Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 20 Lap 2024, 01:54

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E34 modelio problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 82 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5, 6  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 31 Geg 2007, 08:41 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.08.17
Amžius:
48
Pranešimai:
581
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
Tėvuko E30 '87
virgas rašė:
Bimberiux rašė:
Patikslinkite, pls, kas būtent "maitina" kondiškę - variklis ar akumas :?: :roll:
Jeigu variklis, tai tada neišeitų kondiškės įjungti neužvedus variklio :shock:
O jeigu akumas, tai kaip tada kondiškės įjungimas/išjungimas apsunkina ... variklį :?: :shock:

O kaip tau atrodytų jeigu prie savo auto prisikabintum pakrautą priekabą, apsunkintų variklio darbą ar ne?
Tas pats ir su kondiške, ji gi neturi savo autonominio variklio, tam pačiam mašinos motoriukui tenka nemažas krūvis sukant kondiškės kompresorių. Manau, kad nesuvoki pačio kondicionieriaus darbo principo :roll:


1. Netinkama kondiškės ir priekabos analogija (pirmas iš jų naudoja elektrą, antras - mechaninę jėgą).
2. Jeigu kondiškė (tiesiogiai) naudoja variklio darbą, tai kaip tada veikia kondiškė neįjungus variklio :?: :shock:


StandartinėParašytas: 31 Geg 2007, 09:17 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.05.17
Amžius:
38
Pranešimai:
1265
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 530d M57 03'
Bimberiux rašė:
virgas rašė:
Bimberiux rašė:
Patikslinkite, pls, kas būtent "maitina" kondiškę - variklis ar akumas :?: :roll:
Jeigu variklis, tai tada neišeitų kondiškės įjungti neužvedus variklio :shock:
O jeigu akumas, tai kaip tada kondiškės įjungimas/išjungimas apsunkina ... variklį :?: :shock:

O kaip tau atrodytų jeigu prie savo auto prisikabintum pakrautą priekabą, apsunkintų variklio darbą ar ne?
Tas pats ir su kondiške, ji gi neturi savo autonominio variklio, tam pačiam mašinos motoriukui tenka nemažas krūvis sukant kondiškės kompresorių. Manau, kad nesuvoki pačio kondicionieriaus darbo principo :roll:


1. Netinkama kondiškės ir priekabos analogija (pirmas iš jų naudoja elektrą, antras - mechaninę jėgą).
2. Jeigu kondiškė (tiesiogiai) naudoja variklio darbą, tai kaip tada veikia kondiškė neįjungus variklio :?: :shock:

kolega truputi jum truksta ziniu matau,kondiske naudoja wariklio mechanine jega o elekrtos tik truputi. juk kondiske suka dirzelis kaip ir generatoriu. kol kondiske neijungta jos skriemulys sukasi tik ant guolio o pacio siurblio nesuka,o kai kondiske yjungiama,suveikia elektrine sankaba,kuri pritraukia siurblio sankaba prie siurblio skriemulio ir tada jau sukamas siurblys. Stai pastudijuokit.
http://www.realoem.com/bmw/partgrp.do?m ... g=64&fg=50

_________________
Geriau buti zinomu pijokeliu negu anoniminiu alkoholiku.


StandartinėParašytas: 31 Geg 2007, 09:45 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.08.17
Amžius:
48
Pranešimai:
581
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
Tėvuko E30 '87
zillwa rašė:
kolega truputi jum truksta ziniu matau,kondiske naudoja wariklio mechanine jega o elekrtos tik truputi. juk kondiske suka dirzelis kaip ir generatoriu. kol kondiske neijungta jos skriemulys sukasi tik ant guolio o pacio siurblio nesuka,o kai kondiske yjungiama,suveikia elektrine sankaba,kuri pritraukia siurblio sankaba prie siurblio skriemulio ir tada jau sukamas siurblys. Stai pastudijuokit.
http://www.realoem.com/bmw/partgrp.do?m ... g=64&fg=50


Nuoširdus ačiū už paaiškinimą, nes tų dalykų aš dar tikrai nežinojau.
Bet kartoju paprastą klausimėlį - kieno energiją vartoja kondiškė, kai variklis yra IŠJUNGTAS?


StandartinėParašytas: 31 Geg 2007, 12:01 
  
 
 
Dr.Zoidberg rašė:
saras rašė:
UAB,,Egreka" tikrai kvalifikuota kontora-ismano savo darba.Tik yra vienas bet...Varyk masina jei pilnai esi uztikrintas sistemos sandarumu.

Yep, Egreka normaliai daro. As kai pasikeiciau radiatoriu, pildziau pas juos. Matosi, kad liaudis ne garazine, zino ka daro. Rekomenduoju.


Kiek uz pildyma sumokejai?


StandartinėParašytas: 31 Geg 2007, 12:06 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.05.17
Amžius:
38
Pranešimai:
1265
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 530d M57 03'
Bimberiux rašė:
zillwa rašė:
kolega truputi jum truksta ziniu matau,kondiske naudoja wariklio mechanine jega o elekrtos tik truputi. juk kondiske suka dirzelis kaip ir generatoriu. kol kondiske neijungta jos skriemulys sukasi tik ant guolio o pacio siurblio nesuka,o kai kondiske yjungiama,suveikia elektrine sankaba,kuri pritraukia siurblio sankaba prie siurblio skriemulio ir tada jau sukamas siurblys. Stai pastudijuokit.
http://www.realoem.com/bmw/partgrp.do?m ... g=64&fg=50


Nuoširdus ačiū už paaiškinimą, nes tų dalykų aš dar tikrai nežinojau.
Bet kartoju paprastą klausimėlį - kieno energiją vartoja kondiškė, kai variklis yra IŠJUNGTAS?

kai wariklis isjungtas kondiske neweikia.

_________________
Geriau buti zinomu pijokeliu negu anoniminiu alkoholiku.


StandartinėParašytas: 31 Geg 2007, 12:41 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.03.07
Amžius:
40
Pranešimai:
1046
Miestas:
Vilnius (Panevezys)
Automobiliai:
VW Scirocco 1.8 karbas '84 (duzo)
E34 520i Touring M50TU '93.10.28 (pard.)
E36 320i Coupe M50TU '94.06.15 (pard.)
E36 318i Sedan 92.05.18 (pard.)
VW Jetta 1.4 TSI 90kW 2015
VW Passat 1.4 TSI 92kW 2016
zillwa rašė:
kai wariklis isjungtas kondiske neweikia.


patikslinsiu - kai variklis isjungtas kondiskes lempute dega, bet pati kondiske oro nesaldo. Cia panasiai kaip ir su uzgesitu varikliu ijungi peciuka kad pustu ora. ora jis pucia, bet nesildo (nebent karstas variklis). tas pats ir su kondiske - ji saldo ora, kuri ipucia peciukas. varikli isjungus oras ira puciamas, bet nesaldomas :!:

_________________
Mašina ne prabanga. Prabanga - priemonės, reikalingos, kad ji važiuotų.


StandartinėParašytas: 31 Geg 2007, 13:17 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.05.17
Amžius:
38
Pranešimai:
1265
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 530d M57 03'
nu tai o ar as ne ta pati parasiau?

_________________
Geriau buti zinomu pijokeliu negu anoniminiu alkoholiku.


StandartinėParašytas: 31 Geg 2007, 13:23 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.08.17
Amžius:
48
Pranešimai:
581
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
Tėvuko E30 '87
Berniux rašė:
zillwa rašė:
kai wariklis isjungtas kondiske neweikia.


patikslinsiu - kai variklis isjungtas kondiskes lempute dega, bet pati kondiske oro nesaldo. Cia panasiai kaip ir su uzgesitu varikliu ijungi peciuka kad pustu ora. ora jis pucia, bet nesildo (nebent karstas variklis). tas pats ir su kondiske - ji saldo ora, kuri ipucia peciukas. varikli isjungus oras ira puciamas, bet nesaldomas :!:


Čia akivaizdžiai klystate :!:
Egzistuoja Pre-heat funkcija, kai nusistatai salono pašildymą/atvėsinimą iki pageidautinos temperatūros. Šios funkcijos esmė - nusistatai laiką (max. 30 min. iki variklio užvedimo) ir tą pusvalandį pečiukas ar kondiškė šildo arba šaldo (priklausomai nuo pageidavimo).
Šia funkcija aš sėkmingai naudojausi žiemą, kai norėdavau rytais iš anksto pašildyti saloną (iki mano įsėdimo). Dabar tą patį darysiu vasarą - nusistatysiu laiką, kad iki mano darbo pabaigos/važiavimo namo kondiškė atvėsintų įkaitusį saloną.

Taigi įkyriai kartoju tą patį klausimą: kas šiuo atveju "maitina" pečiuką ir kondiškę - (išjungtas) variklis ar ("visada pasiryžęs") akumas, o gal yra dar trečias energijos šaltinis?


StandartinėParašytas: 31 Geg 2007, 13:29 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.05.17
Amžius:
38
Pranešimai:
1265
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 530d M57 03'
nu kas tau ta salona sildys jai wariklis isjungtas? nebent pas tawe WEBASTO yra. tai pasidalink ziniomis tada,kaip taip gali padaryt?

_________________
Geriau buti zinomu pijokeliu negu anoniminiu alkoholiku.


StandartinėParašytas: 31 Geg 2007, 14:38 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.08.17
Amžius:
48
Pranešimai:
581
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
Tėvuko E30 '87
zillwa rašė:
nu kas tau ta salona sildys jai wariklis isjungtas? nebent pas tawe WEBASTO yra. tai pasidalink ziniomis tada,kaip taip gali padaryt?


Paieškoje susirask temą apie išankstinį salono pašildymą.
Ši tema buvo žiemą ir berods 5-er forume.


StandartinėParašytas: 31 Geg 2007, 14:51 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.05.17
Amžius:
38
Pranešimai:
1265
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 530d M57 03'
nieko apskritai neina rast per ta paieska.

_________________
Geriau buti zinomu pijokeliu negu anoniminiu alkoholiku.


StandartinėParašytas: 01 Bir 2007, 09:45 
  
 
 
prikabinu istrauka is owners manual apie ta heateri :) Kiek zinau patys heateriai yra dvieju tipu - vieni turi savo atskira akuma, kiti naudoja benzina. Pas mane yra tas kuris turi atskira akuma. Mano tuoringe tas akumas yra prie galinio vairuotojo puses amortiko.

Bimberiux rašė:
Čia akivaizdžiai klystate :!:
Egzistuoja Pre-heat funkcija, kai nusistatai salono pašildymą/atvėsinimą iki pageidautinos temperatūros. Šios funkcijos esmė - nusistatai laiką (max. 30 min. iki variklio užvedimo) ir tą pusvalandį pečiukas ar kondiškė šildo arba šaldo (priklausomai nuo pageidavimo).
Šia funkcija aš sėkmingai naudojausi žiemą, kai norėdavau rytais iš anksto pašildyti saloną (iki mano įsėdimo). Dabar tą patį darysiu vasarą - nusistatysiu laiką, kad iki mano darbo pabaigos/važiavimo namo kondiškė atvėsintų įkaitusį saloną.

Taigi įkyriai kartoju tą patį klausimą: kas šiuo atveju "maitina" pečiuką ir kondiškę - (išjungtas) variklis ar ("visada pasiryžęs") akumas, o gal yra dar trečias energijos šaltinis?


Prikabinti failai:
pg41.jpg
pg41.jpg [ 69.32 KiB | Peržiūrėta 5330 kartus(ų) ]
StandartinėParašytas: 01 Bir 2007, 11:22 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.30
Amžius:
46
Pranešimai:
356
Miestas:
Klaipėda
zillwa rašė:
nieko apskritai neina rast per ta paieska.


tuomet gilink savo kompiuterines zinias... :), dazniau skaityk foruma ir jo praeiti ir suprasi, kas apie ka ir kada kalba, tada neapsunkinsi kitu forumieciu tokiais klausimais, kurie seniai isnagrineti :).....

ir ieskan konkretesniu temu, pazymek sriti "ieskoti visu terminu", tada pamatysi, kad viska rasti galima...ir netgi labai lengvai....


StandartinėParašytas: 04 Bir 2007, 20:54 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.05.17
Amžius:
38
Pranešimai:
1265
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 530d M57 03'
DIDELE GEDA! CITUOTI NEMOKAM!

dekui uz patarima

_________________
Geriau buti zinomu pijokeliu negu anoniminiu alkoholiku.


StandartinėParašytas: 06 Bir 2007, 18:22 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.03.07
Amžius:
40
Pranešimai:
1046
Miestas:
Vilnius (Panevezys)
Automobiliai:
VW Scirocco 1.8 karbas '84 (duzo)
E34 520i Touring M50TU '93.10.28 (pard.)
E36 320i Coupe M50TU '94.06.15 (pard.)
E36 318i Sedan 92.05.18 (pard.)
VW Jetta 1.4 TSI 90kW 2015
VW Passat 1.4 TSI 92kW 2016
Bimberiux rašė:

Čia akivaizdžiai klystate :!:
Egzistuoja Pre-heat funkcija, kai nusistatai salono pašildymą/atvėsinimą iki pageidautinos temperatūros. Šios funkcijos esmė - nusistatai laiką (max. 30 min. iki variklio užvedimo) ir tą pusvalandį pečiukas ar kondiškė šildo arba šaldo (priklausomai nuo pageidavimo).
Šia funkcija aš sėkmingai naudojausi žiemą, kai norėdavau rytais iš anksto pašildyti saloną (iki mano įsėdimo). Dabar tą patį darysiu vasarą - nusistatysiu laiką, kad iki mano darbo pabaigos/važiavimo namo kondiškė atvėsintų įkaitusį saloną.

Taigi įkyriai kartoju tą patį klausimą: kas šiuo atveju "maitina" pečiuką ir kondiškę - (išjungtas) variklis ar ("visada pasiryžęs") akumas, o gal yra dar trečias energijos šaltinis?


Cia WEBASTO ir jis turi savo atskira energijos saltini (akumas arba spec. varykliukas naudojantis kura is bako).

_________________
Mašina ne prabanga. Prabanga - priemonės, reikalingos, kad ji važiuotų.


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 82 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5, 6  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery