Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 11 Vas 2025, 21:28

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E36 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 22 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 26 Spa 2011, 23:00 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.10.26
Pranešimai:
3
Automobiliai:
E36
Automobilio, apie kuri norite paklausti
Pagaminimo metai: 1993
Variklis: 1,8
Degalai: Benzinas

Problema/klausimas: Sveiki, susidūriau su šiokia tokia problema... Vienu zodziu ijungus pirma begi, apsisukinejant aikstelej ar ten kur nereikia pilnai atleisti sankabos, laikant ilgai ispaudus sankaba nebeleidzia isjungti begio, masina pradeda gesti ir uzgesta, o sankaba pasidaro laisva. Tada reikia uzgesinus isjungti begi ir vel pradet... Taip pat ijungus laisva pavara, ismynus sankaba iki galo ir palaikius kokiu 15s nebeleidzia ijungti pavaros, o sankaba pasidaro laisva... atleidus ir vel ispaudus ir iskart jungiant leidzia. Taip pat ant laisvu sankaba spaudziant labai letai ji tarsi visai nesispaudzia ir tampa labai laisva... nuspaudus iki galo neimanoma ijungti pavaros...
Gal isivaizduojat kame cia problema.... isminamajame guolyje ar sanakboje.... :?: :?: :?: :?: :?:
Dėkui.


StandartinėParašytas: 27 Spa 2011, 00:13 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.09.19
Amžius:
40
Pranešimai:
1039
Miestas:
Šiauliai
Automobiliai:
E36/2 323i M52 95'
Nenoriu meluot, bet gal vienas iš sankabos cilindriukų baigia savo gyvenimą?
Skysčio bakelyje netrūksta?


StandartinėParašytas: 27 Spa 2011, 07:03 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.10.26
Pranešimai:
3
Automobiliai:
E36
Skyscio uztektinai...


StandartinėParašytas: 27 Spa 2011, 07:53 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.11.02
Amžius:
42
Pranešimai:
1680
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 Touring 523i ex.
E34 Touring 520i ex.
E34 sedan 525i LSD ex.
kaip minejo aukščiau,greičiausiai bus sankabos cilindriukas kažkuris i pabaiga.

_________________
Naktimis galvoji,kad reikia kažką keisti,O dieną elgiesi taip pat ir nieko nedarai...


StandartinėParašytas: 27 Spa 2011, 12:54 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.05.03
Pranešimai:
129
Automobiliai:
E39 525d '01
problema sankabos cilindriuke po pedalu.
Geriausia ir pigiausia nusipirkti rem komplekta, ten du salnikeliai keiciasi. na bet jeigu pirma kart darysi, tai neskubedamas daryk, nesulauzyk ko nereikia. remkomplektas kainuoja apie 20 lt. o jei srote iskosi tai apie 30 lt. pakeitimas nera sudetingas. pamatysi ir iskart viska suprasi.

_________________
mink per tapke...


StandartinėParašytas: 27 Spa 2011, 14:51 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.10.26
Pranešimai:
3
Automobiliai:
E36
dekui... Gal isivaizduojat kokia galetu but pacio cilindriuko kaina... Kazkas apie 70lt naujas ane?


StandartinėParašytas: 27 Spa 2011, 15:40 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.05.03
Pranešimai:
129
Automobiliai:
E39 525d '01
Kaskas panasaus. Bet rekomenduoju sena remontuoti, issiimk ir isardyk atsargiai, nesulauzydamas. jei sulauzysi galesi tada nauja pirktis. pats pamatysi pakeist tuos salnikelius paprasta tik reikia daryt kruopsciai kad begrudant vel nesugadinti.

_________________
mink per tapke...


StandartinėParašytas: 09 Lap 2011, 20:05 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.12.01
Amžius:
32
Pranešimai:
134
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E36 sedan M41D17 97'
Prieš pora savaičių dar turėjau tokią pat bėdą, bet pasikeičiau cilindriukus ir bėdos baigėsi. Pirkausi algos šrote(http://www.algauto.lt), tai pedalo kainavo 40LT, o kitas ~20LT :)


StandartinėParašytas: 09 Gru 2011, 11:46 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.03.30
Pranešimai:
823
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E60 530i M53 2008'
Skype:
cezarius_
nu va po dideliu vargu ir as priejau prie darbinio cilindro. tiesa man begia jungiasi bet ne visada issimina iki galo. kartais letai atsileidzia. pakeiciau prie dezes lyg tai geriau bet servise sake kad panasu jog darbinis pavargo. tad klausimas ar daug reikalus pasiremontuot sena darbini? gal kas gali smulkiau apie ardymo/isemimo procedura?


StandartinėParašytas: 09 Gru 2011, 12:20 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.05.03
Pranešimai:
129
Automobiliai:
E39 525d '01
Nieko ten nera, isimi cilindriuka ir pakeiti du salnikelius. isardysi ir viska suprasi :)

_________________
mink per tapke...


StandartinėParašytas: 09 Gru 2011, 13:34 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.03.30
Pranešimai:
823
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E60 530i M53 2008'
Skype:
cezarius_
ardyt reik ten kokio didelio mokslo ar ir nieko sudetingo. kiek nete maciau tai tipo 2 varztais. atjungi iejima virsuj. is pedalo norint isimt tai spiruokle suspaust reik. o kaip atsijungia kur i slave aina slangute. atsisuka nes niekur nebuvo parodyta?
salnikai daug reikalu pakeist ar ir nieko sudetingo?


StandartinėParašytas: 09 Gru 2011, 16:14 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.12.01
Amžius:
32
Pranešimai:
134
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E36 sedan M41D17 97'
Nieko sudetingo, gražiai ramiai ardaisi viską ir cilindriuką keiti arba restauruoji.
Išimt cilindrą nėra sunku:

1. Atjungi pedalą nuo cilindriuko ir geriausiai visiškai jį išemi
2. Atsuki du varštus (kiek atsimenu 12)
3. Tada gali šiek tiek patraukti cilindriuką į save, bet ne per daug, kad neužlaušti metalinio vamzdelio ir atjungi vamzdelį (Nr.1) nuo cilindriuko, ten jis laikosi labai paprastai, tereikia atsuktuvu iš šono ištraukti tokią vielutę kuri laiko tą vamzdelį(Nežinau kaip ta vielutė ir toks tvirtinimo būdas vadinasi, bet turbūt supratot)
http://bmwfans.info/parts/catalog/E36/S ... h_control/

Pats cilindriuką keičiausi, o ne restauravau, tai negaliu tiksliai pasakyti, kaip toliau cilindras pats ardosi :)


StandartinėParašytas: 09 Gru 2011, 18:25 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.03.30
Pranešimai:
823
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E60 530i M53 2008'
Skype:
cezarius_
aisq dekui. as ir greiciausiai keisiu ji.


StandartinėParašytas: 12 Gru 2011, 09:53 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.05.03
Pranešimai:
129
Automobiliai:
E39 525d '01
As patariu restauruoti cilindriuka arba deti nauja. pakeisti du salnikelius tikrai nesudetinga. deveta deciau tuo atveju jei auto naudociau ne ilgiau 2 m.

_________________
mink per tapke...


StandartinėParašytas: 12 Gru 2011, 17:54 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.03.30
Pranešimai:
823
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E60 530i M53 2008'
Skype:
cezarius_
padave man ne toki. padave kur gale sukasi vambzdelis (pasirodo tokie ejo iki 94 o po to padares su metaliniu fiksatorium). tai teko atgal sudet sena. trukus guma prie pedalo o dar tiksliau beveik visai jos ten nera :) ir labai sunkiai vaiksto. pvz atitrauki iki galo palaikai truputi (be skyscio viskas buvo daroma) ir megini stumt tai toks kaip strigimas jauciasi. tas pats ir suspaudus. tas naujas kur netiko jokiu bedu neturejo jokiu strigimu.


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 22 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery