Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 25 Lap 2024, 22:45

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E60 ir E61 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 2041 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 137  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 15 Rgs 2011, 01:29 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.08.06
Pranešimai:
50
Automobiliai:
e90
Alexis rašė:

200000km parodymus kur ziuri? Per iDrive arba skydeli? Tai ten apvali suma visada bus, tikslia pvz 198326 duos tau DIS, jei nuskaitysi parametrus kiek dar liko tavo filtrui. Nezinau po kiek eina skydelyje ir iDrive meniu, bet pas mane kai nupirkau ejo per 1000, bet buvo likes 50 tkst su kazkiek.

ziurejau per idrive ir skydelyje,pirkau su 214000,pravaziavau 11000 ir vis rodo 200000,knygutei nera pazymeta jog buvo keistas kada butent particle filtras,gal jis taip nesikemsa ir nemazeja km,kadangi kartais vaziuojama ilgu atstumu?gal tik durnai mastau...


StandartinėParašytas: 15 Rgs 2011, 08:47 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.01.29
Pranešimai:
54
Miestas:
Visaginas
Automobiliai:
E61 530xd M57 '06
ex. E34 540i M60 '95, E34 525i M50 '92, E30 320i M20 '84
Nuskaityti kiek jam liko su DIS ir stebeti toliau kiek pravaziuosi ir kaip mazes. Man kazkaip nustate tik 200000km po nunulinimo, virs 200 tkst nemaciau.


Arunas B rašė:
Kokio tipo filtras pas tave?Tas kur po masina ar tas kur prie variklio, kartu su katalizatorium?

Kuris prie variklio, didelis su katalizatoriumi.


Vyrai, kas nors arde ta partikelfiltra, kuriame viename bakelyje ir katalizatorius ir filtras? Idomu suzinoti pjovime, kaip jame kas isdestyta, kokie atstumai ir t.t., buten tokio tipo, ne kokio nors kito, arba nuo kitu auto ir t.t. Arba gal kas nors zinote kur rasti medziagos, tai imeskite prasau nuoroda.


StandartinėParašytas: 12 Spa 2011, 08:53 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.11.26
Pranešimai:
37
Automobiliai:
BMW E60 525d 2005m
Filtras yra uz katalizatoriaus bakelio.Nusisima nesudetingai.Kad pritaikytum kazka kita labai abejoju.Uzknis ta regeneracija,nes kompui gali nepatikti prieslegis.
As isvaliau filtro turini,vyrai perprogramavo kompa ir jau metai vaziuoju be problemu.Jusu teise rinktis


StandartinėParašytas: 12 Spa 2011, 09:02 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.02.11
Pranešimai:
2356
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
2015 BMW i3 REX
2013 E93 LCI, 2.8i
2016 F25 X3, 3.5i x-Line
ex - 2007 E83 X3, 3.5d M-sport
ex - 2004 E61 525d
RimasS rašė:
Filtras yra uz katalizatoriaus bakelio.Nusisima nesudetingai.Kad pritaikytum kazka kita labai abejoju.Uzknis ta regeneracija,nes kompui gali nepatikti prieslegis.
As isvaliau filtro turini,vyrai perprogramavo kompa ir jau metai vaziuoju be problemu.Jusu teise rinktis


naujesniu metu katalizatorius ir dpf yra viename bakelyje. Berods nuo 2007m


StandartinėParašytas: 12 Spa 2011, 09:19 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.02
Pranešimai:
651
Automobiliai:
ex >20 Bmw
2l D >280Ag ;)
tai kad ir pas senus vienam- mano 2005m 525d viename buvo, bet ispjoviau, isprograminau ir vaziuoju be vargo ir be dumu :)

_________________
No Smoke - No Power


StandartinėParašytas: 12 Spa 2011, 11:34 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.01.29
Pranešimai:
54
Miestas:
Visaginas
Automobiliai:
E61 530xd M57 '06
ex. E34 540i M60 '95, E34 525i M50 '92, E30 320i M20 '84
Vat man ir idomu struktura to, kuris didelis viename bakelyje. Tiesiog kokios ten sekcijos, kaip eina filtras po to katalizatorius, ar atvirksciai, ar is vis abu viename inegruoti kaip buna, kokie tarpai jei sekcijos atskiros ir taip toliau, kad geriau suzinoti apie ji ir jo darba. Tokiu kaip bendru pjovimu yra internete, bet grynai kad butu apie bmw toki varianta neradau. Siaip del plovimo likau patenkintas tik menesiui, 3000 km ir atsirado klaidele vel, pamatavus per DIS slegi buvo tokia situacija:
ant laisvu: 49 (max 35)
prie 2000 - 145 (max 75)
prie 4000 - 275 (max 200)
Nu ka, pjauti nesiruosiau, tai savaitgaliais kaip tik atvaziavo KN oro filtras, separatorius, tepalai, zvakes, tai isardziau masina, pakeiciau separatoriu, oro filtra, tepalus, nuemiau vel partikelfiltra, vamzdzius nuo oro filtro i turbina (turbinoje saltoje puseje radau tepalo bet nezymiai, skudure deme 3 cm diametro nuo istrinto tepalo, po to is vis nieko nepamaciau), nuo turbinos iki interkulerio, pati interkuleri, nuo interkulerio iki droselio, nuemiau kolektoriu, pakeiciau zvakes (radau dvi blogos pries keleta dienu), praploviau kolektoriu (sklendes isimtos), interkuleri visus vamzdzius, intekuleryje buvo kokiu 50 gramu tepalu viename gale, kai pastaciau vertikaliai, vel praploviau sodziu filtra su karcherio karstu vandeniu, griliu valikliais ir toliau jau saltu vandeniu. Surinkau viska atgal. Pajungiau DIS ijungiau regeneracija, nunulinau paskui si filtra. Po proceduros ant laisvu buvo 7-10 priesslegis. Pravaziavau pora simtu km, trauka gera, stebejau turbina per DIS, putimo parametrai nustatyti ir faktiniai visur sutampa su tam tikrais velavimais. Po vaziavimu nuemiau vamzdi nuo interkulerio iki droselio sklendes, sklende svari, jei anksciau buvo tepalu, tai darbai nei laso. Pravaziavau dar pora dienu, nuemiau vel sita vamzdi, tepalo nera, vienoje vietoje is sklendes sono tik smulki plevelyte buvo persveciama. Vakar galvoju pajungiu DIS paziuresiu priesslegi, pamaciau tokia situacija:
ant laisvu: 18
prie 2000 - 50
4000 - 160
Ir tuomet pamaciau kaip kompas pats padare uzklausa regeneracijai, pradejus vaziuoti ji isijunge pati, pasibaige, po to pravaziavus po jos kokiu 60 km padariau dar viena priverstine. atvaziavau prie namu - parodymai ant laisvu buvo 14.9 mbar. Dabar iseina, kad reikia stebeti per 3-5 dienas situacija visose vietose. Jei ipurskimas bus svaresnis, o filtras vel uzsikims, tai lieka dvi priezastys: kad turbina varo tepala i karsta puse arba as blogai plaunu filtra, kad pas mane ne tokie parodymai po plovimu, kaip sioje temoje rase Viktoras (prie laisvu - 0, prie 2000 - 7, prie 4000 - 30 mbar)?
Vakar dar pabandziau pakoreguoti AGR, uzdaviau parametra 40.0 mg/hub (taip suprantu, kad atsidarynes dar reciau ir bus tu ismetamu duju ipurskime maziau, o bus 40 mg daugiau gryno oro) ar darete kas nors toki dalyka? Kaip itakavo kuro sanaudom, turetu sumazeti biskuti. Kol kas bandysiu stebeti situacija.


Paskutinį kartą redagavo Alexis 12 Spa 2011, 12:24. Iš viso redaguota 3 kartus.

StandartinėParašytas: 12 Spa 2011, 11:35 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
Tikrink variklio temperatura vaziuojant autostradoje. EGR klaidu nera dde?


StandartinėParašytas: 12 Spa 2011, 11:50 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.01.29
Pranešimai:
54
Miestas:
Visaginas
Automobiliai:
E61 530xd M57 '06
ex. E34 540i M60 '95, E34 525i M50 '92, E30 320i M20 '84
Arunas B rašė:
Tikrink variklio temperatura vaziuojant autostradoje. EGR klaidu nera dde?


Ne, EGR klaidu nebuvo, kai vaziavau po pirmo plovimo, dar praeita savaite ir uzsidege klaida del sodziu filtro, tai pajungiau DIS ir pamaciau, kad yra tik dvi klaidos - pakaitinimo zvakes - nera kontaktu (2 ir 3), anskciau ju nebuvo nes tikriausiai buvo silta ir jos neisijunge. Dabar klaidu jokiu nera.
Del temperaturos, kai ploviau pirma karta ir imetinejau cia klaidas (13 puslapis), tai ten buvo 90C laipsniu. Siuo metu zuriu kad, jeigu vaziavimas ramus iki 110km greicio, tai DIS temperatura rodo 79-80, jei pavazineti agresyviau tai dideja prie 90. O INPA tuo tarpu kai DIS rodo 80, rodo 90. Skydelyje nebandziau perziureti, pamirsau kaip ten spausti ir vaiksciuoti, reikes prisiminti, paziureti parodymus is trecios vietos.
Sia savaite pravaziuosiu dar 1500 km, imu kompa, stebesiu situacija. Jei vel uzsikims tas filtras tai jau pradedu galvoti ka daryti toliau, nuimineti dar ir turbina ir tikrinti turboservise per diagnostika ir plauti trecia karta filtra. Bet jie jeigu remontuoja neduoda garantijos jeigu neispjauni partikelfiltro.
Tiesa is abieju pusiu zurejau liufta turbinoje, tai yra siek tiek vertikalinis, horizontalinio asinio is vienos puses i kita nera. Sparnuotes ir korpusas be ibrezimu, jokiu ten daigtu nera, sukasi laisvai.


Paskutinį kartą redagavo Alexis 12 Spa 2011, 11:54. Iš viso redaguota 1 kartą.

StandartinėParašytas: 12 Spa 2011, 11:54 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.02.11
Pranešimai:
2356
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
2015 BMW i3 REX
2013 E93 LCI, 2.8i
2016 F25 X3, 3.5i x-Line
ex - 2007 E83 X3, 3.5d M-sport
ex - 2004 E61 525d
Jei po 3000km vel pradejo kistis DPF reiskias beda yra giliau - paciame variklyje. Jis tiesiog spjaudosi suodziais... Pas mane prieslegis dirbant laisvais sukiais - tik 3-4 mbar..


StandartinėParašytas: 12 Spa 2011, 11:56 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
Keisk pirmoje vietoje egr termostata, temperatura autostradoje vaziuojant neturi buti zemesne 88 laipsniu. Gali buti kad reiks pakeist ir pagrindini termostata. Tvarkyk ir pkaitinmo zvakes, jos pas tave veikia netik kai salta ir ne tik uzvedimo metu. Be to kai isplauni filtra is karto reik ir regeneracija daryti jam kad gerai butu.


StandartinėParašytas: 12 Spa 2011, 12:00 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.01.29
Pranešimai:
54
Miestas:
Visaginas
Automobiliai:
E61 530xd M57 '06
ex. E34 540i M60 '95, E34 525i M50 '92, E30 320i M20 '84
EZH001 rašė:
Jei po 3000km vel pradejo kistis DPF reiskias beda yra giliau - paciame variklyje. Jis tiesiog spjaudosi suodziais... Pas mane prieslegis dirbant laisvais sukiais - tik 3-4 mbar..


Man po plovimo ir regeneracijos labai trumpai buvo parodymai online ant laisvu 7-10, po poros dienu 15-18. Vakar po regeneraciju 15. Kolektorius ir AGR buvo paliginus svarus, kai ploviau vasara kolektoriu ir isiminejau sklendes, tai buvo purvesnis, nes aisku kad vokietis per 165000km nei sklendziu neisiminejo nei plove.


StandartinėParašytas: 12 Spa 2011, 12:19 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.01.29
Pranešimai:
54
Miestas:
Visaginas
Automobiliai:
E61 530xd M57 '06
ex. E34 540i M60 '95, E34 525i M50 '92, E30 320i M20 '84
Arunas B rašė:
Keisk pirmoje vietoje egr termostata, temperatura autostradoje vaziuojant neturi buti zemesne 88 laipsniu. Gali buti kad reiks pakeist ir pagrindini termostata. Tvarkyk ir pkaitinmo zvakes, jos pas tave veikia netik kai salta ir ne tik uzvedimo metu. Be to kai isplauni filtra is karto reik ir regeneracija daryti jam kad gerai butu.


Kai buvo pirmas plovimas nebuvo keista nieko isskyrus kuro filtro na ir jau buvo isimtos sklendes. Dabar pakeistas separatorius, tepelai, visos kaitinimo zvakes, oro filtras stovi naujas KN, ipurskimas nuo turbinos shlangu iki kolektoriaus su juo paciu praplautas. Ir regeneracija buvo daryta po partikelfiltro plovimu is karto ir po to nunulinimas DISu kaip praeita taip ir si karta. Na ir viena diena kai DISu padaryta korekcija AGR is 0.00 i 40.0 mg/hub oro.
Del termostatu irgi galvoju. Uzsakynesiu abu.


StandartinėParašytas: 12 Spa 2011, 12:35 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.02.11
Pranešimai:
2356
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
2015 BMW i3 REX
2013 E93 LCI, 2.8i
2016 F25 X3, 3.5i x-Line
ex - 2007 E83 X3, 3.5d M-sport
ex - 2004 E61 525d
Alexis rašė:

Man po plovimo ir regeneracijos labai trumpai buvo parodymai online ant laisvu 7-10, po poros dienu 15-18. Vakar po regeneraciju 15. Kolektorius ir AGR buvo paliginus svarus, kai ploviau vasara kolektoriu ir isiminejau sklendes, tai buvo purvesnis, nes aisku kad vokietis per 165000km nei sklendziu neisiminejo nei plove.


klausimu daug.. Naudojami tepalai tinka varikliams su DPF? Ar dirbai tinkamai purkstukai? Ar veikia termostatati? Ar tikrai gerai isplovei filtra? Ar tinkama kura naudoji? isplauta filtras turetu rodyti maziau, tiesa pas mane senesnis variantas kur filtras ir katalizatorius atskirai stovi...


StandartinėParašytas: 12 Spa 2011, 12:44 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.01.29
Pranešimai:
54
Miestas:
Visaginas
Automobiliai:
E61 530xd M57 '06
ex. E34 540i M60 '95, E34 525i M50 '92, E30 320i M20 '84
Tepalai taip, Castrol SLX Professional LL-04
Del purkstuku nieko netikrinau (kuro sanaudos normalios, trasoje iki 120km 6.2-6.4 l, mieste nuo 9 iki 11.7.
Del termostatu, tai vasara buvo 93 netgi, siuo metu ziuriu, kad virs 80 trasoje ramiai vaziuojant nesikelia.
Vat del plovimo tai irgi galvoju, nes iseina, kad pats maziausias parodymas isejo 7-10 ir tai buvo neilgai, jeigu po keletos simtu km jau 15-18.

Del to cia uzdavinejau klausimu del pacio filtro, jo strukturos jei kas arde. Nes pagalvojau apie toki varianta, jeigu nuimti puse metalo ir pabandyti isvalyti taip, o paskuj pusiauautomatu suvirinti atgal.

Vazinejant po pietu mieste pastebejau, kad lyg tai bando isijungti regeneracija. Vakare pajungiau DIS, pradejau vaziuoti pati isijunge regeneracija, isvaziavau is miesto, pravaziavau apie 15 km, pasibaige, paziurejau parodymus - 10 mbar ant laisvu. Pradejau vaziuoti vel pati isijunge, po antro karto parodymai kol pastovejau ant laisvu buvo jau 4.9-7.9 plaukiojo tarp situ. Nuresetinau partikelfiltro keitima, bet kaip pradejau vaziuoti vel pati isijunge ta regeneracija ir dar kartojosi toks dalykas kokius 4 kartus, po poros kartu sustojau paziureti gal parodymai pasidare dar geresni, bet jau geriau 6.9 mbar nebuvo, 6.9-7.9-8.9-9.9, patikrinau prie 2000 aps - 39.9 prie 4000 - 119. Zodziu pravaziavau kokiu 150 km, regeneracija isijungineja pati, po eilinio karto vaziavau namo, kai pasibaige, nesustojau, zuriu, kad uzrasas "Regeneracija neuzklausoma" pasikeite i "Regeneracija uzklausoma DDE" bet neprasidejo, taip davaziavau iki namu, nepasileido, parodymai ant laisvu 8.9 mbar, vel nuresetinau filtro keitima po situ nepasibaigianciu regeneraciju ir isjungiau, bet dabar galvoju, kas bus rytoj, vel pati isijungs meste, prisisyks i filtra, vel bus bedu.
Kas darosi su sia regeneracija, gal turite minciu kas nors? Nes jau ir parodymai buvo ne visai blogi:
ant laisvu: 7.9-8.9
prie 2000 - 39.9
prie 4000 - 119.9


P.S. Ausinimo skyscio temperatura trasoje vel buvo ne auksciau 80C ziurint DISe. Ant laisvu kol matavau priesslegi prie skirtingu apsuku pasidare netgi 94C. Bet kai atleidau ir pastovejau ant laisvu, tai nusistate vel apie 80. Patikrinau isiurbima (droselio sklende ir vamzdi nuo interkulerio, sklendeje buvo tik tepalo plevele ir si tik vienoje sklendes puseje, diametru apie 3cm.


StandartinėParašytas: 13 Spa 2011, 22:23 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.01.29
Pranešimai:
54
Miestas:
Visaginas
Automobiliai:
E61 530xd M57 '06
ex. E34 540i M60 '95, E34 525i M50 '92, E30 320i M20 '84
Info surinkta, maciau isardyta partikelfiltra, kuris viename dideliame bakelyje su katalizatoriumi nuo 2005-02 eina. Pirmas eina katalizatorius, kokiu 8 +/- cm, paskui tarpas is kurio eina vamzdelis i priesslegio davikli ir toliau eina sodziu filtro elementas is dvieju daliu.
Nuspresta padaryti pacientui autopsija :) ivertinti situacija ir bukle viduje ir toliau spresti kaip isgydyti, jeigu fiziskai su elementu viskas ok, bus graziai isplautas ir idetas atgal.


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 2041 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 137  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery