Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 01 Gru 2024, 15:39

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E60 ir E61 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 225 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5 ... 15  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 10 Vas 2010, 17:21 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.06.30
Pranešimai:
395
Automobiliai:
E53
o kokiu principiu ji veikia?elektrine sako ji,turiu dar vistiek problemu as su ja.....


StandartinėParašytas: 12 Vas 2010, 10:20 
  
 
 
Kiesa rašė:
o kokiu principiu ji veikia?elektrine sako ji,turiu dar vistiek problemu as su ja.....

jei nieko nesigaus sutvarkyti ir reikes keisti,parasyk,turiu tvarkinga kolonele is 90000km pralekusios auto


StandartinėParašytas: 12 Vas 2010, 10:44 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.06.30
Pranešimai:
395
Automobiliai:
E53
bet man idomiausia yra tas,kad kai tik ismeta ta klaida visa elektra suslubuoja tai generatoriaus nekrauna tai iskrova kazkur nesuprantu kame problemos


StandartinėParašytas: 12 Vas 2010, 18:55 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.12.13
Pranešimai:
15
Automobiliai:
E61 (525d, 2004');
sveiki, pas mane barska irgi vairo kolonele, bet tik nezinau ar ji active ar ne... faktas , kad reix pabandyt paverzt. ir kai TA variau tai sako del saves galetum pasitvatkyti sita reikala :)

_________________
BMW jom patinka labiausiai


StandartinėParašytas: 28 Geg 2011, 02:37 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.07.16
Amžius:
40
Pranešimai:
480
Miestas:
Vilnius
O koki pozymiai kai kolonele pradeda pareidinet? kaip tas barskejimas atrodo? barska per duobes vaziuojant ar barska sukant ar kaip? yra koksnors specifinis garsas? tik idomu.


StandartinėParašytas: 28 Geg 2011, 11:57 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.06.30
Pranešimai:
395
Automobiliai:
E53
man tai sukant barskejo jin,bet siaip cia nera labai didelis pozymis manau kad jis siek tiek barska,galima paverzti,man buvo paverze ir e60 ir x5 siek tiek sunkiau prie e60 prieiti negu prie x5


StandartinėParašytas: 12 Bir 2011, 00:00 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2011.02.11
Pranešimai:
366
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
ex.E70 LCI 3.5Xdrive
F10 530d M
Kiesa rašė:
Automobilio, apie kuri norite paklausti
Pagaminimo metai:2003
Variklis:530 d
Degalai:dyzelis

Problema/klausimas:Sveiki turiu tokia problema barska vairo kolonele,gal zinot ar jas kas restauruoja ir kiek gali kainuoti nauja bei kiek kainuoja jos idejimas ji pas mane kaip suprantu dynamic drive


koks finisas ? restauravai? idejai is sroto ? jei nerestauravai tai del ko, niekas neapsiima,ar neiseina restauruoti su Dynamic Drive ? :?:


StandartinėParašytas: 21 Spa 2011, 21:13 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.07.08
Pranešimai:
189
Automobiliai:
e60 530d
sveiki, pradejo barsketi vairo traukes angalis. Kaip ji teisingai pakeisti, kad nebutu bedu su
Active Steering klaida (tikiuosi suprantamai paklausiau)
dekiui.


StandartinėParašytas: 21 Spa 2011, 21:18 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2011.02.11
Pranešimai:
366
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
ex.E70 LCI 3.5Xdrive
F10 530d M
darius2 rašė:
sveiki, pradejo barsketi vairo traukes angalis. Kaip ji teisingai pakeisti, kad nebutu bedu su
Active Steering klaida (tikiuosi suprantamai paklausiau)
dekiui.


keiciant antgali nebus jokiu klaidau, is kur jos gali atsirasti pats pamastyk :roll: tik manau vel bus reikalingas ratu suvedimas + sukalibravimas vairo padeties daviklio jei kolonele Active...


StandartinėParašytas: 24 Spa 2011, 09:32 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.06.30
Pranešimai:
395
Automobiliai:
E53
nerestauravau dar..istikro nebuvo kada,o beto jas gerai restauruoja vilniuj ar kaune,o as is siauliu,jiems visiems reikia tik pacios vairo koloneles o ne tai kad visa auto nuvezti


StandartinėParašytas: 26 Spa 2011, 19:56 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.07.06
Amžius:
49
Pranešimai:
256
Automobiliai:
E36 318is ex
E39 523 ex
e60 530d ex
e61 525d ex
e70 3,0d
F650cs
O kur,apart Krastos,atliekamas sukalibravimas?As is Rokiskio,tai kiekviena karta lakstyt i Vilniu ar Kauna........Gal kur arciau zinot ir galit padet :D

Dekui


StandartinėParašytas: 26 Spa 2011, 20:54 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.05.03
Amžius:
50
Pranešimai:
992
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E36 328 cabrio 96'
ex E46 330xd M53N 04'
ex E91 320d M47N2 05'
ex E34 525T M50 91'
ex E28 520 M20 87'
Skype:
genadijus74
bmw004 rašė:
O kur,apart Krastos,atliekamas sukalibravimas?As is Rokiskio,tai kiekviena karta lakstyt i Vilniu ar Kauna........Gal kur arciau zinot ir galit padet :D

Dekui


Su kalibruoti gali tas, kas turi INPA arba DIS. Kiek žinau Panevežėčiai Panevežį turi kažką. Kažkuris Visaginietis turi šias programas, Utenoje turėtum rasti, ten mašinas lipdo.

_________________
Gena


StandartinėParašytas: 02 Kov 2012, 00:36 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.05.01
Pranešimai:
44
Automobiliai:
E61 525d
Kelios versijos iš kelių firmų dėl kolonėlių restauravimo:

1. Dedama įvorė kolonėlės net neišėmus iš auto. Jokio veleno keisti nereikia, nes barškėjimas atsiranda ne dėl krumpliaračių išsidėvėjimo. Tipo tokios kolonėlės barška jau iš gamyklos. O dėl krumpliaračių išsidėvėjimo atsiranda laisvumas. Darbų kaina - 400 LTL jei nereikia išimti. Jei reikia išimti (tipo kažkas užrūdyja ir dėl to reikia nuimti) + keli šimtai už darbą.
2. Keičiamas pagrindinis velenas, sako kad gauna originalą. 1600 ltl

Kaip galvojat, kuri versija teisingesnė ?


StandartinėParašytas: 27 Lie 2012, 19:59 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.06.18
Pranešimai:
539
Miestas:
Utena
Automobiliai:
E60 530d 03' (ex)
E53 04' (ex)
E39 530d 01'
E65 740i 07'
Sveiki kolegos. Tokia situacija: buvo pakeista vairo kolonele, po keitimo dege klaidos active steering inactive, dynamic drive failure ir antipraslydimo lempute bei geltonas vairiukas. Vairas sukinejasi sunkiau nei turetu, bet lengviau nei neveikiant stiprintuvui. Galvojau, kad reikia sukalibruoti, taciau nei vieni elektrikai negali prisijungti prie vairo koloneles, nera rysio su ja. Siandien apziurejo pacia vairo kolonele, lyg ir viskas tvarkoj. Buvo suskilus viena fiske ant jos, bet sake ji tam itakos neturi. Gal kas kokiu minciu turit? :-/

_________________
Per daug ramu, kad viskas gerai baigtųsi.


StandartinėParašytas: 31 Lie 2012, 15:01 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.04.02
Pranešimai:
146
Miestas:
kupiskis
Automobiliai:
e90 335d 08 M sport
buvo nulekes alkunes skyvas,pakeiciau nauju prie kurio dar komplekte buvo ir dinamos skyvas su sankaba,db motorui dirbant tik ant laisvu ir sukant vaira i kaire jauciama lb.lengva vibracija.ka patartumet?nesukt delto pautu ar jieskot padoraus skyvo per srotus?


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 225 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5 ... 15  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery