Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 29 Lap 2024, 15:46

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E34 modelio problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 26 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 16 Kov 2008, 21:13 
  
 
 
Automobilio, apie kuri norite paklausti [E34]
Pagaminimo metai:1994
Variklis:2.5
Degalai:benzinas

Problema/klausimas: Ar variklis šaltas ima daugiau benzino negu pasiekęs optimalią temperatūra?
Gal daug kam pasirodys kvailas klausimas, bet... :oops: Kažkaip netelpu mieste į 14ltr... Darbas arti namų ( 2,5 km), todėl kai ryte nuvažiuoju iki darbo variklis dar nebūna pasiekęs optimalios temperatūros. Ar tai įtakoja kuro sąnaudoms?
Ir kokia pavara ekonomiškaiu važinėt mieste ( 50km\h) 3 ar 4...Kai važiuoju 3 apsukos apie 2000, kai 4 - 1500.
momentinės kuro sąnaudos rodo apytiksliai vienodai. Kokia jūs daugiausiai naudojat pavarą mieste?


StandartinėParašytas: 16 Kov 2008, 21:53 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.08.22
Amžius:
41
Pranešimai:
168
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E34 91m. 525i m50
Skype:
vytas.u
na visu pirmiausia masina nenauja, kad butinai turetu tilpt i standartus, kai itakoja kuro sanaudas bet koks variklio ar pavaru dezes esamas gedimas ar tiesiog susidevejimas. toks kaip liambda zondas numires pvz stipriai itakoja kuro sanaudas. ir 14ltr/100km vaziuojant dar saltu varikliu sakyciau nera nerealu, jei pagrinde ir vazineji i darba ir atgal. del pavaru tai kai man iki darbo yra sviesaforas po sviesaforo, tai ketvirtos daznai nedajungiu, nes reikia ir paspausti kartais, kad suspet, tai taip va :)

_________________
Pavazinejes BMW, supranti kokie kiti automobiliai nevyke :)


StandartinėParašytas: 16 Kov 2008, 23:41 
  
 
 
pas mane jei tik vaziuoji i darba ir atgal (2-3km ir 4 sankryzos) tai vidutines sanaudas rodo apie 17 litru/100km, o vazinejant daugiau po miesta 11-12litru, daug duodas tas trumpu atstumu iveikinejimas vedinejimas masinos ir gesinimas, sankryzos, jei vazineji tokius atstumus tai sakyciau dar mazai valgo pas tave :)


StandartinėParašytas: 16 Kov 2008, 23:42 
  
 
 
o as visada vaziuoju 60km/h, ir jei nera masinu tai 5 pavara jei yra tai 3-4 pavara :)


StandartinėParašytas: 17 Kov 2008, 00:41 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.11.03
Amžius:
38
Pranešimai:
553
Miestas:
¨¯¯¨˜“ª¤Klaipeda¤ª“˜¨¯¯
Automobiliai:
BMW E32 730iA M30 89m
mano manymu saltas ryja daugiau,o del pawaros jei leidzia galimybes 5 pawara warau nuo 50 iki 60 greiciu,manau ryja tada maziau apsukos mazesnes.

_________________
Kodėl mano alkoholinėje sistemoje tiek daug kraujo?...


StandartinėParašytas: 17 Kov 2008, 09:54 
  
 
 
Bet juk ne vien nuo apsukų priklauso kuro sąnaudos... Jau prie 50km/h 4 šaiba jei reikia truputi paspurtuoti momentinės sąnaudos užsikerta ties 30l. Variklis per "prievarta" velka, nes yra neįsisukęs. Man atrodo, kad daugiau įtakos turi kuro sąnaudoms pajudėjimas iš vietos...Jei gręši iki prabuksavimo ar ASC suveikimo- eis kibirais, jei kaip "pensininkas" - norma. Girdėjau kalbas, kad BMW varikliai mėgsta apsukas tipo tarp 2000 ir 3000 yra optimalu...


StandartinėParašytas: 17 Kov 2008, 15:32 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.07.25
Amžius:
46
Pranešimai:
1352
Miestas:
Vilnius
Normalios tos tavo sanaudos, ypac saltu varikliu vaziuojant


StandartinėParašytas: 17 Kov 2008, 18:09 
  
 
 
[-X pas mane 520 tiek valgo 'misriu' rezimu (dziaugiuosi), o cia, matei, nepatenkintas, kad 14 valgo saltu varikliu mieste.


StandartinėParašytas: 17 Kov 2008, 19:45 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.12.29
Amžius:
41
Pranešimai:
186
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E53 M54B30 05'
ex E46 M52TUB20 98'
ex E34 M20B25 88'
Salto motoro kuro sanaudos visada yra didesnes, nes kuro misinys riebus, t.y. daugiau kuro maziau oro, kai isyla motoras misinys buna liesas, t.y. maziau benzo daugiau oro. del pavaru ir greicio, tai reik atsizvelgti i automobilio motoro tech. xarakteristikas. t.y. koks efektyviausias sukimo momentas, jei vaziuosi atsizvelgdamas i tai kuro sanaudos bus optimaliausios, jei suk.mom. tarkim bus nepakankamas (pvz 40km/h - 4 begiu i ikalne) arba uzminsi iki dugno (pvz 2 begiu iki 100km/h) kuro sanaudos beabejo neatitiks charakteristiku, negana to sulauksi motoro gedimo. paciam motorui pavojingi ne tik per auksti sukiai, bet dar labiau per mazi... nepamiskite ir ka i kuro baka pilate, beabejo dar ir kokia kuro ipurskimo sistema, ar pakankamai tvarkinga? taip pat degimas ir t.t. pats elementariausias dalykas kaip zvakiu, uzdegimo laidu ir kitu uzdegimo elementu buvio itaka kuro sanaudoms, koks stovis paciu kuro purkstuku ir t.t. taip pat koks CO ? taciau kaip ten bebutu jei pili i baka koki 92 oktaninio skaiciaus benzina, nera net apie ka kalbeti.siulyciau apsistoti ties 98. ir netgi ziureti kur is ko pilti, nes toli grazu ne visais kuro prekiautojiais galima Lietuvoje pasitiketi. pagal kuro sanaudu charakteristikas, daugiausia sunaudojama pajudant is vietos, taip pat daug daugiau negu isivaizduoji sunaudojama automobiliu uzvesti....
buvo atliktas tyrimas automobiliu Toyota corolla, kuro sanaudos ziemos metu. Tik uzvedus automobili ryte po saltos nakties, spec. skaitmeninis daviklis rode 17.3L/100km vaziuojant mieste, motorui sylant, tam tikru laipsniskumu kuro sanaudos mazejo. atvykus is tasko A i taska B kuro sanaudu parodymai buvo 7,6L/100km. taigi mieli kolegos pirmiausia teorija: sausas - riebus misinys.

_________________
Freude am Fahren


StandartinėParašytas: 17 Kov 2008, 19:45 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.01.14
Amžius:
36
Pranešimai:
810
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
e90 325i
X6
202 rašė:
Bet juk ne vien nuo apsukų priklauso kuro sąnaudos... Jau prie 50km/h 4 šaiba jei reikia truputi paspurtuoti momentinės sąnaudos užsikerta ties 30l. Variklis per "prievarta" velka, nes yra neįsisukęs. Man atrodo, kad daugiau įtakos turi kuro sąnaudoms pajudėjimas iš vietos...Jei gręši iki prabuksavimo ar ASC suveikimo- eis kibirais, jei kaip "pensininkas" - norma. Girdėjau kalbas, kad BMW varikliai mėgsta apsukas tipo tarp 2000 ir 3000 yra optimalu...

tiesa,bet dauguma bando sutaupyt isivaizduojama puslitri benzino vazinedami 5 pavara ant 50..
kad suprast kokias apkrovas gauna variklis pameginkit patys su dviraciu mint 21 begiu letai letai,pamatysit kaip kas :D


StandartinėParašytas: 17 Kov 2008, 22:57 
  
 
 
Aš rašiau, kad netelpu į 14l...( dabar turbūt apie 17-18l) Sunku man tiksliai nustatyt...Kažin kiek yra likę kuro kai pradeda užsideginėt raudona "lemputė". Kažin kiek kuro paklaida gali būti ant tokio didelio bako...Juokingai atrodė į kalną važiuoji užsidega, mašina tiesiai užgęsta - turbūt galima kokį dar 30km nuvažiuot?
Kažin kaip NTK liamdai? Man pakeitė prieš 3 sav. pavažinėjau ir amen. Šiandien vėl pakeitė ( gerai ,kad garantinis - todėl nereikejo mokėt) Sakė, kad per metus buvo jiems papuolę 2-3 brokuoti, o šiaip jie tipo normalūs...kažkaip nenoriu mokėt už BOSH 400-500lt
Kaip nustatyti, kad blogas LEV? Ir ar jį galima remontuoti ir ar yra pirkt naujų?


StandartinėParašytas: 19 Kov 2008, 01:23 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.12.29
Amžius:
41
Pranešimai:
186
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E53 M54B30 05'
ex E46 M52TUB20 98'
ex E34 M20B25 88'
kolegos, nevazinekit tusciais kuro bakais, gaila automobilio kai paskaitai.... bake nuolat minimaliai turi buti bent 20 ltr. kuro. nezaiskit su mirksinciom lemputem, prisizaisit - gausit kuro siurbli keisti ar mazu maziausia remontuoti.... o del visu tu Liamdu turetu buti atskira tema. kiek esu girdejes, patikimi NTK, taciau nuogirdos tik pletku lygyje, rimtais garantuojanciais kokybe atsitikimais neteko susidurti. pas pati isuktas NTK, keiciau pries menesi, vaziuoja ir vaziuoja. kartais buna toks fokusas vaziuojant tarkim nuokalne isjungi begi, automobilis rieda ir sukiai kiek nukrenta zemiau laisvos eigos normos, motoras dirba netolygiai, pririedi tarkim sankryza, automobilis sustoja, o sukiai pasikelia taip kaip turi buti ir motoro darbas tampa nepriekaistingas.tiesa tai ne BMW automobilis, bet vistik paminejau kad jau uzkabinom liamda. Tad toks tas NTK, turbut truputi s..o pamala...

_________________
Freude am Fahren


StandartinėParašytas: 19 Kov 2008, 22:10 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.10.30
Amžius:
35
Pranešimai:
49
Miestas:
Vilnius
M20B25 rašė:
kolegos, nevazinekit tusciais kuro bakais, gaila automobilio kai paskaitai.... bake nuolat minimaliai turi buti bent 20 ltr. kuro. nezaiskit su mirksinciom lemputem, prisizaisit - gausit kuro siurbli keisti ar mazu maziausia remontuoti.... o del visu tu Liamdu turetu buti atskira tema. kiek esu girdejes, patikimi NTK, taciau nuogirdos tik pletku lygyje, rimtais garantuojanciais kokybe atsitikimais neteko susidurti. pas pati isuktas NTK, keiciau pries menesi, vaziuoja ir vaziuoja. kartais buna toks fokusas vaziuojant tarkim nuokalne isjungi begi, automobilis rieda ir sukiai kiek nukrenta zemiau laisvos eigos normos, motoras dirba netolygiai, pririedi tarkim sankryza, automobilis sustoja, o sukiai pasikelia taip kaip turi buti ir motoro darbas tampa nepriekaistingas.tiesa tai ne BMW automobilis, bet vistik paminejau kad jau uzkabinom liamda. Tad toks tas NTK, turbut truputi s..o pamala...




Parodyk man kur nors viename manuale parašyta, kad bent 20 litrų turi būti bake. Važiuot gali iki lemputės užsidegimo, negalima tik iki sauso išvažinėt. Nes tuoj prisigalvosim, kad ir be langų skysčio negali važiuot. Jeigu siurblys sugedo, tai greičiausiai jau tik nuo senatvės (nekalbu apie tuos, kurie iki mašinos užgesimo važiuoja).


StandartinėParašytas: 21 Kov 2008, 00:28 
  
 
 
Na, realiai stengiuosi visada tik uzsidegus lemputei pilti.
Bet kartais tenka ir paieskoti tos imoneles (juolab, kad nesinori piltis "bele kur")
Tai, kaip teko paskaiciuoti, uzsidegus raudonai lemputei buna like ~20 litru...

p.s. Siandien pasinaudojau dar Neste nuolaida - tai rekorda "sumusiau" - 36 litrai ir 360 km =D> =D> =D>


StandartinėParašytas: 21 Kov 2008, 19:20 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.02.14
Amžius:
39
Pranešimai:
1399
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
X5 xDrive30d '09
Skype:
fructazz
zerocool rašė:
Tai, kaip teko paskaiciuoti, uzsidegus raudonai lemputei buna like ~20 litru...


Nu jo... Pas V8 raudona lempute uzsidega nuo 10ltr, o cia pas l6 nuo 20ltr :) Jei rimtai, tai pas tave nuo 8ltr turetu uzsidegti raudona lempute.


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 26 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery