Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 30 Lap 2024, 07:56

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E60 ir E61 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 482 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5 ... 33  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 11 Spa 2011, 21:36 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.08.11
Pranešimai:
22
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
e61 525d 2006m.
mdsub rašė:
Matuok dpf atgalini slegi. Turbinos putima ir valdyma gali patikrint per air mass system testa. Beje diagnostika dark su DIS, ne su inpa.


Na va padariau testus...
Diesel particle filter testas:
IDLE: 14.9mbar (maximum permissible 65mbar)
2000rpm: 53.9mbar (maximum permissible 150mbar)
4000rpm: 132.9mbar (maximum permissible 250mbar)
Atrodo gerai.

Toliau Air-mass system test:
Intake air temp: 37.3
Charge air temp: 104.1

Air mass at cutoff speed in kg/h:
-Calculated: 327
-Measured: 313.9

Air mass at idle speed in kg/h:
-Calculated: 44.4
-Measured: 40.6

Reduction:
TV60: - 1.5%
TV65: - 29.4%
TV70: - 39.6%

Increase:
TV60-65: - 27.9%
TV65-70: - 10.2%

Difference:
TV60: 9.9%
TV65: - 15.4%

Boost pressure measurement values in mbar:
Setpoints:
Min val 1: 1733
Min val 2: 1813
Max val: 2383
Measured:
Boost pressure1: 1632
Boost pressure2: 1675
Minimum boost pressure was not reached.

The measured values of the following assemblies are not OK:
- Exhaust gas recilculation
- Boost pressure actuator/turbocharger. Minimum boost pressure was not reached.


Tai va kas gavosi... Supratau, kad DPF yra geras, ir turbo nedapucia, visa kita man tamsus miskas :) Tai sprendziant is sito kokius testus man dar reiketu atlikt? Ar jau reiketu keisti turbo??


StandartinėParašytas: 11 Spa 2011, 23:36 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.01.31
Amžius:
35
Pranešimai:
672
Miestas:
Kedainiai/Kaunas
Automobiliai:
E60 535d M57N 06'
ex:E39 528 M52 96`
neskubek turbinos kaltint. Oro filtas kokios bukles, dar slangas patikrint ar nepratrukusios ir seip kai air mass system testa darai tai pasikviesk, kad kas prie variklio pastovetu arba pats paklausyk tegu laiko kas kitas gaza. Gal isgirsi kur ora svilpiant.

_________________
BMW automobilių diagnostika, kodavimas.
8-638-58655


StandartinėParašytas: 12 Spa 2011, 11:09 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
Nebutinai ten klausyti kur svilpia. Apziurek gerai turbos visas slangas, sujungimus, interkuleri. Jei leidzia bus tepalo tose vietose. dazniausiai kraujuoja per sujungimus, keiciam sandarinimo ziedus.


StandartinėParašytas: 12 Spa 2011, 11:15 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
Tioma007 rašė:

The measured values of the following assemblies are not OK:
- Exhaust gas recilculation
- Boost pressure actuator/turbocharger. Minimum boost pressure was not reached.


Tai va kas gavosi... Supratau, kad DPF yra geras, ir turbo nedapucia, visa kita man tamsus miskas :) Tai sprendziant is sito kokius testus man dar reiketu atlikt? Ar jau reiketu keisti turbo??


Nieko tu nesupratai :). Jei turbakas neuzpucia kaip reikalas tai ir dpf testas tavo geras, kazi ka parodys kai turba pus kaip priklauso. Tikrink EGR voztuva, turbos valdyma. Del nesandarumu turbo vamzdyno tai irgi galima varijantas bet greiciausiai bus beda kitur. Pas e60 vamzdyno nesandaruma gan nesudetingai fiksuoja dde tai jei ten akivaizdi beda turetu buti klaida issaugota.


StandartinėParašytas: 12 Spa 2011, 15:07 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.08.11
Pranešimai:
22
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
e61 525d 2006m.
ačiū uz patarimus!
Siandien patikrinsiu oro filtra ir sujungimus. O kaip patikrint EGR voztuva teisingai? Paieskojau forume, tai kaip suprantu reikia atjungt vakuumo slangele ir ja uzspaust - ka tada reikia stebeti, kas turetu pasikeisti (kokie pozymiai kad EGR geras ar blogas)?


StandartinėParašytas: 12 Spa 2011, 23:26 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.08.11
Pranešimai:
22
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
e61 525d 2006m.
Va padariau foto oro filtro http://dl.dropbox.com/u/9307876/IMG_0461.JPG
Sestadieni keisiu ji.

Taip pat su dis padariau charge-air pressure controller testa, stai kaip atrodo: http://www.youtube.com/watch?v=Ag7-GzrPQZw
Tai kazka sako del turbos valdymo? Sory uz kvailus klausimus... :oops:

EGR dar netikrinau, nes nepavyko nuimt slangeles, pabijojau nuplest.. Sestadieni irgi pabandysiu ja atjungt


StandartinėParašytas: 13 Spa 2011, 00:15 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
Tavo vietoje turbos valdymas kaip ir veikia, bet kad isitikinti ar jis stovi reikiamose pozicijose reik dar kito yrankio kuri lietuvos zemeje nemanau kad kas dar turi. Nesigilnk dbar i tai. Tavo utube filmuke matyti kad turbos sujungimas su interkulerio slange apsiputojas leidzia. tikrink dar ir kitus sujugimus. EGR voztuva plauk pirmoje vietoje ir ziurek ar jis uzsidaro sandariai. Paskui galesi atjunges vakuma pavazineti ir stebeti ar yra kokie pokyciai.


StandartinėParašytas: 13 Spa 2011, 08:43 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.11.17
Amžius:
38
Pranešimai:
2296
Miestas:
Vilkaviškis
Automobiliai:
now:
[G30] 530d xdrive M
[F25] x3 xdrive30d
ex:
[E90] 320d
[E60] 530d
[E39] 525tds +chip
[E34] 525td
Nikas:
JONAS
bet ir filtras #-o #-o jau cia gali irgi itakos tureti :?

_________________
Respect__BMW__


StandartinėParašytas: 17 Spa 2011, 20:54 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.08.11
Pranešimai:
22
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
e61 525d 2006m.
Na va pakeiciau oro filtra ir atjungiau EGR voztuva. Situacija pagerejo, bet ne pilnai. Anksciau pradedavo traukti nuo >3k apsuku, dabar nuo ~2,5k. Bet ant zemu vistiek jauciasi toks masinos bukumas... Padariau air mass testa su DIS su atjungtu EGR, tai vistiek raso turbo pressure too low.

Toks klausimas - ar galima ilgiau vazineti su atjungtu EGR voztuvu? Kolkas pravaziavau ~3km, bet noretusi ilgiau paziuret... Kompas kolkas klaidu neismete.

Dar uzvaziavau siandien i turbo servisa - pravaziavo zmogus su pajungta diagnostika. pasake, kad su el. dalimi kaip ir tvarkoj viskas, nes klaida mestu, gali buti su mehanine dalimi kazkas. zodziu turbut uzsirasysiu pas juos, tegu nuima turbo ir paziuri...


StandartinėParašytas: 19 Spa 2011, 08:56 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.01.31
Amžius:
35
Pranešimai:
672
Miestas:
Kedainiai/Kaunas
Automobiliai:
E60 535d M57N 06'
ex:E39 528 M52 96`
tu ta egr programiskai ar kaip isjungiai?

_________________
BMW automobilių diagnostika, kodavimas.
8-638-58655


StandartinėParašytas: 19 Spa 2011, 17:37 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.08.11
Pranešimai:
22
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
e61 525d 2006m.
atjungiau vakuma ir tiek. programiskai kiek zinau negalima ji pilnai atjungt, galima tik iki 70% uzdaryt (bet galiu klysti).


StandartinėParašytas: 09 Lap 2011, 21:52 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.08.11
Pranešimai:
22
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
e61 525d 2006m.
Suradau pagaliau laiko atiduot masina i turbo servisa. Nueme turba, padare diagnostika, pasake, kad pavargusi jau turbina. Atrestauravo, taciau problema isliko :evil: Aisku vaziuoja biskuti geriau, bet vistiek labai tupa masina... Servise sake isbande visus budus kurios galejo, keite net oro srauto matuokle, bet nepadejo. Galiausiai pasake, kad gali buti problema su purkstukais, tipo uzsikimse (galvos?) (problema, kad mazai paduoda kuro). Pabandysiu pradziai ipilti valikli, kaip cia kazkas forume rase (gal pades :roll: )... Siaip tie purkstukai valomi/restauruojami? Kiek mazdaug kainos sito malonumo ir gal kas zino kas atlieka vln tokius darbus?
Ir dar klausimelis, vel gi nesutampa nuomones - koks alsuoklio filtras geresnis, tas naujesnio tipo plasmasinis, ar senesnio filtriukas aptrauktas voiloku? Vieni sako, kad vienas geras, kiti, kad kitas ir jei stove atseit naujesnio tipo tai jo keist nereikia...?
ačiū


StandartinėParašytas: 09 Lap 2011, 22:22 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2011.02.11
Pranešimai:
366
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
ex.E70 LCI 3.5Xdrive
F10 530d M
purkstuku remontuoti neapsimoka, nes kokybiskas remontas keiciant purkstuko antgaly ir dar keleta detaliu gaunasi labai panasi kaina ka galima nupirkti nauja...aisku ne Krastos ar kitu pardaveju bazines kainos ( jei jau nuspresi keisti,parasyk padesiu)

Turbinos filtras: seno tipo bmw yra rekomenduojamas jei vazineji reguliariai vienodai,daugiau miesto rezimu, naujo tipo plastikinis rekomenduojamas vazinejant daugiau uzmiesty,didesniai variklio sukiais,tokia info pat keisdamasis gavau is Krastos.Jei jau stovi pas tave plastikinis tai ir palik tu jy, jio nereikia keisti gan daznokai kaip seno tipo

tavo turbinos valdymas elektrinis ar vakuminis? tau atrestauravo mechanine daly, su ja viskas gerai, bet jei turbinos valdymas elektrinis ir jis streikuoja,gali buti del to problema ir masina del to negyva


StandartinėParašytas: 09 Lap 2011, 22:32 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.08.11
Pranešimai:
22
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
e61 525d 2006m.
Turbut reikes vaziuot pas kazka kas gales paziuret tuos purkstukus... Bet kolkas nelabai isivaizduoju nei kur vaziuot nei purkstuku kainu - gal apytiksliai galetum pasakyt naujo kaina?
Turbos valdymas el. bet ji tikrino - viskas gerai ten.
ačiū uz info del filtro.


StandartinėParašytas: 09 Lap 2011, 22:50 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2011.02.11
Pranešimai:
366
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
ex.E70 LCI 3.5Xdrive
F10 530d M
kazkaip abejoju del tu purkstuku.....bet pasidaryk diagnostika ir gal pasakyks kazka teigiamo, manau,kad ir Krastos servisas galetu padaryti diagnostika ir nebutu pinigai kosminiai

nzn koks pas tave variklis, bet Euro 3 160kw purkstukai deveti 150 - 200 lt


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 482 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5 ... 33  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery