Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 24 Lap 2024, 09:21

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Privaloma naudotis paieška!!! Pasikartojančios temos bus trinamos, o autoriai įspėjami.

Kuriant naują temą, jos PAVADINIME, būtina laužtiniuose skliaustuose [] nurodyti automobilio kėbulo kodą, bei aiškiai suformuluoti problemą. To nepadarius, temos bus trinamos, o autoriai gaus įspėjimą.
E34, E60, E61 turi atskirus forumus !!!



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 41 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 10 Spa 2011, 21:57 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.10.25
Amžius:
37
Pranešimai:
2728
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E65 730d M57N
E60 530d M57N
Opel Astra H TwinTop
Kawasaki zx12r
Suzuki SV650
E39 540i M62 manual (ex)
E34 530i M60 manual (ex)
Yamaha YZF-R1 98m. (ex)
Skype:
Mycius
zapadlistas rašė:
Nemuša jie man. Tiesiog mėlyni, ir jaučiasi, kad neefektyvūs stabdžiai. Skysčio nekeitęs. Nei vienai mašinai skysčio nekeitęs. Oro nėra sistemoje, nes skysčio netrūksta ir keitęs galines stabdžių šlangeles prieš du metus, vis dar stovis visų šlangučių geras.
Bet užvartos dar yra ir gan nemažos. Tai tiesiog pagalvojau, gal reikėtų imti ir padaryti normaliai, diskų tekinti nenoriu, norėtūsi pasikeisti, kad necyptų, gal pagerėtų stabdymas, ir susidomėjau dėl tos pūslės. Ar gal galima pamatuoti vakumo stiprumą kažkaip? Gal vakumo siurblys silpnai dirba. Tiesiog pamąstymai.

jei nemusa, ir disku storis dar >min ribos, nematau tikslo juos keist :roll:
vistiek tada stabdziu neefektyvumas bus ne diskuose.
del skyscio tai reiktu ji pasikeist ;) neveltui rekomenduojama ji keist kas 2metai..tai nors jau nusipirkus masina, pasikeist bent karta tikrai nepamaisytu :) nepradesiu dabar aiskint, koks skyscio keitimo tikslas ir t.t., bet ji keist reikia.
nebent pas tave labai diskai aprudije/stabdziu kaladeles istrupeje tose vietose, kur turetu liestis su disko darbiniu pavirsiumi, tai tokiu atveju, taip - situacija gal ir pageretu juos pakeitus. bet vistiek greiciau cia jau su ta pusle bus beda, ar dar kazkas..


zapadlistas rašė:
Aš tai stabdžių cilindriukių nenuimu jau neišplėtęs jų. Ant kraštų galia tai jau kokia 2-3 milimetrai manau, iš abiejų pusių. Priekį gal kiek mažiau. Nors teoriškai turėtų būti atvirkščiai. Žiūrėjau iki feislifto ir po jo, tai skiriasi ant trijų centimetrų diskų dydžiai, tai iš to pačio tada reikai keisti manau ir stabdžių cilindriuko kronšteiną, bet tada ir R15 ratų neuždėčiau :]

taip, ant faceliftinio 530d eina min r16 ratai :)


StandartinėParašytas: 10 Spa 2011, 22:02 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.04.07
Amžius:
36
Pranešimai:
1275
Miestas:
Alytus-Vilnius
Automobiliai:
EX - Lada Vaz2101 71m., Mazda 323 1.7D 91m., E34 525td 94m., E39 530DA 99m.
Dabartinis VW PASSAT 07m. 2.0TDI DSG 125kw
Nu diskai kaip tau bus surudiją, jeigu jau net pamėlo nuo trinties, kas dien važiuoju su mašina.
Technikinę variau prieš porą mėnesių tai nieko nesakė. Kiek pamenu buvo gal 2.8 ar 3.0 stabdžiai, bijau sumeluoti. Reiktų pasitikrinti. O, va gal kas gali pasižiūrėti kiek pas jus rašo ant technikinio lapo stabdžių efektyvumą, ir bus galima palyginti. Gal tik prisigalvoju jau.

_________________
/\,/`\,/\______ (tai gali nutikti ir tau, nebuk didvyris, vairuok saugiai)


StandartinėParašytas: 10 Spa 2011, 22:09 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.10.25
Amžius:
37
Pranešimai:
2728
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E65 730d M57N
E60 530d M57N
Opel Astra H TwinTop
Kawasaki zx12r
Suzuki SV650
E39 540i M62 manual (ex)
E34 530i M60 manual (ex)
Yamaha YZF-R1 98m. (ex)
Skype:
Mycius
radau dar E34'to tech lapo nuotrauka, tai ten priekyje buvo 2,2 ir 2,5, gale buvo po 2,0.. stabde masina normaliai :roll: o vat E39'to nerandu taip greit, bet irgi turejau kompe :D iki masinos eit tingiu :D


StandartinėParašytas: 10 Spa 2011, 22:12 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.04.07
Amžius:
36
Pranešimai:
1275
Miestas:
Alytus-Vilnius
Automobiliai:
EX - Lada Vaz2101 71m., Mazda 323 1.7D 91m., E34 525td 94m., E39 530DA 99m.
Dabartinis VW PASSAT 07m. 2.0TDI DSG 125kw
Tai ryt aš pasižiūrėsiu savo ir parašysiu.
Ir tu parašyk.

_________________
/\,/`\,/\______ (tai gali nutikti ir tau, nebuk didvyris, vairuok saugiai)


StandartinėParašytas: 10 Spa 2011, 22:25 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.10.25
Amžius:
37
Pranešimai:
2728
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E65 730d M57N
E60 530d M57N
Opel Astra H TwinTop
Kawasaki zx12r
Suzuki SV650
E39 540i M62 manual (ex)
E34 530i M60 manual (ex)
Yamaha YZF-R1 98m. (ex)
Skype:
Mycius
Radau:
priekyje 2,7 ir 2,6
gale 2,3 ir 1,9

bet cia rezultatai buvo iki disku keitimo.. nes jau tuomet musdavo, nu jie per ploni buvo ir susikraipe. kiek su naujais yra tai nzn, technikine prieina tik pavasary :)

bet ir tada masina stabde gerai. jokiu nusiskundimu del neefektyvaus stabdymo neturejau :roll:


StandartinėParašytas: 11 Spa 2011, 18:39 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.04.07
Amžius:
36
Pranešimai:
1275
Miestas:
Alytus-Vilnius
Automobiliai:
EX - Lada Vaz2101 71m., Mazda 323 1.7D 91m., E34 525td 94m., E39 530DA 99m.
Dabartinis VW PASSAT 07m. 2.0TDI DSG 125kw
Tai va pasižiūrėjau.
Kai mašina pirkau 2009.09 buvo
priekis 3.0 3.0
galas 2.7 2.8
rankinis 1.6 1.7

Dabar varant technikine 2011.09
priekis 2.5 2.6
galas 2.1 2.2
rankinis 1.2 1.5

Kažkaip nemažas skirtumas manau. Su mašina pravažiavau per du metus apie 45000km.

_________________
/\,/`\,/\______ (tai gali nutikti ir tau, nebuk didvyris, vairuok saugiai)


StandartinėParašytas: 12 Spa 2011, 16:38 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.04.07
Amžius:
36
Pranešimai:
1275
Miestas:
Alytus-Vilnius
Automobiliai:
EX - Lada Vaz2101 71m., Mazda 323 1.7D 91m., E34 525td 94m., E39 530DA 99m.
Dabartinis VW PASSAT 07m. 2.0TDI DSG 125kw
Na, tai niekas neatrašys?

_________________
/\,/`\,/\______ (tai gali nutikti ir tau, nebuk didvyris, vairuok saugiai)


StandartinėParašytas: 13 Spa 2011, 01:19 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.10.25
Amžius:
37
Pranešimai:
2728
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E65 730d M57N
E60 530d M57N
Opel Astra H TwinTop
Kawasaki zx12r
Suzuki SV650
E39 540i M62 manual (ex)
E34 530i M60 manual (ex)
Yamaha YZF-R1 98m. (ex)
Skype:
Mycius
Jei masina eksploatuojama kasdien (arba beveik kasdien), tai patys stabdziu diskai neaprudyja..todel, stabdziu neefektyvumo priezastis neturetu buti stabdziu diskai/kaledeles..isskyrus tuos atvejus, kai kaladeles visiskai sudyla, bet kaip suprantu, pas tave taip nera..
tada, mano supratimu, antras variantas, oras stabdziu sistemoj - jei stabdziu skystis tokio pat senumo, kaip ir pati masina, tai galimas dalykas, kad to oro atsiranda po stipriu stabdymu, nes "uzverda" senas stabdziu skystis (del to, ta skysti reikia keist reguliariai).
jei atmetus ta antraji varianta, tai belieka beda stabdziu stiprintuve (puslej), vakuume..

kadangi pats neesu turejes bedu su stabdziu stiprintuvu, tai negaliu pasakyt, kaip ten kas buna tokiu atveju..tik man atrodo, kad tada turetu but "kietas" stabdziu pedalas..nu toks, kaip kad buna, maigant ji, neuzvestam varikliui :roll:


StandartinėParašytas: 13 Spa 2011, 18:09 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.04.07
Amžius:
36
Pranešimai:
1275
Miestas:
Alytus-Vilnius
Automobiliai:
EX - Lada Vaz2101 71m., Mazda 323 1.7D 91m., E34 525td 94m., E39 530DA 99m.
Dabartinis VW PASSAT 07m. 2.0TDI DSG 125kw
Tai ciuju bus tas variantas, kad skysti reiketu meginti pasikeisti, nes as jo nekeites, o prabegau 45000km, tai dar nezinia ar priestai keistas. tai ciuju reikia meginti keisti ji gal. o pedalas tai normalus.
tik reiks pamatuoti kiek storis dar priekiniu disku.

_________________
/\,/`\,/\______ (tai gali nutikti ir tau, nebuk didvyris, vairuok saugiai)


StandartinėParašytas: 14 Spa 2011, 11:55 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.12.01
Amžius:
38
Pranešimai:
4902
Miestas:
Vilnius village
Automobiliai:
sold
skystį keičiam iš esmės dėl to, kad laikui bėgant į jį patenka drėgmės/vandens. Tada rimčiau pastabdant skystis greičiau užkaista, ir tuo pačiu ryškiai sumažėja stabdžių efektyvumas. Va tiek rodos žinau :)

_________________
suk suk suk vairą suk, tik į griovį neįsuk...


StandartinėParašytas: 15 Spa 2011, 17:51 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.04.07
Amžius:
36
Pranešimai:
1275
Miestas:
Alytus-Vilnius
Automobiliai:
EX - Lada Vaz2101 71m., Mazda 323 1.7D 91m., E34 525td 94m., E39 530DA 99m.
Dabartinis VW PASSAT 07m. 2.0TDI DSG 125kw
kad dregmes ar vandens patenka tai kazkaip abejociau, nes jeigu sistema sandari, tai nera jam kaip patekti, kad skystis praranda savo savybes, tai sutinku, kad veikiamas spaudimo ir molekulines trinties, ir temperaturu svyravimu jis pasidaro ne toks efektyvus kaip naujas.
nes jeigu butu vandens tai ziema susaltu sistemoje jis ir stabdziu aplamai gali nelikti.

_________________
/\,/`\,/\______ (tai gali nutikti ir tau, nebuk didvyris, vairuok saugiai)


StandartinėParašytas: 15 Spa 2011, 18:05 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.12.01
Amžius:
38
Pranešimai:
4902
Miestas:
Vilnius village
Automobiliai:
sold
taigi ne fontanais tas vanduo patenka, o mažom dalim. ir prašom rezultatas. nemeluoju man atrodo :D

_________________
suk suk suk vairą suk, tik į griovį neįsuk...


StandartinėParašytas: 15 Spa 2011, 22:54 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.04.07
Amžius:
36
Pranešimai:
1275
Miestas:
Alytus-Vilnius
Automobiliai:
EX - Lada Vaz2101 71m., Mazda 323 1.7D 91m., E34 525td 94m., E39 530DA 99m.
Dabartinis VW PASSAT 07m. 2.0TDI DSG 125kw
Sorry, bet tu buvai teisus.
Panarsius forume radau knygas apie automobiliu eksploatacija tai va: tai ka tu zinojai buvo tiesa.

Visi hidraulinių sistemų skysčiai yra higroskopiški, t. y. sugeria iš aplinkos drėgmę.
Didėjant drėgmės kiekiui skystyje, mažėja jo virimo temperatūra, skysčio eksploatavimas
hidraulinėse sistemose tampa nepatikimas, kyla grėsmė saugumui. Todėl skystį hidraulinėse
sistemose būtina periodiškai keisti. Keitimo periodiškumą nurodo skysčių gamintojai.
Dažniausiai eksploatavimo trukmė yra 24 mėnesiai arba 40 tūkst. kilometrų rida.

Tad keisiu skysti.


Hidraulinių pavarų skysčiams keliami labai dideli reikalavimai. Jų virimo temperatūra
turi būti aukšta, jie turi išlaikyti klampą, esant įvairiai temperatūrai, neturi ardyti hidraulinių
sistemų detalių paviršiaus, turi tepti trinties paviršius, ilgai išlikti stabilūs. Šiuos reikalavimus
atitinka šiuolaikiniai sintetiniai hidraulinių sistemų skysčiai, žymimi pagal DOT (JAV
transporto ministerija) klasifikaciją: DOT 3, DOT 4, DOT 5, DOT 5-1.
DOT 3 skysčio virimo temperatūra 220–230 °C, tinka automobiliams su būgniniais ir
diskiniais stabdžiais.
DOT 4 skysčio virimo temperatūra 260–270 °C, tinka automobiliams su labai apkraunamais
diskiniais ir būgniniais stabdžiais.
DOT 5 skysčių virimo temperatūra 270–280 °C, jie tinka daugeliui šiuolaikinių naujų
automobilių.
DOT 5–1 skysčiai tinka motociklams, sportiniams ir lenktyniniams automobiliams,
atitinka griežčiausius reikalavimus.
Visi hidraulinių sistemų skysčiai atitinka SAE J 1703, FMVSS 116, AFNOR NFR 12640,
DOT bei daugelio kitų gamintojų normų ir standartų reikalavimus.

_________________
/\,/`\,/\______ (tai gali nutikti ir tau, nebuk didvyris, vairuok saugiai)


StandartinėParašytas: 16 Spa 2011, 15:18 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.12.01
Amžius:
38
Pranešimai:
4902
Miestas:
Vilnius village
Automobiliai:
sold
visi mes čia tam kad sužinotume daugiau nei Krasta auto servisą :)

_________________
suk suk suk vairą suk, tik į griovį neįsuk...


StandartinėParašytas: 10 Gru 2012, 18:29 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.05.02
Pranešimai:
251
Automobiliai:
Now - 320d. 120kw Mech 06' m-pack, sedan
Ex. - 530d 142kw AT 03' touring.
Labai parasau padekit kasnors.. Uzsalo pas mane stabdziu pusle siandien..Masinos is vietos taip ir neisejo pujudinti..Kadangi automatas,o stabdzio pedalo neina ispausti.. Kas galit man pasakyt kokia pas mane pusle eina ? Arba kaip issiaiskinti ? Padekit kolegos, blemba taip durnai gavos, pirma kart.. ziema stabdziai uzsala..sakyciau nesikuria ar kas,o cia stabdziai..


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 41 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery