolektorius.Pakeistas apatinis termostatas.Nezinau sutapimas ar ne,bet po visu situ darbu i savaite 2-3 kartus pradejo isijungineti regeneracija.Padarius diagnostika dpf ant laisvu slegis 20-22 , kaip ir normos ribose.Didziausia problema-lb kyla tepalo lygis.Pagal matuokli jau buvo virs max.Nupilta tepalo apie 4.7ltr uzpilta iki normos 2,6Ltr
Ar gali tiek daug atsirasti dyzelio tepale del regeneracijos ar cia kita beda?

Na pagal teorija taip ir turejo but, termostatas greiciausiai buvo mires, o regeneracija neisijungia kol variklis nepasiekia 70C. Dabar pradejo silti tai dabar dde bando filtra atgaivinti.

_________________
BMW automobilių diagnostika, kodavimas.
8-638-58655


StandartinėParašytas: 28 Lap 2011, 22:57 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
tenkesz rašė:
Istorija tokia.Masina E61 530d.Buvo trukes kolektorius .Pakeistas i spizini nuo E39.Tuo paciu pasalintos sklendes ir uzsandarintas isiurbimo kolektorius.Pakeistas apatinis termostatas.Nezinau sutapimas ar ne,bet po visu situ darbu i savaite 2-3 kartus pradejo isijungineti regeneracija.Padarius diagnostika dpf ant laisvu slegis 20-22 , kaip ir normos ribose.Didziausia problema-lb kyla tepalo lygis.Pagal matuokli jau buvo virs max.Nupilta tepalo apie 4.7ltr uzpilta iki normos 2,6Ltr
Ar gali tiek daug atsirasti dyzelio tepale del regeneracijos ar cia kita beda?


Ieskok bedos del ko kisasi tas filtras taip greit. Greiciausiai dumingumas padidejas del kazko.


StandartinėParašytas: 28 Lap 2011, 23:32 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.11.30
Pranešimai:
4
Automobiliai:
E61 530d
E61 525i
"šlapioji" :) regeneracija dar laukia savo eiles.Plauti teks.Dar karta daryta diagnostika trasoi.EGR durniuoja,kas ko gero ir yra dpf uzsikisimo priezastis.Teks pakeisti.

Bet dabar pagrindinis klausimas ar tikrai gali privaryti tiek(2L) !!! dyzelio i tepala del regeneracijos.Kazkaip nesinori tiketi, kad tiek pripurskia.Gal leidzia dyzeli per kitur?
Norisi susitvarkyti si dalyka per viena karta,o nekeisti tepalo kelis kartus per menesi.


StandartinėParašytas: 29 Lap 2011, 02:08 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
tenkesz rašė:
"šlapioji" :) regeneracija dar laukia savo eiles.Plauti teks.Dar karta daryta diagnostika trasoi.EGR durniuoja,kas ko gero ir yra dpf uzsikisimo priezastis.Teks pakeisti.

Bet dabar pagrindinis klausimas ar tikrai gali privaryti tiek(2L) !!! dyzelio i tepala del regeneracijos.Kazkaip nesinori tiketi, kad tiek pripurskia.Gal leidzia dyzeli per kitur?
Norisi susitvarkyti si dalyka per viena karta,o nekeisti tepalo kelis kartus per menesi.


Du keliai dyzeliui i karteri tai purkstukai varo per daug arba vykstaregeneracija per daznaiir antras kelias tai auksto spaudimo ziurblio riebokslis leidzia. EGR durniuoja tai tvarkyk tu ji greiciau kol neuzgrobinai variklio su tokiais salerkos kiekiais tepale. Salerka tepale didziausias peilis yra turbai.


StandartinėParašytas: 30 Lap 2011, 20:36 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.11.30
Pranešimai:
6
Automobiliai:
E60
Sveiki,
Noriu paklaust del Particle filtro, kalba eina apie 2005-09 3.0d 170kw, nusipirkau auto ir nezinau kas su juo daryta bet iskilo problema del dumingumo, ryte nuplovus antroj dienos pusei duslintuvo angaliai jau buna visiskai juodi, kiek veidrodeli pastebejau duma ismeta pajudejus is vietos nesvarbu ar ramiai ar agresyviai (agresyviai aisku truputi daugiau) ir traukos traukumas jauciasi, jis traukia bet gal net truputi blogiau nei pries tai turetas 160kw, taigi buvo paliktas pas elektrikus issiaiskinti priezastis, klaidos motore dvi ir abidvi del sito filtro, bet tiek stovint vietoj tiek ir pagazavus rodo nulius, rodikliai nekinta gazuojant. Meistrai sake kad jis gali but ispjautas arba pragreztas. Gal kas zinot ka daryt kad nebutu tu klaidu, nedumintu ir trauka atsigautu?


StandartinėParašytas: 30 Lap 2011, 21:32 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.05.17
Pranešimai:
3776
Automobiliai:
E30 tc-baur cabrio
E36 325
chrysler sebring cabrio
toyota celica cabrio
E36 328 cabrio
bmw e61
grand voyager 3.3
w220 320cdi
Bmw m3 E36
bmw 325 cabrio E30
Bmw 535d e60
Bmw 535d f10
juliusbmw rašė:
Sveiki,
Noriu paklaust del Particle filtro, kalba eina apie 2005-09 3.0d 170kw, nusipirkau auto ir nezinau kas su juo daryta bet iskilo problema del dumingumo, ryte nuplovus antroj dienos pusei duslintuvo angaliai jau buna visiskai juodi, kiek veidrodeli pastebejau duma ismeta pajudejus is vietos nesvarbu ar ramiai ar agresyviai (agresyviai aisku truputi daugiau) ir traukos traukumas jauciasi, jis traukia bet gal net truputi blogiau nei pries tai turetas 160kw, taigi buvo paliktas pas elektrikus issiaiskinti priezastis, klaidos motore dvi ir abidvi del sito filtro, bet tiek stovint vietoj tiek ir pagazavus rodo nulius, rodikliai nekinta gazuojant. Meistrai sake kad jis gali but ispjautas arba pragreztas. Gal kas zinot ka daryt kad nebutu tu klaidu, nedumintu ir trauka atsigautu?

tai kogero pas jus jis,del padidejusio dumingumo buvo pradejas kimstis ir pardavejas ji isgreze arba pasalino.tai jum reiktu susirasti toki pati tik sveika ir pakeisti su esamu,tada ziureti ar jis kemsas ar ne,jei kemsas ieskoti priezasciu...
arba palikti viskas kaip yra ir ta pdf fyltra pas gera elektrika atjungti programiskai,isprogramuoti is masinos...


StandartinėParašytas: 30 Lap 2011, 22:06 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.11.30
Pranešimai:
6
Automobiliai:
E60
vytas85 rašė:
tai kogero pas jus jis,del padidejusio dumingumo buvo pradejas kimstis ir pardavejas ji isgreze arba pasalino.tai jum reiktu susirasti toki pati tik sveika ir pakeisti su esamu,tada ziureti ar jis kemsas ar ne,jei kemsas ieskoti priezasciu...
arba palikti viskas kaip yra ir ta pdf fyltra pas gera elektrika atjungti programiskai,isprogramuoti is masinos...



O kiek kainuoja isprogramuot ir gal zinot kas tvarkingai padarytu kaune?


StandartinėParašytas: 30 Lap 2011, 22:19 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.05.17
Pranešimai:
3776
Automobiliai:
E30 tc-baur cabrio
E36 325
chrysler sebring cabrio
toyota celica cabrio
E36 328 cabrio
bmw e61
grand voyager 3.3
w220 320cdi
Bmw m3 E36
bmw 325 cabrio E30
Bmw 535d e60
Bmw 535d f10
juliusbmw rašė:


O kiek kainuoja isprogramuot ir gal zinot kas tvarkingai padarytu kaune?

manau turetu padaryti koks tnt-pravazevus zemke,pirma kolonele ir uz jos baltas angaras,arba chip tuning taikos pr,pries bazes randas.

bet tavo vietoje geriau bandyciau susitvarkyti tvarkingai sistema,bet aisku jusu automobilis jum spresti :wink:


StandartinėParašytas: 30 Lap 2011, 22:31 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.02.11
Pranešimai:
2356
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
2015 BMW i3 REX
2013 E93 LCI, 2.8i
2016 F25 X3, 3.5i x-Line
ex - 2007 E83 X3, 3.5d M-sport
ex - 2004 E61 525d
vytas85 rašė:
tai kogero pas jus jis,del padidejusio dumingumo buvo pradejas kimstis ir pardavejas ji isgreze arba pasalino.tai jum reiktu susirasti toki pati tik sveika ir pakeisti su esamu,tada ziureti ar jis kemsas ar ne,jei kemsas ieskoti priezasciu...
arba palikti viskas kaip yra ir ta pdf fyltra pas gera elektrika atjungti programiskai,isprogramuoti is masinos...

Viska kolega teisingai pasakei. Sita masina greiciausiai del to ir buvo parduota kad stipriai spjaudesi suodziais ir kimso filtra. Idejus nauja suodziu filtra beda pasikartos kol nepasailins dumingumo priezasties.

juliusbmw rašė:


O kiek kainuoja isprogramuot ir gal zinot kas tvarkingai padarytu kaune?

o nenoretum zmoniskai ta reikala sutvarkyti? Gal termostatus pakeisti, gal purkstukai myza, gal EGR neveikia. Nes isprogramavimas problemos neissprendzia. Tiesiog tau nemetys kompas klaidu. O laikui begant ne tik antgaliai bus juodi, bet ir galiniai stopai bus suodini #-o Beja, koks kilometrazas sviecia skydelyje?


StandartinėParašytas: 30 Lap 2011, 22:38 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.11.30
Pranešimai:
6
Automobiliai:
E60
EZH001 rašė:
Viska kolega teisingai pasakei. Sita masina greiciausiai del to ir buvo parduota kad stipriai spjaudesi suodziais ir kimso filtra. Idejus nauja suodziu filtra beda pasikartos kol nepasailins dumingumo priezasties.


o nenoretum zmoniskai ta reikala sutvarkyti? Gal termostatus pakeisti, gal purkstukai myza, gal EGR neveikia. Nes isprogramavimas problemos neissprendzia. Tiesiog tau nemetys kompas klaidu. O laikui begant ne tik antgaliai bus juodi, bet ir galiniai stopai bus suodini #-o Beja, koks kilometrazas sviecia skydelyje?



tai as kaip suprantu pas mane jau yra jis ispjautas tik kad neisprogramuotas, daugiau jokiu klaidu nemeta tik del to filtro... 220000km rodo, tai isprogramavus dumingumas nesumazes? nes kaip db man paaiskino kad tie davikliai vaziuojant duoda ne tuos signalus todel ir ismeta ta duma.


StandartinėParašytas: 30 Lap 2011, 22:49 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.05.17
Pranešimai:
3776
Automobiliai:
E30 tc-baur cabrio
E36 325
chrysler sebring cabrio
toyota celica cabrio
E36 328 cabrio
bmw e61
grand voyager 3.3
w220 320cdi
Bmw m3 E36
bmw 325 cabrio E30
Bmw 535d e60
Bmw 535d f10
juliusbmw rašė:


tai as kaip suprantu pas mane jau yra jis ispjautas tik kad neisprogramuotas, daugiau jokiu klaidu nemeta tik del to filtro... 220000km rodo, tai isprogramavus dumingumas nesumazes? nes kaip db man paaiskino kad tie davikliai vaziuojant duoda ne tuos signalus todel ir ismeta ta duma.

nesumazes nes tas fyltras tam yra,bet ji isprogramavus negausi klaidu ir kompas nejungs regeneracijos,nes kai suprantu jei pas jus nera fyltro tai gan daznai jungiama regeneracija,o tai nera gerai...

p.s pirmi e60 modeliai neturejo to fyltro del to ju ismetimo antgaliai buvo nulenkti i zeme,pradejus naudoti tuos filtrus ismetimo antgalius pradejo deti tiesius,nes nebeliko dumu :wink:


StandartinėParašytas: 30 Lap 2011, 22:52 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.02.11
Pranešimai:
2356
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
2015 BMW i3 REX
2013 E93 LCI, 2.8i
2016 F25 X3, 3.5i x-Line
ex - 2007 E83 X3, 3.5d M-sport
ex - 2004 E61 525d
tie davikliai kontruoliuoja pati filtra ir duoda signala kada pradeginti ta filtra. Deginimo proceso metu velina (ar tai ankstina) degima, pila daugiau kuro.. Teoriskai isprogramavus gal ir sumazes, bet praktiskai nemanau kad pajausi zenklu skirtuma.. Rekomenduociau problema spresti is esmes :wink:


StandartinėParašytas: 30 Lap 2011, 23:00 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.11.30
Pranešimai:
6
Automobiliai:
E60
zinau kad pas senesnius nebuvo tu filtru, bet pas tvarkingus ir dumu nera :) tai ji galima pakeist kitu ir viskas toliau funkcionuos? gal esat susidere kokia kaina deveto?


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 2041 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 137  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery