Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 28 Lap 2024, 00:33

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E90 / E91 / E92 / E93 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 13 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 27 Sau 2016, 17:41 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2016.01.27
Pranešimai:
1
Sveiki, kiek kur skaičiau niekur neradau konkrečios info apie M47TU2D20 variklius :roll: , gal kas žinote kaip jie laiko, kaip su tom grandinėm :?: ar tas pats kaip N47 kad trukinėja jau prie 100tukst.
Ar verta dairytis į e90 320 120kw prabegusi apie 320tukst?

Apšvieskit kas žinote tikrai. =D>


Paskutinį kartą redagavo Edvfan 27 Sau 2016, 19:22. Iš viso redaguota 1 kartą.

StandartinėParašytas: 27 Sau 2016, 17:45 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2014.12.08
Pranešimai:
324
Miestas:
Panevėžys
Automobiliai:
2007 E91 320D 163PS - ex
Jeigu tiek sėkmingai nuvažiavo, tai ir iki 400k turėtų traukti. Šiaip M47 patvaresni už pirmos kartos (130kw) N47.


StandartinėParašytas: 28 Sau 2016, 12:06 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.02.06
Pranešimai:
236
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E90 320d 2005
Netrukineja jiem grandines. Pasitaiko, kad luzta alkuninis. Turbinos liga - aktuatoriaus gedimas. O toliau turbut kaip ir visom kitom masinom, dyla visos judancios detales. Prie tokio kilometrazo manau tame variklyje jau bus daug pakeistu detaliu.


StandartinėParašytas: 28 Sau 2016, 14:59 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.01.08
Amžius:
38
Pranešimai:
697
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex. E36 316 92"
ex. E39 523 98"
ex. R50 one d 03"
ex. E91 320d 06"
ex. E87 116i 06"
ex. E61 530d 05"
now F31 320d 14"
now LEXUS IS220d 06"
Is didesniu remontu tai pakeista turbina prie 260000km. O taip tai keiti dazniau tepalus ir vaziuoji, neblogi sie varikliai tikrai.

_________________
Баварский автомобилный завод


StandartinėParašytas: 28 Sau 2016, 22:56 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2011.08.05
Amžius:
35
Pranešimai:
40
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
Ex-E30 316i '89
Ex-E30 325i M50B25 '90
Ex-E30 318 '86
E90 320d M47 '06
jai truks,turiu visa dalim varikli tau:D nusipirkau pries pora men 320d e90 120kw pora sav pavazinejau ir pradejo pust lauk tepalus per visus imanomus galus,varilio propke ir t.t galu gale purkstukai nudege, nuvariau i servisa sako blokas kiauras is vidaus, keiciau varikli... m47 siaip geri,daug kas sake tik kad del puikaus suderinamumo linksta tik turbos... ir aisku longlife tepalus ne kas 30k keist reikia tai tas variliukas laikys tau belenkiek:)

_________________
ДухLess


StandartinėParašytas: 29 Sau 2016, 12:02 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2014.12.08
Pranešimai:
324
Miestas:
Panevėžys
Automobiliai:
2007 E91 320D 163PS - ex
Kas dėl tepalų. Kadangi aš labai mažai važiuoju, tai per metus ~3k gaunasi. Kiek laiko maks. galima laikyti tuos pačius tepalus, jei pagal ridą dar nereikia keisti? Filtrą būtina tokiu atveju kiekvieną kartą naują dėti?


StandartinėParašytas: 29 Sau 2016, 12:05 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.02.06
Pranešimai:
236
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E90 320d 2005
Tokiu atveju keiti karta i metus (geriausia pries ziema). Zinoma, kad filtra reikia keist.


StandartinėParašytas: 29 Sau 2016, 12:45 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.03.20
Amžius:
37
Pranešimai:
31
Automobiliai:
e90 318d
Maniskis variklis M47N2 - tikrinausi rida tai nuvaziavus puse milijono. Nupirkau is draugo kuris restauravo turbina, pakeite visa sankabos komplekta. Patikrino grandine, itempejus. Greit bus kaip 3 metai eploatuoju, nuvaziavau 80 tukst per tuos 3 metus. su varikliu neturejau jokiu problemu apart pakaitinimo zvakiu bei reles. Plius dar cipavau pries du metus. nesiskundziu visiskai. Zinoma si variklis deforsuotas ir gamykliskai turi tik 90 kw, ne 120.


StandartinėParašytas: 11 Kov 2017, 12:46 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2011.09.24
Amžius:
36
Pranešimai:
63
Miestas:
Alytus
Automobiliai:
E39 523i M52 ex
E60 530d M57
Sveiki noriu pirkti tokiu varikliu masinyte kaip tik siandiena apziurejau toke prijungem prie kompiuterio parode siokiu tokiu nukrypimu bet viskas proto ribose ir su nedidelem investicijom pataisoma, bet prasukus variklio dangtely net neatidarius susnypste ir pasirode paras ir siek tiek ismete tepalu uzverzus propke istraukus matuokle ejo paras per matuokle ir visa tai mane suglumino, tad klausiu jusu nuomones cia taip turi buti ar tai jau byloja apie variklio defekta?


StandartinėParašytas: 11 Kov 2017, 13:51 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.11.20
Pranešimai:
4180
Automobiliai:
E60 535d M57N2 '08
E46T 320d M47N '04
E88 120d N47 '12
Mane tai visą laiką stebina va tokie eksperimentai. Ką jūs tikitės pamatyti atsukę dirbančiam varikliui dangtelį? Kad iš ten kvepės cinamonu ir rodys 3D projekciją? Vieną kartą šaus tas dangtelis kuriam į kaktą, jei bus karterio alsuoklio filtras užsikišęs. Ir tavo atveju, gal slėgis yra dėl tos pačios priežasties.


StandartinėParašytas: 11 Kov 2017, 21:50 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2011.09.24
Amžius:
36
Pranešimai:
63
Miestas:
Alytus
Automobiliai:
E39 523i M52 ex
E60 530d M57
PusėKrokodilo rašė:
Mane tai visą laiką stebina va tokie eksperimentai. Ką jūs tikitės pamatyti atsukę dirbančiam varikliui dangtelį? Kad iš ten kvepės cinamonu ir rodys 3D projekciją? Vieną kartą šaus tas dangtelis kuriam į kaktą, jei bus karterio alsuoklio filtras užsikišęs. Ir tavo atveju, gal slėgis yra dėl tos pačios priežasties.

Nuleidai gara? dabar jei ismanai sy reikala papasakok man neismaneliui se sitaucija cia blogai ar labai blogai ar tiesiog neziuret y toky auto? kaip manai kodel as toky klausima iskeliau cia? uzbegsiu tau uz akiu kad nespeliotum kodel,o gi todel,kad dyzelio nesu turejas ir nezinau kas kaip ir del kokiu priezasciu taip vyksta as turejau benza ir taip nebuvo atidarius propke ;)


StandartinėParašytas: 24 Kov 2017, 22:26 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.03.06
Pranešimai:
19
Automobiliai:
BMW E90
Turiu 320 dyzeluka, jau 5 metai, keiciau motora viena karta. O viena karta restauravau, tai cia buvo mano klaida. Seip keiciu tepalus kas 15000 :) bent jau taip stegiuosi, visada castrol kad atitiktu bmw long life 04 standartus. Su savo esu jau nuvares virs 600000 km ;) ir dar planuoju koki 200000 nuvaryt ir tada y lt parduoti ;) kaip nauja. Tai vat patiem sprest kas per masina. Ir kaip kas laiko. Nevirsyk raudonos apsuku padalos, vaziuosi ir uzmirsi.


StandartinėParašytas: 08 Rgp 2017, 09:58 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.04.25
Amžius:
42
Pranešimai:
1200
Miestas:
Kaunas
PusėKrokodilo rašė:
Mane tai visą laiką stebina va tokie eksperimentai. Ką jūs tikitės pamatyti atsukę dirbančiam varikliui dangtelį? Kad iš ten kvepės cinamonu ir rodys 3D projekciją? Vieną kartą šaus tas dangtelis kuriam į kaktą, jei bus karterio alsuoklio filtras užsikišęs. Ir tavo atveju, gal slėgis yra dėl tos pačios priežasties.


Nu jei ne dyzelis, tai iskart matai, ar galvos dangteli iskart keist ar dar ne :) dyzeliui gali pamatyt, ar jau per turba tepalai varo:)

_________________
Jei neskubėsi - būsi paskutinis!


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 13 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery