Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 12 Gru 2024, 05:37

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E34 modelio problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 44 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2, 3  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 11 Vas 2009, 21:44 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.10.17
Amžius:
42
Pranešimai:
50
Miestas:
NO-Kaunas
Automobiliai:
E34 525td
Toyota Avensis 2.0 D4D
Automobilio, apie kuri norite paklausti 525td
Pagaminimo metai:1995
Variklis:2,5td
Degalai:dyzelinas

Problema/klausimas:
turiu 525td 85kw pas pazystama 525td bet pas ji 105kw o varikliai vienodi,ir jis man tvirtina,kad mano varikliui perrasius kazkokia programa galima gaut 105kw be jokiu cipavimu.Tai cia imanomas toks dalykas ar eiline nesamone?Jei buvo panasi tema galit trint nes paieskoj neradau.


StandartinėParašytas: 11 Vas 2009, 22:04 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.12.08
Amžius:
39
Pranešimai:
184
Miestas:
Silale
Automobiliai:
E34 525 M50
tai tas perrasymas ir skaitos cipavimas


StandartinėParašytas: 11 Vas 2009, 22:18 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.10.17
Amžius:
42
Pranešimai:
50
Miestas:
NO-Kaunas
Automobiliai:
E34 525td
Toyota Avensis 2.0 D4D
tai vat,kad cipavimas kiek zinau daug daugiau kw duoda,o cia tik pakeicia kazkokia programa,ir kai cipuoja nededa ten kazkokio blokelio ar kazko panasaus ar cia su kazkokio kitokiu patobulinimu maisau.


StandartinėParašytas: 11 Vas 2009, 23:53 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.12.15
Amžius:
35
Pranešimai:
418
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E91 11m.
Ex: E61 09m.
Ex: E61 07m.
Ex: E34 93m.
galbut pas tave td o pas drauga tds?


StandartinėParašytas: 12 Vas 2009, 00:11 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.10.17
Amžius:
42
Pranešimai:
50
Miestas:
NO-Kaunas
Automobiliai:
E34 525td
Toyota Avensis 2.0 D4D
tai,kad toks pat td ir variklis vienas prie vieno be jokiu interkuleriu


StandartinėParašytas: 12 Vas 2009, 00:15 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.04.07
Amžius:
36
Pranešimai:
1275
Miestas:
Alytus-Vilnius
Automobiliai:
EX - Lada Vaz2101 71m., Mazda 323 1.7D 91m., E34 525td 94m., E39 530DA 99m.
Dabartinis VW PASSAT 07m. 2.0TDI DSG 125kw
pas mane irgi 525td 85kw, bet dokuose regitra parase 105kw :D tai tiek tos galios :D

_________________
/\,/`\,/\______ (tai gali nutikti ir tau, nebuk didvyris, vairuok saugiai)


StandartinėParašytas: 12 Vas 2009, 00:32 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.10.17
Amžius:
42
Pranešimai:
50
Miestas:
NO-Kaunas
Automobiliai:
E34 525td
Toyota Avensis 2.0 D4D
na,bet tai ir vaziavimas skiriasi ta prasme visas traukimas nors pas mane variklis nera uzmustas


StandartinėParašytas: 12 Vas 2009, 03:27 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.10.17
Amžius:
42
Pranešimai:
50
Miestas:
NO-Kaunas
Automobiliai:
E34 525td
Toyota Avensis 2.0 D4D
tai reiskias siuo klausimu reiks i vimota kreiptis :|


StandartinėParašytas: 12 Vas 2009, 09:13 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.03.14
Pranešimai:
632
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
725
Tai gal geriau pas Saulių Domeikavoj? 8-698-36497.Jis TDS-us labiau myli nei Vimota.
Tarp kitko,pas mano TD taip pat Belgiškuose dokumentuose buvo 105kw.Lietuviškuose suprantama,nieks nesuka sau galvos ir taip pat įrašė 105 KW.Teko vėliau pačiam ištaisyti tą klaidą(sumontuotas intercooleris ir TDS-o valdymas) .Iš čia atavare ir atsirado TD+S.


StandartinėParašytas: 12 Vas 2009, 11:04 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.12.08
Amžius:
39
Pranešimai:
184
Miestas:
Silale
Automobiliai:
E34 525 M50
Garis rašė:
tai vat,kad cipavimas kiek zinau daug daugiau kw duoda,o cia tik pakeicia kazkokia programa,ir kai cipuoja nededa ten kazkokio blokelio ar kazko panasaus ar cia su kazkokio kitokiu patobulinimu maisau.


ne trupucio ne daugiau http://www.chiptuning.lt/


StandartinėParašytas: 12 Vas 2009, 13:13 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.04.07
Amžius:
36
Pranešimai:
1275
Miestas:
Alytus-Vilnius
Automobiliai:
EX - Lada Vaz2101 71m., Mazda 323 1.7D 91m., E34 525td 94m., E39 530DA 99m.
Dabartinis VW PASSAT 07m. 2.0TDI DSG 125kw
As skambinau y vimonta seniau, ir sake kad neverta cipuoti 25td, nes efekto mazai, geriau ideti interkuleri ir programa perasyti

_________________
/\,/`\,/\______ (tai gali nutikti ir tau, nebuk didvyris, vairuok saugiai)


StandartinėParašytas: 12 Vas 2009, 16:36 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.11.24
Amžius:
38
Pranešimai:
146
Miestas:
Rietavas
Automobiliai:
E34 525tds M51 94' m-tech
Rolka rašė:
Tai gal geriau pas Saulių Domeikavoj? 8-698-36497.Jis TDS-us labiau myli nei Vimota.
Tarp kitko,pas mano TD taip pat Belgiškuose dokumentuose buvo 105kw.Lietuviškuose suprantama,nieks nesuka sau galvos ir taip pat įrašė 105 KW.Teko vėliau pačiam ištaisyti tą klaidą(sumontuotas intercooleris ir TDS-o valdymas) .Iš čia atavare ir atsirado TD+S.

Gal gali placiau papasakoti apie ta perdaryma? Ka ten darei jo valdyme? Gal uztenka kompa pakeisti?


StandartinėParašytas: 13 Vas 2009, 09:53 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.03.14
Pranešimai:
632
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
725
Taip,dėk TDS-o kompą (prieš metus 100lt)ir net be interculerio jau pajausi skirtumą.Jei nori maksimalaus rezultato,tada palik tą patį kompą,statyk interkulerį (50-100lt,priklausomai nuo pardavėjo apetito,oro šlangos iš TDS),perrašyk programą pvz.pas Saulių Domeikavoj ,ir turėsi smagų daiktą.Jei pas tave reostatinis siurblio valdymas ,būtina ,kad apsūkos nepulsuotu.Bus dar išlaidų tepalinio radiatoriaus perkėlimui iš po variklio aušinimo radiatoriaus į priekį.Pas mane automatas,tai apačioj stovėjo variklio alyvos aušinimo radiatorius.Perkėlus jį į priekį (šiek tiek fantazijos),reikėjo papildomai prailginimui daryti porą hidraulinių jungčių .


StandartinėParašytas: 15 Spa 2009, 22:07 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.08.14
Pranešimai:
135
Automobiliai:
bmw 525
sveiki,pas mane uzkale variklis 525td 85kw o dabar idejo grynai tds 105kw tai pas mane dabar skaitos 105kw ar 85kw?ar kompas vistiek man duoda 85kw,siaip tai traukimas geresnis dabar su situo varikliu


StandartinėParašytas: 16 Spa 2009, 17:55 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.03.18
Pranešimai:
1619
Nu tai jei tds dejeisi, tai 105kW ir turi dabar :) Seip as ir toki ir toki turejes ir nieko necipaves, tik kiek zinau TDS turbina dar siek tiek daugiau pucia, nei TD. Pats persidejau varikli is TDS i TD, palikau TDS kompa ir uzdejau TDS turbina :) Dokuose tebebuvo 105kW, nors turejo but 85kW. Bet seip trauke tas TD tai labai smagiai. Pafantazuosiu, kad buvo koks 90kW :) Ir jokiu cipu jokiu nieku ir tepalo radiatorius priekyje liko :)

Po to dar TD nuo TDS skiriasi, kad EGR TDS'e ejo kaip atskira detale, o TD grynai su tuo vamzdziu i kolektoriu (bent jau pas mane taip buvo) :)

_________________
Future with BMW


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 44 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2, 3  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery