Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 25 Lap 2024, 20:24

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E60 ir E61 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 2041 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 137  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 02 Rgs 2011, 16:12 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.01.31
Amžius:
35
Pranešimai:
672
Miestas:
Kedainiai/Kaunas
Automobiliai:
E60 535d M57N 06'
ex:E39 528 M52 96`
Arunas B rašė:
Tas kilometrazo skaitliukas nieko bendro neturi. Viskas vyksta DDE. Ir tai daro dis arba ista.

kai darem kazkaip apie filtro pakeitimo registravima nepagalvojau, reiks padaryt ;)

_________________
BMW automobilių diagnostika, kodavimas.
8-638-58655


StandartinėParašytas: 02 Rgs 2011, 17:16 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
Alexis rašė:

Kiek skaiciau, zmones plauna, trina klaidas, keicia filtro serviso intervala bei paleidzia per DIS regeneracija, ar to nepakanka?


Vel blin reik jum mokslini darba rasyt kad itikti kodel tai reikalinga. Esme paprasta per visa DPF filtro gyvenima yra sekama jo bukle kuri fiksuojama DDE taip kad uzsikisusi filtra isplovus ir idejus kartais DDE susiknisa protas nes kaip cia buvo uzsikises ir reikejo ji daznai regeneruoti o dabar jau ne uzsikises ir neuzsikisa taip daznai kaip anksciau. Ko pasekoje buna kad vistiek ta renegeracija jungiasi daznai.
Neesu 100% isitikines, bet manau sitoje vietoje yra kazokia klauza sito viso reikalo mape nes jei spaudimas filtre nera didelis ar kritinis pagal jo gyvenimo laiko paskaiciavimus regeneracija vistiek yra paleidziama.


Paskutinį kartą redagavo Arunas B 03 Rgs 2011, 00:16. Iš viso redaguota 1 kartą.

StandartinėParašytas: 02 Rgs 2011, 20:56 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.07.19
Pranešimai:
41
o kad pamirsti sitas bedas nepaprasciau ji tinkamai isprogramuoti? ir pamirsti tas regenaracijas? :)


StandartinėParašytas: 03 Rgs 2011, 09:01 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.02.11
Pranešimai:
2356
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
2015 BMW i3 REX
2013 E93 LCI, 2.8i
2016 F25 X3, 3.5i x-Line
ex - 2007 E83 X3, 3.5d M-sport
ex - 2004 E61 525d
Deiviss rašė:
o kad pamirsti sitas bedas nepaprasciau ji tinkamai isprogramuoti? ir pamirsti tas regenaracijas? :)


dar paprasciau visai nepirkti tokios masinos...
Tie ispjovimai, isprogramavimai tai krastutiniu atveju kai truksta ziniu ar galimybiu pasalinti problema. Arba turgaus lygio mastanciam pilieciui kuris degalineje gali uzsipilti kuro uz 10 lt, sugedusi mazga tiesiog ismesti ir pan.. Svarbu geri metai ir tinkamas zenkliukas ant kapoto..


StandartinėParašytas: 03 Rgs 2011, 09:33 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.07.19
Pranešimai:
41
Kodel jus taip? :) Na nebent jus mylite gamta :)
Zymiai maziau vargo negu pildyti, pirkti tuos skyscius, ir daryti tas regeneracijas kas kazkiek km....


StandartinėParašytas: 03 Rgs 2011, 09:37 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.01.31
Amžius:
35
Pranešimai:
672
Miestas:
Kedainiai/Kaunas
Automobiliai:
E60 535d M57N 06'
ex:E39 528 M52 96`
apie kokius skyscius cia sneki, nesipila joks skystis. o beje isplovimas tikrai pigiau kainuoja nei ispjovimas ir perprogramavimas.

_________________
BMW automobilių diagnostika, kodavimas.
8-638-58655


StandartinėParašytas: 03 Rgs 2011, 10:10 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.03.08
Amžius:
41
Pranešimai:
124
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
ex E 34 525i, ex E34 525 tds, ex E46 330d, ex E91 320d, e90 330d, 2WD Dyno
Skype:
startline_chiptuning
EZH001 rašė:

dar paprasciau visai nepirkti tokios masinos...
Tie ispjovimai, isprogramavimai tai krastutiniu atveju kai truksta ziniu ar galimybiu pasalinti problema. Arba turgaus lygio mastanciam pilieciui kuris degalineje gali uzsipilti kuro uz 10 lt, sugedusi mazga tiesiog ismesti ir pan.. Svarbu geri metai ir tinkamas zenkliukas ant kapoto..


Kai truksta ziniu ir galimybiu tada plauni, jei jau turi daugiau nei 10 litu kurui tada filtra keiti krastoj i nauja, 'turginiai' tokiu automobiliu nepardavineja, o siaip tai liaudziai svarbu kad butu 3d :mrgreen:


StandartinėParašytas: 03 Rgs 2011, 11:20 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.02.11
Pranešimai:
2356
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
2015 BMW i3 REX
2013 E93 LCI, 2.8i
2016 F25 X3, 3.5i x-Line
ex - 2007 E83 X3, 3.5d M-sport
ex - 2004 E61 525d
Irmantas rašė:

Kai truksta ziniu ir galimybiu tada plauni, jei jau turi daugiau nei 10 litu kurui tada filtra keiti krastoj i nauja, 'turginiai' tokiu automobiliu nepardavineja, o siaip tai liaudziai svarbu kad butu 3d :mrgreen:


jei truksta ziniu tai is nevilties pjauni lauk ir devintam dangui buni pardaves turini #-o
Jei nors kiek katiliukas verda, tada valai filtra (praputi, praplauni, pradegini) ir butinai pasalini priezasti del padidejusio dumingumo ir pamirsti ta reikala ilgam =D>

Turginiai jau senai pardavineja :wink:


StandartinėParašytas: 03 Rgs 2011, 22:49 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.01.29
Pranešimai:
54
Miestas:
Visaginas
Automobiliai:
E61 530xd M57 '06
ex. E34 540i M60 '95, E34 525i M50 '92, E30 320i M20 '84
Jau keletu dienu begyje uzsidega klaida Partikelfilter. Kaip ir rasiau laukiu nauju varztu artejancios savaites pabaigoje ir bandysiu plauti filtra.
Masina E61 530xd, 2006-10m, pirkta siu metu balandzio men, Muncheno BMW centre is pirmu ranku, tikras vokietis su originalia rida ir istorija, rida buvo 166000, pati atvaziavo cia, dabar jau beveik 179000. Intervaluose Partikelfilter liko 40000km.
Po ilgu skaitymu siandien vakare paemiau kompa isviaziuoti ir paziureti kas darosi su klaidom, na ir viska imesti i sia tema.
Atmintyje buvo:

E R R O R M E M O R Y
---------------------------------------
Date: 03.09.2011 20:55:49
ECU: D62M57B0
JobStatus: OKAY
Variant: D62M57B0
-------------------------------------------------------------
RESULT: 4 error in error memory !
-------------------------------------------------------------
480A 480A Partikelfiltersystem
Error counter: 1
Logistic counter: 40
Mileage 178736 km
Motordrehzahl 689.56 1/min
Kьhlmitteltemperatur 83.25 °C
Aschenmasse im Partikelfilter 38.96 g
Einspritzmenge 5.91 mg/Hub
Luftmasse pro Zylinder 289.87 mg/Hub
RuЯmasse im Partikelfilter 59.94 g
Abgasvolumenstrom im Partikelfilter 41.80 m^3/h
Differenzdruck ьber Partikelfilter 196.92 mbar
Abgasgegendruck vor Partikelfilter 1191.38 mbar
Umgebungsdruck 984.62 mbar
Partikelfilter stark beladen (Abgasgegendruck hoch)
Testbedingungen erfьllt
Fehler momentan vorhanden und bereits gespeichert
Fehler wьrde kein Aufleuchten einer Warnlampe verursachen
Fehler nicht im Shadow eingetragen
Umweltbedingungen 1. Block gьltig (Fehler nur einmal aufgetreten)
Umweltbedingungen 2. Block ungьltig (Fehler nur einmal aufgetreten)
Error code: 48 0A 61 02 00 00 01 28 57 46 19 85 27 0F 2E 3C 05 14 79 64
-------------------------------------------------------------
4D00 4D00 Abgasgegendrucksensor
P14A7 Partikelfilter (Bank 1) - Strцmungswiderstand hoch
Error counter: 1
Logistic counter: 40
Mileage 178736 km
Motordrehzahl 1654.95 1/min
Kьhlmitteltemperatur 89.28 °C
Raildruck Ist 575.02 bar
Einspritzmenge 23.24 mg/Hub
Luftmasse pro Zylinder 541.93 mg/Hub
Ladedruck Istwert 1191.38 mbar
Abgasvolumenstrom im Partikelfilter 175.54 m^3/h
Differenzdruck ьber Partikelfilter 896.00 mbar
Abgasgegendruck vor Partikelfilter 1900.31 mbar
Umgebungsdruck 984.62 mbar
Signal zu hoch
Testbedingungen noch nicht erfьllt
Fehler momentan vorhanden und bereits gespeichert
Fehler wьrde kein Aufleuchten einer Warnlampe verursachen
Fehler nicht im Shadow eingetragen
Umweltbedingungen 1. Block gьltig (Fehler nur einmal aufgetreten)
Umweltbedingungen 2. Block ungьltig (Fehler nur einmal aufgetreten)
Error code: 4D 00 71 02 14 A7 01 28 57 46 3C 8B 49 3B 56 79 15 5B C1 64
-------------------------------------------------------------
481A 481A Partikelfiltersystem
Error counter: 1
Logistic counter: 40
Mileage 178736 km
Motordrehzahl 1654.95 1/min
Kьhlmitteltemperatur 88.27 °C
Aschenmasse im Partikelfilter 38.96 g
Einspritzmenge 26.39 mg/Hub
Luftmasse pro Zylinder 548.23 mg/Hub
RuЯmasse im Partikelfilter 74.93 g
Abgasvolumenstrom im Partikelfilter 175.54 m^3/h
Differenzdruck ьber Partikelfilter 925.54 mbar
Abgasgegendruck vor Partikelfilter 1929.85 mbar
Umgebungsdruck 984.62 mbar
Partikelfilter stark beladen (Abgasgegendruck ueber Maximum)
Testbedingungen noch nicht erfьllt
Fehler momentan vorhanden und bereits gespeichert
Fehler wьrde kein Aufleuchten einer Warnlampe verursachen
Fehler nicht im Shadow eingetragen
Umweltbedingungen 1. Block gьltig (Fehler nur einmal aufgetreten)
Umweltbedingungen 2. Block ungьltig (Fehler nur einmal aufgetreten)
Error code: 48 1A 71 02 00 00 01 28 57 46 3C 8A 27 43 57 4B 15 5E C4 64
-------------------------------------------------------------
4530 4530 Ladedruckregelung, Regelabweichung
Error counter: 2
Logistic counter: 40
1. Umweltsatz
Mileage 178768 km
Motordrehzahl 2041.10 1/min
Kьhlmitteltemperatur 75.22 °C
Raildruck Ist 921.60 bar
Einspritzmenge 37.02 mg/Hub
Luftmasse pro Zylinder 667.96 mg/Hub
Ladedruck Istwert 1447.38 mbar
Pedalwertgeber 73.23 %
Tastverhдltnis Abgasrьckfьhrsteller 4.73 %
Tastverhдltnis Ladedrucksteller 89.80 %
Umgebungsdruck 984.62 mbar
2. Umweltsatz
Mileage 178768 km
Motordrehzahl 1848.03 1/min
Kьhlmitteltemperatur 82.25 °C
Raildruck Ist 905.85 bar
Einspritzmenge 40.96 mg/Hub
Luftmasse pro Zylinder 718.38 mg/Hub
Ladedruck Istwert 1545.85 mbar
Pedalwertgeber 63.78 %
Tastverhдltnis Abgasrьckfьhrsteller 4.73 %
Tastverhдltnis Ladedrucksteller 91.37 %
Umgebungsdruck 984.62 mbar
Ladedruck zu niedrig/positive Regelabweichung
Testbedingungen noch nicht erfьllt
Fehler bisher nicht aufgetreten
Fehler wьrde kein Aufleuchten einer Warnlampe verursachen
Fehler nicht im Shadow eingetragen
Umweltbedingungen 1. Block gьltig (Fehler nur einmal aufgetreten)
Umweltbedingungen 2. Block gьltig (Fehler bereits mehrmals aufgetreten)
Error code: 45 30 11 06 00 00 02 28 57 4A 4A 7D 75 5E 6A 93 5D 06 72 64 57 4A 43 84 73 68 72 9D 51 06 74 64
=============================================================

Istriniau, sekantis lapas toks (sitoje vietoje suprantu kad buvo aktivuotas regeneravimas - Motorschutzregeneration wurde aktiviert):

I N F O R M A T I O N M E M O R Y
---------------------------------------
Date: 03.09.2011 21:04:20
ECU: D62M57B0
JobStatus: OKAY
Variant: D62M57B0
-------------------------------------------------------------
RESULT: 1 error in error memory !
-------------------------------------------------------------
4CE0 4CE0 Partikelfiltersystem
Error counter: 0
Logistic counter: 40
Mileage 178896 km
Motordrehzahl 661.98 1/min
Kьhlmitteltemperatur 83.25 °C
Raildruck Ist 267.82 bar
Einspritzmenge 6.30 mg/Hub
Luftmasse pro Zylinder 359.19 mg/Hub
Ladedruck Istwert 1014.15 mbar
Pedalwertgeber 0.00 %
Differenzdruck ьber Partikelfilter 118.15 mbar
Fahrzeuggeschwindigkeit 0.00 km/h
Umgebungsdruck 994.46 mbar
Motorschutzregeneration wurde aktiviert (Partikelfilter stark beladen)
Testbedingungen erfьllt
Fehler bisher nicht aufgetreten
Fehler wьrde kein Aufleuchten einer Warnlampe verursachen
Fehler im Shadow eingetragen
Umweltbedingungen 1. Block gьltig (Fehler nur einmal aufgetreten)
Umweltbedingungen 2. Block ungьltig (Fehler nur einmal aufgetreten)
Error code: 4C E0 01 03 00 00 00 28 57 5A 18 85 22 10 39 67 00 0C 00 65
=============================================================

Pravaziavau kaz kiek km:
E R R O R M E M O R Y
---------------------------------------
Date: 03.09.2011 21:21:37
ECU: D62M57B0
JobStatus: OKAY
Variant: D62M57B0
-------------------------------------------------------------
RESULT: 1 error in error memory !
-------------------------------------------------------------
480A 480A Partikelfiltersystem
Error counter: 1
Logistic counter: 40
Mileage 178912 km
Motordrehzahl 661.98 1/min
Kьhlmitteltemperatur 78.23 °C
Aschenmasse im Partikelfilter 38.96 g
Einspritzmenge 6.70 mg/Hub
Luftmasse pro Zylinder 302.47 mg/Hub
RuЯmasse im Partikelfilter 74.93 g
Abgasvolumenstrom im Partikelfilter 58.51 m^3/h
Differenzdruck ьber Partikelfilter 78.77 mbar
Abgasgegendruck vor Partikelfilter 1083.08 mbar
Umgebungsdruck 994.46 mbar
Partikelfilter stark beladen (Abgasgegendruck hoch)
Testbedingungen erfьllt
Fehler momentan vorhanden, aber noch nicht gespeichert (Entprellphase)
Fehler wьrde kein Aufleuchten einer Warnlampe verursachen
Fehler nicht im Shadow eingetragen
Umweltbedingungen 1. Block gьltig (Fehler nur einmal aufgetreten)
Umweltbedingungen 2. Block ungьltig (Fehler nur einmal aufgetreten)
Error code: 48 0A 41 02 00 00 01 28 57 5C 18 80 27 11 30 4B 07 08 6E 65
=============================================================

Istriniau, ir sekantis lapas butu toks:

I N F O R M A T I O N M E M O R Y
---------------------------------------
Date: 03.09.2011 21:24:25
ECU: D62M57B0
JobStatus: OKAY
Variant: D62M57B0
-------------------------------------------------------------
RESULT: 1 error in error memory !
-------------------------------------------------------------
4CE0 4CE0 Partikelfiltersystem
Error counter: 0
Logistic counter: 40
Mileage 178912 km
Motordrehzahl 661.98 1/min
Kьhlmitteltemperatur 82.25 °C
Raildruck Ist 259.94 bar
Einspritzmenge 6.70 mg/Hub
Luftmasse pro Zylinder 409.60 mg/Hub
Ladedruck Istwert 1024.00 mbar
Pedalwertgeber 0.00 %
Differenzdruck ьber Partikelfilter 98.46 mbar
Fahrzeuggeschwindigkeit 0.00 km/h
Umgebungsdruck 994.46 mbar
Motorschutzregeneration wurde aktiviert (Partikelfilter stark beladen)
Testbedingungen erfьllt
Fehler bisher nicht aufgetreten
Fehler wьrde kein Aufleuchten einer Warnlampe verursachen
Fehler im Shadow eingetragen
Umweltbedingungen 1. Block gьltig (Fehler nur einmal aufgetreten)
Umweltbedingungen 2. Block ungьltig (Fehler nur einmal aufgetreten)
Error code: 4C E0 01 03 00 00 00 28 57 5C 18 84 21 11 41 68 00 0A 00 65
=============================================================


StandartinėParašytas: 05 Rgs 2011, 10:14 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.11.26
Pranešimai:
37
Automobiliai:
BMW E60 525d 2005m
ŠIUOLAIKINIŲ DYZELINIŲ AUTOMOBILIŲ VARIKLIŲ
KIETŲJŲ DALELIŲ FILTRŲ REGENERACIJOS PROBLEMOS
The Regeneration Problems of DPF in Modern Car Powered by Diesel Engine
Saugirdas Pukalskas1, Jonas Matijošius2, Vidas Ţuraulis3, Vigilijus Sadauskas4
VGTU Transporto inţinerijos fakultetas, Automobilių transporto katedra1,2,3,4
saugirdas.pukalskas@vgtu.lt, jonas.matijosius@vgtu.lt2, vidas.zuraulis@vgtu.lt3, vigili-jus.sadauskas@gmail.com4


Norint tenkinti EURO 5 aplinkosaugos standarto reikalavimus daugelis automobilių gamintojų savo gaminamuose dyzeliniuose automobiliuose montuoja kietųjų dalelių filtrą, sumaţinantį suodţių kiekį išmetamosiose dujose. Automobilio eksploatacijos metu filtre prisikaupia kietųjų dalelių ir jis uţsikemša. Išsivalo ši sistema automatiškai – vykstant sa-vaiminei regeneracijai. Daugelio automobilių regeneracijos procesas vyksta tuomet, kai į variklio cilindrus degimo takto pabaigoje įpurškiama papildoma porcija dyzelino. Šis dyze-linas nesudega cilindre, bet patenka į išmetimo sistemą ir kietųjų dalelių filtrą, kuriame jis uţsidega ir pakelia temperatūrą. Tačiau toks naudojamas būdas sukelia nepageidaujamus reiškinius – papildomai purškiamas dyzelinas, kai stūmoklis yra netoli apatinio rimties taš-ko, patenka ant cilindro sienelių ir dalis jo nuteka į variklio karterį, atskiesdamas variklinę alyvą. Dėl to blogėja alyvos eksploatacinės savybės, trumpėja jos keitimo intervalas ir, sa-vaime suprantama, didėja išlaidos automobilio aptarnavimui.


StandartinėParašytas: 12 Rgs 2011, 21:51 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.01.29
Pranešimai:
54
Miestas:
Visaginas
Automobiliai:
E61 530xd M57 '06
ex. E34 540i M60 '95, E34 525i M50 '92, E30 320i M20 '84
Arunas B rašė:

Vel blin reik jum mokslini darba rasyt kad itikti kodel tai reikalinga. Esme paprasta per visa DPF filtro gyvenima yra sekama jo bukle kuri fiksuojama DDE taip kad uzsikisusi filtra isplovus ir idejus kartais DDE susiknisa protas nes kaip cia buvo uzsikises ir reikejo ji daznai regeneruoti o dabar jau ne uzsikises ir neuzsikisa taip daznai kaip anksciau. Ko pasekoje buna kad vistiek ta renegeracija jungiasi daznai.
Neesu 100% isitikines, bet manau sitoje vietoje yra kazokia klauza sito viso reikalo mape nes jei spaudimas filtre nera didelis ar kritinis pagal jo gyvenimo laiko paskaiciavimus regeneracija vistiek yra paleidziama.



Taip, radau TIS kad turi buti filtro nunulinimas po keitimo, galu gale paleidziau ir suderinau DIS savo kompe, tai su geru zmoniu pagalba radau tas funkcijas: partikelfiltro keitimas, partikelfiltro regeneracija.
Liko dabar isbandyti, galvoju, kad jau gal po plovimo.
ačiū uz mintis, nes tik po ju ir pradejau ieskoti kaip tai daroma.


StandartinėParašytas: 12 Rgs 2011, 23:41 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.08.06
Pranešimai:
50
Automobiliai:
e90
RimasS rašė:
ŠIUOLAIKINIŲ DYZELINIŲ AUTOMOBILIŲ VARIKLIŲ
KIETŲJŲ DALELIŲ FILTRŲ REGENERACIJOS PROBLEMOS
The Regeneration Problems of DPF in Modern Car Powered by Diesel Engine
Saugirdas Pukalskas1, Jonas Matijošius2, Vidas Ţuraulis3, Vigilijus Sadauskas4
VGTU Transporto inţinerijos fakultetas, Automobilių transporto katedra1,2,3,4
saugirdas.pukalskas@vgtu.lt" onclick="window.open(this.href);return false;, jonas.matijosius@vgtu.lt" onclick="window.open(this.href);return false;2, vidas.zuraulis@vgtu.lt" onclick="window.open(this.href);return false;3, vigili-jus.sadauskas@gmail.com" onclick="window.open(this.href);return false;4


Norint tenkinti EURO 5 aplinkosaugos standarto reikalavimus daugelis automobilių gamintojų savo gaminamuose dyzeliniuose automobiliuose montuoja kietųjų dalelių filtrą, sumaţinantį suodţių kiekį išmetamosiose dujose. Automobilio eksploatacijos metu filtre prisikaupia kietųjų dalelių ir jis uţsikemša. Išsivalo ši sistema automatiškai – vykstant sa-vaiminei regeneracijai. Daugelio automobilių regeneracijos procesas vyksta tuomet, kai į variklio cilindrus degimo takto pabaigoje įpurškiama papildoma porcija dyzelino. Šis dyze-linas nesudega cilindre, bet patenka į išmetimo sistemą ir kietųjų dalelių filtrą, kuriame jis uţsidega ir pakelia temperatūrą. Tačiau toks naudojamas būdas sukelia nepageidaujamus reiškinius – papildomai purškiamas dyzelinas, kai stūmoklis yra netoli apatinio rimties taš-ko, patenka ant cilindro sienelių ir dalis jo nuteka į variklio karterį, atskiesdamas variklinę alyvą. Dėl to blogėja alyvos eksploatacinės savybės, trumpėja jos keitimo intervalas ir, sa-vaime suprantama, didėja išlaidos automobilio aptarnavimui.

tokiu atveju turetu dideti tepalo lygis?jei jis nedideja,vadinasi nera ko nerimauti del tepalo eksploataciniu savybiu?gal kas zino,kodek servise raso jog particle filtras vis 200 000km,ir niekaip nemazeja?


StandartinėParašytas: 14 Rgs 2011, 20:40 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.01.29
Pranešimai:
54
Miestas:
Visaginas
Automobiliai:
E61 530xd M57 '06
ex. E34 540i M60 '95, E34 525i M50 '92, E30 320i M20 '84
donasx rašė:
tokiu atveju turetu dideti tepalo lygis?jei jis nedideja,vadinasi nera ko nerimauti del tepalo eksploataciniu savybiu?gal kas zino,kodek servise raso jog particle filtras vis 200 000km,ir niekaip nemazeja?


200000km parodymus kur ziuri? Per iDrive arba skydeli? Tai ten apvali suma visada bus, tikslia pvz 198326 duos tau DIS, jei nuskaitysi parametrus kiek dar liko tavo filtrui. Nezinau po kiek eina skydelyje ir iDrive meniu, bet pas mane kai nupirkau ejo per 1000, bet buvo likes 50 tkst su kazkiek.


StandartinėParašytas: 14 Rgs 2011, 21:06 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.01.29
Pranešimai:
54
Miestas:
Visaginas
Automobiliai:
E61 530xd M57 '06
ex. E34 540i M60 '95, E34 525i M50 '92, E30 320i M20 '84
Vakar nuemiau filtra, praploviau variklio plovikliu su karstu vandeniu ir karcher, paskui dar kitu plovikliu, nuemem su draugu per pusvalandi, ploviau koki valanda, kol galu gale nepradejo begti svarus vanduo is abieju pusiu. Palikau nakciai isdziuti, siandien dar praputem su kompresoriumi, dar isbego vandens. Pastatem i vieta, paleidziau varikli, truputi vandens buvo dar is daviklio vamzdelio, kai isdziuvo sujungiau, pajungiau kompa, istriniau senas klaidas, uzdaviau regeneracija, dar pora zingsniu buvo kur rase kad regeneracijai reikes bake tureti ne maziau kaip 10 l kuro, ausinimo skyscio temperaturos ne maziau 75C, ismetamu duju temperaturos ne maziau 240C, vaziuoti ne maziau 60km/val greiciu, arba autostradoje, reikiamas laikas nuo 20 iki 30 minuciu.
Pas mane jau ausinimo skyscio temperatura buvo apie 90C, ismetamu 300C, uzmiestyje paleidziau, temperatura simetamu pries filtra staiga pakilo iki 630C uzrase kad vyksta regeneracija, bandziau vaziuoti nuo 70 iki 180, ziurejau kaip keiciasi temperatura, galu gale nuo 80 iki 110 buvo optimalus greitis, nes prie jo temperatura tapdavo didesne. Po kokiu 20 min uzrase kad procedura baigta. Tada programos pagalba padariau kad filtras pakeistas, patikrinau dienos pabaigoje, klaidu nera, pravaziavau jau 400km, anskciau klaidos buvo po 5 km. DIS uzrase kad filtrui dar 199598 km liko, suprantu kad keitima DDE suprato.
Esu patenkintas, ir pjauti lauk kol kas nesiruosiu. Manau kad pakankamai nesudetingai galima ispresti problema. Toliau jei yra galimybe kartais stebeti situacija kompo pagalba. Paziuresime kuriam laikui uzteks. Pastebejau, kad vazinejant mieste kuro sanaudos kol kas nekilo virs 10.2 l. Vazinejau taip pat, o pries tai laisvai buvo 11 su kazkiek, gal dar mazai pravaziavau bet jei itakos i mazesne puse tai irgi malonu.


StandartinėParašytas: 15 Rgs 2011, 01:05 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
Alexis rašė:
Vakar nuemiau filtra, praploviau variklio plovikliu su karstu vandeniu ir karcher, paskui dar kitu plovikliu, nuemem su draugu per pusvalandi, ploviau koki valanda, kol galu gale nepradejo begti svarus vanduo is abieju pusiu. Palikau nakciai isdziuti, siandien dar praputem su kompresoriumi, dar isbego vandens. Pastatem i vieta, paleidziau varikli, truputi vandens buvo dar is daviklio vamzdelio, kai isdziuvo sujungiau, pajungiau kompa, istriniau senas klaidas, uzdaviau regeneracija, dar pora zingsniu buvo kur rase kad regeneracijai reikes bake tureti ne maziau kaip 10 l kuro, ausinimo skyscio temperaturos ne maziau 75C, ismetamu duju temperaturos ne maziau 240C, vaziuoti ne maziau 60km/val greiciu, arba autostradoje, reikiamas laikas nuo 20 iki 30 minuciu.
Pas mane jau ausinimo skyscio temperatura buvo apie 90C, ismetamu 300C, uzmiestyje paleidziau, temperatura simetamu pries filtra staiga pakilo iki 630C uzrase kad vyksta regeneracija, bandziau vaziuoti nuo 70 iki 180, ziurejau kaip keiciasi temperatura, galu gale nuo 80 iki 110 buvo optimalus greitis, nes prie jo temperatura tapdavo didesne. Po kokiu 20 min uzrase kad procedura baigta. Tada programos pagalba padariau kad filtras pakeistas, patikrinau dienos pabaigoje, klaidu nera, pravaziavau jau 400km, anskciau klaidos buvo po 5 km. DIS uzrase kad filtrui dar 199598 km liko, suprantu kad keitima DDE suprato.
Esu patenkintas, ir pjauti lauk kol kas nesiruosiu. Manau kad pakankamai nesudetingai galima ispresti problema. Toliau jei yra galimybe kartais stebeti situacija kompo pagalba. Paziuresime kuriam laikui uzteks. Pastebejau, kad vazinejant mieste kuro sanaudos kol kas nekilo virs 10.2 l. Vazinejau taip pat, o pries tai laisvai buvo 11 su kazkiek, gal dar mazai pravaziavau bet jei itakos i mazesne puse tai irgi malonu.


Kokio tipo filtras pas tave?Tas kur po masina ar tas kur prie variklio, kartu su katalizatorium?


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 2041 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 137  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery