Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 27 Lap 2024, 10:42

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E60 ir E61 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 2153 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 144  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 15 Geg 2011, 10:08 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.07.08
Pranešimai:
189
Automobiliai:
e60 530d
Arunas B rašė:


Kokius tu ten tepalus susipylei i e60 deze? Turi buti shell M 1375.4


man tokius supyle KROON OIL PS 2092


StandartinėParašytas: 16 Geg 2011, 12:54 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.05.01
Pranešimai:
44
Automobiliai:
E61 525d
[E61] 525d '04 automatas 220 000km

Patarkit, kokia apimtim remontuoti automatinę gr. dežę: leidžia tepalą per karterio tarpinę. Kai kurie bėgiai jungiasi su nedideliu smugiu.

Variantai:

a) keisti tik tarpinę
b) keisti karterį su filtru.

Tepalas:
1) papildyti
2) keisti nauju

Krasta sako, kad a) ir 1), nes pagal remonto taisykles daugiau nieko nėra numatyta. Kita firma (Daivanta) sako b) ir 2).

Na teisybes delei abi firmos dėl tepalo sako - o kaip jūs norėtumėt ? Aš asmeniškai galvoju, kad reikėtų papildyti, tik labai svarbu, kaip švariai firma dirbs išleisdama tepalą. Todėl labiau linkčiau imti min. variantą, bet daryti Krastoje.

Dėkui už paprotinimus :)


StandartinėParašytas: 16 Geg 2011, 13:26 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.11.14
Amžius:
53
Pranešimai:
634
Miestas:
Kėdainiai
Automobiliai:
ex E39 525d M57 01'
e60 530d M57N 03'
Variantas C) Visu pirma paziureti koks tepalas isbegs,jei grazus,keiti tik tarpine(su salyga,kad netrukes karteris)Jei tepalas brudnas,keiti viska.
P.S.Paziurek ar neleidzia per dezes elektro jungties ivore-rieboksli.


StandartinėParašytas: 16 Geg 2011, 16:39 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.05.01
Pranešimai:
44
Automobiliai:
E61 525d
Rams rašė:
Variantas C) Visu pirma paziureti koks tepalas isbegs,jei grazus,keiti tik tarpine(su salyga,kad netrukes karteris)Jei tepalas brudnas,keiti viska.
P.S.Paziurek ar neleidzia per dezes elektro jungties ivore-rieboksli.


dekui uz patarima del ivores. O tepalas svarus (t.y. jokios spalvos) - matosi ant garazo grindu :)


StandartinėParašytas: 16 Geg 2011, 16:45 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.09.13
Amžius:
38
Pranešimai:
184
Miestas:
Prienai
Automobiliai:
BMW E60 535d
Tai svarbu nesimato jokiu drozliu ir tepalas svarus :))


StandartinėParašytas: 11 Rgp 2011, 14:10 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.11.05
Pranešimai:
4
Kaip ta patarle: kas iesko, tas randa.
Tai va vazineju apie metus su 2005m. 530d rida 225 000km. Problemu su begiu perjungimu jokiu nebuvo, kol viena diena sumasciau pasitikrint tepalo lygi pavaru dezeje ir paskui pratrint adaptacijas. Patikrino lygi pasake viskas ok. Nu galvoju davai gal pratrinkim adaptacijas, kad pagal mane is naujo deze adaptuotusi. Pratryne adaptacijas lyg begiai ir graziau junginejasi, taciau prasidejo bajeriai, t.y pries sustojima vaziuojant D rezimu permetant is 2 i 1 begi jauciasi spyris tarsi i gala tik tuomet kai svelniai stabdai. Jei kerti per stabdzius spyrio ner, DS rezime irgi ner, manuale jei neperjungi is 2 i 1 irgi ner. Adaptacijas istryne is naujo, perrase softa, bet vistiek tas pats. Gal kas zino ka dar ziuret? Tepalo lygi is naujo? Elastine kardano mova? Ruosti pinigus mechatronikui? Beje lyg ir atsirado vibracija kai vaziuoji nedideliu 40-50km/h greiciu.


StandartinėParašytas: 11 Rgp 2011, 14:37 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
Mortal rašė:
Kaip ta patarle: kas iesko, tas randa.
Tai va vazineju apie metus su 2005m. 530d rida 225 000km. Problemu su begiu perjungimu jokiu nebuvo, kol viena diena sumasciau pasitikrint tepalo lygi pavaru dezeje ir paskui pratrint adaptacijas. Patikrino lygi pasake viskas ok. Nu galvoju davai gal pratrinkim adaptacijas, kad pagal mane is naujo deze adaptuotusi. Pratryne adaptacijas lyg begiai ir graziau junginejasi, taciau prasidejo bajeriai, t.y pries sustojima vaziuojant D rezimu permetant is 2 i 1 begi jauciasi spyris tarsi i gala tik tuomet kai svelniai stabdai. Jei kerti per stabdzius spyrio ner, DS rezime irgi ner, manuale jei neperjungi is 2 i 1 irgi ner. Adaptacijas istryne is naujo, perrase softa, bet vistiek tas pats. Gal kas zino ka dar ziuret? Tepalo lygi is naujo? Elastine kardano mova? Ruosti pinigus mechatronikui? Beje lyg ir atsirado vibracija kai vaziuoji nedideliu 40-50km/h greiciu.


Nejieskok bedu ten kur ju nera. Pavazinek su ta masina savaite pusantro ir dings tas spyris. Labai daznai taip njutinka po adaptaciju, istrinimo.


StandartinėParašytas: 11 Rgp 2011, 19:51 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2011.02.11
Pranešimai:
366
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
ex.E70 LCI 3.5Xdrive
F10 530d M
Mortal rašė:
Kaip ta patarle: kas iesko, tas randa.
Tai va vazineju apie metus su 2005m. 530d rida 225 000km. Problemu su begiu perjungimu jokiu nebuvo, kol viena diena sumasciau pasitikrint tepalo lygi pavaru dezeje ir paskui pratrint adaptacijas. Patikrino lygi pasake viskas ok. Nu galvoju davai gal pratrinkim adaptacijas, kad pagal mane is naujo deze adaptuotusi. Pratryne adaptacijas lyg begiai ir graziau junginejasi, taciau prasidejo bajeriai, t.y pries sustojima vaziuojant D rezimu permetant is 2 i 1 begi jauciasi spyris tarsi i gala tik tuomet kai svelniai stabdai. Jei kerti per stabdzius spyrio ner, DS rezime irgi ner, manuale jei neperjungi is 2 i 1 irgi ner. Adaptacijas istryne is naujo, perrase softa, bet vistiek tas pats. Gal kas zino ka dar ziuret? Tepalo lygi is naujo? Elastine kardano mova? Ruosti pinigus mechatronikui? Beje lyg ir atsirado vibracija kai vaziuoji nedideliu 40-50km/h greiciu.


Man buvo panasiu reikalu....keiciau pavaru deze, nes buvo bedu su mechanine dalimi, idejau deze su 80000km rida, dingo pries tai buve problemos, bet prasidejo kitos...pries svelniai sustojant SMUGIS, nutrintos adaptacijos,atnaujintas softas,tepalo lygis ir visa kita viskas ok, bet problema nedingo...idejau sena "prota" nuo savo orginalios dezes i sita...problemos dingo is karto !

p.s. as ir vazinejau su sena deze ir problemu nebuvo,bet viena diena sugalvojau pasikeisti tepalus,nuo pakeitimo pasigirdo P ir N padetyje barskesiai dezes viduje...


StandartinėParašytas: 12 Rgp 2011, 12:51 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.11.04
Amžius:
41
Pranešimai:
261
Miestas:
Šiauliai
Automobiliai:
e 65 750i sport e70 x5 30d sport e60 530d m sport LCI dabar E92 320d m sport
Skype:
vaidassadiav
taip ir turejo bututi :)


StandartinėParašytas: 12 Rgp 2011, 21:57 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.07.08
Pranešimai:
189
Automobiliai:
e60 530d
eeddyy rašė:
taip ir turejo bututi :)


gal placiau, kodel taip turi buti


StandartinėParašytas: 13 Rgp 2011, 00:51 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.11.04
Amžius:
41
Pranešimai:
261
Miestas:
Šiauliai
Automobiliai:
e 65 750i sport e70 x5 30d sport e60 530d m sport LCI dabar E92 320d m sport
Skype:
vaidassadiav
nes tavo senajeme greiciu dezes kompiuterije buvo like senos adaptacijos ir plius nereikojo programuoti prie pagrindinio ECU kompiuterio, todel ir teisingai sudraugavo:).


StandartinėParašytas: 13 Rgp 2011, 01:00 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
Vforvendetta rašė:
Man buvo panasiu reikalu....keiciau pavaru deze, nes buvo bedu su mechanine dalimi, idejau deze su 80000km rida, dingo pries tai buve problemos, bet prasidejo kitos...pries svelniai sustojant SMUGIS, nutrintos adaptacijos,atnaujintas softas,tepalo lygis ir visa kita viskas ok, bet problema nedingo...idejau sena "prota" nuo savo orginalios dezes i sita...problemos dingo is karto !

p.s. as ir vazinejau su sena deze ir problemu nebuvo,bet viena diena sugalvojau pasikeisti tepalus,nuo pakeitimo pasigirdo P ir N padetyje barskesiai dezes viduje...


Pakeista deze buvo koduojama prie masinos kaip priklauso? Del tepalu keitimo tikrai neturejio tokios bedos nutikti greiciausiai mestreliai grybo pripjove ir veliau priskiede tau nebutu dalyku. Nebet dar varijantas, tiesiog sutapimas kad kazkas atsitiko su perjungimu, tepalu keitimas tikrai sitoje vietoje negalejo pakenkti.


StandartinėParašytas: 13 Rgp 2011, 13:14 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2011.02.11
Pranešimai:
366
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
ex.E70 LCI 3.5Xdrive
F10 530d M
Arunas B rašė:

Pakeista deze buvo koduojama prie masinos kaip priklauso? Del tepalu keitimo tikrai neturejio tokios bedos nutikti greiciausiai mestreliai grybo pripjove ir veliau priskiede tau nebutu dalyku. Nebet dar varijantas, tiesiog sutapimas kad kazkas atsitiko su perjungimu, tepalu keitimas tikrai sitoje vietoje negalejo pakenkti.


niekas niekam nieko nepriskiede, senai dezei tik tepalus pakeitus,is karto atsirado barskejimas,greitai kaip eksperimenta atidarysim vidu dezes paziureti kas "barska", lygiai tokia pati problema buvo forumieciui "jonas"
nauja deze idejus viska su perjungimu be problemu tik sustojant smugis,darbus atliko Daivanta,ar jie teisingai priprogramavo deze prie masinos negaliu uzgarantuoti bet is ju puses atsakymas: padareme viska kaip priklauso....
idetas senos dezes protas ir problemu neliko


StandartinėParašytas: 13 Rgp 2011, 17:00 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.11.17
Amžius:
38
Pranešimai:
2296
Miestas:
Vilkaviškis
Automobiliai:
now:
[G30] 530d xdrive M
[F25] x3 xdrive30d
ex:
[E90] 320d
[E60] 530d
[E39] 525tds +chip
[E34] 525td
Nikas:
JONAS
va tiesa butu idomu pasiziuret kas ten toj deze knisa prota =D> tik bus kokiu ziniu duok cia zinoti :wink:

p.s. siaip del garso negaliu pasakyti bet lygtais jo ir nebera. nelabai kreipiu demesi jei tik vaziuoja =D>

_________________
Respect__BMW__


StandartinėParašytas: 15 Spa 2011, 22:31 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.08.09
Pranešimai:
215
Automobiliai:
BMW E61
Apziurejom masina is apacios pas mane ten aprasojes karteris: meistriukas siulo keisti visa dangti su tarpine ir keisti naujus tepalus+ta mova kur fishke eina.dangti siulo analoga o tepalus keist pilnai o nedapilinet ,bet jis sako neskubek gali dar vazinet?!
bet ko man laukt???? kol bus bala po masina? ar ne per velu bus?

Kai salta masina pradedi vaziuot ryte tai begiai jungiasi su smugeliu jei ypac paspaudi gaza is 1 i 2 .Kai pasyla buna gerai.
AR TAIP TURI BUT?

_________________
BMW the best !


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 2153 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 144  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery