Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 11 Kov 2025, 19:57

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E34 modelio problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 21 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 06 Rgs 2011, 21:20 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.09.06
Pranešimai:
7
Automobiliai:
E34 525 M50 Auto 95'
Automobilio, apie kuri norite paklausti
Pagaminimo metai: 1995
Variklis: M50B25 Automatas
Degalai: Benzinas (duju nera ir niekada nebuvo)

Problema/klausimas:
Esant siltam varikliui, kai temperaturos rodykle buna per viduri tarp 0 ir darbines ir ypatingai arciau melynos padalos, sukant starteri kartais vedasi tik is 2-3 karto, o kartais gerai, t.y. kaip loterija. Esant visiskai saltam varikliui, sakykim ryte pirma karta vedant - uzsiveda visada be problemu.
Del nuolatinio vedimo is 2-3 karto jau teko pakeist viena starteri.

Diagnostika daryta - jokiu elektriniu klaidu nerodo.

Alkuninio veleno daviklis pakeistas nauju - jokio pagerejimo.
Kuro rele pakeista - jokio pagerejimo.
Kuro slegis ismatuotas - yra normoje, ijungus degima uzkyla iskart.
Teperaturinis daviklis einantis i kompa pakeistas nauju - jokio pagerejimo.
Zvakes naujos, babinos pakeistos - jokio pagerejimo.

Ant laisvu apsuku variklis dirba lygiai, apsukos nesvyruoja ir nesokineja - stringancio laisvos eigos voztuvo tikimybe kaip ir galima atmest.

Kur dar galima ieskoti bedos - ar gali tai buti paskirstymo veleno daviklis? Bet jei sis daviklis butu blogas - nekiltu apsukos, masina butu vangi, bet jokiu tokiu problemu nera, spustelejus lengvai eina iki redlaino. Teko girdeti kad sis daviklis gali buti "pusiau blogas" ir tada gali issaukti tokia problema, bet gal tai tik pasakos. Tada nesivestu atsitiktine tvarka esant ir saltam varikliui. Dabar visai saltas variklis vedasi visada gerai.

Padekit please - nebezinau kur dar ieskot bedos.
ačiū


StandartinėParašytas: 10 Rgs 2011, 12:17 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.11.26
Pranešimai:
25
Automobiliai:
1991 E34 535i
Automatas, LSD
Pilna komplektacija
Dujos su uždegimo kampo valdymu
Paties kurtas išmetimas pagal "best practices", labai daug torko prie žemų apsukų.
O kai taip ilgai nesiveda, patikrink išlipęs, ar nesmirdi iš išmetimo benzinu. Gal užsiuos, jei taip, tada bus kaltas degimas. Pabandyk pradžioje diagnozuoti taip. Kompiuterinė diagnostika, kaip rodo praktika, dažnai ko nors nerodo. :)


StandartinėParašytas: 11 Rgs 2011, 17:12 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.09.06
Pranešimai:
7
Automobiliai:
E34 525 M50 Auto 95'
Su kuro padavimu tikrai jokios problemos nera, nes matuota kuro slegis keleta kartu. Kuro slegio reguliatorius tvarkoje. Problema sukelia kazkoks daviklis ar kazkokia kita elektrine dalis. Kadangi nesiveda esant tik siltam varikliui, tai kazkaip susije su temperatura, bet temperaturos daviklis pakeistas ir jis yra tik vienas. Pradedu galvoti ar tai negali buti vanosas? Bet del ziniu stokos nesuprantu ar jis galetu itakoti neuzsivedima priklausanti nuo temperaturos...

Dar pastebejimas - neuzsivedant ir sukant starteri ilgiau, taip mazdaug 10-12 sek - galu gale uzsiveda. Arba kitu variantu (jei nesukant starterio ilgai, t.y. nesukant tu 10-12 sek) jeigu nesiveda, po 5 sek starterio sukimo atleidus, ir vedant dar karta - uzsiveda iskart. Toks jausmas kad tai susije su kazkokia judancia dalimi, kuri antro vedimo metu paprasciausiai atsistoja i kita padeti. Kiek suprantu jei atmetant alkuninio veleno davikli ir laisvos eigos voztuva, lieka - paskirstymo veleno daviklis ir...gal vanosas? Bet velgi - kaip tai galetu buti susije su temperatura??


StandartinėParašytas: 11 Rgs 2011, 18:48 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.11.26
Pranešimai:
25
Automobiliai:
1991 E34 535i
Automatas, LSD
Pilna komplektacija
Dujos su uždegimo kampo valdymu
Paties kurtas išmetimas pagal "best practices", labai daug torko prie žemų apsukų.
Tai vat slėgis yra vienas dalykas, o purkštukų valdymas yra kitas dalykas. Čia dar reikia pasižiūrėti, ar purkštukai veikia tuo metu.
Dar galimas dalykas, kad kiauros įsiurbimo kolektoriaus šlangos arba šiaip per kur nors siurbia orą.
Dar praktikoj yra buvę atvejų, kad kompo pakeitimas išspręndžia visas problemas. Vienas iš sprendimų būtų gauti kitą kompą ir pratestuoti ar su juo ta bėda išlieka.


StandartinėParašytas: 11 Rgs 2011, 20:18 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.09.06
Pranešimai:
7
Automobiliai:
E34 525 M50 Auto 95'
Purkstuku valdymas - ar cia stovi kazkokia atskira rele ar ta pati kaip ir kuro siurblio? Kuro siurblio rele keiciau - nepadejo.
Kompas - idomi mintis, butu idomu pabandyt pakeist, bet tada aisku reikia kazkur stebuklingai rasti butent nuo tokio variklio, t.y. nuo 2.5ltr ir dar kad taip pat butinai butu nuo automato - juk taip?


StandartinėParašytas: 11 Rgs 2011, 21:38 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.11.26
Pranešimai:
25
Automobiliai:
1991 E34 535i
Automatas, LSD
Pilna komplektacija
Dujos su uždegimo kampo valdymu
Paties kurtas išmetimas pagal "best practices", labai daug torko prie žemų apsukų.
Purkštukai yra valdomi kompo. Kiekvienas atskirai, jam skirtu momentu yra įjungiamas, kad įpurkštų kuro.
Jei pas tave standartinis variantas, mechaniniu gazu ir mechanine pavarų dėže, tai kompų gali rasti bet kuriam šrote :)


StandartinėParašytas: 11 Rgs 2011, 21:40 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.11.26
Pranešimai:
25
Automobiliai:
1991 E34 535i
Automatas, LSD
Pilna komplektacija
Dujos su uždegimo kampo valdymu
Paties kurtas išmetimas pagal "best practices", labai daug torko prie žemų apsukų.
Jei automatui, tai tokių kompų irgi gali rasti. Ant kompo yra jo numeris, ieškok kompo tokiu pačiu numeriu. Tikrai galima rasti šrotuose.


StandartinėParašytas: 11 Rgs 2011, 21:55 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.09.06
Pranešimai:
7
Automobiliai:
E34 525 M50 Auto 95'
Kalbejau su meistru, kadangi yra imobilaizeris - kompo taip paprastai pakeisti neiseina - reikia koduoti, taigi lengvo pabandymo atvejis atkrenta...o sako ir sunkiai tiketina kad cia butu kompo beda. Bet tai kad viskas jau pakeista, gofra isiurbimo irgi nauja, oro nesiurbia. Nebeisivaziduoju kur dar ieskoti kas cia prota knisa...


StandartinėParašytas: 13 Rgs 2011, 12:00 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
jo, su kompo keitimu sunkiau, kai imobilaizeris yra (gamyklinis).
reikia ziureti, ar vedant kai nesiveda smirda is dusles nesudegusiu kuru. nors jei net negriebia, o laisvai suka, tai nesmirdes.
mases ir pliuso kontaktus pravodkiu patikrint reiktu, kas po kapotu yra. neklaus kodel tik prie tam tikros temp tai galetu itakoti, bet taip buna (buvo man).
ar meginta tuo metu, kai nesiveda, daryti diagnostika? nes buna, kad tam tikru metu koks nors daviklis nekontaktuoja...
del vanos tai kazin, ar nesivestu

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 13 Rgs 2011, 12:16 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.11.19
Amžius:
37
Pranešimai:
1733
Miestas:
Pagegiai
Automobiliai:
E34 2.5i '88 kažkur iškeliavo
E34 2.4 TD '89 kažkur iškeliavo
E30 1.8i '90 po presu
E34 2.5 TDŠ '93 po presu
all in music rašė:
jo, su kompo keitimu sunkiau, kai imobilaizeris yra (gamyklinis).
reikia ziureti, ar vedant kai nesiveda smirda is dusles nesudegusiu kuru. nors jei net negriebia, o laisvai suka, tai nesmirdes.
mases ir pliuso kontaktus pravodkiu patikrint reiktu, kas po kapotu yra. neklaus kodel tik prie tam tikros temp tai galetu itakoti, bet taip buna (buvo man).
ar meginta tuo metu, kai nesiveda, daryti diagnostika? nes buna, kad tam tikru metu koks nors daviklis nekontaktuoja...
del vanos tai kazin, ar nesivestu

Jo, as irgi uz tai kad paziuret minusini laida nuo lanzerono i varikli.

_________________
Subaru automobilio neturiu ir nevairuoju, su Juodosiomis jėgos struktūromis nesusijęs.


StandartinėParašytas: 13 Rgs 2011, 12:33 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
ne tik tas laidas, bet ir kur variklio pravodke jungiasi prie dezutes kur bent pas E36 raudonas pliusas nupiestas ir prie saugiklines, taip pat kitus.

kas liecia veleneliu davikli, tai ant siemens sistemos M50b20tu del blogo daviklio vesdavos gerai, bet vaziuojant ir atleidus gaza uzgeso. kita diena saltas nebesivede. uztempt nejo - neatidarinejo purkstuku.
gali meginti pamatuoti daviklio varza tuo metu, kai turi nesivesti. jei varza bus pastovi, tai ok (turi buti 1280 + - 10%) bet jei omai sokines, davikliui amba.

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 13 Rgs 2011, 17:06 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.09.06
Pranešimai:
7
Automobiliai:
E34 525 M50 Auto 95'
Dekui visiems uz patarimus. Paziuresiu laidus ir visgi pabandysiu pakeist laikinai pabandymui paskirstymo velenelio davikli. Parasysiu kokie bus rezultatai. :wink:


StandartinėParašytas: 14 Rgs 2011, 11:02 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
tik butinai pagal koda dek. nors iprastai siemens sistemai jei daviklis netinka, tai ir fyske netiks...

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 04 Spa 2011, 22:01 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.09.06
Pranešimai:
7
Automobiliai:
E34 525 M50 Auto 95'
Siandien pakeistas paskirstymo veleno daviklis = 0 rezultatu, problema islieka :|

Kadangi pakeisti praktiskai visi davikliai galintys itakoti uzvedimo momenta - is elektrines puses kaip ir turetu buti viskas ok.

Kuro padavimas: jeigu pries uzvedant, 3-4 kartus ijungiu degima kelioms sekundems (apie 3-4 sek), kad sakykim jeigu yra tuo momentu kazkaip stebuklingai nukrites kuro slegis - jis sukiltu, - tai kuro nepadavimo buga kaip ir galima butu atmest. Bet tai vistiek nepadeda ir nesiveda is pirmo karto.

Bet uztenka nieko nedarant pasukt starteri nors ir 2 sek pirma kart, atleist, ir sukant antra karta uzsiveda iskart.

Belieka - kompas???


StandartinėParašytas: 05 Spa 2011, 10:56 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
E36 pirma karta davus degima siurbliukas suveikia, veliau ne ir reikia sukti starteriu, kad suveiktu siurbliukas.

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 21 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery